HAHAHAHAHAHAHAAAAAAquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:13 schreef misteriks het volgende:
we zouder er beter een anti-bron topic van maken
Sterf en ga dood!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:15 schreef Kwezel het volgende:
Bier is vies.
Dat is dubbel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Sterf en ga dood!
Aan deze uitspraak kunnen geen rechten worden ontleend en is derhalve geen officiële doodverwensing
ben je gothic?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:20 schreef Bron het volgende:
Ik vind bier alleen al vies omdat iedereen altijd maar wil dat je het drinkt. Daarom is het KUT
ok.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ok.
is dit dan het enige wat je niet doet/wilt omdat de rest van de wereld het wel doet?
Ik heb ook nog nooit iemand met bier en een vriendin in dezelfde hand gezien inderdaad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:25 schreef slaapkamermug het volgende:
Mensen die stoer doen over bier zijn vaak heel lelijk en hebben wat te compenseren. Ook zie je ze nooit met vriendin.
ik heb ook nog nooit iemand met een vriendin en cola in dezelfde hand gezien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:26 schreef Bron het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit iemand met bier en een vriendin in dezelfde hand gezien inderdaad.
Jij bent zo iemand zonder eigen mening/smaak? Je bent er gewoon tegen omdat de meeste mensen het wel drinken .....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:20 schreef Bron het volgende:
Ik vind bier alleen al vies omdat iedereen altijd maar wil dat je het drinkt. Daarom is het KUT
Ach ga toch lekker bier drinken gore junkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand zonder eigen mening/smaak? Je bent er gewoon tegen omdat de meeste mensen het wel drinken .....
Nee hoor. Ik vind het gewoon opvallend hoe mensen om je heen je altijd proberen over te halen om bier te drinken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand zonder eigen mening/smaak? Je bent er gewoon tegen omdat de meeste mensen het wel drinken .....
Valt wel mee volgens mij, daar deze gouden kletsert dood isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:13 schreef eer-ik het volgende:
zij vindt het zelfs zo lekker, dat d'r tieten eruit vallen
Ik heb ook nog nooit iemand gezien met (insert voorwerp) en een vriendin in dezelfde hand gezien. Misschien een tas ofzo, maar niet iets anders.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:26 schreef Bron het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit iemand met bier en een vriendin in dezelfde hand gezien inderdaad.
He leuke hond heb je.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:31 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit iemand gezien met (insert voorwerp) en een vriendin in dezelfde hand gezien. Misschien een tas ofzo, maar niet iets anders.![]()
Tja, dan zou je hand een beetje vol worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:26 schreef Bron het volgende:
[..]
jij neem echt alles letterlijk en serieusquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:31 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit iemand gezien met (insert voorwerp) en een vriendin in dezelfde hand gezien. Misschien een tas ofzo, maar niet iets anders.![]()
Dat is, omdat als je met je maten in de kroeg staat, het onhandig is als je wat anders moet bestellen dan 10 bierquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:30 schreef Bron het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het gewoon opvallend hoe mensen om je heen je altijd proberen over te halen om bier te drinken.
Vroeg?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:34 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
jij neem echt alles letterlijk en serieus![]()
![]()
![]()
mijn god jij gaat vroeg dood![]()
![]()
![]()
Juistquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is, omdat als je met je maten in de kroeg staat, het onhandig is als je wat anders moet bestellen dan 10 bier
Nee. Ik erger me alleen mateloos aan zulk soort meeloop-groepsgedrag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:36 schreef benchMarc het volgende:
Ben je homo? No offence.
wat hij zegt!quote:
doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg is jouw levensmotto zeker?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:36 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Vroeg?Gelukkig dat het al half 9 is geweest, dat is al btje laat, dus ik heb vandaag geluk gehad, nu morgen nog.
![]()
Tsk, het slaat nergens op wat hij zegt, als ik uitga drink ik bier en ben ik ook met mijn vriendin. Hé, wat raar.
Dan mag je niks eten en drinken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:41 schreef Bron het volgende:
[..]
Nee. Ik erger me alleen mateloos aan zulk soort meeloop-groepsgedrag.
lijkt me een klare zaakquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:39 schreef LasTeR het volgende:
[..]
JuistJij snapt het.
Ik: 5 BIER GRAAG! (Gaat barman/vrouw halen)
Barman: VIJF MUNTJES
Ik: EN NOG EEN BESSEN (Gaat halen)
Barman: 8 MUNTJES
En dan moet je ook nog eens duidelijk maken hoe vol je het glas bessen wil. Doe moeilijk, of drink bier.
Mijn motto is: Doe maar gek, dan blijf je geil.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:43 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg is jouw levensmotto zeker?![]()
Sterfquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:11 schreef Bron het volgende:
Ik vind bier gewoon kut, en daarom is dit een anti bier topic
BIER![]()
Klopt, net als al die mensen die hun flesje bronwater moeten hebben. Kraanwater is net zo goed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan mag je niks eten en drinken.
En geen kleren dragen, geen auto rijden,
niet leven überhaupt, want dat doet iedereen al...
dat 'iedereen' bier drinkt, vind ik hetzelfde als dat 'iedereen' water drinkt.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan mag je niks eten en drinken.
En geen kleren dragen, geen auto rijden,
niet leven überhaupt, want dat doet iedereen al...
dat 'iedereen' bier drinkt, vind ik hetzelfde als dat 'iedereen' water drinkt.
Beter zelfs, las ik laatstquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:46 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Klopt, net als al die mensen die hun flesje bronwater moeten hebben. Kraanwater is net zo goed.![]()
Precies.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:46 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Klopt, net als al die mensen die hun flesje bronwater moeten hebben. Kraanwater is net zo goed.![]()
Wat dan?quote:
Kijk, dat veranderd mijn kijk op de zaakquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef Bron het volgende:
Het gaat mij ook meer om het feit dat anderen er mee zitten als je geen bier drinkt. Dat iedereen het doet maakt me geen drol uit.
Dus bij deze mijn stelling iets anders geformuleerd.
Ehm was op het journaal dacht ik, kraanwater was beter voor je tanden omdat daar ook kalk inzat...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat dan?
Zitten meer bacterieën in, dus beter voor je afweersysteem o.i.d.?
In 'de warme landen' mag je nooit uit de kraan atten, echt arelaxed is dat...
Mij boeit het niet als iemand geen bier drinkt. Mijn beste maat drinkt gewoon geen alcohol, zijn keuze, maar het is wel kut als je dan bier moet gaan halen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef Bron het volgende:
Het gaat mij ook meer om het feit dat anderen er mee zitten als je geen bier drinkt. Dat iedereen het doet maakt me geen drol uit.
Op den duur scheelt het wel liters euro's, want dat mineraalwater is ook niet echt goedkoop.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ehm was op het journaal dacht ik, kraanwater was beter voor je tanden omdat daar ook kalk inzat...
Het is eigenwel wel mierenneukerij nu ik de reden weer weet, eigenlijk...
Haalt hij wel bier voor jullie?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:50 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Mij boeit het niet als iemand geen bier drinkt. Mijn beste maat drinkt gewoon geen alcohol, zijn keuze, maar het is wel kut als je dan bier moet gaan halen.
Niemand dwingt je om het te drinken hoor...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef Bron het volgende:
Waarom drink je het dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:52 schreef Bron het volgende:
Als ik uitga drink ik ook meestal wel bier maar vaak heb ik er gewoon geen trek in.
Ochoch, meneer schopt overal tegenaan. Wat is er mis met bier? Bier is leuk, goed voor de stemming en het hoort er gewoon bij. Niks is irritanter als je voor iedereen bier gaat halen en er zit zo'n droplul bij die iets anders moet. Dat zoiets 1 of 2x voorkomt, oké.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:41 schreef Bron het volgende:
[..]
Nee. Ik erger me alleen mateloos aan zulk soort meeloop-groepsgedrag.
Neem dan gewoon baco of iets anders als ze alcohol wilt... Gaat je wel wat meer kosten maargoed....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:52 schreef Bron het volgende:
Als ik uitga drink ik ook meestal wel bier maar vaak heb ik er gewoon geen trek in.
Dwingen is een groot woord maar mensen moeten altijd laten blijken dat ze het erggg jammer vinden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om het te drinken hoor...
Rare vrienden heb je dan, maakt het ze echt zoveel uit?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:54 schreef Bron het volgende:
[..]
Dwingen is een groot woord maar mensen moeten altijd laten blijken dat ze het erggg jammer vinden.
Wat is er leuk aan bier? Ik weet niet waarom bier erbij zou horen, maar bij mij hoort het in ieder geval nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:54 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ochoch, meneer schopt overal tegenaan. Wat is er mis met bier? Bier is leuk, goed voor de stemming en het hoort er gewoon bij. Niks is irritanter als je voor iedereen bier gaat halen en er zit zo'n droplul bij die iets anders moet. Dat zoiets 1 of 2x voorkomt, oké.
Ja tuurlijk. Van de BOB is geen sprake want hij is ook nog 17. En meestal gaan we op de fiets naar de stad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haalt hij wel bier voor jullie?
k neem aan dat jullie ook gewoon drinken voor hem meenemen...
edit: wel relaxed trouwens, je hebt dan wel altijd een bob bijdehand.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef Agiath het volgende:
[..]
Rare vrienden heb je dan, maakt het ze echt zoveel uit?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:36 schreef eer-ik het volgende:
(bron schreef: Nee hoor. Ik vind het gewoon opvallend hoe mensen om je heen je altijd proberen over te halen om bier te drinken.)
eer-ik schreef:
Dat is, omdat als je met je maten in de kroeg staat, het onhandig is als je wat anders moet bestellen dan 10 bier
Bier is leuk omdat:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef Bron het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan bier? Ik weet niet waarom bier erbij zou horen, maar bij mij hoort het in ieder geval niet![]()
Ahja, je woont niet in brabant, dat scheeltquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef Bron het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan bier? Ik weet niet waarom bier erbij zou horen, maar bij mij hoort het in ieder geval niet![]()
Ik ook niet, maar bier hoort er wel bijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:00 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ahja, je woont niet in brabant, dat scheelt
De eerste 2 daar kan ik nog inkomen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bier is leuk omdat:
-je er losser van wordt
-kutgrappen gaat maken
-het lekker is
-wijven mooier worden
-iemand nog aanvullingen?
Weet je niet hoe leuk het is om met ze alle "BIER" te schreeuwen als je net in een tent bent? Het geeft een gevoel van broederschap, mannelijkheid, plezier....BIER!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef Bron het volgende:
[..]
Drie keer raden wat het best helpt tegen een kater.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:03 schreef Bron het volgende:
[..]
De eerste 2 daar kan ik nog inkomen.
ik heb ook een paar keer een gruwelijke kater gehad, daarna ben ik eigenlijk een beetje anti bier geworden![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Weet je niet hoe leuk het is om met ze alle "BIER" te schreeuwen als je net in een tent bent? Het geeft een gevoel van broederschap, mannelijkheid, plezier....BIER!
Misschien humor die je moeilijk kan begrijpen....
Ja, ach, dat moet je maar op de koop toe nemen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:03 schreef Bron het volgende:
[..]
ik heb ook een paar keer een gruwelijke kater gehad, daarna ben ik eigenlijk een beetje anti bier geworden![]()
Ach, als je gewoon goed voor je gaat slapen flink wat water zuipt, dan valt de schade nogal mee. Tenminste, dat is bij mij altijd zo. Ik heb zelden echt een kater.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:03 schreef Bron het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Drie keer raden wat het best helpt tegen een kater.
't is ook wel eens lastig als je op de wc in slaap pleurt en je ouders moeten knetterhard zeiken de volgende ochtendquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:07 schreef LasTeR het volgende:
Als ik dronken thuiskom ga ik eerst beneden uurtje TV kijken en een zooi water drinken ja, of met mn kop in de koelkast hangen voor koele lucht. Mijn ma kwam toen es beneden: "Wat doe jij nou? Jij hebt echt te veel op of niet?" Whaha.
Jij zegt het helemaal juist.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Weet je niet hoe leuk het is om met ze alle "BIER" te schreeuwen als je net in een tent bent? Het geeft een gevoel van broederschap, mannelijkheid, plezier....BIER!
Misschien humor die je moeilijk kan begrijpen....
ben je nog gebanned op DBB?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:09 schreef benchMarc het volgende:
Zoipe goffetomme.
HAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:29 schreef Frappelsien het volgende:
Biertje?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:36 schreef eer-ik het volgende:
dan heb je een behoorlijk klein bureaublad
10" ofzo
Als je eenmaal bent begonnen met drinken, gewoon zorgen dat je geen kans krijgt op een kater... dus gewoon lekker door blijven drinkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:03 schreef Bron het volgende:
[..]
Met wat voor zwakzinnigen ga jij om?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:11 schreef Bron het volgende:
Stel een hele groep neem een biertje, 1 iemand neemt een spa blauw. Dan is het gelijk van![]()
ahhhhhhhhhh man, kom op man
biertje man![]()
he man![]()
Kom op man 1 biertje
ahhhhhhhhhhhhhhhhh
Gezellig man een biertje.
BIER![]()
Bier goddelijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:54 schreef Tuvai.net het volgende:
Bier is lekker en stoer. Véél beter dan al die zoete, kleffe troep (Cola, mixdrankjes, enz) waar je alleen een enorme plakbek en nóg meer dorst van krijgt. Bier is vrij goedkoop in uitgaansgelegenheden in vergelijking met andere zooi die er meestal te koop is. Bier smaakt gewoon goddelijk, vooral na een zware dag werken.
Wat is je leeftijd?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:01 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Bier goddelijkGeef mij die 'zoete zooi' maar, Breezer, Smirnov Ice of wat dan ook. Ik drink iets omdat ik het lekker vind en niet omdat het stoer zou zijn.
Ik drink ook bier omdat ik 't lekker vind. Ik drink het zelfs als ik niet aan 't uitgaan ben met m'n stoere vrienden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:01 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Bier goddelijkGeef mij die 'zoete zooi' maar, Breezer, Smirnov Ice of wat dan ook. Ik drink iets omdat ik het lekker vind en niet omdat het stoer zou zijn.
Het is een vent, en dan vind ik het wel eng.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zij drinkt iets omdat zij het lekker vindt. Niks mis mee.
Ik bijt niet hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het is een vent, en dan vind ik het wel eng.
Daarom zeg ik toch zij, een kerel die geen bier lust, opletten veldmuis.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het is een vent, en dan vind ik het wel eng.
Driewerfquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:16 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Ik bijt niet hoor![]()
Om het enger te maken: als ik geen alcoholische (zoete) drank nuttig, zit ik aan de Red Bull of bronwater.
woarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch zij, een kerel die geen bier lust, opletten veldmuis.
Als jij een ander elitair drankje weet dan bier, hoor ik dat graag. Dan doe ik ook mee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:25 schreef veldmuis het volgende:
Whhehehehe een bacoboy van 26 jaar oud.
dat is ook wel het lekkerste scenario.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:56 schreef Rock-shocker het volgende:
Bier is goed. Maar als je geen zin hebt en je vrienden pushen je, is dat ook weer een beetje kansloos.
Niks is beter dan een biertje en een zonnetje. Misschien nog een jointje erbij op zijn tijd. Perfect toch? Chillll.
Wow, bier en tieten in één plaatjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:13 schreef eer-ik het volgende:
bier is niet gaaf/stoer whatsoever, maar gewoon lekker
[afbeelding]
zij vindt het zelfs zo lekker, dat d'r tieten eruit vallen
BIER!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 03:21 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik vind bier ook lekker, en drink ook graag wat
alleen die mensen die (vooral op fora zoals deze) bij elke mogelijkheid ''BIER!'' oid moeten posten vind ik wel triest. je ziet toch ook nooit iemand ''WITTE WIJN!'' posten? (nu is er natuurlijk weer iemand die dat gaat doen
)
Nee? Nooit geweestquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:20 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
ben je nog gebanned op DBB?
Bier!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:54 schreef Rock-shocker het volgende:
De slachtofferrs van gisteravond zwerven weer door mijn kamer. Tien bruine grote lege rakkers. Droge bek
het is pas zielig hoe ze hier om 2/3 uur 's middags al vanaf hun werk zitten te brullen dat ze al aan het bier zitten, of dat ze geen bier kunnen drinken. ik drink graag een biertje, maar dat zijn gewoon alcholistenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:30 schreef Bron het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het gewoon opvallend hoe mensen om je heen je altijd proberen over te halen om bier te drinken.
Precies, heb liever echte alcohol.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:11 schreef Bron het volgende:
BIER![]()
Yeahh een fan!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:29 schreef wise het volgende:
[..]
Precies, heb liever echte alcohol.
bier= ranzige kamelenpis.
bier![]()
dat gaat ook wel ver.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
het is pas zielig hoe ze hier om 2/3 uur 's middags al vanaf hun werk zitten te brullen dat ze al aan het bier zitten, of dat ze geen bier kunnen drinken. ik drink graag een biertje, maar dat zijn gewoon alcholisten![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:27 schreef Bron het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, wat is er nou tof aan dat ik Bier! roep![]()
Het alcohol in bier is net zo echt hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:29 schreef wise het volgende:
[..]
Precies, heb liever echte alcohol.
bier= ranzige kamelenpis.
bier![]()
"daar" is nog wel binnen handbereikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:42 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
liever HJ hier en bier daar dan![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |