Oh die heb ik nog nodig, voor hoeveel?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:48 schreef Samsonneke het volgende:
Bij de kruidvat verkopen ze trouwens tandpasta.
als er een aangekoekt laagje van een centimeter op zit..quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:49 schreef Chowi het volgende:
Dat knopje wordt vast wel eens schoongemaakt.
Echt?!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:48 schreef Samsonneke het volgende:
dat smaakt lekker he?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:54 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb zojuist ook op zo'n knopje gedrukt.
En daarna met de zelfde vinger ook tussen mijn tanden gepeuterd.
en dan durft hij de knopjes van zijn (met ruk-bacillen geïnfecteerde) toetsenbord ook niet meer aan te raken...quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:58 schreef Nosh het volgende:
Het begint met bang zijn voor treinknopjes, en het eindigt met handgrepen desinfecteren voordat je vastpakt, jezelf 21 keer wassen op één dag, en je eigen bestek mee naar restaurants meenemen.
Smetvrees is a bitch.
Euhmz... je hebt je ook vast gehouden aan die sta- stangen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:46 schreef hardstylesage het volgende:
Ik zat vandaag in de trein naar Holland Spoor en logischerwijs ging de trein stoppen dus ik liep al naar de uitgang toe en zat naar het "Open"-knopje te kijken. Ineens ging door mij heen dat veel mensen (waaronder junks, zwervers, ongewassen negers en lonsdalers) op dat knopje dagelijks drukken.
Gelukkig kwam er een dikke dom ogende nerd aanlopen die semi-skinhead (leek erg op die gast die geen broek droeg in The Dukes of Hazzard, de film) was, dus ik doe een stapje naar achter en in zijn gierigheid gaat hij voor mij staan.
Toen de trein tot stilstand was gekomen mocht hij lekker op het knopje drukken en heeft zo contact gemaakt met miljarden bacterien terwijl mijn hand dit lot gespaard was gebleven. Ik voelde me schoner en slimmer dan die nerd... en dat weer voor een eerste schooldag.
It's good to be back!![]()
Past goed in in een ander topic, zie klaagbaak.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:53 schreef mister_dog het volgende:
ik zat in de trein zeg die lijpo van een machinist bla bla bla baarn dit is het eind punt van deze trein denk bij het uitstappen om uw eigendommen, en als u er toch aan denkt wilt u ze dan ook gelijk mee nemenjostie
quote:ruk-bacillen
Het is het Kruidvat.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:48 schreef Samsonneke het volgende:
De enige die aan mijn toetsenbord komt, ben ik, anders ben je je klauwen gewoon kwijtquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:52 schreef King_of_Kool het volgende:
Wat dacht je van het toetsenbord waar je net alles op hebt getypt! Die is smeriger dan je wc pot
Ewww!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:30 schreef Xebber het volgende:
[..]
De enige die aan mijn toetsenbord komt, ben ik, anders ben je je klauwen gewoon kwijt
Volgens mij kun je ze vanaf 2 euro al krijgen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:50 schreef droks het volgende:
[..]
Oh die heb ik nog nodig, voor hoeveel?
Ik excuseer mezelf voor mijn extreme brutaliteit.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:48 schreef hamkaastosti het volgende:
* hamkaastosti op hardstylesage z'n username niest
sorry *snotter*
HAHAHAHAHAHAAHquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:18 schreef Huizilopochtli het volgende:
Het roodborstje is helemaal geen vriendelijk ramentikkertje: hij is zelfs erg onverdraagzaam. Hij palmt een gebied in van 6000 tot 8000 m², en dat terwijl hij zo'n groot territorium helemaal niet nodig heeft. Er is vastgesteld dat territoriumgevechten tussen twee mannetjes er zeer fel aan toe gaan.
Zelfs als men een mannetje een lapje oranje stof voorhoudt wordt het al enorm agressief. Hij wipt naar de bedreiger, plaatst zich demonstratief voor hem, zet zijn borst uit, schudt zijn lichaam heen en weer en stormt tenslotte al pikkend naar zijn belager. Zijn oranjerode borst dient in feite om eventuele indringers in zijn territorium af te schrikken. Op het ogenblik dat het mannetje een rivaal in zijn gebied bemerkt, fungeert de gekleurde borst als een middel om angst aan te jagen. Het roodborstje steekt zijn borst vooruit en beweegt tegelijkertijd zijn lichaam heen en weer. Meestal kiest de indringer dan het hazenpad.
Om al deze energie te kunnen opbrengen heeft hij dan ook een sterk hartje nodig, maar dat heeft hij. Gedurende het vliegen klopt het hart van de roodborst meer dan acht maal zo snel als dat van een mens!
Een Treinofielquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:17 schreef Ordinair het volgende:
Zou je een soa krijgen als je hem indrukt met je eikel?
Doe ik ook niet als er 2 meter verder iemand staat waar allemaal dooie vliegjes omheen vliegen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:57 schreef slindenau het volgende:
je ademt ook niet als er mensen in een straal van 2 meter bij je in de buurt zijn?
hygiëne freak.
Dooie vliegjes kunnen niet vliegenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:59 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Doe ik ook niet als er 2 meter verder iemand staat waar allemaal dooie vliegjes omheen vliegen.
Onlevende zombievliegen dan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:04 schreef WurM het volgende:
[..]
Dooie vliegjes kunnen niet vliegen
Daar past mijn lul lichaam niet doorheenquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:14 schreef oshiro het volgende:
Wat een moeite allemaal, ga gewoon via het raam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |