Ron Bidjes kennikook niet...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:46 schreef ranja het volgende:
ik kom nog niet verder dan Brid Jones, maar die ken ik niet
Die IJ-link had ik net gelegd, maar ja; toen riep de witlof...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En wie de fuck is Rob de Nijs nou weer?
Op LPquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:57 schreef ranja het volgende:
[..]
we hebben een gelijk album
Ik vind het dan wel weer jammer dat niemand de vraag goed wil lezen maar er van uitgaande () dat Newbie voortborduurt op het antwoord van Bartid dan maar newbie +1
Nee, dat was al Rob de Nijs...quote:
Sack Blabbath +1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En wie de fuck is Rob de Nijs nou weer?
Lijkt me plausibel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:35 schreef bukgeit het volgende:
Corry Konings
Vanavond pas laat terugquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:35 schreef bukgeit het volgende:
Ik laat jullie achter met:
YARD ME MILAAN
Muzikant, maar geen Nederlander.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:57 schreef jerver73 het volgende:
lauren hill?
Klopte als een bus inderdaadquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Lijkt me plausibel.
Namens Sack: Bukgeit +1
Leuke foto in de volkskrant, ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:10 schreef jerver73 het volgende:
i wanna give you some love... i wanna give you some good good lovin' en toen wist ik het....
maar goed..
Als ik zeg Ca ira, wat zeggen jullie dan?
berkery +1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:46 schreef Berkery het volgende:
Roger Waters? Opera? Polen?
belsen +1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:05 schreef belsen het volgende:
En ik zie hem geloof ik in 1 keer: Damian Marley.
Ondanks het feit dat het er geen tien zijn:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:45 schreef belsen het volgende:Harry Vermeegen - 1-2-3-4 Dennis (Bergkamp) bier Johan en de Groothandel - Als Dick (Advocaat) me hullep nodig hep Niet Uit Het Raam - Johan (Cruijff) Erik Hulzebosch - Hulzebosch De Boegies - Jannes van der Wal lied Faithless - Mohammed Ali Bob Dylan - The Hurricane Underworld - Bruce Lee
Nou, dan weer eens wat gaan doen.
The Stones - Ankyquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:55 schreef bukgeit het volgende:
Eerste vrouw:
Jeroen van Merwijk - De Kuiten Van Steffi Graf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |