Nee, het was 65quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:38 schreef Thieske het volgende:
Ik had gisteren inderdaad ook veel wateroverlast.
Zou het door de regen komen?
hou je kop eens dicht met je talpa meeloperijquote:
quote:
Talpaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hou je kop eens dicht met je talpa meeloperij
Gebeurt dat dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:38 schreef Rutgert het volgende:
[klaag]
Hoe kan het toch dat, wanneer je de post van een TS leest, je eigenlijk eerst ook ff de laatste paar posts in de topic moet lezen om te kijken of jouw reactie nog wel ergens op slaat???
Wat ik dus bedoel: Waarom dreigt iedereen toch zo door te slaan in off-topic lullen???![]()
[/klaag]
voorspelbaarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:44 schreef ANWB het volgende:
[..]
Talpa![]()
Talpa![]()
Talpa![]()
Talpa![]()
Talpa![]()
Talpa![]()
Talpa![]()
Ligt eraan hoe hard je loopt natuurlijk. Water drinken wil het nog wel is verhelpenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:02 schreef Harmen1984 het volgende:
Ongeveer 3x in de week, bij warm weer iets vaker.
Moet je helemaal zelf weten maar toch blijf ik er bij dat je voor die Volkswagen moet gaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:05 schreef lugum het volgende:
Heb ik vanochtend weer een smsje gekregen van orange om 4:54.![]()
Jos Brinkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:12 schreef caartyaait het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
ik kom zo de EHBO binnen wandelen, heel rustig, niets aan de hand, had oproepje gehad voor iemand met een voorwerp in zijn endeldarm.
Goed, niks aan de hand, dat gebeurt wel vaker, vooral met buttplugs enzo en als internist kijk je natuurlijk op dat gebied nergens meer raar van op.
Maar wat gebeurt er nou... ik kom zo aanlopen, rennen er allemaal operatie-assistentes, artsen en verpleegkundigen met handen voor hun gezicht en in tranen die onderzoekskamer uit, allemaal uitgillend van het lachen, op een manier die ik niet vaak zie (de laatste keer was toen er iemand de EHBO op kwam in zijn eentje omdat hij met z'n lul vast zat in een stofzuigerslang waar hij 'op gevallen was per ongeluk' en dat ging dus in 10min het hele ziekenhuis rond ), dus ik dacht al.... 'oh boy '
En wat bleek... die vent lag daar, 25, redelijk tenger gebouwd ventje en die had dus een colafles in zijn aars gestopt... eentje van 1,5 liter.
3x raden wie dat weer op mocht gaan lossen
Beter dan dit slachtoffer van een mislukt partijtje "paalzitten" lijkt mij....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:12 schreef caartyaait het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
ik kom zo de EHBO binnen wandelen, heel rustig, niets aan de hand, had oproepje gehad voor iemand met een voorwerp in zijn endeldarm.
Goed, niks aan de hand, dat gebeurt wel vaker, vooral met buttplugs enzo en als internist kijk je natuurlijk op dat gebied nergens meer raar van op.
Maar wat gebeurt er nou... ik kom zo aanlopen, rennen er allemaal operatie-assistentes, artsen en verpleegkundigen met handen voor hun gezicht en in tranen die onderzoekskamer uit, allemaal uitgillend van het lachen, op een manier die ik niet vaak zie (de laatste keer was toen er iemand de EHBO op kwam in zijn eentje omdat hij met z'n lul vast zat in een stofzuigerslang waar hij 'op gevallen was per ongeluk' en dat ging dus in 10min het hele ziekenhuis rond ), dus ik dacht al.... 'oh boy '
En wat bleek... die vent lag daar, 25, redelijk tenger gebouwd ventje en die had dus een colafles in zijn aars gestopt... eentje van 1,5 liter.
3x raden wie dat weer op mocht gaan lossen
hoe krijg je zoiets nou voor elkaar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:21 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Beter dan dit slachtoffer van een mislukt partijtje "paalzitten" lijkt mij....
[afbeelding]
![]()
En dan die linkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:21 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Beter dan dit slachtoffer van een mislukt partijtje "paalzitten" lijkt mij....
[afbeelding]
![]()
Rekt het niet, scheurt het wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:22 schreef lugum het volgende:
[..]
hoe krijg je zoiets nou voor elkaar?![]()
Dat wordt morgen bekend gemaakt dacht ik, ze weten nog niet wie de winnaar is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:22 schreef lugum het volgende:
[..]
hoe krijg je zoiets nou voor elkaar?![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:23 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Dat wordt morgen bekend gemaakt dacht ik, ze weten nog niet wie de winnaar is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |