Heeft de Hema Molton in peuterbedmaat dan?? Dat wist ik niet, ben ook op zoek namelijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:21 schreef E.T. het volgende:
(vraagje voor andere meegroeibedje slapers: hebben jullie nog een molton er om heen, en zo ja, waar hebben jullie die vandaan? Die van ledikant passen niet, peutermaat van de Hema lijkt me veel te groot).
Eerlijk gezegd zou ik 't niet wetenquote:Op zondag 3 september 2006 11:39 schreef danosa het volgende:
[..]
Heeft de Hema Molton in peuterbedmaat dan?? Dat wist ik niet, ben ook op zoek namelijk
Myrthe wat knap zeg![]()
![]()
Toch maar es proberen dan, kan natuurlijk nooit kwaad. Eerder naar bed 's avonds lukt waarschijnlijk niet, tot voor 2 dagen terug lag Sara er om 18:45 inquote:Op zondag 3 september 2006 13:25 schreef m@x het volgende:
Dat zou best kunnen hoor Fuente. Kai was volgens mij net zo oud als Sara nu is toen hij overging naar één slaapje. Vanaf dat moment hebben we hem 's avonds ook wat eerder in zijn bed gestopt om de overgang niet te heftig te maken.
6 kiezenquote:Op zondag 3 september 2006 13:08 schreef renzell het volgende:
Dan mist Juul er inderdaad nog een paar. Volgens mij heeft ie nu al zijn tanden en heeft ie 6 kiezen.
Wat fijn dat Sas zo goed heeft geslapen, tot half tien!Heerlijk!!!
En zijn dat dan er weer 4?quote:Op zondag 3 september 2006 14:37 schreef Belana het volgende:
nou dat vind ik dus heel knap van kai, want Liam kan dat niet hoor
die laatste kiezen krijgen ze rond hun 2e jaar. Liam heeft ze nu allemaal. (de laatste 2 ongemerkt)
ze hebben in totaal uiteindelijk 8 kiezen. meestal komen de voorste 4 eerst en dan weer ff wachten en dan de achterste. dus die laatse 4 komen vanaf ongeveer hun 2e jaar, maar kan uiteraard ook wat later. of bedoel je dat niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |