Weerleg het eens dan.quote:
mee eens zijnde...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:54 schreef EchtGaaf het volgende:
En Arno Visser op slechts 24! Hoe durven ze dat? Goed Kamerlid. En leidde bovendien succesvol de TBS-commissie. Snap best dat ie terugtrekt...
pvda heeft het er ook al over.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ook toruwens. ik vind dat een standpunt dat ze rechtstreeks van het CDA kunnen hebben. Dat wordt dan denk ik ook geen CDA dan?
Ja, ik vrees het ook. Ik vind het superslecht. Het lijkt wel dat er steeds meer CDA-adepten hier in dit land gaan onstaan. A bloody shame (zou Pim denk ik hebben gezegd...)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:03 schreef Napalm het volgende:
[..]
pvda heeft het er ook al over.
Aardige kans dat het gerealiseerd gaat worden
Ik dacht Boekesteijn? Maar goed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:59 schreef PLAE@ het volgende:
t is overigens boekenstijn. Weet niet wie die lijst gemaakt heeft maar goed![]()
OK, zoals je wilt...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:00 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zie liever dan eerst wat voorbeelden van je theorie.
schultz, zalm, v Aartsen?
Wellicht heeft DIT er iets mee te maken en heeft Rutte wat mensen tegen zich in het harnas gejaagd? http://www.nrc.nl/krant/article412850.ecequote:Het VVD-Tweede Kamerlid Eske van Egerschot staat op de 38e plaats en overweegt terug te treden. Ze liet dat dinsdag weten nadat de lijst was uitgelekt. Volgens haar is de vernieuwing doorgeslagen bij haar partij. Na twee jaar hard werken als Kamerlid had ik niet gedacht zo laag op de lijst te komen, aldus Van Egerschot.
Ook VVD-Kamerlid Anton van Schijndel denkt eraan om weg te gaan. Naar eigen zeggen niet om zijn 39e plaats, maar omdat volgens hem het VVD-verkiezingsprogramma ‘min of meer voorbijgaat’ aan thema's als bijvoorbeeld integratie. De nadruk ligt volgens hem te veel op economische onderwerpen.
Tweede Kamerlid Arno Visser van de VVD verlaat de politiek. De 40-jarige Hagenaar stond 24e op de voorlopige VVD-kandidatenlijst voor de komende verkiezingen, maar trok zich op het laatste moment terug. Visser zegt dat hij niet meer 100 procent motivatie op kan brengen voor een nieuwe termijn van vier jaar.
VVD-Tweede Kamerlid Eric Balemans stelt zich niet kandidaat bij de verkiezingen van november. De 44-jarige Balemans, die sinds 1998 in de Tweede Kamer zit, heeft fractie en VVD-bestuur laten weten toe te zijn aan een nieuwe uitdaging. Hij voerde in de Kamer vooral het woord over onderwijs.
VVD-Kamerlid Bibi de Vries keert na de verkiezingen dit najaar niet terug in het parlement. De Vries is ontevreden over de ‘populistische wind’ die onder leiding van minister Verdonk (Vreemdelingenzaken) door de partij waait. De Vries was de tweede in de fractiehiërarchie onder de vorige fractieleider Van Aartsen. Die maakte maandag bekend zich niet meer beschikbaar te stellen voor het Kamerlidmaatschap. De Vries: ‘Net als Van Aartsen maak ik mij zorgen over de populistische stroming momenteel in de VVD. Ik ga ervan uit dat Rutte daartegen bestand is. Maar hij zal zich wel moet inzetten om die ontwikkeling om te draaien. Dat zal niet zonder slag of stoot gaan.’
Hoho, Pim gaf niet echt af op het CDA want daarmee wilde hij gaan regeren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, ik vrees het ook. Ik vind het superslecht. Het lijkt wel dat er steeds meer CDA-adepten hier in dit land gaan onstaan. A bloody shame (zou Pim denk ik hebben gezegd...)
Misschien wil hij twee zetels, met dat postuur van hem is zo'n zetel best krap.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:59 schreef Hephaistos. het volgende:
Op plaats 10 kom je zeker weten in de Kamer. Als je er dan afstapt omdat je op je pik getrapt bent, geeft het wel weer aan hoe belangrijk je dat beroep eigenlijk vindt. Hij mag GVD blij zijn dat ie een zekere kamerzetel heeft gekregen.
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik dacht Boekesteijn? Maar goed.
V.
Mwa, ik weet het CDA standpunt over kinderopvang niet, maar ze hebben het gezin centraal staan, dus het lijkt me vreemd dat ze erg pro-kinderopvang zijn. Maar het klopt dat bijna alle partijen kinderopvang zwaar(der) willen subsidiëren. Een slechte zaak naar mijn mening, niet eens vanwege de subsidie (waar ik meestal ook niet een groot voorstander van ben), maar meer omdat ze naar mijn mening iets onwenselijks (kinderenopvang) aanmoedigen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ook toruwens. ik vind dat een standpunt dat ze rechtstreeks van het CDA kunnen hebben. Dat wordt dan denk ik ook geen CDA dan?
Heel veel? we mogen blij zijn dat die man voor je wil werken voor dat relatief gezien hongerloontje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:14 schreef Napalm het volgende:
Heeft Docters van Leeuwen zn huidige, heel veel betalende, overheidsbaan al opgezegd?
officieel nog niet bekend...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:30 schreef kevin85 het volgende:
Waar staat overigens de gehele kieslijst.
Heb al even snel gezocht maar kan het zo snel niet vinden.
Iemand?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |