M@x, kan me indenken dat je opziet tegen het CB-bezoek, maar laat je vooral niet gekmaken! Zo te zien (lezen
![]()
) weet jij zelf dat Kai gewoon lekker zijn eigen tempo volgt
![]()
.
Anitra, wat is een BHS-aanval? Hopelijk kan de kinderarts jullieverderhelpen
Renz, Sara slaapt in een pyjama, met zomerslaapzak, onder de deken. Ik heb dus een gewone deken (zo'n katoenen die je ook bij kleine baby's boven een lakentje gebruikt) in een dekbedovertrek gedaan, en daar ligt ze onder. Ze kruipt er nog vaak op, maar voor wij naar bed gaan dek ik haar altijd lekker onder. Ik maak haar bedje nog steeds zo laag mogelijk op, ik heb d'r nog nooit onder de dekentjes gevonden.
Ik doe boven op de slaapkamers nooit de verwarming aan, ik weet niet waarom, maar vind het 'eng' om dat te doen, alsof het dan te warm zou worden. Daarnaast word ik zelf met hoofdpijn wakker als ik met de verwarming aanslaap, lijkt me voor Saartje ook niet fijn
![]()
Bix, fijn dat de operatie zo goedgegaan is bij Piet! En een dikke
![]()
voor Piet
En om even in de dekentjes/slaapzakjes sfeer te blijven: Wat voor slaapzak voor de winter? Sara ligt dus met pyjamaatje, onder een dun dekentje. Is dan een slaapzak met lange mouwen of korte mouwen?
Momenteel ligt ze nog in een heel dun zomerslaapzakje.
Verder: Sara krijgt weer tandjes, ze poept megaveel, luieruitslag enz, maar ze heeft er verder geen last van. Gisteravond werd ze huilen en snikkend wakker, ze voelde helemaal klam en nat (van zweet) maar niet warm, eerder koud. Gelukkig ging ze na even knuffelen weer lekker slapen
![]()
Ze wordt zo leuk, ze kan kiekeboe doen, knuffelen, roept de hele dag 'mama', zo lief
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
SaraMerel Ukje