Als je maar niet teveel ranzige details van de orgie bij Asmo loslaat. Die jongen moet z'n onkosten nog terugverdienen met de opnamen van die webcams.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey!eisbär
Als dit topic een beetje opschiet kan ik zo een nieuwe openen met de puntentelling van de meet erin verwerktWil het niet te laat maken namelijk. Heb al een chronisch slaaptekort
Zoiets ja, de rest vindt het vast niet erg als we die ook even meetellenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was leuk geweest maar die heb ik niet bijgehouden. Oh wacht was het niet MaJo + 56, Neleos + 49 en Asmo +2?![]()
Dat ligt aan Tong. Die moet gewoon hierblijven als hij een vraag heeft gesteld en niet andere topics gaan spammen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:49 schreef MaJo het volgende:
Deze vraag gaat ook niet echt opschieten heb ik zo'n idee...
Sowieso geen problemen mee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zoiets ja, de rest vindt het vast niet erg als we die ook even meetellen![]()
Topquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Sowieso geen problemen mee.
Sssst, dacht dat dat geheim wasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als je maar niet teveel ranzige details van de orgie bij Asmo loslaat. Die jongen moet z'n onkosten nog terugverdienen met de opnamen van die webcams.
Nee, foto's worden pas tegen grof geld verkocht als de inkomsten uit de streams opdrogen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sssst, dacht dat dat geheim wasZijn er trouwens nog foto's van de meet op fok beland? (dit klinkt opeens spannender dan het is
)
Spammen ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat ligt aan Tong. Die moet gewoon hierblijven als hij een vraag heeft gesteld en niet andere topics gaan spammen.
Dat was pas op 't laatst.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Daffo, wat heb je precies gezegd dan? Je had het over je slaolie toch?
Met echte kattendarmen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:02 schreef erkel het volgende:
Ze won alle drie de finales met een houten racket![]()
Heyquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:04 schreef Thorical het volgende:
Berkery je moet nou eindelijk die fles aan de kant zetten. Een nieuwe vraag hier neer plempen met de zelfde snelheid als je anders 200 gram wodka je slokdarm doorspoeld.
Fuck that, ik ga de hond uitlaten (en de rest van jullie gaat braaf op tong80 wachten).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:04 schreef Thorical het volgende:
Berkery je moet nou eindelijk die fles aan de kant zetten. Een nieuwe vraag hier neer plempen met de zelfde snelheid als je anders 200 gram wodka je slokdarm doorspoeld.
Oh ja, dat moet ik ook nog naluisterenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat was pas op 't laatst.
Maar actionradio ligt er momenteel een beetje uit vrees ik.
Je vriendje vertrouwt het maar niets dat je zo laat thuis wasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:12 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik ook nog naluisteren
Misschien wil Stanley Dr. Tong nog eens wakker maken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:12 schreef erkel het volgende:
![]()
waar is de persoon die tempo in de zaak kan brengen
![]()
Weet je ook waar je het kan naluisteren, toevallig?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:12 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik ook nog naluisteren
Op actionradio.nl, maar die ligt er nu even uit... zei ik net toch al?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Weet je ook waar je het kan naluisteren, toevallig?
Ohja, dat zei je al, ja. Dan wacht ik wel ff af.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Op actionradio.nl, maar die ligt er nu even uit... zei ik net toch al?
Uhm, dat zegt Berkery toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
Ze verloor ze alle drie. Moeilik hč ?
Ga maar verder
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:58 schreef Berkery het volgende:
Ze stond in wimbledonfinale in enkelspel,damesdubbel en mixed-dubbel, maar won nooit?
Dan had Berkery het goed??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:58 schreef Berkery het volgende:
Ze stond in wimbledonfinale in enkelspel,damesdubbel en mixed-dubbel, maar won nooit?
Met moeitequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
MaJo, bus nog gehaald??
Ik heb het topic gevonden, maar hij laadt wel heel traag hier.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Neleos, moet je even in GC het radiotopic opzoeken, daar staat het wel in.
Hij deed het bij mij ook al niet, dacht dat het aan mij lag..![]()
Taalfout.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:28 schreef MaJo het volgende:
Welke band werd 20 jaar geleden opgericht maar bracht pas 6 jaar later in 1992 hun eerste single uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |