Netjes! Alleen jammer van die hoertjesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:14 schreef Sjakie01 het volgende:
Kan het op 3 handen niet tellen incl. 2 prostituees. Ben 21.
Waarom? Hoertjes zijn geil. Beetje jammer dat ze geld kosten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:14 schreef Logitik het volgende:
[..]
Netjes! Alleen jammer van die hoertjes![]()
Voor 2 breezah heb je al een trio met 2 sletjes van 14 tegenwoordig toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Waarom? Hoertjes zijn geil. Beetje jammer dat ze geld kosten.
hoertjes zoenen nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zoenen is geen seks.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:16 schreef opgebaarde het volgende:
sex = lichaamsvloeistoffen uitwisselen = dus bah
Ik val op oudere vrouwen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Voor 2 breezah heb je al een trio met 2 sletjes van 14 tegenwoordig toch?
aha jij bent zo'n religeuse voor de kerk het zingen uit?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zoenen is geen seks.
En een bloedtransfusie ook niet.
1.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:19 schreef longinus het volgende:
Gelukkig was niet de vraag hoeveel maagden je gepenetreerd hebt
Ligt er een beetje aan wat er gezongen wordt? En wie er zingt?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:18 schreef opgebaarde het volgende:
aha jij bent zo'n religeuse voor de kerk het zingen uit?![]()
je bent nu 19?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:19 schreef SunChaser het volgende:
10+ Dat had ik al gedaan voor ik 21 werd
Ik denk dat fantasie neukertjes niet meetellen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:19 schreef SunChaser het volgende:
10+ Dat had ik al gedaan voor ik 18 werd
Ik ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
Ik mis de optie: nul.
3quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:19 schreef longinus het volgende:
Gelukkig was niet de vraag hoeveel maagden je gepenetreerd hebt
Dus 5 jaar geleden, toen je 17 was, had je al 29 meiden gehad? Lijkt me sterkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:32 schreef Oksel het volgende:
Stuk of 30. Ben 22, heb 5 jaar een relatie.
Jouw moeder wel, toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat fantasie neukertjes niet meetellen.
Ik was 18.. en ik was al 2 jaar barkeeper.. en verder ga ik nog wel eens vreemd, én hebben we nog wel eens triootjes. Verder ben ik barman / propper in Lloret de Mar geweest.. dus laten we zeggen.. stuk of 10 de afgelopen 5 jaar, en daarvoor stuk of 20, in 2 jaar tijd. 1 per maand, makkie dus.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:38 schreef sweboy het volgende:
[..]
Dus 5 jaar geleden, toen je 17 was, had je al 29 meiden gehad? Lijkt me sterk
Of ga je gewoon flink vreemd op je huidige vriendin
Jij hebt niet zoiets van "hmm, dit is het meisje wat ook nog inhoudelijk interessant is, en daar wil ik wel bij blijven voor een hele lange tijd"? Ik denk eerlijk gezegd dat je nou zo'n leefstijl "gewend" bent dus ALS je al een vaste relatie krijgt gaat het moeilijk worden voor je om trouw te blijven. Maarja, kan ook fijn zijn hoor, zoals jij bentquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik was 18.. en ik was al 2 jaar barkeeper.. en verder ga ik nog wel eens vreemd, én hebben we nog wel eens triootjes. Verder ben ik barman / propper in Lloret de Mar geweest.. dus laten we zeggen.. stuk of 10 de afgelopen 5 jaar, en daarvoor stuk of 20, in 2 jaar tijd. 1 per maand, makkie dus.
Vind alles top aan je klasse! Alleen dat vreemd gaan daar schrijf ik je helemaal op af, beetje jammer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik was 18.. en ik was al 2 jaar barkeeper.. en verder ga ik nog wel eens vreemd, én hebben we nog wel eens triootjes. Verder ben ik barman / propper in Lloret de Mar geweest.. dus laten we zeggen.. stuk of 10 de afgelopen 5 jaar, en daarvoor stuk of 20, in 2 jaar tijd. 1 per maand, makkie dus.
Erg leuk allemaal. Alleen jammer dat je er zelf moeite voor hebt moeten doen. Het enige wat ik er voor heb gedaan is aan de bar staan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, niet hoe oud, hoe veel!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:17 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Ongeveer 40,50
Nee, want je kan ook gewoonl stemmen in de poll en verder niks postenquote:
Zo vis je de 'finnen' er wel tussen uitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:14 schreef Sjakie01 het volgende:
Kan het op 3 handen niet tellen incl. 2 prostituees. Ben 21.
Hoertjes zijn no way geil, het is hun baan om 'geil' te zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |