abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 september 2006 @ 23:51:39 #101
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41410925
Oh nou nee het mag niet inderdaad.

Jolie had het dekbedje vorige winter wel al. Toen was ze anderhalf, iets jonger nog. Ik heb me daar niks van aangetrokken. Maar dat kan een ieder voor zichzelf invullen denk ik.
  zaterdag 2 september 2006 @ 00:12:11 #102
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41411549
Luchtbel: Ik denk dat Juul toch nog wat te klein en vooral veel te wild is voor een dekbedje. Hij staat en springt heel veel in bed en laat zich echt nog niet lekker instoppen, alleen als ie slaapt. Dus dan zou ik hem alsnog in een slaapzak onder zijn dekbed moeten leggen. Ik hoop echter wel dat ik het deze winter kan proberen, want het is echt een klein donsmonster. Bij paps en mams in bed is het genieten geblazen! Dan nestelt ie zich als een klein vogeltje.
  zaterdag 2 september 2006 @ 00:13:50 #103
105888 renzell
pi_41411608
Ps- Bix; ik heb net ff de twee weken voor en de paar dagen na mijn bevalling terug zitten lezen.
En ja hoor, daar ging ik.... Ik zou Juul het liefst NU uit bed halen om te knuffelen... ken je dat gevoel?
pi_41411969
hmm! zeker wel! soms is alleen wat foto's terugkijken ook genoeg.

maar nu duik ik m'n eigen donsnest in, ik vond 't maar een vermoeiend weekje...
  zaterdag 2 september 2006 @ 00:24:31 #105
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41411996
Gewoon doen Renzell, wij hebben gisteravond laat nog een knuffelsessie met Luuk gehouden. Heerlijk.
Teig, wat lief...
Bix, ik heb het filmpje van Piet op die stoel wel 6 keer gekeken. Dattie zegt: "Je mag de mijne wel even lenen hoor!" (Zijn pet.) Zo lief. Ik hoop dat hij weer snel de oude is. En de foto''s van het ziekenhuis... Toen ik 3 was ben ik geopereerd aan een (lach niet) Liesbreuk. En ik moet nog huilen als ik die foto's zie. Die vind ik zo zielig. Hetzelfde bij Piet, en eerder bij Jordy.

Bar, een hele, heele dikke knuffel voor jou.

En met beide benen op de grond... Wanneer mag een kind pindakaas?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 2 september 2006 @ 00:24:58 #106
105888 renzell
pi_41412013
Ik ook, truste!
  zaterdag 2 september 2006 @ 00:26:23 #107
105888 renzell
pi_41412056
Ps- ja Teig, lief!

Ps- Juul eet al vanaf zijn eerste pindakaas.... Mocht dat niet? Hij lust het, en graag ook!!!

Doei!
  zaterdag 2 september 2006 @ 00:28:01 #108
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41412104
Ik weet gewoon niet of het mag....

Slaap lekker!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 2 september 2006 @ 00:55:57 #109
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_41412964
Uh... Pindakaas mag toch vanaf de eerste verjaardag? Ja toch? Ja toch?
Hanne lust het ook en vind het ook super lekker!

Wilyan kwam laatst naar me toe, gaf me een heerlijk knuffel en zei toen: "Mamma ik vind jou lief.. "
Gewoon uit zichzelf, dat had ie nog nooit gezegd. We zeggen hier wel heel vaak "ik hou van jou" dus daar was ik wel aan gewend, maar dit was helemaal nieuw en dan zoooo heerlijk om te horen.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zaterdag 2 september 2006 @ 07:56:37 #110
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41416811
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:12 schreef renzell het volgende:
Luchtbel: Ik denk dat Juul toch nog wat te klein en vooral veel te wild is voor een dekbedje. Hij staat en springt heel veel in bed en laat zich echt nog niet lekker instoppen, alleen als ie slaapt. Dus dan zou ik hem alsnog in een slaapzak onder zijn dekbed moeten leggen. Ik hoop echter wel dat ik het deze winter kan proberen, want het is echt een klein donsmonster. Bij paps en mams in bed is het genieten geblazen! Dan nestelt ie zich als een klein vogeltje.
Ja maar ja dat vind ik dus echt een voordeel van een dekbed. Een deken moet je weer zo'n laken enzo onder doen en dan moet je gaan instoppen. Zo'n dekbed gooi je er gewoon overheen en Jolie pakte het zelf ook makkelijker dan een deken. Jolie stond ook altijd met gaan slapen en die moest je ook niet instoppen. Jolie vindt dat niet leuk, van die weggaandingen. Daar moet je gewoon bij weglopen. Vandaar.
pi_41417102
M@x, kan me indenken dat je opziet tegen het CB-bezoek, maar laat je vooral niet gekmaken! Zo te zien (lezen ) weet jij zelf dat Kai gewoon lekker zijn eigen tempo volgt .

Anitra, wat is een BHS-aanval? Hopelijk kan de kinderarts jullieverderhelpen

Renz, Sara slaapt in een pyjama, met zomerslaapzak, onder de deken. Ik heb dus een gewone deken (zo'n katoenen die je ook bij kleine baby's boven een lakentje gebruikt) in een dekbedovertrek gedaan, en daar ligt ze onder. Ze kruipt er nog vaak op, maar voor wij naar bed gaan dek ik haar altijd lekker onder. Ik maak haar bedje nog steeds zo laag mogelijk op, ik heb d'r nog nooit onder de dekentjes gevonden.
Ik doe boven op de slaapkamers nooit de verwarming aan, ik weet niet waarom, maar vind het 'eng' om dat te doen, alsof het dan te warm zou worden. Daarnaast word ik zelf met hoofdpijn wakker als ik met de verwarming aanslaap, lijkt me voor Saartje ook niet fijn

Bix, fijn dat de operatie zo goedgegaan is bij Piet! En een dikke voor Piet

En om even in de dekentjes/slaapzakjes sfeer te blijven: Wat voor slaapzak voor de winter? Sara ligt dus met pyjamaatje, onder een dun dekentje. Is dan een slaapzak met lange mouwen of korte mouwen?
Momenteel ligt ze nog in een heel dun zomerslaapzakje.

Verder: Sara krijgt weer tandjes, ze poept megaveel, luieruitslag enz, maar ze heeft er verder geen last van. Gisteravond werd ze huilen en snikkend wakker, ze voelde helemaal klam en nat (van zweet) maar niet warm, eerder koud. Gelukkig ging ze na even knuffelen weer lekker slapen
Ze wordt zo leuk, ze kan kiekeboe doen, knuffelen, roept de hele dag 'mama', zo lief
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 2 september 2006 @ 09:18:12 #112
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41417157
We hebben dus vannacht Dreumes nog een extra shirt en sokken aangetrokken . Het is niet normaal, wat een koukleum zeg. En dan denk ik dus dat dat het niet kan zijn, zodat ik pas na een uur geklungel alsnog een extra laag kleding aan ga trekken. En dan is het dus meteen stil....

Aaaaarhg, hoe hardleers kan een mens zijn . Vanmiddag maar eens op zoek naar een hele dikke slaapzak.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_41417178
Bix, bedankt voor je uitleg. En fijn dat de operatie voor jullie allemaal goed is verlopen. Hopenlijk knapt Piet gauw weer op

Jadey had ook erg vroeg een dekbedje, formaat 1.50*1.35. Deze had ik gewoon halverwege onder het matras liggen dus echt ver over zich heen trekken kon ze het toen niet. Er onder kruipen heeft ze nooit gedaan, deed ze met een deken al niet, maar daar is uiteraard ieder kind weer anders in. En nu is het net zoals LB beschrijft, er los over heen en ze trekt hem zelf zoals ze zelf het fijnst vindt. Ze heeft inmiddels een groter formaat dekbed en is helemaal verliefd op de grote ervan, de kroelbaarheid zeg maar

Mijn berichtje stond er al even, zie ik nu je bericht staan Leah.
Sokken Dreumesje is echt een koukleum.
  zaterdag 2 september 2006 @ 09:33:53 #114
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41417253
Fleur slaapt in een pyjama in een slaapzak. Als ze hem wil tenminste. Als ik nsar bed ga leg ik het dekbed over d'r heen en als ze het 's nachts aftrapt en het koud krijgt kruipt ze meestal onder d'r kleedje (schapenvachtje).
pi_41418060
Myrthe sliep ook alweer in een flanellen pyjama onder een dekbed.

Anitra, heb je misschien zo'n aanval gefilmd zodat de kinderarts het zelf kan zien?
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 10:52:22 #116
81992 Githa
pi_41418137
Filmen is een goed idee, vaak gaat die vraag toch komen.
maar Anitra wat eng allemaal ! kan me ook wel voorstellen dat je er niet aandenkt om te filmen, maar misschien kan één van jullie filmen en één zich ontfermen over Djulian en dan de camera altijd standby hebben staan.
Vaak krijg je zelf ook nog eens een beter beeld wat er precies gebeurde en hoelang, want ín een situatie is dat vaak moeilijk te bepalen omdat alles 3 x zolang lijkt te duren
Daarmee wil ik overigens helemaal niet zeggen dat het misschien minder erg is als het lijkt hoor.
Lijkt me ook een goed plan om de kinderarts nog eens te bezoeken, ik zou er ook niet gerust op zijn.
pi_41418445
Fuente bhs is breath holding spell. hij ademt in voor hij wil gaan huilen en blijft dan hangen.

De huisarts zei vorig jaar dat hij het idd een keer op film wil zien omdat hij de aanvallen alleen uit boekjes kent. Gisteren stond de camera er naast, maar je denkt er echt niet aan op dat moment. Iedere keer denk ik weer opnemen want dan kunnen we lten zien hoe ze verlopen, maar het enige wat je doet is roepen dat hij adem moet halen, blazen, water in zijn gezichtje, hem gerust stellen, jezelf onder controle houden want als je in paniek raakt op dat moment heeft hij ook niks aan. Gister was ik trouwens al met beademen bezig bijna en in gedachten ben je al in het ziekenhuis enzo dus die hele videocamera vergeet je dan, ook als je met zijn 2en bent.

Vannacht heb ik ondanks mijn slaapmedicatie geen oog dicht gedaan, telkens zag ik voor me hoe hij in mijn amrne lag, zijn blik, bij elk geluidje via de babyfoon zat ik overend in mijn bed. Ik heb nu zelfs aan Djen d'r vader gevraagd of hij wat weetdie zit in het paranormale gebeuren en is teven bachbloesemtherapeut
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:30:46 #118
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41421553
Aniet, Ik herinner me nog heel goed van pasen.. en dat was een lichte aanval. Ik vind het zo rottig want je ziet dat hij er erg last van heeft
ben eens aan het googlen geslagen en schijnt toch een verband te zijn tussen BHS en allergie-en.. met name hooikoorts allergie, wat hij heeft ( zie zijn snelle reactie op het gras hier de vorige keer) Misschien ook iets om aan te kaarten ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_41433100
Dat er een verband tussen hooikoorts en BHS was wist ik niet
Vandaag zag je nog steeds aan zijn ogen dat hij gister die aanvallen gehad heeft.

Vanmorgen hebben we zijn nieue bed in elkaar gezet Hij heeft mee geholpen van de wal in de sloot want we konden de schroefjes gaan zoeken onder de kast. Vanmiddag heeft hij er in geslapen en ik was zo dom om te gaan kijken Hij lag toen nog keurig in zijn bed. Daarna klom hij er natuurlijk uit. Na dat ik ook in het bed lag heb ik hem er weer in gekregen en heeft hij idd nog even geslapen. Net ging hij ook netjes naar bed en toen hij net gil gaf ging Rick kijken, maar hij lag er nog keurig in. Wat word hij groot nu het ledikantje weg is
zal straks wat foto's uploaden
  FOK!fossiel zaterdag 2 september 2006 @ 21:49:54 #120
2628 Karin
pi_41435009
Bram slaapt in een pyamaatje (of heel vaak in het shirt wat hij die dag heeft aangehad, zeker als het een Bob de Bouwer shirt is wil hij daarin blijven slapen, ook goed, als het niet te vies is natuurlijk). Onder een peuterdekentje gestopt in een dekbedhoes, ik vind een dekbedje toch nog iets te eng ivm wiegendood.

Peet en ik hebben vakantie en Peet is de zolder aan het opknappen. Ik besta niet meer Bram is alleen nog maar op zolder aan het helpen van de regen in de drup en owee als ik boven kom, dat is niet voor mama's, alleen voor jongetjes en papa's. Hij wou zelfs niet mee boodschappen doen, op zich ook wel eens lekker om in een half uurtje klaar te zijn.
Peet heeft op zolder een hele doos met stekkerdozen staan en Brams obsessie voor die dingen is alleen maar groter geworden, hij kan zich er uren mee vermaken. Als ik in huis iets met een elektrisch apparaat moet doen dan gaat hij snel zijn eigen stekkerdoos met knopje halen want dat moet er altijd tussen. Zelfs mijn haar fohnen wordt een hele happening zo
Zo is hij ook altijd bij mijn ouders in de tuin bezig met tuinslangen. Omdat mijn ouders nogal een tuin hebben hebben die heel veel tuinslangen die op allerlei manieren gekoppeld kunnen worden. Het mooiste is nog als de pomp eventjes aangaat, maar daar is het helaas geen weer meer voor. Ik moet binnenkort echt even het fototoestel meenemen.
  zaterdag 2 september 2006 @ 21:55:49 #121
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41435186
Geweldig Karin!! Leuk is dat hè, als kleine jongetjes echt van die mannendingen willen doen.
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:03:03 #122
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41435470
Hier zijn ook de vrouwendingen nog een groot succes hoor . Kai heeft een theeserviesje en elke dag moeten we theedrinken en zijn pop gaat mee in bad en wordt daarna netjes afgedroogd en ingesmeerd en man, wat poept die pop een hoop. Tig schone luiers per dag
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  FOK!fossiel zaterdag 2 september 2006 @ 22:07:59 #123
2628 Karin
pi_41435670
Ja echt heerlijk om te zien. En hij wordt zo groot opeens. Gaat een heleboel dingen helemaal zelf doen. Zelf naar de wc en zijn billen afvegen, zelf even wat van boven halen (is niet goed voor mijn hart dat zelf die trap op en af maarja ik moet hem af en toe wel het vertrouwen geven), zelf een beker limonade maken, zelf koffie zetten voor papa en mama etc etc. En ik mag niet eens mee om te kijken hoe goed hij het allemaal kan, het moet "helemaal zelluf".

Hahahaha Max, ja die poepen een hoop hoor die poppen!
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:21:09 #124
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41436126
Ik heb laatst maar een pak kleine luiers gekocht voor de pop Niet dat ze elke keer een nieuwe luier krijgt, maar zo krijgt 't arme kind ook eens wat schoons om d'r billen met plakkers die ook nog plakken

Zelf doen en helpen is hier ook zo'n hot item.. en als het dan niet 'zelf' kan dan toch op z'n minst samen
Zo heeft ze vanmorgen geholpen met het in elkaar zetten van d'r nieuwe grote bed We hebben het ledikantje nog even in d'r kamer laten staan.. als ze daar in wil slapen, ook prima.. Maar sinds het nieuwe bed staat is ze er niet meer uit te slaan Om 10 uur vanmorgen wilde ze al wel weer slapen (maar niet echt hoor!). Ik moest nog wel vanmiddag even naar Ikea heen en weer, want ik had nog geen hoeslakens, dus nog maar even een ledikant-lakentje erom voor de middagtuk. (vraagje voor andere meegroeibedje slapers: hebben jullie nog een molton er om heen, en zo ja, waar hebben jullie die vandaan? Die van ledikant passen niet, peutermaat van de Hema lijkt me veel te groot).

Ze heeft heerlijk geslapen, en ligt nu ook weer heerlijk Morgen ledikantje uti elkaar slopen, geloof niet dat dat nog problemen gaat opleveren
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:22:18 #125
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41436165
M@x

Freek doet niet aan vrouwendingen, gelukkig wil ie wel iedere dag lippenstift op, dat scheelt weer .
  Licht Ontvlambaar zaterdag 2 september 2006 @ 22:27:26 #126
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41436372
ET, geen molton hier... maar ik was eigenlijk van plan om gewoon om de markt een lap moltonstof te halen en die onder het hoeslaken te leggen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_41436390
Kai

Hier zijn we vanavond even onbeschaamd trots op Myrthe (die nietsvermoedend ligt te slapen ). Ze heeft haar eerste Nijntje getekend!! Ik zei toch pas al iets over het continu onderschatten van je kind (alleen anders geformuleerd)? Dit hadden we allebei echt nog niet verwacht.
links papa's Nijntje, rechts die van Myrthe

nog iets ernaast tekenen

close-up van Nijntje
  FOK!fossiel zaterdag 2 september 2006 @ 22:28:53 #128
2628 Karin
pi_41436436
Fijn dat Saskia meteen in haar bedje wilt! Daar willen we natuurlijk wel een foto van!

Hahahaha Freek! Herkenbaar ook, daarvoor heb ik een Labello in de badkamer liggen. Peet was zich laatst rotgeschrokken "kijk papa stippelift op".
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:30:44 #129
3142 m@x
pi_41436505
Vergat ik helemaal het lippenstift- en nagelvijlritueel wat hier elke dag plaats moet vinden. En als zijn haren worden geborsteld moeten die van mama ook gelijk worden gedaan. Haarspeldjes zijn prachtig, alleen jammer dat ie het met z'n worstenvingertjes nog niet zelf kan.
  Jubileum moderator zaterdag 2 september 2006 @ 22:31:39 #130
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41436543
Wow Myrthe! Dat is echt onwijs goed zeg! Ik sta werkelijk waar paf

ET ik heb een volwassen moltonlaken in 2 stukken geknipt en netjes gezoomd.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:32:37 #131
3142 m@x
pi_41436576
Wow Myrthe, wat knap zeg
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:33:14 #132
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41436599
Myrthe kind wat doe je

Jolie was twee weken gelden nog verbaasd dat als iemand anders een potlood pakt er herkenbare dingen op papier kunnen komen te staan.
  FOK!fossiel zaterdag 2 september 2006 @ 22:34:05 #133
2628 Karin
pi_41436626
Wat ontzettend knap van Myrthe!
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:35:55 #134
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41436695
Jemig de pemig Myrthe!!! Wat goehoed!!!
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:40:09 #135
3011 E.T.
pi_41436862
Myrthe, wat knap!

Moet wel lachen om de 'meidendingen' die de jongens hier uithalen hoor

Zal idd ook maar zelf aan 't knutselen gaan voor een molton idd..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41436957
Er is gelukkig geen foto gemaakt van mijn gezicht

ET ik heb wel een waterdichte molton van de Hema gehaald, formaat ledikant of peuterbedje (heb 'm niet bij de hand, ligt in Myrthe's kamer), voor het middelste deel van het matras. Die ikea-matrasjes zijn veel dunner dus ik denk dat de molton wel past, en anders moet-ie maar gewoon in het ledikantje gebruikt worden.
pi_41437036
Wow wat knap van Myrthe zeg ! Hier komen we nog niet verder dan wat krassen en dat is al een heel gedoe meestal. Ik geloof niet dat 'onze' Myrthe artistiek is aangelegd op het gebied van tekenen. Muziek maken kan ze wel heel goed, inclusief zingen in de microfoon. Maar 'jouw' Myrthe tekent al beter dan ik kan, dus dat is echt heeeeeeeel knap !
pi_41437306
Myrthe wat goed
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 22:58:03 #139
81992 Githa
pi_41437556
Myrthe echt super goed hoor !
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:06:02 #140
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41437833
Myrthe wat mooi
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:11:18 #141
3011 E.T.
pi_41438050
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 22:28 schreef Karin het volgende:
Fijn dat Saskia meteen in haar bedje wilt! Daar willen we natuurlijk wel een foto van
Geen zin om 't kabeltje te zoeken
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:58:55 #142
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41439871
Wauw Myrthe dat zie ik Zoë echt niet doen
pi_41443197
Myrthe wat onwijs goed van je
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zondag 3 september 2006 @ 02:14:04 #144
105888 renzell
pi_41443325
Myrthe, wat knap!!! Ik sta echt versteld! En wat ben je lief en leuk, je kijkt zo wijs op die bovenste foto.
  zondag 3 september 2006 @ 02:17:47 #145
105888 renzell
pi_41443365
Fuente; voor de winter zou je dus de combisleeper kunnen nemen, Bix en Spuuglokje hadden het daar op de vorige pagina over. Fijn dat Saar het zo goed doet! Hoeveel tandjes heeft ze nu?

Sowieso: hoeveel tanden en kiezen heeft het melkgebit eigenlijk? Juul heeft bijna alles al denk ik. daar past zowat geen kiesje meer bij (zo lijkt het tenminste).
pi_41445396
Myrthe, wauw! Wat een supertekening, wat lief

Renz, Sara heeft nu in totaal 7 tanden, 4 boven, 3 onder. Hoeveel er in totaal moeten heb ik eigenlijk geen idee van

Zo'n combisleeper is idd misschien een goed idee, vooral omdat mevrouw al zovaak boven de dekens kruipt Het nadeel vind ik alleen de kosten, en dat je er sowieso 2 moet, want als er 1 vies is, is 'ie nooit binnen een paar uur droog
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_41445450
Volgens mij staat in het groeiboekje van het CB een overzicht van het melkgebitje.
Volgens mij heeft Morris van de week zijn achterste kies of kiezen. Dus er kan nog wat komen Renzell!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41445484
fuente, voor de was-overbrugging is een gewone winterslaapzak echt wel goed genoeg hoor. ik heb er een paar in verschillende diktes, en als ik 't idee heb dat het echt nog te koud is leg ik er een dekentje overheen (nadat ze in slaap gevallen is).

myrthe, ik zit hier ook echt met openvallende mond te kijken, echt super knap!

renzell, volledig melkgebit bevat per kaak volgens mij: 4 voortanden, 2 hoektanden, 4 kiezen. dus achter iedere hoektand nog 2 kiezen.
pi_41445675
quote:
Op zondag 3 september 2006 09:51 schreef bixister het volgende:
fuente, voor de was-overbrugging is een gewone winterslaapzak echt wel goed genoeg hoor. ik heb er een paar in verschillende diktes, en als ik 't idee heb dat het echt nog te koud is leg ik er een dekentje overheen (nadat ze in slaap gevallen is).

myrthe, ik zit hier ook echt met openvallende mond te kijken, echt super knap!

renzell, volledig melkgebit bevat per kaak volgens mij: 4 voortanden, 2 hoektanden, 4 kiezen. dus achter iedere hoektand nog 2 kiezen.
Dus dan heb je een combisleeper en een dikke winterslaapzak voor de overbrugging? Is het overwegen wel waard idd, Sara kruipt zovaak onder de dekens vandaan dat het in de winter waarschijnlijk te koud wordt.
Sara
Merel
Ukje
pi_41446049
yep. (nou ja, een paar verschillende winterslaapzakken ter overbrugging dus eigenlijk).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')