abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:18:25 #26
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_41305501
De voormalig rechterhand van Zalm is nu MP, wie had dat ooit gedacht!
Dat zou ik denken.
[KNE]-Mod
pi_41305548
Als Bos premier wordt trek ik een flesje champagne open om het te vieren.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:21:17 #28
65666 Ch4rlie
Paul Ginsparg
pi_41305616
ALs wouter bos premier wordt gaan we toch gewoon allemaal uit protest uitkering trekken
the problem with the global village, is all the global village idiots
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:26:13 #29
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41305810
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:18 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

In je poll staat niets voor mensen die het geen ramp zouden vinden.
Je kunt toch voor 'anders' kiezen en dan vertellen dat je op de bank gaat springen van blijdschap...
Ik ga maar mokken trouwnens...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_41305914
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Je hebt het maar te slikken

En als mensen om dit soort redenen meteen wegrennen naar het buitenland heb ik het liefst dat deze mensen hun Nederlanderschap wordt ontnomen. Aan wegrenners heb je toch niks
Sommige mensen die wegrennen dragen 50 procent van inkomen af aan belasting en hebben soms ook een redelijk vermogen. Toch jammer, niet?

Als Nederland al arm wordt door Wouter Bos, dan is dat omdat allerlei asociale, opportunistische mensen, die voor een beetje werk een idiote som geld hebben verdiend over de rug van anderen, het land verlaten en dit geld meejatten meenemen.
pi_41306001
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:21 schreef Ch4rlie het volgende:
ALs wouter bos premier wordt gaan we toch gewoon allemaal uit protest uitkering trekken
Als 'jullie' dat allemaal zullen doen, dan pikken de mensen die door jullie klaplopers worden genoemd jullie banen in.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:31:25 #32
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41306011
wat een stigmatiserend fluttopic in pol. eigenlijk te lachwekkend voor woorden. ik denk dat de niet-bosstemmer met argusogen zijn beleid (?) aanziet.

ik hoop niet dat de mensen die niet voor de pvda kiezen hetzelfde anti-beleid voeren als de zelfgekroonde (ok ok de media heeft er wel heel erg aan bijgedragen) net-niet premier gekozen bos heeft gedaan, niet voor bos, maar voor het nederlands belang.

diezelfde kinderachtigheid gun ik bos niet, want die man en zijn partij is op dit moment een meester in het verdraaien, konkelen en stemmers winnen ten koste van eerlijkheid en integriteit, hoewel er steeds meer mensen door zijn pokdalige billetjes heenprikken uit de peilingen te lezen. jammer dat er een smalende koning bos in de pvda zit. doe mij maar samsom.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_41306047
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:19 schreef akkefietje het volgende:
Als Bos premier wordt trek ik een flesje champagne open om het te vieren.
Jij bent allochtoon en je verdient geen fuck?
pi_41306131
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:31 schreef zoalshetis het volgende:
wat een stigmatiserend fluttopic in pol. eigenlijk te lachwekkend voor woorden.

Inderdaad... Neem bijvoorbeeld deze reactie:
quote:
diezelfde kinderachtigheid gun ik bos niet, want die man en zijn partij is op dit moment een meester in het verdraaien, konkelen en stemmers winnen ten koste van eerlijkheid en integriteit, hoewel er steeds meer mensen door zijn pokdalige billetjes heenprikken uit de peilingen te lezen. jammer dat er een smalende koning bos in de pvda zit. doe mij maar samsom.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:34:49 #35
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_41306143
Ik had er eigenlijk nog een "feestvieren" optie bij moeten zetten!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_41306522
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:13 schreef maartena het volgende:
Aan hen die Emigreren aan het kiezen zijn..... waar zouden julie dan heen gaan?
En vinden jullie dat Nederland ook buitenlanders moet opnemen die erheen komen omdat de gekozen regering van hun land niet bevalt?
pi_41306647
Ik doe iets anders, namelijk lekker rustig blijven en zien wat er gebeurt, want ik ben van mening dat er weinig zal veranderen. Als Wouter Bos minister-president wordt, dan regeert hij met het CDA of de VVD en dit beleid, waar ik op zich over het algemeen weinig tegen heb, zal ongeveer worden voortgezet, zoals er nu ook weer niet zo'n praktische breuk was tussen Balkenende en Paars. Hij is geen Den Uyl, verre van, hoewel hij 'm wel als voorbeeld noemt, geloof ik, maar hij zal vier of acht jaar regeren en dan krijgt de VVD weer 38 zetels en gaat minister-president Verhagen weer op ongeveer dezelfde voet voort.
pi_41310175
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:13 schreef Lyrebird het volgende:
Als Bos premier wordt, dan zal ik er kamers bij moeten bouwen. Mijn ouders hebben al gezegd dat ze dan gaan emigreren en ze zijn hier welkom.
Hm, ik denk niet dat de VS politiek asiel gaat verlenen omdat Wouter Bos PM wordt

Maarreh, jij was toch zo voor opvang in de regio, wat is er mis met Belgie of Duitsland?

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2006 23:04:57 ]
pi_41310380
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hm, ik denk niet dat de VS politiek asiel gaat verlenen omdat Wouter Bos PM wordt

Maarreh, jij was toch zo voor opvang in de regio, wat is er mis met Belgie of Duitsland?
Ik zal me daar eens in verdiepen. Mijn ouders nemen behoorlijk wat geld mee als ze hun rijtjeshuis verkopen, en daar heeft de Amerikaanse overheid altijd wel oren naar. Van hun pensioen kunnen ze het hele jaar op vakantie, dus dan zal het inderdaad een mix van Europa, de VS en het verre Oosten kunnen worden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:13:10 #40
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_41310603
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:34 schreef K-Billy het volgende:

[..]

Inderdaad... Neem bijvoorbeeld deze reactie:
[..]
ik ben maar een onbenullig usertje, net als jij. bos vertegenwoordigd dadelijk de meerderheid

dit soort manieren van discussie voeren zijn eigenlijk vooral voorbehouden aan pokdalige wouter-ik heb geen plan maar ik schreeuw wel lekker-bos. toch?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:15:42 #41
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41310731
Er is natuurlijk altijd nog de linkse optie waarbij je zelf het recht in de hand neemt om de populaire tegenstander koud te maken:

Edit minder bloederige foto
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_41310929
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:15 schreef Napalm het volgende:
Er is natuurlijk altijd nog de linkse optie waarbij je zelf het recht in de hand neemt om de populaire tegenstander koud te maken:
Of de rechtse optie om andersdenkenden in concentratiekampen op te sluiten samen met de homofielen, de zigeuners en de joden. Onzinnig? Yep, net als jouw opmerking.

PS: Als je gegarandeerd de PvdA een absolute meerderheid wil geven is dat wel de weg, ja, zie de LPF.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2006 23:21:14 ]
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:22:16 #43
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41311055
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef Tijger_m het volgende:
Of de rechtse optie om andersdenkenden in concentratiekampen op te sluiten samen met de homofielen, de zigeuners en de joden.
Rechtse? NSDAP: Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei

Maar dit ging over lijsttrekkers en toekomstige premiers. Daarmee slaat je vergelijking als een tang op een varken
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:30:44 #44
42622 MaxTheDog
niks over m'n oren
pi_41311396
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Of de rechtse optie om andersdenkenden in concentratiekampen op te sluiten samen met de homofielen, de zigeuners en de joden. Onzinnig? Yep, net als jouw opmerking.

PS: Als je gegarandeerd de PvdA een absolute meerderheid wil geven is dat wel de weg, ja, zie de LPF.
gelieve uw geraaskaal te onderbouwen..
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..
pi_41311420
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:22 schreef Napalm het volgende:

[..]

Maar dit ging over lijsttrekkers en toekomstige premiers. Daarmee slaat je vergelijking als een tang op een varken
Ach gut..je gaat toch niet suggereren dat het nazisme een linkse partij was voor en door linkse mensen...
Waarom liegen sommige mensen over het rechtse karakter van het nazisme?
Diepe schaamte? Schuldgevoel?
pi_41311498
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:22 schreef Napalm het volgende:

[..]

Dat heeft echt helemaal niks te maken met links al dan niet rechts hiero.
feest
pi_41311551
Ik zou er best content mee zijn. Die optie mis ik nog.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:36:39 #48
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_41311653
Als bos premier wordt? Gewoon hetzelfde als Balkenende, Rutte, Marijnissen, Halsema, Pechtold, Rouwvoet of wie dan ook premier wordt: Niets
lege ton
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:36:51 #49
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41311664
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ach gut..je gaat toch niet suggereren dat het nazisme een linkse partij was voor en door linkse mensen...
Waarom liegen sommige mensen over het rechtse karakter van het nazisme?
Diepe schaamte? Schuldgevoel?
Onderbouwing?

Mensen massaal uitmoorden is typisch links, Mao, Stalin, Pol Pot, Hitler, etc.
Hitler had het nooit over zaken als marktwerking maar altijd over "das volk" enzo..
Nog ff en iedereen is links totdat hij wat fout doet, dan is het opeens een rechtse want "foute dingen zijn rechts"....
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:33 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Tijger begon!
pi_41311675
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:33 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

En een gestoorde die Pim Fortuyn doodschiet heeft er net zo min iets mee te maken, dus zand erover. Hihi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')