Mss wel een winterslaapje?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:48 schreef hestria het volgende:
hier heeft het vanochtend gigantisch gegoten en nu schijnt de zon erg lekker, wel nog een beetje koud. Dus wil ik lekker naar de speeltuin met miesje, maar mevr slaapt al sinds 1 uur en is nog diep weg![]()
, En dat terwijl ze normaal maarkrap 2 uurtjes slaapt
![]()
Daar schakel ik heen als 538 irritant is of het niet doet. (Ik luister via internet op mijn werk.)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:19 schreef Belana het volgende:
ik heb altijd heel truttig veronica aan staan met ouwe hits
Ik ook niet, maar toch hoor ik het de godsganse dagquote:
Mwah, ik vind het liedje wel sympathiek.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:38 schreef texelonia het volgende:
Het liedje is nog erger met ondertitels. Gaat echt nergens over
BOE ze zeggen dat het helpt als je schrikt...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:26 schreef Githa het volgende:
Ik heb al een half uur de hikvreselijk irritant!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:09 schreef Nijna het volgende:
[..]
BOE ze zeggen dat het helpt als je schrikt...(heeft t geholpen...
?)
Ja zie je! Ik ben dus niet de enige!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:40 schreef coolbabe het volgende:
boten Anna komt hier zelfs in m`n slaap voorbij..irritant &%^*lied
Ja die, maar ik kreeg 'm er niet ingeprutst [afbeelding]quote:
*fles onder de arm tuckt*quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
je moet dat positief zien Leah, nu heb jij meer
Hij klopt wel, krijg 'm er alleen niet ingeprutstquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:03 schreef Luchtbel het volgende:
Het was ook een merkwaardig linkje.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:07 schreef coolbabe het volgende:
Ik ga m`n trog ook maar eens opzoeken
Slaap lekker dames
Ik heb echt geen idee LB, zou dat moeten?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:10 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar er was niet eens .jpg ofzo achteraan?
Ja echt. Een type bestand ding moet wel echt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:11 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee LB, zou dat moeten?
Ok, ik wacht...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:34 schreef Luchtbel het volgende:
Oke. Gek dan. Komt ie nog een keer!
Bingo!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:36 schreef Luchtbel het volgende:
Verzonden.
aaaaah zieligquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:56 schreef Lois het volgende:
[afbeelding]
Jessie zit me uit te lachen in het mod Wikitopic![]()
redelijk, ja en jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:02 schreef sjak het volgende:
hee snoop, lekker aan het genieten van je verlof?
Heb je nog een leuk kaartje uitgezocht van de site? Heb je die andere nog kunnen annuleren?
Ik begin spontaan dat liedje te fluiten: Allways look on the bright side of lifequote:
C&Aquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:32 schreef sjak het volgende:
Ik moet nog een jurk kopen voor een bruiloft volgende week. Probleem alleen is dat ik nog steeds behoorlijk wat aan hetr afvallen ben. Broeken die ik twee weken terug kocht kan ik nu niet meer aan. Maar ik durf ook niet een jurk een maat kleiner te kopen. Iemand een tip? En ook een idee waqar ik een leuke, makkelijke maar ook mooie jurk kan kopen die past bij een smoking?
Dat is ook een goeie!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij Wehkamp bestellen in een paar maten en dan vrijdag kiezen welke je past en de rest terugsturen?
Ikke met naald en draadquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:02 schreef Rottdog het volgende:
Of een jurk kopen waar je zeker van weet dat hij makkelijk in te nemen is.
Jezelf verwennen is altijd goed Bar! Lekker dat je zo goed geslaagd bent.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:01 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik heb me vanmiddag verwend met een nieuwe jas, nieuw shirtje een blazertje een nieuw lingerie setje, en nagelspulletjes, en scrapbook spul vond dat ik dat wel verdiend had
http://www.blond-amsterdam.nl/serviezen.html Zie hierquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:12 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Blond servies???
V&D, Nijhof. En diverse speciaalzaken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:10 schreef Rottdog het volgende:
Iemand hier een idee waar je Blond Servies kan kopen behalve dan bij de trendhopper
Spannend... succes!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef bixister het volgende:
geen tijd om verder bij te lezen hier. morgenochtend héél vroeg voor piets 'Operatie Tongriem' naar het ziekenhuis, dus ik duik erin. trusten!
ja inderdaad.. maar dan wel die taaien.. Niet die zachte...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:36 schreef _evenstar_ het volgende:
ja maar.. ja maar... pepernoten zijn ook lekker![]()
www.encaustic.com . Je gaat met een strijkbout te werk. Je doet de stijkbout aan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:33 schreef melonovy het volgende:
Wat is dat dan, dat encaustic arts? Hoe ga je te werk?
Een grote of kleine ingreep... je ziet je kindje toch onder narcose gaan en wakker worden met pijn en dat doet toch zeerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:45 schreef bixister het volgende:
githa, ach in vergelijking met wat jordy allemaal moest/moet ondergaan stelt 't echt niks voor, maar het hele gedoe van narcose etc. en toch een flinke knip onder die tong (vrij veel bloed dat maar niet stoppen wilde omdat meneer niks kouds wilde eten/drinken) 'hakt' er wel in hoor.hij komt nu net uit bed en het drinken gaat gelukkig wat beter nu.
Ja natuurlijk maar er gebeurde niksquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef Brighteyes het volgende:
Luchtbel, heb je het al geprobeerd bij de winkel?
Mss dat ze het zo ook wel accepteren. Valt evt. ook nog te proberen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar er gebeurde nikszaterdag nog een keer proberen met Jolie erbij
ik fin jou nie meer liev!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nee die van jouw heeft aliens erop. Dat gaat al helemaal nergens over.
He jammer. Ik wilde je net een liefdesverklaring gaan doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
ik fin jou nie meer liev!![]()
![]()
(ik duik mijn nest in, was doodmoe, maar begin nu melig te worden, is niet goed voor mijn nachtrust)
Ditquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik lag ook in bed. Maar in mijn bed ligt een man. Hij slaapt wel. Ik haat hem daarom dus ik zit hier.
Oh zo. Het is vast ook grappig maar ik heb van de week ''ene nacht goed geslapen. Daarna was ik er twee klaar wakker. Gisterochtend heb ik de hele weg naar m'n werk zitten janken omdat ik gewoon moe was. Toen sliep ik rond 22 uur dus nu ben ik klaar wakker. En hij slaapt wel. Hij lekker en uitgebreid. Ik vind dat echt irritantquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:49 schreef Leah het volgende:
[..]
DitZo herkenbaar dat ik er heel hard om moest lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |