Nee heeft toch geen zin, geen ondersteuning voor fatsoenlijk geluidquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef Soloman het volgende:
Zo. Ben hier al eeuwen niet meer geweest. Tijd om weer eens wat bij te lezen. Aangezien topic 104 al is gestart.
ik heb een vraagje.
Aangezien Zelda op 2 formaten word uitgebracht, en de Wii versie dus op normaal formaat DVD word uitgebracht, lijkt het me dus dat ze nog ruimte over hebben voor wat extra's op het schijfje. Word het niet eens tijd voor wat voice acting voor de Wii versie? Dat zou een geweldige aanwinst zijn voor het spel m.i.
Of een echte soundtrack met een orkest ipv midi-achtige muziek.
Your thoughts please.
Ja, viel me ook op. Maar toen viel me later ook op dat het een sketch was en dat de twee foto's van de PS3 en Wii tegenover elkaar staan en ze beiden even groot lijken. Dat klopt dus niet, de foto geeft een vertekend beeld.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:20 schreef Bat het volgende:
[..]
Ik vind hem behoorlijk groot nog: dat zijn echt wel meer dan drie stacked dvd cases lijkt mij.... Niemand anders dit ogpevallen?
Voiceacting is a no-no voor Zelda. Miyamoto wil het overlaten aan de verbeelding van de speler, heeft ie al vaker gezegd. De soundtrack is volgens mij geen MIDI, opgenomen geluid dus van wellicht een orkestquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef Soloman het volgende:
Zo. Ben hier al eeuwen niet meer geweest. Tijd om weer eens wat bij te lezen. Aangezien topic 104 al is gestart.
ik heb een vraagje.
Aangezien Zelda op 2 formaten word uitgebracht, en de Wii versie dus op normaal formaat DVD word uitgebracht, lijkt het me dus dat ze nog ruimte over hebben voor wat extra's op het schijfje. Word het niet eens tijd voor wat voice acting voor de Wii versie? Dat zou een geweldige aanwinst zijn voor het spel m.i.
Of een echte soundtrack met een orkest ipv midi-achtige muziek.
Your thoughts please.
De domste beslissing ooit in de hele historie van games was het toevoegen van voice acting aan Final Fantasy. Een van de weinige dingen, die dit qua stupiditeit zou kunnen overtreffen, is hetzelfde doen bij Zelda.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef Soloman het volgende:
Voor zover ik weet krijgt Twilight Princess ook een 'echte' soundtrack.quote:Of een echte soundtrack met een orkest ipv midi-achtige muziek.
dat zou wel helemaal fout zijn het pas niet bij link om een stem te hebben anders dan de gene die jij zelf erbij verzonnen heb. Link ben jij zelf dus elke stem pas er niet bij.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:48 schreef chibibo het volgende:
[..]
De domste beslissing ooit in de hele historie van games was het toevoegen van voice acting aan Final Fantasy. Een van de weinige dingen, die dit qua stupiditeit zou kunnen overtreffen, is hetzelfde doen bij Zelda.
Net zoals de windwalkerquote:Voor zover ik weet krijgt Twilight Princess ook een 'echte' soundtrack.
MIDI wordt sowieso nooit en te nimmer gebruikt op consoles.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:06 schreef MeZZiN het volgende:
Net zoals de windwalkerdie had ook gewoon audio ipv. midi ...
Er is naar mijn weten altijd een geluidschip nodig om Midi geluid te maken... Daarom verschilt het geluid ook bij iedere geluidskaartquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:35 schreef chibibo het volgende:
[..]
MIDI wordt sowieso nooit en te nimmer gebruikt op consoles.
De muziek van Wind Waker wordt gegenereerd door de geluidschip van de Gamecube, m.a.w. het is geen opname die van disc wordt gestreamd.
Tot ver in het 64-bit tijdperk werd muziek voor spellen niet opgenomen door een instrument te bespelen, maar door simpelweg code in te kloppen. Waarschijnlijk gebeurt dit nu ook nog, zij het in mindere mate.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:37 schreef Megalomaniac het volgende:
Neemt niet weg dat de nummers niet met live instrumenten opgenomen zijn, maar met synthesizers/keyboard = MIDI.
Dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat elke geluidschip MIDI ondersteunt. Bovendien bevat MIDI alleen informatie over muziek (welke toon wordt op welke moment gespeeld), en niet over geluid (samples). Elke geluidskaart heeft een eigen interne bank met samples die wordt aangeroepen op het moment dat de kaart een MIDI instructie ontvangt; dat is ook de reden dat elke kaart anders klinkt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:49 schreef BMH het volgende:
Er is naar mijn weten altijd een geluidschip nodig om Midi geluid te maken... Daarom verschilt het geluid ook bij iedere geluidskaart
bedankt... nu heb ik dat nummer in de kop....quote:
Wat klopt er niet dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:26 schreef moomoo het volgende:
fijn dat de intertoys hun info weer niet op orde hebben.
oh?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:26 schreef moomoo het volgende:
fijn dat de intertoys hun info weer niet op orde hebben.
Geweldig deze advertentie ... De wii krijg een verhaaltjequote:
Heel mooi, en de reden dat ik dat vind is dat de Wii precies de juiste uitstraling heeft tov de PS3.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |