heb ik jou vanmorgen bijna dood gereden op de rotonde bij je huis?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:29 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee was uitzendkracht....met de boringste baan ever...moest binnengekomen post die gescanned was in het bijhorende digitale polismapje doen. Was echt zo van scherm 1: zoek het polisnummer, tikt het gevonden polisnummer in op scherm 2. Polismapje komt te voorschijn en sleep het document van scherm 1 in het mapje van scherm 2 en begin opnieuw.
Echt te saai en ik had gevoel dat een getrainde chimpansee hetzelfde kon doen. Maarja ze hadden niets passends voor me bij Randstad en het was maar voor 4 a 5 maanden. Zou er niet aan moeten denken omdat als vaste baan te hebben. Verdiende wel lekker voor de hele dag zitten
LOL ik had laatst 2 van die stadswachten die dat ook deden toen ze ineens de straat opliepen en ik boven op mn rem moest staan om ze te ontwijken. Ze vergaten alleen ff dat hun zebrapad met een stoplicht werkt en hun licht op rood stond en de mijne op groen. Hufters...ga een echte baan zoeken inplaats van als "stadswacht" beetje door de buurt te wandelen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:08 schreef hele_nare_user het volgende:
Ik had gister dat ik op een normaal tempo over een zebrapad liep, kwam er een autogastje aan die ging toeteren! Ik zo wijzen naar die strepen op die weg...
Tis vlakbij mijn huisjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Je woont bij Henk van der Meyde in huis?
Ik heet overigens bijna net zo van mijn achternaam .... HOE WEET JIJ DATquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Je woont bij Henk van der Meyde in huis?
Dit huis ligt dan ook niet in Scheveningen .. iig niet volgens googlequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik weet alles
Maarre het huis van meneer van der Meyde staat toch echt in Scheveningen
Bezuidenhout is nog een stukje doorfietsen
Ah hoek Laan van nieuw oost indie, Schenkkadequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:34 schreef RATMEN het volgende:
En even mijn dak via google earth.
[afbeelding]
Eg wel...Nieuwe Parklaan. Schuin tegenover de Wagenaarweg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:34 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dit huis ligt dan ook niet in Scheveningen .. iig niet volgens google.
Ik hoop dat je het opgezocht hebt en niet aan de hand van het plaatje herkendequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:22 schreef jna het volgende:
[..]
Ah hoek Laan van nieuw oost indie, Schenkkade![]()
Dan was google een beetje abuis en ben ik daar gewoon zonder over na te denken in mee gegaanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:38 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Eg wel...Nieuwe Parklaan. Schuin tegenover de Wagenaarweg.
nee uit m'n hoofdquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het opgezocht hebt en niet aan de hand van het plaatje herkende.
Ah! Nou dan hebben we elkaar vast wel es onbewust op de theresiastraat gezienquote:
vast welquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ah! Nou dan hebben we elkaar vast wel es onbewust op de theresiastraat gezien.
Dat is toch Vivienne van den Assem?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:07 schreef RATMEN het volgende:
En jij bent die dame op de laatste foto?
in het begin gingen we nog snel.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:24 schreef 4-elements het volgende:
Wow, kijk je een paar dagen niet naar dit topic, is het plots een halve pagina verder. Ongekende snelheden voor Den Haag!
Oei, Den Haag is van de kaart geveegd?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:39 schreef jna het volgende:
Om 1 of andere magische reden ben ik al m'n google earth places kwijt, dus ook iedereen in Den Haag![]()
dus dat is het lege gevoel wat ik in mijn leven heb sinds een paar dagenquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:39 schreef jna het volgende:
Om 1 of andere magische reden ben ik al m'n google earth places kwijt, dus ook iedereen in Den Haag![]()
oeh oeh oeh dat ben ikquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:19 schreef jna het volgende:
De echte hard-core Hagenezen staan nog op de oude kaart
haagse hoogeschool? hier woon ik ook dichtbijquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:25 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En hier werkzaam:
[afbeelding]
Dus vlakbij Bezuidenhout waar ik woon.
ik kwam elke vrijdag in de ancee kijkduin en dan door naar de westwoodquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie gingen er vroegâh eigenlijk naar de Tempel om uit te gaan
Ik ook vrijdags naar Anceequote:Op maandag 16 oktober 2006 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik kwam elke vrijdag in de ancee kijkduin en dan door naar de westwood
en zaterdag standaard get down
ik ook zo iets en geitenpeter ben ik ook redelijk vaak geweest.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ook vrijdags naar Ancee
Zaterdag was meestal Tempeltijdwas tussen me 15e en 17e
![]()
Vanaf me 18e was het Geiten Peter tijd in Leidschendam![]()
Wiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ook zo iets en geitenpeter ben ik ook redelijk vaak geweest.
Oud klasgenote van me stond daar achter de bar![]()
toen was je daar al veel te oud voorquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vanaf me 18e was het Geiten Peter tijd in Leidschendam![]()
Marjolijn is een oud klas genote en een oud collega betinna heeft daar ook nog gewerkt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wie![]()
Ik ken ze namelijk bijna allemaal, zat er op donderdag, vrijdag, zaterdagwekelijks
Daar heb ik gewerktquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Marjolijn is een oud klas genote en een oud collega betinna heeft daar ook nog gewerkt.
ik kwam daar heel soms.
Ik was meer een <<O>> ganger zeg maar![]()
Hmm was in begin 2000 dat ik daar voor het eerst kwam, was omdat we toen in leidschenveen gingen wonen en ik er zo bekend mee raakte, 18 was toen nog niet te jong, werd soms zelfs geweigerd door Jan (portier) omdat ik te jong was. Maar als Rene Bogaart er stond mocht ik wel naar binnenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:31 schreef Yorrit het volgende:
[..]
toen was je daar al veel te oud voor![]()
dan ken jij walter wel van licht en geluid. Hij maakte daar ook de flyersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |