Kom maar met wat nieuws ofzo?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:28 schreef devv05 het volgende:
Het niveau van deze topicreeks mag wel weer even wat omhoog
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:22 schreef PLAE@ het volgende:
Ik word er strontziek van. Ik zou bijna erge dingen gaan zeggen over die bevalling.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:27 schreef Sethje het volgende:
Ja dat je ze een mooie miskraam wenst bijvoorbeeld.
Maar dat zullen we maar niet zeggen voordat we mensen over ons heen krijgen
1 en 1 is 2quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:05 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Goed verzonnen, MSN, hij zei dat.![]()
Schele japannerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:49 schreef Ajaxfan het volgende:
Komt ie hoor:
Say oeh ah Ogararu.
Ik blijf er bij dat KJH maar 1 goal hoeft te scoren en dan gaat het wel weer lopen.Simpel intikkertje mag ook.
quote:Exclusief: Danny Blind over Ajax
Voor het eerst praat de ontslagen trainer uitgebreid over zijn tijd bij Ajax, het moment waarop hij wist dat het afgelopen was en de redenen waarom hij nog steeds vaak bij die club te vinden is.
‘Ajax heeft me geen eerlijke kans gegeven’
‘We hebben het ontslag maanden van tevoren zien aankomen, dus op het moment dat de trekker werd overgehaald, was de teleurstelling al zo goed als verwerkt’
‘Ze zeiden dat er geen beslissing was genomen, maar ondertussen werden er wel spelers achter mijn rug om benaderd. Dat kan dus niet’
‘Ik vind dat de leiding van een club als Ajax zich best eens had mogen afvragen: hoe kunnen we de trainer Blind hier zo onbeschadigd mogelijk uit laten komen?’
Waar Ajax zich vorig jaar onder trainer Danny Blind kwalificeerde voor de Champions League, werd zijn opvolger Henk ten Cate in de voorronde uitgeschakeld door FC Kopenhagen. Blind: ‘Voor mijn gevoel ben ik er onbeschadigd uitgekomen.’
bestuur bedoel je neem ik aanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:44 schreef toma het volgende:
[..]
Niet netjes afgehandeld door de technische staff helemaal als er al spelers waren benaderd.
Ist geen wijf? Zie toch een staartquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:55 schreef Sethje het volgende:
Die gozer is echt wereldberoemd dadelijk hehe dat shirt staat echt op zoveel foto sites iedere match..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |