quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:14 schreef M0NTANA het volgende:
Was jij tot drie jaar geleden ook voor Ajax zoals veel AZ'ers in het DSB-stadion, fuckbuddy?
Ik zou het ook niet kunnen. Ik kom uit een Ajax-familie, en het is me met de paplepel ingegoten. Zo is Ajax min of meer een deel van je opvoeding en identiteit geworden. Dat gooi je niet zomaar over boord lijkt mij.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:13 schreef Sethje het volgende:
Ik snap niet hoe dat kan, dat veranderen van clubliefde.
Woon zelf in brabant dan, in de slechte tijd van ajax, haalde willem II de CL. Iedereen om mij heen werd voor Willem II of PSV. Nu zijn er nog maar 10 ajacieden over van de 100 ofzo.
Maar ik kan mezelf niet voorstellen om ineens totaal voor een andere club te gaan supporteren.
En zo hoort het ook. Ieder ander persoon dat om de betere prestaties van club verandert is een sukkel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:13 schreef Sethje het volgende:
Maar ik kan mezelf niet voorstellen om ineens totaal voor een andere club te gaan supporteren.
Ik werd fan van Ajax toen ik 7 of 8 was in de tijden van Bergkamp (92/93). Enkele jaren daarna volgden de glorietijden en werden heel veel mensen in mijn omgeving opeens voor Ajax. Daarna kwamen de magere jaren (97, 98) en werden veel van diezelfde mensen (in Maarssen, Utrecht) opeens fan van FC Utrecht, mede omdat Utrecht toen in de lift zat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:13 schreef Sethje het volgende:
Woon zelf in brabant dan, in de slechte tijd van ajax, haalde willem II de CL. Iedereen om mij heen werd voor Willem II of PSV. Nu zijn er nog maar 10 ajacieden over van de 100 ofzo.
Kan er zelf helemaal niets bij voorstellen, maar áls je dan besluit van club te veranderen, vind ik het vreemd dat je dan je vorige club bijna gaat haten, gaat zien als grote vijand. Er moet toch wel een stukje liefde voor Ajax overblijven? Of is echt alles weg?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:11 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
![]()
Maar zeg vanaf 4 jaar geleden een AZ fan.
Wie niet, ik denk 75%. Omdat AZ beter is gaan spelen en dus betere spelers kocht werd het een team dat mee kon doen met de groten. Daarmee creeer je dus automatisch aandacht/fans.
Jezus wat ben ik eerlijk vandaag!
@Boni ik zag je smiley!![]()
Lezen dickhead...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En zo hoort het ook. Ieder ander persoon dat om de betere prestaties van club verandert is een sukkel.
Ik doelde niet eens op jou, debieltje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:22 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Lezen dickhead...
Feyenoorders zijn sukkels, focus jij je nou maar op een spits.![]()
Pas de problem!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik doelde niet eens op jou, debieltje.
Dat FC Utrecht-verhaal klinkt mij heel bekend, zelf kom ik ook uit de regio Utrecht en veel supporters van FC Utrecht waren voorheen voor Ajax, terwijl het nu de grote vijand is. Ken zelfs mensen op de Bunnikside die thuis nog een Ajax-shirtje hebben liggen, ver weg op zolder verstopt ofzo. Zelf heb ik een periode heel veel wedstrijden van FC Utrecht bezocht, omdat ik gratis meekon en op zich was de sfeer altijd wel leuk en juichte ik voor FC Utrecht, maar wanneer Ajax dan op bezoek kwam wist je weer hoe het zat. Heel het stadion was dan voor Ajax en zelf hield je alleen maar het uitvak in de gaten, liefst zat je daar en de wedstrijd beleefde je ook echt als Ajacied. Kan me nog wel een FC Utrecht - Ajax herinneren die met 2-1 verloren werd, bij de doelpunten van Utrecht veerde ik ook maar op, maar juichen deed ik niet en toen Ajax de 1-1 scoorde, kon ik me maar net inhouden. Mooie herinneringen eigenlijk, FC Utrecht is ook wel een leuke club, maar ik zou NOOIT Ajax kunnen inruilen voor een andere club!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik werd fan van Ajax toen ik 7 of 8 was in de tijden van Bergkamp (92/93). Enkele jaren daarna volgden de glorietijden en werden heel veel mensen in mijn omgeving opeens voor Ajax. Daarna kwamen de magere jaren (97, 98) en werden veel van diezelfde mensen (Maarssen, Utrecht) opeens fan van FC Utrecht, mede omdat Utrecht toen in de lift zat.
Daar kan ik zo slecht tegen he?![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet kunnen. Ik kom uit een Ajax-familie, en het is me met de paplepel ingegoten. Zo is Ajax min of meer een deel van je opvoeding en identiteit geworden. Dat gooi je niet zomaar over boord lijkt mij.
Mooi verhaal.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat FC Utrecht-verhaal klinkt mij heel bekend, zelf kom ik ook uit de regio Utrecht en veel supporters van FC Utrecht waren voorheen voor Ajax, terwijl het nu de grote vijand is. Ken zelfs mensen op de Bunnikside die thuis nog een Ajax-shirtje hebben liggen, ver weg op zolder verstopt ofzo. Zelf heb ik een periode heel veel wedstrijden van FC Utrecht bezocht, omdat ik gratis meekon en op zich was de sfeer altijd wel leuk en juichte ik voor FC Utrecht, maar wanneer Ajax dan op bezoek kwam wist je weer hoe het zat. Heel het stadion was dan voor Ajax en zelf hield je alleen maar het uitvak in de gaten, liefst zat je daar en de wedstrijd beleefde je ook echt als Ajacied. Kan me nog wel een FC Utrecht - Ajax herinneren die met 2-1 verloren werd, bij de doelpunten van Utrecht veerde ik ook maar op, maar juichen deed ik niet en toen Ajax de 1-1 scoorde, kon ik me maar net inhouden. Mooie herinneringen eigenlijk, FC Utrecht is ook wel een leuke club, maar ik zou NOOIT Ajax kunnen inruilen voor een andere club!
Pff, goed dat je het zegt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:43 schreef PLAE@ het volgende:
Ik mag niet vergeten straks kaarten te halen
Tot zaterdag.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
SCC kunnen toch tot vrijdag?
Eigen plaatsen zijn niet gereserveerd en je mag 4 kaarten halen per scc. Oftewel, als je 410 wilt kun je maar beter opschieten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
SCC kunnen toch tot vrijdag?
IK heb het over Start.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:07 schreef Sethje het volgende:
Hebben jullie het over ROda uit of IK Start
quote:Vandaag meldt Danny Blind in De Telegraaf dat Roman Abramovich hem meerdere keren heeft benaderd om bondscoach te worden van Jong Rusland. De Zeeuw moest een belangrijke pion worden onder leiding van Guus Hiddink. Blind heeft het voorstel voorlopig nog afgeslagen, omdat hij nog hoopt op een baan in één van de grote Europese voetballanden.
"Hij heeft me diverse malen gebeld, maar het lijkt me niet het juiste moment om daarin te stappen," aldus Blind. De multimiljardair is de eigenaar van de Engelse landskampioen Chelsea, maar heeft ook een belangrijke positie bij de Russische voetbalbond.
Het contact tussen Blind en Abramavich is volgens het landelijke ochtendblad niet verbroken. Wanneer de voormalige oefenmeester van Ajax dit seizoen geen baan vindt, mag hij in de jeugdopleiding van Chelsea aan de slag.
Teringquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Eigen plaatsen zijn niet gereserveerd en je mag 4 kaarten halen per scc. Oftewel, als je 410 wilt kun je maar beter opschieten.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
Verder discussiëren over het overstappen naar een andere club in:
[CENTRAAL] Als supporter van club veranderen, kan dat?
Gelukkig zijn mijn kaarten vanmorgen al gehaald, heb eindelijk weer wat geld.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Eigen plaatsen zijn niet gereserveerd en je mag 4 kaarten halen per scc. Oftewel, als je 410 wilt kun je maar beter opschieten.
Ik kreeg zojuist te horen dat er voor mij ook 4 gehaald zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn kaarten vanmorgen al gehaald, heb eindelijk weer wat geld.
Denk dat uiteindelijk alleen Noord enigszins vol zal zijn, kan dus een mooi sfeertje worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik kreeg zojuist te horen dat er voor mij ook 4 gehaald zijnAls 410 nu nog niet vol komt weet ik het niet meer...
Spuit hoeveel was het ook alweer....quote:
KK ik zit tot half 5 op school....hopen dat er morgen nog 410 is, kun je anders eventueel even 1tje achter houden voor me Devv ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik kreeg zojuist te horen dat er voor mij ook 4 gehaald zijnAls 410 nu nog niet vol komt weet ik het niet meer...
Vanmiddag is nog vroeg zat joh. Ik heb er maar 4 en heb er ook 4 nodig dus kan geen achterhouden, maar het lukt je wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
KK ik zit tot half 5 op school....hopen dat er morgen nog 410 is, kun je anders eventueel even 1tje achter houden voor me Devv ?
Markusssssssquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:20 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik gun die jongen op één of andere manier het meest van de hele huidige selectie....
Hopelijk gaat hij hier niet volledig aan onderdoor.......
Markusquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:20 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik gun die jongen op één of andere manier het meest van de hele huidige selectie....
Hopelijk gaat hij hier niet volledig aan onderdoor.......
kakk..lakquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kaart gehaald.
Altijd weer leuk; de zaak was helemaal leeg, toen de twee vrouwen samen eindelijk klaar waren en mij aan een kaartje geholpen (15min later) hadden stonden er 5 mensen te wachten, waarvan 2 er een kaartje voor Sparta - Feyenoord wildeHet maakte de sfeer er niet beter op
weer een topcoach weggestuurd!quote:Blind heeft het voorstel voorlopig nog afgeslagen, omdat hij nog hoopt op een baan in één van de grote Europese voetballanden.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:41 schreef super-mario het volgende:
Gewoon aanwezig in 410! Voorlopig zijn die toch te koop voor scc-houders! Druk zal het niet worden in de ArenA schat ik! 410 zal wel druk worden als ik het zo hoor!....
AJAX UIT MOKUM!!......Respect voor Rosales en Markus! Heerlijk stukje van Mauro op vak410.nl! 410 CBS! Ciao!
Neuh, maakt niet uit. Ik vind het altijd wel grappig dat jeugdig enthousiasme.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat overdreven gedoe ook niet nee...
Kakkerlakquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Neuh, maakt niet uit. Ik vind het altijd wel grappig dat jeugdig enthousiasme.
Komt hij me straks waarschijnlijk uitschelden voor kakkerlak ofzo.
Een kakkerlak vroeg of ik met hem meega, maar dat doe ik toch maar nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:43 schreef DrDentz het volgende:
gaan jullie ook wel eens in een jodenshirt naar De Kuip?
quote:Charisteas en Rosenberg wijzen Brøndby af
30 augustus 2006
Het Deense Brøndby IF heeft interesse getoond in Markus Rosenberg, die bij Ajax momenteel genoegen moet nemen met een reserverol. Dat meldt Voetbal International. Volgens het blad bestaat er volop belangstelling voor de Zweedse aanvaller. Zo zou ook Stade Rennes geïnteresseerd zijn. "Ik ben door een aantal clubs gepolst, maar Markus wil bij Ajax vechten voor zijn plaats", reageert zaakwaarnemer Martin Dahlin. "Hij is ervan overtuigd dat zijn kansen nog komen."
Rosenberg werd ook al in verband gebracht met Bolton Wanderers, Everton en FC Twente. Ook een andere Ajacied, Angelos Charisteas, staat op het lijstje van Brøndby-trainer René Meulensteen. "Er is nog niets op mijn pad gekomen dat ik als een verbetering zie", zegt de Griek echter in VI. "Maar zoals iedereen weet kan het op het laatste moment snel gaan." Charisteas, die een overstap naar Scandinavië überhaupt niet ziet zitten, hoopt op een club uit Duitsland of Engeland.
Overigens meldt Voetbal International tevens dat Ajax de mogelijkheid heeft om Robbert Schilder in de winterstop terug te vorderen van Heracles Almelo, de club waaraan de middenvelder is verhuurd.
jodenpakken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:51 schreef DrDentz het volgende:
ik bedoel bij Feyenoord-Ajax
ik vind het geinig wanneer Ajax scoort dat je allemaal gasten in jodenpakken ziet springen en juichen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |