Mooie foto'squote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:19 schreef Jill-RMC het volgende:
Net even deze twee foto's genomen vanuit mn raam:
Je komt erbijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:25 schreef Ludacriss het volgende:
Wie kan mij toevoegen op het eerste plaatje? Ik woon in Leidschenveen.
Hey... jij woont dichtbij mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[afbeelding]
ff net snel een fotootje gemaakt van me straat![]()
ps is uit 2002
Ja het is eigenlijk niet de bedoeling dat jullie een straat roepen en dat ik dan vervolgens precies de coordinaten moet gaan opzoeken. Deze keer zal ik het doen maar voortaan liever meteen de coordinaten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Kamperfoeliestraat dus..![]()
(Tevens verkapt-zet-mij-ook-in-die-google-earth-image post..)
Ik ook dan maar:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:12 schreef 4-elements het volgende:
Vond bij het zoeken naar wat kenmerkende foto's van Den Haag deze site: http://foto.denhaag.org/
Kun je je eigen straat zoeken en een foto daarvan![]()
Mijn excuses, Dat van die coördinaten was mij niet geheel bekend..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:32 schreef jna het volgende:
Je staat er bij ursel. Zodra er weer iemand bijkomt post ik een update
No probquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Mijn excuses, Dat van die coördinaten was mij niet geheel bekend..
Wel bedankt..![]()
deze straat ismega lang. waar woon jij dan ongeveer.quote:
Bij de Snoekbaarssingel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waar woon je dan ongeveer?
Ik was daar, heb genoten vanhet goede weer en was precies op tijd wegquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:05 schreef HiddeRV het volgende:
http://www.htmfoto.net/ansichthome.html
Erg veel oude foto's van Den HAag, tof om je straat in oude vorm te zien
Btw wie was er zondag naar Dancetour int zuiderpark?
Ik was er dus (zie vorige DH topic). En ik ging dus niet op het goede moment weg.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:05 schreef HiddeRV het volgende:
http://www.htmfoto.net/ansichthome.html
Erg veel oude foto's van Den HAag, tof om je straat in oude vorm te zien
Btw wie was er zondag naar Dancetour int zuiderpark?
Shit! Ik WIST dat ik iets vergeten was...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Den Haag: Plein afgezet om koffertje
De politie heeft woensdag tegen 18.00 uur een deel van het Plein in Den Haag, waar ook het Tweede Kamergebouw aan grenst, afgezet in verband met een reiskoffertje dat op straat is aangetroffen. De politie gaat de koffer onderzoeken, aldus een woordvoerder. Vooralsnog blijven de terassen aan de andere kant van het Plein gewoon open.
Al naar dokter geweest? Kan je je pink niet ff ontsmetten met iets?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:12 schreef Jill-RMC het volgende:
ja dat theedrinken he...het lijkt zo onschuldig
Maar nee dr zat zo een irritant haaltje bij mn nagel en dat heb ik er afgetrokken, alleen dat scheurde toen een btje in. En toen is het dus gaan onstoken. Nu helemaal dik en rood....en het doet pijn.
Ook bij het afhakken moet de mes (of bijl) ontsmet worden en de stompje van haar pink ook. Anders kan ze blijven afhakkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:14 schreef ook_gek het volgende:
gewoon afhakken
heeft ze lekker wat te doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ook bij het afhakken moet de mes (of bijl) ontsmet worden en de stompje van haar pink ook. Anders kan ze blijven afhakken![]()
Alle vrouwen toch?quote:
quote:Ik weet dat jullie met smart zitten te wachten op een instant update over de situatie van mn pink. Mijn pink vind antibiotica zalf lief en ikzelf ook. Hij is weer normal size en minder rood. Woohoo.
Nu kan ik tenminste weer pijnloos theedrinken met mn pink omhoog
moet ik daar maar niet gaan rijden met de cabrio want de rechts voor is de schokbreken lekquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Sjees wat zijn dat voor mega gaten op de Frankenslag?
Was vrolijk aan het vroemen ineens kaboem...peugeootje verdwijnt half het wegdek in...net het gevoel of ik meedeed met the Lost world. Ik wist dat er een reden was dat ik nooit via die weg ga.
Verleden jaar was het, mede door het weer, echt briljant. De bands die nu komen zijn op zich wel leuk, maar de 25 graden, biertje, T-shirtje van verleden jaar gaat vandaag niet lukken...quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:36 schreef manny het volgende:
Beatstad vavanvond. Ik heb ook kaartjes leggen, we wachten even af of het weer okay wordt, en anders slaan we over.. Verwacht er nie zoveel van dit jaar. Vorig jaar was ik te dronken, maar kwam de golden earing. Die zijn gaaf. Blof zuigt.
Ik heb ook nog 2 kaarten liggen...weet ook alleen niet zeker of ik gaquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verleden jaar was het, mede door het weer, echt briljant. De bands die nu komen zijn op zich wel leuk, maar de 25 graden, biertje, T-shirtje van verleden jaar gaat vandaag niet lukken...
Met dit weer is het nog wel ok. Maar ik begreep dat ze baggerweer houden...quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:14 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog 2 kaarten liggen...weet ook alleen niet zeker of ik ga
dat komt omdat jij er nooit meer benquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:05 schreef bosnymfje het volgende:
Mensen wat gaan die den haag topics ineens traag zeg, verschikkelijk![]()
Dan moeten we het maar versnellen. Welke Hagenezen gaan naar Beatstad?quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:05 schreef bosnymfje het volgende:
Mensen wat gaan die den haag topics ineens traag zeg, verschikkelijk![]()
line-up ziet er mega uit dat wel maar of ik ga weet ik nog nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gaat iemand hier zaterdag nog naar toe: http://www.ticketbox.nl/d(...)isoursfestival.shtml
feest bij haagse hoge school. Wordt volgens mij wel dope, alleen de prijs is weer wat minder en wat als het weer tegen zit
Sydney samsonquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:03 schreef ook_gek het volgende:
daar wilde ik wel heen maar kwam helaas niet goed uit
vanavond sydney samson en fetish ferdi
klinkt ook erg goed.
Nou ben ik weer toch...er is eindelijk al internet in mn nieuwe woning dus kan ik tijdens het klussen ff op internetquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat komt omdat jij er nooit meer ben![]()
Lijkt me in 1 van die straatjes erachter wel.quote:Op zondag 3 september 2006 20:01 schreef HPoi het volgende:
Iemand van de Hagenaren enig idee waar je gratis kunt parkeren in de buurt van Willem Witsenplein??![]()
Daarachter is het allemaal vergunningen en betaald parkeren...quote:Op zondag 3 september 2006 20:08 schreef jna het volgende:
[..]
Lijkt me in 1 van die straatjes erachter wel.
Edit: als het daar niet volstaat bedenk ik me nu
Een no-go area dus.quote:Op zondag 3 september 2006 20:26 schreef jna het volgende:
Leidsestraatweg maar dan moet je wel snel wegrennen/rijden want het staat bekend als homo-ontmoetingsplek
Volgens mij valt het wel mee hoor, ik hoor het alleen van verhalen ("iemand die ik ken zei...") maar heb nog nooit iets gezien daar terwijl ik er 6 jaar lag iedere dag langsfietste. Misschien is het alleen 's avonds (weet niet wanneer je dr moet parkeren?)quote:
Op kantoortijdenquote:Op zondag 3 september 2006 20:31 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee hoor, ik hoor het alleen van verhalen ("iemand die ik ken zei...") maar heb nog nooit iets gezien daar terwijl ik er 6 jaar lag iedere dag langsfietste. Misschien is het alleen 's avonds (weet niet wanneer je dr moet parkeren?)
Maak hier even reclamequote:Op maandag 4 september 2006 14:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Donderdag 7 september zal het medium Char te gast zijn bij Paagman te Den Haag. Char, bekend van haar boeken entelevisie-programma, zal haar nieuwste boek Innerlijke Kracht presenteren. De presentatie begint om 17:00 uur enChar zal het eerste exemplaar van haar nieuwste boek uitreiken aan Susan Smit, voormalig topmodel, auteur en boekrecensent (o.a. Goedemorgen Nederland).Tevens zal Char in gesprek gaan met haar zus en co-auteur van haar nieuwe boek, Alicia Tisdale (psychologe) en zal Char ter plekke een aantal mini-readings uitvoeren. Aansluitend is gelegenheid tot signeren.
Mocht iemand gaan: zoek de 6 mannen in zwarte pakken en daar in het midden dat blonde kleine vrouwke is Char
Geloof jij erin? Gwoon om iets aan te snijden...quote:Op maandag 4 september 2006 14:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Donderdag 7 september zal het medium Char te gast zijn bij Paagman te Den Haag. Char, bekend van haar boeken entelevisie-programma, zal haar nieuwste boek Innerlijke Kracht presenteren. De presentatie begint om 17:00 uur enChar zal het eerste exemplaar van haar nieuwste boek uitreiken aan Susan Smit, voormalig topmodel, auteur en boekrecensent (o.a. Goedemorgen Nederland).Tevens zal Char in gesprek gaan met haar zus en co-auteur van haar nieuwe boek, Alicia Tisdale (psychologe) en zal Char ter plekke een aantal mini-readings uitvoeren. Aansluitend is gelegenheid tot signeren.
Mocht iemand gaan: zoek de 6 mannen in zwarte pakken en daar in het midden dat blonde kleine vrouwke is Char
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |