Jeroen is minder erg dan Rogiieeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Tennis/studentenverenigingsnaamquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:39 schreef SuperRogier het volgende:
En we moeten cker ook nog geloven dat je in het wild als "Jeroen" door het leven gaat?
Riiiiight
blijkbaar helemaal als je zalfjes op je gezicht smeertquote:
hou je bekquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:39 schreef SuperRogier het volgende:
En we moeten cker ook nog geloven dat je in het wild als "Jeroen" door het leven gaat?
Riiiiight
Ja vind je het gek. Vuige metrosexuelequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:40 schreef lugum het volgende:
[..]
blijkbaar helemaal als je zalfjes op je gezicht smeert![]()
Ah, dus dit is tóch een lemming.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:42 schreef Maikuuul het volgende:
Je moest deze actie ook niet uitvoeren toen je wegliep
Gare man in string
Anders had je nu geile neuckqzsexxz gehad
Jij bent veel stoerder manquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe kan dat echt waar zijnof had ze zo'n stok bij zich met rode ringen?
![]()
Wtf relax? Ik heb niks tegen je naam ofzo, gewoon een neutrale naam..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jeroen is minder erg dan Rogiieeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Tennis/studentenverenigingsnaam
Ik ben tenminste nog ontopicquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij bent veel stoerder man
[afbeelding]
Triesteling. Doe dat dan als ze erin zitten met de vingers naar hun toegericht. Ruig voor je vrienden he![]()
Stoer een strafbladquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben tenminste nog ontopicen ja dat had ik ook gedaan alleen dat staat niet op de foto dat ik achterin zat op weg naar het politiebureau
![]()
is niet verzonnenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:56 schreef Jajong het volgende:
Donder eens op met die verzonnen verhaaltjes van je.
Is niet verzonnen schelequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:56 schreef Jajong het volgende:
Donder eens op met die verzonnen verhaaltjes van je.
Gelukkig verzin je nooit wat inderdaad.quote:
net zo waar als de duimzuigverzinselverhaaltjes van sandstomquote:
Ik ben benieuwd wat hij daarop te liegen verzinnen heeft.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
net zo waar als de duimzuigverzinselverhaaltjes van sandstom
En nu pas zeggenquote:
Nee een waarschuwingquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Stoer een strafblad![]()
Je bent metaalbewerker ?![]()
![]()
![]()
Is dat met duplo?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee een waarschuwingen ben Bouwkundig ingenieur
![]()
Gelukkig eindelijk iemand met wie ik op niveau praten kan. Al die VMBO'ers hier wordt je ook niet vrolijk van he ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee een waarschuwingen ben Bouwkundig ingenieur
![]()
Ik ben niet koninklijk hoor, dus je kan gewoon mod zeggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
Moderators die mijn topic verneuken
Opbokken.
Hey niet zo he!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jeroen is minder erg dan Rogiieeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Tennis/studentenverenigingsnaam
Nee, want ik zou op haar avances zijn ingegaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:13 schreef Niwa het volgende:
Chriz2k topic.
Ik ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, want ik zou op haar avances zijn ingegaan.
En na de daad zou ik haar bewusteloos hebben geslagen met een ijzeren buis en had ik haar verkocht aan een Oost-Europese kinderhandelaarquote:
Verdomme, de Nederlandse kinderhandel gaat kapot door die Oost-Europeanen. Maar ik blijf stug doorzetten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En na de daad zou ik haar bewusteloos hebben geslagen met een ijzeren buis en had ik haar verkocht aan een Oost-Europese kinderhandelaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |