abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41447006
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 22:21 schreef E.T. het volgende:
(vraagje voor andere meegroeibedje slapers: hebben jullie nog een molton er om heen, en zo ja, waar hebben jullie die vandaan? Die van ledikant passen niet, peutermaat van de Hema lijkt me veel te groot).
Heeft de Hema Molton in peuterbedmaat dan?? Dat wist ik niet, ben ook op zoek namelijk

Myrthe wat knap zeg
  zondag 3 september 2006 @ 11:45:50 #152
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41447120
quote:
Op zondag 3 september 2006 11:39 schreef danosa het volgende:

[..]

Heeft de Hema Molton in peuterbedmaat dan?? Dat wist ik niet, ben ook op zoek namelijk

Myrthe wat knap zeg
Eerlijk gezegd zou ik 't niet weten
Dat nam ik eigenlijk gewoon aan, aangezien ze ook hoeslakens en dekbedden enzo in peutermaat hebben.

Saskia heeft trouwens heerlijk geslapen in d'r grote bed.. Half 10 werd ze pas wakker.. (minstens een uur later dan normaal)
Waarschijnlijk heeft ze in d'r nieuwe bed toch ff meer ruimte, volgens mij werd ze ook vaak wakker in d'r ledikantje doordat ze d'r hoofd stootte en nu is dat niet meer.
Het uit elkaar halen van 't ledikantje ging nog niet helemaal zonder slag of stoot vanmorgen, ledikantje moest eigenlijk nog blijven
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41447312
Fijn dat ze zo heerlijk heeft geslapen!

Hier hebben we het ledikantje gewoon weggehaald en het nieuwe bedje er voor terug gezet. Ze was erbij dat we het peuterbedje in elkaar gingen zetten dus feest was het sowieso. Ze vond het absoluut geen probleem, heb haar nooit weer over haar oude bedje gehoord.
  zondag 3 september 2006 @ 13:08:20 #154
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41448937
Dan mist Juul er inderdaad nog een paar. Volgens mij heeft ie nu al zijn tanden en heeft ie 6 kiezen.

Wat fijn dat Sas zo goed heeft geslapen, tot half tien! Heerlijk!!!
pi_41449076
ET, heerlijk dat ze zo goed geslapen heeft!

Even een vraag over slapen. Hoeveel sliepen/slapen jullie kids met 1 jaar? Sara sliep altijd 2 keer, tot voor 2 maanden terug zelfs nog 3 keer.
Ze sliep 's morgens vaak bijna 3 uur, en 's middags nog es 2 uurtjes. De laatste 2 dagen is het echter drama, ze is wel moe 's ochtends maar slapen, ho maar. Zou het nu tijd zijn voor 1 slaapje? Ze kwam gisteravond ook moeilijk in slaap (2 uur lang liggen donderjagen) en uiteindelijk heeft ze gister overdag wel 2 keer geslapen ('s morgens 1 uurtje, 's middags 3 uur). Zou ze gewoon minder moeten slapen?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_41449080
ik kon toen geen peutermaat molton vinden bij de hema. piet heeft daarom een te grote (1persoons) molton, het overbodige deel zit onder z'n matras gevouwen. maar misschien knip ik 'm nog een keer beter op maat, het is toch wat propperig allemaal.
  zondag 3 september 2006 @ 13:16:31 #157
24188 Belana
kloon van belana
pi_41449141
aaaah, Saskia ook al in een groter bedje Liam moet er nog heel even op wachten, maar zijn ledikantje is best groot. We krijgen het oude blauwe ikea bedje van een vriendin, zo'n meegroeibedje. zo leuk vind ik die! Als zometeen de bijkeuken af is kunnen we aan Liam's kamer gaan denken, maar das ook best nog wel een werk en een toestand en kost geld... dus enfin...

wil wel ff foto van Sas in d'r nieuwe bedje
stormy waters...
sailin'
  zondag 3 september 2006 @ 13:25:05 #158
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41449339
Dat zou best kunnen hoor Fuente. Kai was volgens mij net zo oud als Sara nu is toen hij overging naar één slaapje. Vanaf dat moment hebben we hem 's avonds ook wat eerder in zijn bed gestopt om de overgang niet te heftig te maken.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_41449562
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:25 schreef m@x het volgende:
Dat zou best kunnen hoor Fuente. Kai was volgens mij net zo oud als Sara nu is toen hij overging naar één slaapje. Vanaf dat moment hebben we hem 's avonds ook wat eerder in zijn bed gestopt om de overgang niet te heftig te maken.
Toch maar es proberen dan, kan natuurlijk nooit kwaad. Eerder naar bed 's avonds lukt waarschijnlijk niet, tot voor 2 dagen terug lag Sara er om 18:45 in Ze sliep echt ontzettend veel, maar dat is er nu dus wel vanaf
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 3 september 2006 @ 13:36:57 #160
24188 Belana
kloon van belana
pi_41449609
zoals m@x het deed deden wij het ook
stormy waters...
sailin'
pi_41450631
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:08 schreef renzell het volgende:
Dan mist Juul er inderdaad nog een paar. Volgens mij heeft ie nu al zijn tanden en heeft ie 6 kiezen.

Wat fijn dat Sas zo goed heeft geslapen, tot half tien! Heerlijk!!!
6 kiezen
Djulian heeft er 4, op welke leeftijd moeten er nog meer komen dan, want ik dacht dat het er voorlopig maar 4 bleven.

Djulian slaapt geweldig in zijn nieuwe bedje Hij is helemaal trots
  zondag 3 september 2006 @ 14:33:06 #162
3142 m@x
pi_41450911
Kai heeft er ook pas 4 hoor. Althans, ik heb eigenlijk al een tijd niet meer gekeken hoe het zat met de tandjes en de kiesjes. Het risico op tandafdrukken in mijn vingers is mij te groot

Knap hoor dat al die kindjes zo makkelijk wennen aan hun nieuwe bedjes. Hier zit het er voorlopig nog niet in. Ik wil in ieder geval wachten tot Kai loopt en misschien dat ik dan nog wel even wacht. Hij wordt al zo snel groot. Vanmorgen heeft hij de hele ochtend zitten puzzelen. Elke keer als hij het juiste stukje in het juiste vakje had gepast kwam er een heel trots "Ngeen" (nog één) uit
  zondag 3 september 2006 @ 14:37:36 #163
24188 Belana
kloon van belana
pi_41451008
nou dat vind ik dus heel knap van kai, want Liam kan dat niet hoor

die laatste kiezen krijgen ze rond hun 2e jaar. Liam heeft ze nu allemaal. (de laatste 2 ongemerkt)
stormy waters...
sailin'
pi_41451043
heerlijk als ze zelf zo trots zijn

Ja het gaat gelukkig vrij makkelijk, we hadden erger gedacht want hij wil alles zien en weten, maar hij weet dat dat zijn bedje is en slaapt dus netjes er in en toen hij wakker was vanmorgen bleef hij er in zitten tot Rick hem kwam halen
pi_41451050
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:37 schreef Belana het volgende:
nou dat vind ik dus heel knap van kai, want Liam kan dat niet hoor

die laatste kiezen krijgen ze rond hun 2e jaar. Liam heeft ze nu allemaal. (de laatste 2 ongemerkt)
En zijn dat dan er weer 4?
pi_41453055
Ik heb peutermaten van de hema. Molton aan de ene kant en van dat antidoorlekspul aan de andere kant. Die heb ik dus altijd onder de gewone hoeslakens gehad. Ik koop al het beddengoed in peutermaat bij de hema. Zo leuk daar

Jans ligt al vanaf half 2 te slapen. Ze is helemaal op. Vanmorgen maakte Bo haar alweer wakker om 7 uur Gisteren smiddags niet geslapen. Vanmorgen om half 8 alweer aan de spelletjes. Nou laat ze maar ff nu. Dan vanavond maar weer ietsie later, maar wakker maken vind ik ook altijd zo zielig.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 3 september 2006 @ 19:13:53 #167
105888 renzell
pi_41458132
Juul slaapt al heel lang maar 1 keer overdag. Ik denk al vanaf ongeveer 10 maanden. Hij sliep en slaapt echter wel lang. Vroeger soms wel 4 uur! Nu meestal 2,5 of maximaal 3. Lastig altijd, zo'n overgangsperiode. Ik zou ook zeggen; 's avonds iets eerder als er 's middags een slaapje af gaat. Succes!

[ Bericht 0% gewijzigd door renzell op 03-09-2006 19:38:40 ]
  zondag 3 september 2006 @ 19:43:34 #168
24188 Belana
kloon van belana
pi_41458744
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:39 schreef Anitra het volgende:

[..]

En zijn dat dan er weer 4?
ze hebben in totaal uiteindelijk 8 kiezen. meestal komen de voorste 4 eerst en dan weer ff wachten en dan de achterste. dus die laatse 4 komen vanaf ongeveer hun 2e jaar, maar kan uiteraard ook wat later. of bedoel je dat niet?
stormy waters...
sailin'
pi_41459468
Mijn kleine peuter is vannacht voor het eerst zonder luier naar bed geweest op eigen verzoek en dat ging super! Nu is hij weer, ik ben benieuwd
Saartje
pi_41459493
Ja dat bedoel ik idd, ik wist helemaal niet meer dat er nog een stel aan kwam
Nu kan ik het iig inde gaten houden
Djulian was enorm snel met zijn eerste tandje 7 weken maar met de rest van de tanden is hij veel langzamer want zijn hoekt tanden zijn er nog niet zo lang en dacht dat de hoektanden de laatste waren, maar er komt nog meer dus.

Maniki-neko wat goed!
pi_41459539
Over die kiezen: je hebt de 12/13 jarige kies, die komt rond het 12e of 13e levensjaar en de verstandskies, die komt (als ie überhaupt komt) rond je 20e levensjaar.
  zondag 3 september 2006 @ 20:13:05 #172
3142 m@x
pi_41459657
Hoera voor de peuter Het lijkt wel of er een zindelijkheidsgolf aan de gang is hier. De één na de ander hoeft geen luier meer. Knap hoor.

Kai heeft vanmiddag besloten dat hij een leeuw is. Hij gromde en als je hem dan riep en met zijn naam aansprak keek hij heel verontwaardigd en zei hij alleen maar "lllllllllleeuw"

[ Bericht 8% gewijzigd door m@x op 04-09-2006 07:37:37 ]
  zondag 3 september 2006 @ 20:17:30 #173
24188 Belana
kloon van belana
pi_41459811
hahahahaha die Kai

Hier ook een kindje wat op de wc plast... af en toe dan maar we vinden het heel knap!
stormy waters...
sailin'
  zondag 3 september 2006 @ 20:26:54 #174
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_41460098
Hier zijn Sverre (net 4) en Lune (bijna 3) ook van de luiers af. En dat kan ineens en heel snel gaan. Sinds begin juli begon Lune met op het potje plassen en toen volgde grote broer ook maar. Die zag natuurlijk al die lekkere belonings-snoepen en cadeuatjes langskomen. En na zeven droge dagen direct de nachten erachteraan geplakt zodat ze eigenlijk binnen een maand dag en nacht zindelijk zijn. De afgelopen weken zijn we op vakantie geweest in Normandie en hebben we in de tent geslapen (lune dus op het laatste moment ook op een luchtbed ipv het geplande campingbed) maar het is super gegaan. Geen enkel ongelukje snachts en overdag slechts een keer bij Lune. Overigens haal ik Lune savonds nog uit bed om nog een keer te gaan plassen en bij Sverre hoeft dat niet, die regelt het allemaal wel zelf, hij heeft dan ook nog het potje op zijn kamer staan omdat hij op zolder slaapt.
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
  zondag 3 september 2006 @ 20:46:40 #175
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41460846
Nou da's helemaal lekker toch Genuivere!

Wij waren Jolies oude kleren aan het uitzoeken vanavond en d'r kamer aan het opruimen. Jolie kan daar normaal niet zo goed tegen. Dan wil ze steeds dingen terugleggen. Maar ze heeft zich nu heerlijk vermaakt

Maar tijdens het opruimen kwamen we tot een merkwaardige ontdekking. In een doos onder haar bed vonden we acht sokken. Twee van mij en zes van mijn vriend. Jolie keek naar de grond toen we vroegen waarom ze die sokken had gepakt. Ze moet ze steeds op andere momenten hebben gepakt. Het klopt ook want mijn vriend had mij een tijdje terug verweten dat ik zo'n sloddervos was. Maar die sokken lagen dus gewoon onder haar bed. Ze werd vreselijk kwaad toen we ze bij de was deden. Ze huilde echt hard 'bent mij soks van mij ai lof joe toetoe' (dat zijn wij) Ik vind het zo'n gek iets. Zal wel bizar peutergedrag zijn maar ik snap gewoon niet waarom ze zoiets doet???
pi_41460957
Lijkt wel of ze gewoon iets van jullie in haar kamer wil hebben. Dat jullie zeg maar een beetje bij haar zijn.

Die foto is trouwens echt heel erg grappig
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 3 september 2006 @ 20:55:57 #177
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41461199
Ja misschien maar ja ik ben er eigenlijk altijd. Ze kan me altijd roepen. En mijn vriend is er tegenwoordig ook heel vaak. En wat moet je dan met sokken in een doos onder je bed?
pi_41461601
Hahaha Jolie met verzameldrang
Jongste van mij heeft het met knuffels. Alle knuffels die hij in huis vind móeten in zijn bed andersis het schreeuwen. OP een gegevenmoment was het bed niet meer te zien onder alle knuffels. Ik ben toen steeds de onderste weg gaan halen zodat het er langzaam steeds minder werden zonder dat het opviel
Saartje
pi_41462002
Dat moet je helemaal niet willen weten denk ik Luchtbel

Wat goed, al die zindelijk-wordende-kinderen hier!
  zondag 3 september 2006 @ 21:29:43 #180
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_41462520
Wat knap zeg, van Myrthe, wat een mooie tekening!

Voor het meegroeibedje heb ik een molton bij Prenatal of bij de Hema gekocht. Prenatal heeft ze wel, maar zijn volgens mij duurder dan bij de Hema.

Moeten die 2e serie kiezen rond het 2e jaar doorkomen? Grappig om te lezen. Hier gaat dat toch niet op, Judith was heel laat met de tanden. Ze heeft nu dus ook nog maar 4 kiezen. Maar misschien dat er toch wel wat aankomt, laatst was ze een aantal dagen wat hangerig en koortsig.
En dan die 12/13-jarige kiezen? Die kwamen bij mij op m'n 18e/19e erdoor. Verstandskiezen heb ik (nog?) niet. Heb je een linkje over die kiezen, Leintjeuh?

En wat ziet Jolie er potsierlijk uit!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_41463081
http://www.gaba-bv.nl/community/juniors.html Die kiezen heten de tweede molaren...
pi_41463188
Oh en als je al die namen voor de tanden en kiezen moeilijk vindt, wikipedia is er wel duidelijk over.
  Licht Ontvlambaar maandag 4 september 2006 @ 00:05:58 #183
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41469037
Isa is steeds na haar middagslaapje droog en gaat dan op het potje plassen. Ze gaat overigens wel vaker op het potje of de wc, maar dan komt er niks... ze probeert wel, getuige de scheetjes die ze laat

Tekenen zoals Myrthe, lukt haar nog niet! Springen doet ze wel

Ik ben gewoon heeeeeeeeeel trots op mijn kleine meis (en nu een beetje beïnvloed door alcohol )
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † maandag 4 september 2006 @ 09:42:34 #184
81992 Githa
pi_41474874
Jordy laat het bij zijn onderste 2 snijtandjes, ik geloof dat hij het wel voldoende vindt
  maandag 4 september 2006 @ 11:39:50 #185
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_41477402
Wat veel zindelijke kindjes weer en kindjes in peuterbedjes Wat worden ze toch snel groot!

Myrthe wat een mooie nijntje kan je tekenen! Echt super knap!

Githa, de rest van de tandjes zullen vast ook nog wel komen. Hoe lang is het nu geleden dat ie die eerste 2 tandjes kreeg?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 4 september 2006 @ 13:06:23 #186
105888 renzell
pi_41479674
Ja Githa, je weet het zelf ook wel. Ze komen, heus! Maar ik snap ook heel goed dat je wilt dat ze NU komen hoor.
Juul heeft dus inderdaad volgens mij al 6 kiezen. Ik wist helemaal niet dat dat vroeg was. Ik durf trouwens ivm het gebijt (blijkbaar heel erg grappig ) niet uitgebreid te checken. Ach, we zien wel. Het maakt ook niet uit. Al vind ik het wel heel bizar hoor, die grote verschillen.
  maandag 4 september 2006 @ 13:12:03 #187
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41479771
Jolies oppas is weer terug van vakantie en Jolie viel d'r echt in d'r armen vanmorgen. Ze had het er ook al over bij het opstaan vanmorgen. Het is best goed gegaan de afgelopen twee weken met heel veel hulp en Jolie heeft goed d'r best gedaan. Maar op de aftelkalender kon vanochtend de laatste streep gezet worden. Klaar is het. Volgend jaar plannen we een vakantie op het moment dat zij weggaat vrees ik

Jolie is echt kampioen gekke opmerkingen maken geloof ik.
'Hie(r) zijn je billen mama' 'Achte(r) je'
'Jij en jij bent mij ai lof joe toetoe'
'Ik lus je nou' (ipv ik lust je rauw tijdens stoeien)
'Hant omhoog of niet' (ipv handen omhoog of ik schiet )

Oh en gister vond ze ineens een andere regenjas raar. Ze heeft er eentje maar die was nog nat en we pakten een andere. Ging ze hem helemaal verfrommelen en er aan likken 'dit bent niet te jas, dit bent een tas'
  † In Memoriam † maandag 4 september 2006 @ 13:50:48 #188
81992 Githa
pi_41480597
Renzell en Tex, ik weet het ook wel ... en meestal maak ik me daar geen zorgen over, maar soms hé Zeker als het onderwerp daar over gaat
Zijn eerste tandje was er op 15 mei en zijn tweede 2 juni..... Hij is nu net 19 maanden, dus van mij mogen ze komen hoor!
  maandag 4 september 2006 @ 14:03:28 #189
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_41480849
Kan ik me wel voorstellen hoor Githa. Maar het zal vast schelen nu er een beginnetje is, of niet? Die eerste 2 tandjes zijn door gekomen, dus de overige tandjes komen heus ook nog wel

Jolie
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_41508973
Wat fijn dat de oppas terug luchtbel!

Ik heb een afspraak kunnen krijgen voor Djulian bij de kinderarts, maandag ochtend om 8:15
Dus dat is gelukkig snel.
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:16:38 #191
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41509987
Fijn dat de oppas terug is Luchtbel...
Knap van al die peuters die zindelijk aan het worden zijn....aplausje waard!!
Anitra fijn dat je met Djulian zo snel bij de KA terrecht kan.

Hier net terug van een weekend beurs in Keulen. Dus ik was 3 dagen zonder Fleur. En dat is me zwaar gevallen. Terwijl ik weet dat ze de tijd van d´r leven heeft gehad bij de oppas en geen 1x naar me heeft gevraagd. Maar ik mistte d´r echt enorm...zullenl ook wel de hormomen zijn. Maar op het eind kon ik echt niet wachten tot we thuis waren. En toen ik de sleutel in het slot stak, was ik zooooo blij dat ze nog wakker was. Ze riep al vanuit d'r bedje. Snel naar boven en tegen alle principes in uit bed gehaald en lekker met d'r gekroeld. Toen ze papa hoorde is die ook geroepen en naar boven gekomen. Even met zijn drietjes weer van elkaar genoten. Pff, blij dat ik weer thuis ben en geen baan heb waarbij ik meerdere dagen weg moet zijn van mijn druppie.
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:48:45 #192
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41510832
wij worden verkouden voor mezelf niet zo erg, maar Maxim wel. gisterenavond is hij 3 x wakker geworden van...snotneus"? of misschien zere keel? en maar huilen en huilen, gelukkig was hij na ff huilen wel weer af te leiden, maar toch.... en vanmorgen om 5 uur was hij weer wakker.
hij heeft minder eetlust nu, maar verder merk ik weinig tot nu toe.
hopen maar dat het zondag weg is of dat hij nergens geen last van heeft, dan gaan we in het vliegtuig..
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:20:33 #193
156279 Yess
mama van 3
pi_41513362

[ Bericht 100% gewijzigd door Lois op 05-09-2006 19:40:29 (niet nodig) ]
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:49:21 #194
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_41514153
Hier is mijn manneke vanadaag voor het eerst op de psz geweest en hij vond het leuk
Het was maar voor 1 uurtje en ik mocht erbij blijven, maar hij is heel leuk gaan spelen, ook gelijk met andere kindjes. Hij bleef wel constant chekken of dat ik er nog was. Ook heel lief in een kringetje gaan zitten en een koekje gegeten, natuurlijk pakte hij gelijk 2 koekjes uit de trommel

Hij is heel trots en loopt tegen iedereen te verkondigen dat hij naar school is geweest. Donderdag weer, maar dan mag ik niet meer blijven. Benieuwd hoe dat gaat.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:00:13 #195
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41514450
Ow. EW, spannend. Het zal wel even wennen zijn dat mama er niet bij blijft, maar als hij er eenmaal aan gewend is, dan hoop ik dat ie met net zo veel plezier naar ´school´ gaat als Fleur. In het begin was het altijd even huilen bij het weggaan en zwaaien, maar de leidsters deden het super. Meteen afleiden en de volgende keer wilde ze echt wel naar school. Nu, stuurt ze me zowat naar huis....als ik ze heb gebracht. Ik hoop dat jij dat straks ook hebt. En natuurlijk het plezier bij het ophalen...alle verhalen over al zijn vrienden. Geniet van deze nieuwe fase.
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:05:26 #196
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_41514598
Glenn is over het algemeen wel lekker makkelijk af te leiden dus als er al traantjes komen zal dat niet voor lange tijd zijn. En ikzelf heb er geen enkele moeite mee, juist omdat ik 100% zeker weet (okee 99,9% dan ) dat Glenn het er enorm naar zijn zin zal hebben. Vanochtend heeft dat alleen maar bevestigd.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_41521446
Sara was gisteren woedend! Ze wil zelf eten tegenwoordig, dat vinden wij prima. Ze 'schept' het eten van haar bordje en stopt het netjes in d'r mond (nou ja, netjes ). Maar op een gegeven moment gaat ze ermee spelen, waardoor wij gister de boerenkool van de muren konden schrapen. Na waarschuwen en nogmaals met Sara voordoen hoe het ook kan (zonder rond te gooien) pakte papa het lepeltje af. Sara werd woest, haar vuistje ging de lucht in, trillend en al (het was eerlijk waar grappig om te zien) en ze krijste alles aan elkaar. Woedend was ze, en uiteindelijk was ze zo aan het gillen dat ze er bijna in stikte, toen dus eruit gehaald en gekalmeerd, en erna heeft ze zonder problemen haar toetje gegeten. Hoe pakken jullie dit aan? Ze weet hoe ze 'moet' eten, dat doet ze al een paar daagjes lekker zelf, maar als ze ermee gaat gooien dan nemen wij het over, en dan wordt ze dus woedend. Sowieso, als we haar niet zelf laten eten, is ze ontzettend boos, en ik wil het 'zelf eten' ook stimuleren aangezien ze zelf aangeeft het te willen.

En verder, we zoeken 2 buggy's voor mee op de fiets, iemand bekend met deze buggy's? (die helemaal bovenaan staan) http://www.bbiewheels.nl/pagina6.html
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 19:33:48 #198
81992 Githa
pi_41524486
Jordy krijgt van de goed heilig man een keuken

Ik vind hem zo leuk
Ik ging over stag toen Jordy in het speelgoedboek bij de keukentjes "eetuh", "kookuh" bleef roepen ...
Je moet hem zelf nog schilderen of lakken dus dat maakt het alleen maar leuker
Onze huisman
pi_41524512
Oe wat onwijs leuk Githa! Benthe krijgt ook een keukentje met haar verjaardag van opa en oma
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 19:43:22 #200
81992 Githa
pi_41524783
Leuk hé!
Ik had nooit gedacht een keuken te kopen voor zoon lief
Maar hé! als hij hem leuk vindt mag hij er een hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')