Schoolquote:Op woensdag 6 september 2006 10:44 schreef 4-elements het volgende:
Zonnnnnnnnn!
Nou, ik wou dat ik je kon helpen maar ik ken geen lage borden. Is het staan op een aardappelkist ook al niet toegestaan bij foxy?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:56 schreef Sisko het volgende:
In plaatsnaambord locatie gezocht ben ik op zoek naar een bepaalde locatie in den haag. wie kan me helpen.
Wat er ook speelt, het staat altijd vol met ME bij het Zuiderpark als ADO speelt. Het is dan net een soort vesting, overal gewapende mannetjes. Fietste er gisteren rond die zelfde tijd langs, maar niks bijzonders gemerkt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:32 schreef manny het volgende:
Kwam gisteren teruggefietst uit de sportschool rond een uur of 22.00. Toen zag ik een stoet ME-busjes richting Zuiderpark rijden. Was het weer mis ? FC verloor met 0-2kutzooi.
Ik was rond 1uur in de Paagman, en er waren al mensen aan het wchtenquote:Op maandag 4 september 2006 14:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Donderdag 7 september zal het medium Char te gast zijn bij Paagman te Den Haag. Char, bekend van haar boeken entelevisie-programma, zal haar nieuwste boek Innerlijke Kracht presenteren. De presentatie begint om 17:00 uur enChar zal het eerste exemplaar van haar nieuwste boek uitreiken aan Susan Smit, voormalig topmodel, auteur en boekrecensent (o.a. Goedemorgen Nederland).Tevens zal Char in gesprek gaan met haar zus en co-auteur van haar nieuwe boek, Alicia Tisdale (psychologe) en zal Char ter plekke een aantal mini-readings uitvoeren. Aansluitend is gelegenheid tot signeren.
Mocht iemand gaan: zoek de 6 mannen in zwarte pakken en daar in het midden dat blonde kleine vrouwke is Char
Ik snap wat je bedoeld, maar de buurten worden niet meer of minder leuk als je een ander type woning zoekt.quote:Op zondag 10 september 2006 10:24 schreef Ludacriss het volgende:
Hangt er natuurlijk totaal van af wat voor een huis je zoekt. Zoek je eengezinswoningen, een appartementen etc.
Bezuidenhoutquote:Op zondag 10 september 2006 10:56 schreef manny het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld, maar de buurten worden niet meer of minder leuk als je een ander type woning zoekt.
Ik heb een voorkeur voor bezuidenhout / mariahoeve. Daar zit je dicht bij A12 en A44 en het is meestal 3-5 tramhaltes van het centrum. Huizen zijn nog redelijk betaalbaar; en in de zomer fiets je in 20 minuten naar Scheveningen.
Heb ook in de buurt van Weimarstraat gewoond, was ook prima. Maar dan duurt het dus elke keer 20 minuten voordat je de stad uit bent als je ergens naar toem gaat. Moet je die hele k-laan van meerdervoort weer af....
Appartement, bovenwoning dat soort ding... ben niet echt/specifiek op zoek naar een eengezinswoningen. Ik heb al wat oude threads gevonden hier op Fok, maar de grootste is uit 2004 en in de tussentijd is er in een hoop wijken veel afgebroken en nieuw gebouwd.quote:Op zondag 10 september 2006 10:24 schreef Ludacriss het volgende:
Hangt er natuurlijk totaal van af wat voor een huis je zoekt. Zoek je eengezinswoningen, een appartementen etc.
Wat geeft Kimi jou misdaan?quote:Op zondag 10 september 2006 15:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Jill is boos op Kimi Raikkonen. De hufter.
Dat moet je Ferrari dan kwalijk nemen hequote:Op zondag 10 september 2006 19:51 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hij is naar Ferrari gegaan. Again...de hufter.
Bij het Stuyvesantplein en de Loudonstraat, vlakbij de Carel Renierskade dusquote:Op dinsdag 12 september 2006 06:00 schreef LOCALMOTION het volgende:
JNA -waar in het Bezuidenhout woon je!Ik heb zelf vroeger op de Carel Renierskade gewoond.Op kamers helaas,maar ik had wel genoten van de buurt.
Welkom hageneesquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:00 schreef Bubblicious het volgende:
Nou zal ik het topic een beetje lopende houden dan?
Sinds afgelopen dinsdag ben ik ook bevoegd in dit topic te posten
Druk bezig om mn huisje een beetje leefbaar te maken, maar officieel woon ik er wel
hee die straat is vlak bij mij denk ik (ik ben een toerist in eigen land dus kan het net zo goed helemaal mis hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:12 schreef 4-elements het volgende:
Vond bij het zoeken naar wat kenmerkende foto's van Den Haag deze site: http://foto.denhaag.org/
Kun je je eigen straat zoeken en een foto daarvan![]()
[afbeelding]
Ik vrees dat je het helemaal mis hebt, want mijn straat is terug te vinden in Moerwijk. Jou straat herken ik totaal nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:35 schreef roque79 het volgende:
[..]
hee die straat is vlak bij mij denk ik (ik ben een toerist in eigen land dus kan het net zo goed helemaal mis hebben)
Rijswijk valt niet onder Den Haag hoor....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:17 schreef Ludacriss het volgende:
Luda meldt zich
Leidschenveen word ook maar eens gerepresent![]()
[afbeelding]Lekker dichtbij het nieuwe Ado Stadion.
Offtopic:
Leidschendam, Voorburg en Rijswijk reken ik gewoon toe tot Den Haag
Heb ook in de Stuyvesantstraat gewoond, woon nu 200 meter verderop.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:12 schreef jna het volgende:
[..]
Bij het Stuyvesantplein en de Loudonstraat, vlakbij de Carel Renierskade dus![]()
ohohquote:Op zondag 17 september 2006 16:45 schreef woutabest het volgende:
[..]
Vogeltuinen? Ik woon bijna achter je
maar dat ben je welquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
* Vicky wil geen semihagenees zijn...
ach, zolang Rijswijk maar niet geannexeerd wordt met DHquote:
Hallo hagenezinquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
ach, zolang Rijswijk maar niet geannexeerd wordt met DH
* Vicky woont wel op het randje van DH... Oud Rijswijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |