Oh die heb ik nog nodig, voor hoeveel?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:48 schreef Samsonneke het volgende:
Bij de kruidvat verkopen ze trouwens tandpasta.
als er een aangekoekt laagje van een centimeter op zit..quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:49 schreef Chowi het volgende:
Dat knopje wordt vast wel eens schoongemaakt.
Echt?!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:48 schreef Samsonneke het volgende:
Bij de kruidvat verkopen ze trouwens tandpasta.
dat smaakt lekker he?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:54 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb zojuist ook op zo'n knopje gedrukt.
En daarna met de zelfde vinger ook tussen mijn tanden gepeuterd.
en dan durft hij de knopjes van zijn (met ruk-bacillen geïnfecteerde) toetsenbord ook niet meer aan te raken...quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:58 schreef Nosh het volgende:
Het begint met bang zijn voor treinknopjes, en het eindigt met handgrepen desinfecteren voordat je vastpakt, jezelf 21 keer wassen op één dag, en je eigen bestek mee naar restaurants meenemen.
Smetvrees is a bitch.
Euhmz... je hebt je ook vast gehouden aan die sta- stangen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:46 schreef hardstylesage het volgende:
Ik zat vandaag in de trein naar Holland Spoor en logischerwijs ging de trein stoppen dus ik liep al naar de uitgang toe en zat naar het "Open"-knopje te kijken. Ineens ging door mij heen dat veel mensen (waaronder junks, zwervers, ongewassen negers en lonsdalers) op dat knopje dagelijks drukken.
Gelukkig kwam er een dikke dom ogende nerd aanlopen die semi-skinhead (leek erg op die gast die geen broek droeg in The Dukes of Hazzard, de film) was, dus ik doe een stapje naar achter en in zijn gierigheid gaat hij voor mij staan.
Toen de trein tot stilstand was gekomen mocht hij lekker op het knopje drukken en heeft zo contact gemaakt met miljarden bacterien terwijl mijn hand dit lot gespaard was gebleven. Ik voelde me schoner en slimmer dan die nerd... en dat weer voor een eerste schooldag.
It's good to be back!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |