abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41525127
De beste koks zijn nog altijd mannen
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:50:29 #202
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41527153
Fuente, wij deden ook afpakken als 't spelen werd ipv eten Andere optie wat we hier deden was een vork of lepel in handen geven en wij ook een lepel om te voeren. Zo ging 't ook allemaal wat sneller en was 't op voordat ze kon gaan spelen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41528023
Wat een leuk keukentje!

Bord wegzetten kan ook nog, of minder eten tegelijk geven (en daarna weer wat opscheppen).

Fijn dat het zo goed ging EW!
Myrthe ging vandaag ook voor 't eerst weer sinds de vakantie, ze was helemaal blij. 'Mama nu naar huis!' en bij het ophalen 'Nee, blijven!' Dus ik uitleggen dat ze vrijdag weer mag, 'Nee elke dag!' Dat ze het naar de zin heeft is wel duidelijk dus.
pi_41528063
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:50 schreef E.T. het volgende:
Fuente, wij deden ook afpakken als 't spelen werd ipv eten Andere optie wat we hier deden was een vork of lepel in handen geven en wij ook een lepel om te voeren. Zo ging 't ook allemaal wat sneller en was 't op voordat ze kon gaan spelen
Zo hebben wij het uiteindelijk met het toetje ook gedaan, dat ging inderdaad perfect.
Maar als ze zo woedend is, wat doe je dan? Ze ging echt over de rooie, liet zichzelf er bijna in stikken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 21:12:17 #205
81992 Githa
pi_41528077
Poemojn, wat fijn dat ze het zo goed naar haar zin heeft...als je ze er naartoe moet slepen lijktme ook geen pretje
  Jubileum moderator dinsdag 5 september 2006 @ 21:13:48 #206
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41528138
Wat een ontzettend leuk keukentje!! Geweldig Githa, wat zal hij blij zijn!

Jeroen is vanmorgen even met Iris naar de huisarts geweest want ze gaf aan dat het plassen heel erg pijn deed. Echt ze maakte er helemaal huilende geluidjes bij, heel erg zielig.
De huisarts kon geen blaasontsteking constateren, het is waarschijnlijk een schaafwondje o.i.d. van het te hard afvegen ofzo. Iris was helemaal een beetje teleurgesteld: "krijg ik nou geen vieze medicijntjes?"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 5 september 2006 @ 21:16:40 #207
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41528269
ik weet t nog niet zeker, maaf het ziet er bijna naar uit dat maxim waterpokken heeft. aantal symptonen komen ergb verdacht overeen. volgende probleem, we gaan zondag op vakantie met het vliegtuig, en ik neem aan dat waterpokken niet zo snel over gaan, of wel?

als het morgen nog zo is misschien had hij wel een allergische reactie vandaag gaan we naar de ha.
hij zit er ook aan en zegt dan au ....
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 21:16:49 #208
81992 Githa
pi_41528273
Oe, maar een schaafwondje kan zeker zo zeer doen bij het plassen.
Hopelijk is het snel over
Teleurgesteld dat ze géén vieze medicijntjes krijgt ... Tja, dat kan natuurlijk ook!

Jeetje Martineke, als het idd de waterpokken zijn dan is dat vrijdag nog niet over nee
Hopelijk kan de vakantie wel doorgaan...zou wel sneu zijn. Fraknrijk was ookal een beetje in het water gevallen, toch ?
  Jubileum moderator dinsdag 5 september 2006 @ 21:20:01 #209
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41528432
Oi als het echt waterpokken is mag je niet vliegen vrees ik. Ik hoop dat het iets anders is voor je!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 5 september 2006 @ 21:21:26 #210
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41528488
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:20 schreef Yess het volgende:
goh, nu ben ik me toch benieuwd wat hier stond
  dinsdag 5 september 2006 @ 21:23:18 #211
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41528575
uhm nou dat hopen wij ook dat het wat anders iswe hebben geen annuleringsverzekering afgesloten
  Licht Ontvlambaar dinsdag 5 september 2006 @ 21:24:09 #212
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41528605
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:21 schreef Martineke het volgende:

[..]

goh, nu ben ik me toch benieuwd wat hier stond
Niets wat de moeite van het lezen waard was...

Ik begin me ondertussen wel af te vragen wie die Yess nu eigenlijk is.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  FOK!fossiel dinsdag 5 september 2006 @ 21:30:00 #213
2628 Karin
pi_41528824
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef Fuente het volgende:

[..]

Zo hebben wij het uiteindelijk met het toetje ook gedaan, dat ging inderdaad perfect.
Maar als ze zo woedend is, wat doe je dan? Ze ging echt over de rooie, liet zichzelf er bijna in stikken
Wij haalden Bram altijd uit de situatie, dus eventjes op de gang. Ga daar maar even woedend zijn, dat mag best en daarna gaan we gezellig weer naar binnen en proberen we het opnieuw. Erg moeilijk in het begin want die driftbuien leken nog erger te worden maar na een tijdje wist hij het wel, daar even woedend zijn en dan binnen weer normaal doen.
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 21:31:14 #214
81992 Githa
pi_41528861
Hier doen wij het net zo Karin. Nu is de gedachten aan de gang/hoek al genoeg om tot bedaren te komen.
pi_41531018
Klinkt als een goede oplossing. Maar Sara is net 1, dus of ze dat al snapt...
Lastig hoor, dat ze ineens van die kuren krijgt, het hoort er allemaal bij, i know, maar het is ff wennen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:25:47 #216
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41531133
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 21:24 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Niets wat de moeite van het lezen waard was...

Ik begin me ondertussen wel af te vragen wie die Yess nu eigenlijk is.
dat vroeg ik me ook al af

Githa wat een leuk keukentje krijgt Jordy wil ik ook wel voor de boys hier, maar papa vind dat niks stel je voor joh, je zoon een keuken geven, dat kan niet he
  Licht Ontvlambaar dinsdag 5 september 2006 @ 22:29:42 #217
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41531336
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:25 schreef Martineke het volgende:

[..]

dat vroeg ik me ook al af

Githa wat een leuk keukentje krijgt Jordy wil ik ook wel voor de boys hier, maar papa vind dat niks stel je voor joh, je zoon een keuken geven, dat kan niet he
Ik vind een keuken stoer! En hier weet hoe er mee om te gaan... Die kan echt lekker koken
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 22:30:31 #218
81992 Githa
pi_41531364
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:25 schreef Martineke het volgende:

[..]

Wat een onzin! ... hier ook een papa die graag jongens dingen voor zijn zoon wil, maaruh Jordy's eigen keuze is nog altijd wel het belangrijkst en dáár zorgt mama wel voor
Ik wil Jordy ook gewoon meegeven dat hij alles mag en kan worden wat hij wil, wat nu nog bestaat uit het kiezen waar je mee wil spelen enzo...

Dus papa van Maxim en Romijn.... keukens voor jongens zijn stoer
pi_41531579
heel leuk keukentje githa, ik vind 'm ook echt wel 't overwegen waard. (dus bewaar je 't nummer nog even? ).

anna speelt ontzettend graag met poppen en popjes momenteel, alleen moeten ze allemaal voortdurend huilen volgens haar. ook van boekjes waarin iemand moet huilen kan ze geen genoeg krijgen, en als er niemand in moet huilen dan maakt zij 't er wel van. oh en ze kan dingen ook ineens heel beleefd vragen, zo grappig. 'anna water, blieft?' 'anna af, blieft?' (komt dat we piet wat aan 't drillen zijn om dingen wat netter te vragen in plaats van commando's over de tafel te slingeren. dat pikt zij allemaal feilloos op. handig! ).
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:38:31 #220
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_41531769
Zo'n huilfase heeft Katja ook gehad, met als hoogtepunt het boekje Snuffie van Dick Bruna.

Zo zielig van een moeder die haar dochtertje kwijt is en Snuffie gaat haar dan zoeken. Absoluut Katja's favoriet in haar huilperiode.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_41531818
ah, die houd ik in m'n achterhoofd dan! tnx.
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:41:20 #222
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_41531899
Wat een gaaf keukentje Githa!
Noah krijgt ook een keukentje voor zn verjaardag (weet alleen nog niet welke en waar) We waren vandaag even voor schoenen kijken en in die kinderwinkel hadden ze een keukentje staan. Noah ging er meteen mee spelen en groot drama toen we weg moesten..

Micha vindt een keuken geloof ik nog wel okay. Maar Noah heeft vandaag ook een pop gekregen, en daar heeft ie wel iets meer moeite mee. Maar we waren laatst op een verjaardag waar meer kindjes waren en toen zat Noah steeds zó lief met een pop te spelen, flesje geven enzow En als hij het leuk vindt, waarom dan niet? En ter compensatie heeft ie genoeg auto's, en een trein en voetballen, etc
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_41531938
Mijn papa was kok en mijn broertje is kok en die zijn heel stoer hoor Martineke
  FOK!fossiel dinsdag 5 september 2006 @ 22:43:37 #224
2628 Karin
pi_41531983
Hahahaha zo is Brams favoriete stukje in Madagascar dat dat kleine beestje moet huilen en dan getroost wordt door het nijlpaard. Het zal wel erg herkenbaar zijn allemaal.

Wij gaan morgen naar de Kermis Vanmiddag was Iris eventjes bij ons en hebben we vast gekeken bij het opbouwen (het is hier om de hoek). Nou ze wilden overal wel in, vooral met zijn tweetjes in de botsauto's en de spin Ik zag gelukkig ook kinder"botsautootjes" staan.
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:50:47 #225
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41532285
Heel mooi keukentje is het Githa

Jolie heeft vanmiddag een klein ongelukje gehad. Een bejaarde vrouw reed over de hak van d'r schoen heen met zo'n scootmobielding en ze viel op de grond. Ik schrok echt heel erg en Jolie ook. Ik dacht echt even dat ze over d'r enkeltje was gereden Uiteindelijk valt het allemaal wel mee. D'r mailloot en d'r schoen zijn kapot en een stukje vel van d'r hak lag los. En ze is echt vreselijk geschrokken, veel gehuild ook vanavond. Gelukkig was het goed afgelopen.
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:52:34 #226
103793 kozakken
Living the life
pi_41532384
Oh LB en Jolie
Dat zijn hele nare ongelukjes en ik kan me de schrik goed voorstellen. Volgens mij praat Jolie daar nog wel een hele tijd over na, vermoed ik zo.
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:59:12 #227
37150 livelink
pi_41532691
Arme Jolie, dan schrik je je toch wezenloos als je ineens op de grond ligt
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:00:30 #228
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41532765
Ja nou echt hoor. We liepen door zo'n dubbele poort bij de supermarkt. Jolie voorop en die mevrouw dus naast ons. Jolie liep gewoon rechtdoor, ze liep kalm en duidelijk en die vrouw ging naar links en trok echt snel op. Ik weet niet of het snel was maar wel echt supermarkttesnel zeg maar. En ze reed zo m'n kind omver. Jolie stond gelukkig zelf op want d'r been was echt onder dat voorste stuk verdwenen. Daar sta je dan te discussieren met een huilend kind op je arm, met een bejaarde vrouw die d'r adres niet wil geven en Jolie 'mama ik moet echt een beetje huilen nu'
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 23:01:38 #229
81992 Githa
pi_41532833
dat is schrikken LB... gelukkig valt het allemaal mee, maar die scootmobiles zijn soms ook vreselijk gevaarlijk.
Ze rijden vaak behoorlijk door op plaatsen waar dat eigenlijk niet kan en de bestuurders zijn niet altijd even vlug qua reactie.
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:06:40 #230
37150 livelink
pi_41533053
Stom mens
Je zou toch verwachten dat zo iemand zich ook lam schrikt en meteen alles doet om te helpen.
Zinloos om met dat soort mensen nog te discussieren. Ik word zelf dan zo boos dat ik begin te huilen, dus ik hou de eer meestal aan mezelf (heeft me gedurende de jaren overigens een hele hoop geld gekost, dat principe)
pi_41533309
Wat een geluk dat het uiteindelijk emeviel Luchtbel. Ik zou me ook rotgeschrokken zijn. Zo'n scootmobiel is me nogal een gewicht zeg. En dat de vrouw niet direct dr excuus aanbood en vroeg of het ging enzo is helemaal belachelijk
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:13:54 #232
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41533352
Oh nou ik denk dat het er sowieso niet in zat dat deze dame had kunnen helpen, al had ze dat gewild. Maar uiteindelijk ben ik er wel achter gekomen waar ze woont en ik zal morgen wel wat telefoontjes plegen met desbetreffende tehuis. Want die schoenen van 54,95 nog geen twee weken oud, gaan dus mooi wel vervangen worden. We kunnen er gewoon één weg doen. Mijn vriend haalt morgen een nieuw paar maar ik ga absoluut ons geld terug krijgen. Ik kan dan wel gewoon kalm blijven Livelink maar ik ken dat gevoel wel. Het was dat mijn dochter een beetje moest huilen, maar mama is er nog niet klaar mee. Dat idee.
en bejaarde mensen lijken echt iets te hebben tegen ons, ik spaar ze ook niet meer
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:15:43 #233
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_41533433
Je ziet het tegenwoordig steeds vaker dat mensen in de supermarkt gewoon niet kijken .
Ik heb ook al regelmatig lopen schelden in de winkel hoor dat ze gewoon hun karretje vooruit duwen tegen de buggy aan .
Ik haal dan nog net niet uit grrrr en die mensen worden dan boos ja daag
En dan zeggen ze wel eens je moet respect hebben voor ouderen maar soms heb ik dat dus echt niet he
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:16:51 #234
37150 livelink
pi_41533482
Wow, wat goed van jou. Dat zou ik zelf nou nooit durven om er nog achteraan te gaan.

Waren wel sterke schoentjes, als ze Jolie's voetjes zo beschermd hebben. Was duidelijk geen weggegooid geld, die 54,95.
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 23:23:11 #235
81992 Githa
pi_41533737
Groot gelijk LB, ik neem aan dat ze toch ook gewoon verzekerd is...waar doen mensen toch moeilijk over soms
Zo kan ik me nog goed herinneren dat ik met Jordy in de stad liep en de gemeente langs komt rijden in een wagen met zo'n gierton die plots begint te sproeien met een spanwijdte van 3 meter en zo met een grote plens de kinderwagen in, over Jordy heen... Mijn hummeltje van een week of 6 was hij meen ik.
Ik was zooooo boos en alleen omdat die bestuurde reageerde alsof ik maar op de maan moest gaan wandelen met mijn kind.
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:25:47 #236
37150 livelink
pi_41533841
Oh, dat is echt erg, Githa. En gevaarlijk ook nog eens een keer, bij zo'n klein babietje.
Ik geloof dat ik in dat geval er nog wel een klachtenbrief naar de gemeente aan gewaagd had.
Boze brieven en e-mails schrijven durf ik dan wel weer.
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:27:31 #237
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41533914
Nee geen weggegooid geld nee. Ik denk overigens dat ze het wiel niet geraakt heeft maar alleen echt maar de voorkant van dat onderstuk. Ze trok heel snel d'r been terug en stond op. Maar ik ken wat dat betreft echt geen genade als ze Jolie wel echt pijn had gedaan had ze er ook voor moeten opdraaien. Dus ook voor onze spullen. Een ongelukje zit in een klein hoekje maar zo asociaal hard optrekken ineens is gewoon dom en gevaarlijk. Ons probleem wordt dus fijn haar probleem. Een beetje dreigen met politie bellen bleek maakte d'r overigens wel wat spraakzamer Ik weet niet of ik dat echt gedaan zou hebben maar goed je weet maar nooit. hormonen
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:29:08 #238
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41533972
Oh jeetje Githa wat eng en bizar ook. Bah, rot zulke dingen.
pi_41534626
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:33 schreef Githa het volgende:
Jordy krijgt van de goed heilig man een keuken
[afbeelding]
Ik vind hem zo leuk
Ik ging over stag toen Jordy in het speelgoedboek bij de keukentjes "eetuh", "kookuh" bleef roepen ...
Je moet hem zelf nog schilderen of lakken dus dat maakt het alleen maar leuker
Onze huisman

Dat is van een tekening uit een werkboek, daar hebben wij Lara haar keuken uit gemaakt, wat geinig zeg! Tis echt dezelfde! Alleen hadden ze die moppe-kastjes niet meer dus hebben we maar een plank opgehangen.
Bij de Hema heb je rond sint-tijd heel veel leuk houten keukenspul trouwens. Nu ook nog wel wat, maar dan echt taarten met kaarsjes en pizza's enzo.
Screw them.
We're going home.
pi_41534690
Zie je nou Githa
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 23:50:32 #241
81992 Githa
pi_41534751
Toch CarOnline wat leuk!
Het is gewoon een geweldig keukentje hé
pi_41534858
Eh hoezo?

edit: Hoezo Toch?!
En ja, tis een geweldig keukentje. Alleen hebben we nog geen kraan, maar ze mist hem nog niet, afwassen lukt d'r erg goed zonder water!
Screw them.
We're going home.
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 23:55:33 #243
81992 Githa
pi_41534963
In het speeltuinbankje hadden we het erover wie er nog meer zo'n keukentje had, dus zijn we ik gaan zoeken, maar op de foto die je toen plaatste leek het om een ander keukentje te gaan maar dat is dus toch niet zo....
pi_41535085
Nee, tis precies dezelfde, kijk maar naar de la en de ruimte er onder.
En de oven. En de knopjes... Staat die foto nog ergens dan?
Tis echt een succes hier, en niet alleen bij Lara. Als mijn vriendin haar zoon Lara ziet roept ie al meteen: Keuken! Spelen!
Screw them.
We're going home.
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2006 @ 00:01:05 #245
81992 Githa
pi_41535160
Ja, ik had hem bij de eerste poging al gevonden "zoeken, keukentjes in OUD" je keukentje

Jessie en BE wat een gehuegen
pi_41535394
Ja, ik had al even in het Speeltuinbankje gekeken.
En echt, ik lees hier nooit in dit topic dus het is stomtoeval dat ik hem zag
En Jessie en BE, inderdaad wat een goed geheugen!
Screw them.
We're going home.
  woensdag 6 september 2006 @ 03:22:28 #247
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41539192
hier komen ook wel een keer dingetjes in huis ala keukentje of stofzuigertje of zo. koop het alleen achter zn rug om, en dan staat het er ineens
en maxim vind keukentje ook erg leuk heb ik gemerkt afgelopen weekend in babypark.

ik vrees het ergste met waterpokken en maxim, hij was om 2 uur wakker en riep "mama, au". de vlekken zijn groter geworden op zn borstkas/buik, en hij heeft meerdere vlekken gekregen, in zn knieholte bijv, en bovenaan de wreef van zn voet. en het jeukt ontzettend zo te zien.
verder voelt hij zich prima heb ik het idee, hij zit nu teletubbies te kijken
pi_41540283
Dat is dus precies waar ze beginnen. Balen Martineke Wel slim om de volgende keer een vakantie te boeken met anulerings verzekering Dat is echt het eerste wat ik doe, je weet maar nooit met kinderen.
  woensdag 6 september 2006 @ 08:53:07 #249
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41540649
ja psies, wij moeten nog ff wennen aan het feit dat we kinderen hebben met zn 2en ging dat wel, dan gaan we toch wel weg. maar nu
straks naar de ha om 10.10.
  woensdag 6 september 2006 @ 09:35:36 #250
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_41541397
Martineke wat baln dat Maxim waarschijnlijk waterpokken heeft. Zeker ook ivm jullie vakantie Gelukkig lijkt Maxim er (nog) weinig last van te hebben. Beterschap voor hem

CarOnline, waar hebben jullie die bouwtekening voor keukentje dan vandaan? Of is het echt alleen een tekening en moet je dan zelf hout nog aanschaffen (en op maat zagen enzow)? Als het een soort Ikea-achtig bouwpakket is vind ik het wel leuk, maar als we zelf alle planken op maat moeten zagen zie ik het iets minder zitten...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')