die flesjes zijn toevallig nu wel in de (bunus)aanbieding bij de AH zag ik vanmorgen. misschien kan 't dan toch? heb je meteen een gezonde vulling. of zijn ze daar nog te klein voor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:05 schreef nieky het volgende:
Heel erg leuk om al deze ideeen te lezen. En ik heb er op mijn werk al heel wat voorbij zien komen.
Nu ben ik volgende week zelf jarig. Ik trakteer 12 feb. bij mijn groep op het kdv. Zo'n 20 kinderen.
Ik vond het bumba idee erg leuk,maar ik kom nooit meer aan zoveel van die flesjes van fruit 2 day!
Iemand een andere optie voor die flesjes?
Dan zou ik dus al snel en jaar te vroeg gaan beginnenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
Volgens mij vanaf dat ze op de kleuterschool zitten? Ik weet het eigenlijk ook niet.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:45 schreef Lishe het volgende:
Dutch. mn aanbod staat hoor. Als ik moet knutselen dan laat je het gewoon goed op tijd weten. Ga ik wel aan het fabrieken hoor.
Thanks Bix! Hoe gaat het met de Bumba's?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:16 schreef bixister het volgende:
nah joh. ik vind 4 zelfs nog erg jong voor zoiets. 5 lijkt me al iets geschikter.
Ik had het inderdaad gezien bij de AH.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:42 schreef bixister het volgende:
[..]
die flesjes zijn toevallig nu wel in de (bunus)aanbieding bij de AH zag ik vanmorgen. misschien kan 't dan toch? heb je meteen een gezonde vulling. of zijn ze daar nog te klein voor.
Ik vind m wel leuk, maar ik kan helemaal niet photoshoppen, dus dat zou een aardig probleem opleverenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:08 schreef bixister het volgende:
is die kleurplaat niks voor jou?moet je er alleen flink wat kaarsjes bij shoppen.
Heel erg mooi Bixister, je mag trots zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:25 schreef bixister het volgende:
nou, laatste keer dat ik jullie lastig val met die bumba's hoor. maar hier dan het echte eindresultaat.
[afbeelding]
m'n meissie bijna 2!!
Heel erg leuk!quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:25 schreef bixister het volgende:
nou, laatste keer dat ik jullie lastig val met die bumba's hoor. maar hier dan het echte eindresultaat.
[afbeelding]
m'n meissie bijna 2!!
Waar zit ik nou precies naar te kijken?quote:Op woensdag 14 februari 2007 06:05 schreef sanni het volgende:
Dit soort traktaties zijn altijd een succes op school en natuurlijk hier in meervoud.![]()
Met likeurquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Waar zit ik nou precies naar te kijken?.
. Bonbons ofzo?
Hé, zoiets zoek ik tvpquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:39 schreef Noli. het volgende:
Wilyan heeft vandaag dit getrakteerd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jamie Oliver heeft ook nog een recept hoe je van fruit zelf zacht snoep kunt maken...quote:Tovertruffels
3 koppen zachte, ontpitte en fijngehakte dadels
½ kop gehakte pecanoten
1 ½ rice crispies
½ tl kaneel
gedroogde kokos
gemalen amandelen
sesamzaadjes
kneed dadels, pecanoten, rice crispies en kaneelpoeder tot een stevig mengsel. Rol er balletjes van ter grootte van een walnoot. Verdeel ze over drie potjes. Rol de ene door de gedroogde kokos, de andere door de gemalen amandelen en de derde door sesamzaadjes.
Ik ook. Fleur neemt over 1 week afscheid....ga ik dat nog redden????quote:Op zondag 17 juni 2007 18:45 schreef Lois het volgende:
Dat ziet er geweldig uit Bibikuif! Heb je die doosjes zelf ontworpen op de computer? Ik ben wel benieuwd hoe je dat gedaan hebt en hoeveel werk het is.
.. en of het patroon gepost kan wordenquote:Op zondag 17 juni 2007 18:45 schreef Lois het volgende:
Dat ziet er geweldig uit Bibikuif! Heb je die doosjes zelf ontworpen op de computer? Ik ben wel benieuwd hoe je dat gedaan hebt en hoeveel werk het is.
Was al aan het schrijvenquote:
Ontzettend leuk!!! Dat heeft laatst een ouder bij mij op de peuterspeelzaal gedaan. Was een enorm succes!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:35 schreef Lishe het volgende:
En wat dachten jullie van een poppenkastvoorstelling als afscheidstraktatie? Voor alle kinderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |