Niet gezien, sorryquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet gezien, sorry![]()
Morgen maar even via een andere PC doen![]()
als ik het weet, doe ik t ffquote:
Welk programma is het ook al weer. Voordat ik dadelijk op het verkeerde stemquote:
Okee, hopelijk weet ik dit morgenochtend nogquote:
Gestemd heeftquote:
De VS is ook net Nederland... één pot nat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik wil tennis op de US Open, kloteregen
Al dat smeltwater uit die smeltkroes denk ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:54 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
De VS is ook net Nederland... één pot nat.
Watje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:52 schreef DarkShine het volgende:
Eerder naar huis gegaan op mijn werk, verging van de spierpijn
Succes ermeequote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:17 schreef Gollemrulez het volgende:
ik wil slapen, maar ik mag niet van mn samenvatting
Nou, zo klein is ie niet hoorquote:
Ik vond dat wel een goed verhaal eigenlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:50 schreef golfer het volgende:
Ik heb net, heel gemeen, de allerhoogste baas van het CWI die vandaag in het nieuws blaatte dat ie er voor wilde zorgen dat oudere werklozen meer aandacht moeten krijgen, even een mailtje gestuurd met mijn gegevens en mijn aanbod hem daarbij te helpen.![]()
Zal mij benieuwen of ie er echt werk van maakt.![]()
Er staat niet voor niets "klootviool" achter je naamquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:50 schreef golfer het volgende:
Ik heb net, heel gemeen, de allerhoogste baas van het CWI die vandaag in het nieuws blaatte dat ie er voor wilde zorgen dat oudere werklozen meer aandacht moeten krijgen, even een mailtje gestuurd met mijn gegevens en mijn aanbod hem daarbij te helpen.![]()
Zal mij benieuwen of ie er echt werk van maakt.![]()
Waar gaat dit over? Heb je ook gestemd voor SCH?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 07:56 schreef DIGGER het volgende:
Heb ook gestemd voor SCH en snap het grote aantal nee-stemmers totaal niet. Elke partij is er voor iedereen, alleen hebben de partijen vaak verschillende filosofieen om tot het beste eindresultaat voor NL en iedereen te komen.
Mensen die de VVD alleen voor ondernemer/rijken zien en PVDA alleen voor armen en SP alleen voor communisten of zo hebben echt chronisch last van hokjesgeest en generaliseren.
maar goed, sommige mensen wensen dan ook niet na te denken over politiek, plakken eenmaal ergens en stempel op en zullen dat nooit meer willen herzien.
ik heb koffiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nu pas jah
Verder nog iets te melden op deze drukke woensdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |