Zo hebben wij het uiteindelijk met het toetje ook gedaan, dat ging inderdaad perfect.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:50 schreef E.T. het volgende:
Fuente, wij deden ook afpakken als 't spelen werd ipv etenAndere optie wat we hier deden was een vork of lepel in handen geven en wij ook een lepel om te voeren. Zo ging 't ook allemaal wat sneller en was 't op voordat ze kon gaan spelen
goh, nu ben ik me toch benieuwd wat hier stondquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:20 schreef Yess het volgende:
Niets wat de moeite van het lezen waard was...quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:21 schreef Martineke het volgende:
[..]
goh, nu ben ik me toch benieuwd wat hier stond![]()
Wij haalden Bram altijd uit de situatie, dus eventjes op de gang. Ga daar maar even woedend zijn, dat mag best en daarna gaan we gezellig weer naar binnen en proberen we het opnieuw. Erg moeilijk in het begin want die driftbuien leken nog erger te worden maar na een tijdje wist hij het wel, daar even woedend zijn en dan binnen weer normaal doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef Fuente het volgende:
[..]
Zo hebben wij het uiteindelijk met het toetje ook gedaan, dat ging inderdaad perfect.
Maar als ze zo woedend is, wat doe je dan? Ze ging echt over de rooie, liet zichzelf er bijna in stikken
dat vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niets wat de moeite van het lezen waard was...
Ik begin me ondertussen wel af te vragen wie die Yess nu eigenlijk is.
Ik vind een keuken stoer! Enquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:25 schreef Martineke het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook al af
Githa wat een leuk keukentje krijgt Jordywil ik ook wel voor de boys hier, maar papa vind dat niks
stel je voor joh, je zoon een keuken geven, dat kan niet he
Wat een onzin! ... hier ook een papa die graag jongens dingen voor zijn zoon wil, maaruh Jordy's eigen keuze is nog altijd wel het belangrijkst en dáár zorgt mama wel voorquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:25 schreef Martineke het volgende:
[..]
Githa wat een leuk keukentje krijgt Jordywil ik ook wel voor de boys hier, maar papa vind dat niks
stel je voor joh, je zoon een keuken geven, dat kan niet he
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:33 schreef Githa het volgende:
Jordy krijgt van de goed heilig man een keuken![]()
[afbeelding]
Ik vind hem zo leuk![]()
Ik ging over stag toen Jordy in het speelgoedboek bij de keukentjes "eetuh", "kookuh" bleef roepen ...
Je moet hem zelf nog schilderen of lakken dus dat maakt het alleen maar leuker![]()
Onze huisman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |