HAHAHAHA ja goeiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:11 schreef wendywendy het volgende:
Helemaal lachen als je nog wat wissels hebt.Dan zie je al die passagiers die opgestaan zijn omvallen enzo.
![]()
![]()
Weet je in ieder geval zeker dat je niet tussen de deur komt, als je nog wil uitstappen, en de HC wil al wegquote:
Daar heb je toch noodremmen voor!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:11 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval zeker dat je niet tussen de deur komt, als je nog wil uitstappen, en de HC wil al weg![]()
Vandaag ook,. station werd omgeroepen (Utrecht CS) iedereen bij de deuren staanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:11 schreef wendywendy het volgende:
Helemaal lachen als je nog wat wissels hebt.Dan zie je al die passagiers die opgestaan zijn omvallen enzo.
![]()
![]()
Goeie tip! Zeg dat ze moeten rennen naar de deuren omdat de conducteur een kankerlijer is die snel weg wilt rijden iedere keerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:14 schreef Dr.Death het volgende:
Geen probleem toch?
Als die sukkels lekker willen gaan staan: doen!
Idd, ook zo irritant...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:12 schreef Uiteraard het volgende:
of bij de film , als de aftiteling begint![]()
Vind ik ook!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:34 schreef nsfw het volgende:
Ja! Die mensen moeten ze echt gewoon verbannen uit openbare gelegenheden!
In deze exacte volgorde ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:12 schreef SuperwormJim het volgende:
OMFG!!!111!!Goeie klacht!!111
Meteen afschieten, doodtrappen, neersteken en verkrachten die achterlijke mongolen!!!!! Gewoon terplekke in de trein, misschien leren ze het dan af!
LOL WHAHAHA DARWIN POSTquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:44 schreef slaapkamermug het volgende:
stop eens met dat LOLELERORFSFEINZ ZWEI DREI @RUJ@$( gedrag
ja inderdaad, je voelt totaal niet dat de trein nog rijdtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet iedereen is bekend met het traject en station. En sommige conducteurs roepen het volgende station al minuten vantevoren om, terwijl sommigen dat pas enkele seconden voor aankomst doen.
Vet.. u've just bein NiGeLaToReD!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:28 schreef Skazminko het volgende:
Ik dacht ik zeg het ff.
Eehh...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:33 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Vet.. u've just bein NiGeLaToReD!
Bah zeg.. HE-LE-MAAL naar Sittard vanuit maastricht? 1 dag in de week.. poeh poeh Maikuulquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:30 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad
Bah binnenkort moet ik 1 dag in ed week met het trein naar Sittardbagger rofl omfg
Op A*dam sloterdijk doet dus de helft van de trein dit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga meestal wel bij de treindeur staan als ik een overstap tijd heb van ongeveer 3 minuten, je weet maar nooit wat voor langzame kudde je aantreft op het stationperron.
en dan sta je in het gangpad wordt je door de stuwardess tegen gehouden omdat de businesklasse er toch als eerste uit mag!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:16 schreef Allochtoon het volgende:
Ook bij het vliegtuig zo stelletje dwangneurose mongolen
Zonder vaste stoelen gaan de slimmeriken juist bij de nooddeuren zitten omdat je daar meer beenruimte hebt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:03 schreef nsfw het volgende:
Net als het vliegtuig instappen! Dan zie je ook altijd iedereen als eerste het vliegtuig in willen. Lekker boeie! Dat vliegtuig gaat toch niet weg voordat iedereen aan boord zit.
Anders moet je alsnog in dat gangpad gaan staan wachten tot je op je plaats kan gaan zitten omdat iedereen in dat gangpad staat om z'n meuk in de kastjes boven de stoelen te stouwen. Of je moet alsnog in de brug wachten
Mensen zijn een stel domme schapen over het algemeen
Lijkt me echt a-relaxed..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:55 schreef Sebash het volgende:
[..]
Op A*dam sloterdijk doet dus de helft van de trein dit.
Niet alle treinen zijn even lang, als je niet veel ervaring hebt weet je niet waar het begin van de trein stopt. Als je nu een trein naar Den Haag hebt, + overstaptijd van 1 minuut dan wil je wel graag voorin zitten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:32 schreef Rio het volgende:
Weet je wat ook frappant is? Dat mensen op het perron mee gaan lopen zodra de trein begint te remmen. Zo kansloos. Je wacht toch gewoon tot hij stopt en loopt dan naar de dichtstbijzijnde deur?
inderdaad, daar stoor ik me ook altijd aan ! zijn ze al te laat en in plaats van meteen in te stappen hollen ze eerst langs de trein zodat iedereen ziet dat ze te laat zijn!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ook apart:
de trein staat gereed om te vertrekken, het machinistfluitje heeft geklonken en dan komen er mensen aan hollen die de trein moeten halen.
Maarrrr, ipv dat ze de dichtsbijzijnde deur nemen, rennen ze nog een 2 coupe's verder![]()
Bij metro's ben ik zo'n pro dat ik stukje meeloop en de deur altijd voor me neus staat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:32 schreef Rio het volgende:
Weet je wat ook frappant is? Dat mensen op het perron mee gaan lopen zodra de trein begint te remmen. Zo kansloos. Je wacht toch gewoon tot hij stopt en loopt dan naar de dichtstbijzijnde deur?
Ik ga pas lopen als hij echt [i]bijna[/stil staat, ben ook een pro. En ik weiger om ook maar 1 centimeter extra te lopen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:45 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Bij metro's ben ik zo'n pro dat ik stukje meeloop en de deur altijd voor me neus staat.
Onmogelijk, zoveel mensen doen het, daar moeten ook ervaren reizigers bij zitten. Morrons zijn het.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Niet alle treinen zijn even lang, als je niet veel ervaring hebt weet je niet waar het begin van de trein stopt. Als je nu een trein naar Den Haag hebt, + overstaptijd van 1 minuut dan wil je wel graag voorin zitten.
Let maar eens op wat er gebeurd als jij wel vroeg loopt, dan blijft de rest zitten. Reden: je stinktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:51 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik ga pas lopen als hij echt [i]bijna[/stil staat, ben ook een pro. En ik weiger om ook maar 1 centimeter extra te lopen.
[..]
Onmogelijk, zoveel mensen doen het, daar moeten ook ervaren reizigers bij zitten. Morrons zijn het.
Voor de poging: een 8quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:58 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Let maar eens op wat er gebeurd als jij wel vroeg loopt, dan blijft de rest zitten. Reden: je stinkt
Damn, wa'k moeten doen voor 2 8-en?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:28 schreef Rio het volgende:
[..]
Voor de poging: een 8
Voor de uitvoering: een 2
Gast HIEROM!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:09 schreef chiren het volgende:
... voordat de trein ook maar in de buurt van het station is![]()
![]()
!
Soms vraag ik me dan af wat de reden daarvoor is, blijf gewoon relaxed zitten denk ik dan, maar neeeee, het station wordt omgeroepen en je ziet ze meteen spurten naar de deurenTe L0LL0rz gewoon gek
![]()
Puik topic!![]()
Minder waardeloze grappen maken om mee te beginnenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:34 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Damn, wa'k moeten doen voor 2 8-en?![]()
Inderdaad, daar kan ik me echt kapot aan ergeren...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ook apart:
de trein staat gereed om te vertrekken, het machinistfluitje heeft geklonken en dan komen er mensen aan hollen die de trein moeten halen.
Maarrrr, ipv dat ze de dichtsbijzijnde deur nemen, rennen ze nog een 2 coupe's verder![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:59 schreef Wadloper het volgende:
Ik blijf altijd nog 5 min zitten, heb ik alle ruimte om een station verder uit te stappen![]()
Jah, inderdaad het verstandigst om te doen: iedereen heeft altijd overdreven veel haast om naar buiten te komen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:59 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Ook altijd, iedereen staat op in de trein voordat hij nog maar stilstaat, en als hij stilstaat duwen en trekken om eruit te komen...
Ik blijf altijd nog 5 min zitten, heb ik alle ruimte om uit te stappen![]()
dan ben je ook dom als je vanaf het perron voor een trein springt die stoptquote:Op vrijdag 1 september 2006 06:59 schreef Sheriam het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om achter al die mensen met grote koffers, kinderwagens, fietsen, vouwfietsen en gewone trage lui te zitten. Zeker niet als ik een overstap moet halen. En ik heb er geen moeite mee om te blijven staan, ook niet als er allemaal wissels zijn. Ben nog nooit gevallen, zelfs niet toen er een keer een echte noodstop werd gemaakt (springer van 't perron). Beetje evenwichtsgevoel hebben!
Ik ben immers wel op het eindstation dan hoor, anders wacht ik niet 5 minutenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jah, inderdaad het verstandigst om te doen: iedereen heeft altijd overdreven veel haast om naar buiten te komen.
Dat doe ik altijd in de bus. Lekker dicht bij de ingang.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:46 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Ik ben immers wel op het eindstation dan hoor, anders wacht ik niet 5 minuten
Op de terugweg ga ik altijd dicht bij de deur zitten, hoef ik pas op te staan als hij stilstaat
(Zit dan zo'n 2-3 meter van de dichtstbijzijnde deur)
Misschien een proefsprong?quote:Op vrijdag 1 september 2006 07:35 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dan ben je ook dom als je vanaf het perron voor een trein springt die stopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |