Dat kwam door die andere veldwachters met die blauwe petten, ik werd voor fucking niks opgepakt en daardoor mijn laatste trein gemist; heb ook geen boete ofzo gehad. Moet ik dan 6 uur lang op de dam gaan liggen slapen ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Al voor het behalen van je rijbewijs dronken achter het stuur zitten. Ik hoop dat je nog een paar keer zakt.
Huiliequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:57 schreef Sethje het volgende:
Nee maar het is fucking onterecht gewoon; en wat nu werd gezegd stond haaks op wat de eerste keer werd gezegd.
ja man dan kan ik de boete voor zonder rijbewijs beter gaan betalen dat is goedkoper als steeds opgaan.quote:
Ja dat deed ik heel de tijd...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:00 schreef opgebaarde het volgende:
je moet laten zien dat je kijkt. Dus overdreven je hoofd bewegen
blijkbaar niet genoeg volgens de examinator. Het klopt wel dat er verschil zit tussen de examinatoren, maarja het zijn soms net mensen hèquote:
Nee, je moet gewoon niet dronken achter het stuur gaan zitten. Wat je verder uitvoert interesseert me niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:57 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat kwam door die andere veldwachters met die blauwe petten, ik werd voor fucking niks opgepakt en daardoor mijn laatste trein gemist; heb ook geen boete ofzo gehad. Moet ik dan 6 uur lang op de dam gaan liggen slapen ?
Een echt mens accepteert zo 'n baan niet....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
blijkbaar niet genoeg volgens de examinator. Het klopt wel dat er verschil zit tussen de examinatoren, maarja het zijn soms net mensen hè
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon niet dronken achter het stuur gaan zitten. Wat je verder uitvoert interesseert me niet.
Oké wat zouden jullie dan doen als je in een dorpje bij Tilburg woont en om 1.20 snachts word vrijgelaten in Amsterdam ??? Ik moet die fucking nacht dan toch doorkomen of niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:02 schreef Etcetera het volgende:
stappen de nacht voor je moet afrijden
sukkel
Dat geeft het intelligentieniveau van de TS goed weer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:02 schreef Etcetera het volgende:
sukkel
hehe daar is de klaagbaak voor he:) maar voel me wel behoorlijk genaaid omdat ze beide wat anders zeggenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:04 schreef minkuukel het volgende:
Je bent gezakt en nou heb je de tyfus in.![]()
Helaas pindakaas.![]()
tuurlijk maar er dan over te gaan klagenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
[..]
Oké wat zouden jullie dan doen als je in een dorpje bij Tilburg woont en om 1.20 snachts word vrijgelaten in Amsterdam ??? Ik moet die fucking nacht dan toch doorkomen of niet.
De eerste poging; Na een middag zuipen word je opgepakt en in de lik gestopt.....vervolgens word je om 1 uur s'nachts vrijgelaten en dan rijden er geen treinen meer naar huis; gevolg...heel de avond feesten in onze Hoofdstad en om 8 uur thuis komen terwijl je om 10 uur examen hebt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
[..]
Oké wat zouden jullie dan doen als je in een dorpje bij Tilburg woont en om 1.20 snachts word vrijgelaten in Amsterdam ??? Ik moet die fucking nacht dan toch doorkomen of niet.
Niet de dag voordat je moet afrijden naar Amsterdam gaan? De dag erna niet afrijden als je dronken bent?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
[..]
Wow tering doe niet simpel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat geeft het intelligentieniveau van de TS goed weer.
Even een beschrijving van de TS in mijn gedachten:
18 jaar.
Puisterig.
Pet-dragend.
Voorkeur voor oude Golf auto`s, bij voorkeur met spoiler e.d.
Zit graag met hoofd boven handrem hangend in auto.
Is fervent dragen van het Lonsdale merk.
Voelt zich niet geroepen zijn eigen fouten in te zien, en geeft derhalve de hele wereld maar de schuld.TS, ben je al klaar met je VMBO steigerpijp-bouwen?
HBO Journalistiekquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:07 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wow tering doe niet simpel.
19-jarig
Haat petten
Haat simpele lonsdale mensen, en mensen die het zonder verstand ook meteen veroordelen.
Ik zie heel goed mijn eigen fout in; 1e keer ben ik terecht gezakt; alleen het is superkrom omdat er beiden keren totaal anders beoordeeld en beargumenteerd word.
En ga jij je nou maar aftrekken op je opleiding dan schrijf ik er een stuk over op de HBO Journalistiek , Oke? Bedankt.
200 euro...ik had ook liever niet gereden maar dan ben ik die cash ook kwijt, dan neem ik liever de gok dat ik misschien wel slaag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Niet de dag voordat je moet afrijden naar Amsterdam gaan? De dag erna niet afrijden als je dronken bent?
OF JE ZUIPT DE DAG ERVOOR NIET IDIOOT.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
200 euro...ik had ook liever niet gereden maar dan ben ik die cash ook kwijt, dan neem ik liever de gok dat ik misschien wel slaag.
In welk gehucht woon jij als er om 1 uur 's nachts geen treinen meer naar huis rijden vanuit Amsterdam? En als je geld had om gans de avond te kunnen feesten had je ook geld gehad voor een taxi. Dan was je op tijd thuis geweest en had je een goede nachtrust kunnen pakken alvorens je zou horen dat je - ondanks je nachtrust - gezakt zou zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:53 schreef Sethje het volgende:
De eerste poging; Na een middag zuipen word je opgepakt en in de lik gestopt.....vervolgens word je om 1 uur s'nachts vrijgelaten en dan rijden er geen treinen meer naar huis; gevolg...heel de avond feesten in onze Hoofdstad en om 8 uur thuis komen terwijl je om 10 uur examen hebt.
Dat is een ander punt, het is een interesante opleiding, zeker als je wilt gaan schrijven over serieuze onderwerpen en niet die roddelpers-shit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
HBO JournalistiekPauper-opleiding, alleen maar blonde wijven die proberen interessante mode-artikelen te schrijven
![]()
En als je weet dat je fout zat de eerste keer, waarom dan zeiken over de tweede keer? Het enige wat hij zei is dat je wel iets harder mocht rijden (en dat is de persoonlijke stijl van de examinator), voor de rest geeft hij aan dat je niet goed kijkt. Opletten dus?
Idd een gehucht met alleeen een bushalte.... En om 1 uur snachts rijden er zowiezo zo goed als geen treinen meer hoor...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:11 schreef Bismarck het volgende:
[..]
In welk gehucht woon jij als er om 1 uur 's nachts geen treinen meer naar huis rijden vanuit Amsterdam? En als je geld had om gans de avond te kunnen feesten had je ook geld gehad voor een taxi. Dan was je op tijd thuis geweest en had je een goede nachtrust kunnen pakken alvorens je zou horen dat je - ondanks je nachtrust - gezakt zou zijn.
jij bent nog nooit buiten je woonplaats gekomen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:11 schreef Bismarck het volgende:
[..]
In welk gehucht woon jij als er om 1 uur 's nachts geen treinen meer naar huis rijden vanuit Amsterdam?
Blijkbaar vind je het stoer om af te geven op domme mensen maar ik zit niet eens op zo'n opleiding HOM(O)IEquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:11 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Ik hoop dat je VMBO homies het rijbewijs wel in 1x halen en dat jij er 10x over mag doen. Zodat je zelfs door VMBO-ers wordt uitgelachen.
hehe keertje proberen ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:14 schreef devv05 het volgende:
Volgens mij kan je gewoon voor geen meter rijden, Seth
Heb je wel eens in Belgie gereden? Echt, de kwaliteit van die belgische figuren is echt niks.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:12 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is een ander punt, het is een interesante opleiding, zeker als je wilt gaan schrijven over serieuze onderwerpen en niet die roddelpers-shit.
Maar het is niet terecht in mijn ogen. En ik maak me kwaad over het gemak waarmee ze zeggen ; ik laat je zakken. Weet je hoeveel dat kost! En daar maak ik me zo kwaad over omdat er in Belgie een ander systeem is wat blijkbaar ook werkt en geen 2000-3000 euro kost.
Maar ze krijgen wel hun RBW en vallen daar dan 1000% meer verkeersdoden ofzo? Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je wel eens in Belgie gereden? Echt, de kwaliteit van die belgische figuren is echt niks.
Nederland is trouwens 1 van de veiligste landen ter wereld als het om autorijden gaat.
Zegt een ICT'erquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
HBO JournalistiekPauper-opleiding, alleen maar blonde wijven die proberen interessante mode-artikelen te schrijven
![]()
En als je weet dat je fout zat de eerste keer, waarom dan zeiken over de tweede keer? Het enige wat hij zei is dat je wel iets harder mocht rijden (en dat is de persoonlijke stijl van de examinator), voor de rest geeft hij aan dat je niet goed kijkt. Opletten dus?
Daarnaast voor een Journalistiek-pikkie moet je toch onderhand wel weten dat je niet zomaar verbanden moet gaan leggen die nergens op slaan:
Examinatoren <> SS-figuren uit WO II ?
Care to explain?
Problemen mee? Ik zat bij Journalistiek in hetzelfde gebouwquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
Maar ze krijgen wel hun RBW en vallen daar dan 1000% meer verkeersdoden ofzo? Lijkt me niet.
Het systeem is gewoon te duur man come on.
quote:België heeft een slechte reputatie op het vlak van verkeersveiligheid met 12,8 verkeersdoden per honderdduizend inwoners in 2002.
Wow dat is grappig, heb JIJ dan toevallig geen puisten, een pet van star wars en een digitale vriendin ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Problemen mee? Ik zat bij Journalistiek in hetzelfde gebouwDomme dozen kwamen aan ons vragen hoe ze met een Mac overweg moesten
![]()
Dan nog; waarom zo duur, waarom kost een examen 180 euro.....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]!!!!
nl.wikipedia.org/wiki/Verkeersveiligheid
[..]
Nee, geen puisten, al 3.5 jaar een relatie, een lease auto van de zaak en een maandsalaris waar ik 12 keer mee kan afrijden. Nu jij weer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:20 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wow dat is grappig, heb JIJ dan toevallig geen puisten, een pet van star wars en een digitale vriendin ?
onzin. de examinator heeft een spiegeltje waarmee hij kan zijn welke kant je ogen opstaan. als je dus een rotonde nadert hoef je niet overdreven je hoofd te bewegen. bij weggetje van rechts zou ik dat dan weer wel doen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:00 schreef opgebaarde het volgende:
je moet laten zien dat je kijkt. Dus overdreven je hoofd bewegen
Ja het lijkt me behoorlijk triest om nu een Baan te gaan faken terwijl ik nog studeer he... why ask something you already know?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, geen puisten, al 3.5 jaar een relatie, een lease auto van de zaak en een maandsalaris waar ik 12 keer mee kan afrijden. Nu jij weer.![]()
Het systeem is verkeerd, het is een momentopname, en je betaald 180 euro voor 35 minuten...is toch een absurd bedrag...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:26 schreef SlideAway het volgende:
Dus jij bent een prutser en het CBR heeft het gedaan.
Duidelijk.
Tja jij begint over mijn aannames, heb jij uberhaupt een vriendin?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja het lijkt me behoorlijk triest om nu een Baan te gaan faken terwijl ik nog studeer he... why ask something you already know?
Groepje deed iets terwijl ik richting centraal liep om mijn laatste trein te halen...( rond 22.45 komt die al ).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:27 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
jezus wat ben jij een zielig figuur.. en waarom zat je in "de lik" dan?
Ach, er moet een examinator mee en een instructeur. Verder zitten er nog wel wat administratieve kosten aan en moet er ook winst gemaakt worden. En sterker nog, het is niet verplicht. Nederland is het fietsland bij uitstek.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:27 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het systeem is verkeerd, het is een momentopname, en je betaald 180 euro voor 35 minuten...is toch een absurd bedrag...
Nee geen behoefte aan een vriendin, liever wat losse gaatjes.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja jij begint over mijn aannames, heb jij uberhaupt een vriendin?
AAAAAAH!!!! Wat een eikel!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee geen behoefte aan een vriendin, liever wat losse gaatjes.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee geen behoefte aan een vriendin, liever wat losse gaatjes.
dat heet geen winst, maar dekking van de overige kosten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, er moet een examinator mee en een instructeur. Verder zitten er nog wel wat administratieve kosten aan en moet er ook winst gemaakt worden. En sterker nog, het is niet verplicht. Nederland is het fietsland bij uitstek.
simpel, niet zo een asociale kut kampert zijn en niet opgepakt worden. Wat voor een debiel ben je dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
[..]
vraagje nog hoevel tattoos heb je op je handen/voorhoofd/nek ?quote:Opleiding: nie veul
precies !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Al voor het behalen van je rijbewijs dronken achter het stuur zitten. Ik hoop dat je nog een paar keer zakt.
haha weer een simpele ziel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:33 schreef soppig het volgende:
[..]
simpel, niet zo een asociale kut kampert zijn en niet opgepakt worden. Wat voor een debiel ben je dan?
En dan gaan doorzuipen .. Jij bent vast zo een eikel die altijd mot "heeft" (lees maakt) als je gezopen/gensoven hebt. Jij hoort niet in een auto maar in een woonwagen.
mee eensquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:31 schreef Theodoric het volgende:
Eens met TS, CBR zijn naaiers en 200 euro voor een half uurtje afrijden is inderdaad belachelijk
hoe komt het dan dat je opgepakt word ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha weer een simpele ziel.
Ik woon nog netjes bij mijn ouders, ik ben inderdaad weekend alcoholist, maar in brabant word altijd lekker doorgezopen.
Snuiven? kan je dat eten? Mafkees! En ik heb zelf een hekel aan aso kampvolk.
volgens mij ben jij hier de simpele ziel hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha weer een simpele ziel.
Ik woon nog netjes bij mijn ouders, ik ben inderdaad weekend alcoholist, maar in brabant word altijd lekker doorgezopen.
En met uitgaan heb ik nooit gezeik hoor, ook niet met anderen...
Snuiven? kan je dat eten? Mafkees! En ik heb zelf een hekel aan aso kampvolk.
Whaha gast doe niet zo hypocriet/simpel/kortzichtig...enzovoortsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:33 schreef soppig het volgende:
[..]
vraagje nog hoevel tattoos heb je op je handen/voorhoofd/nek ?
Is hierboven al gevraagd en uitgelegd ; ben opgepakt onder de noemer "samenzwering" en heb er uiteraard niets meer van gehoord omdat ik ook niets gedaan had.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:36 schreef soppig het volgende:
[..]
hoe komt het dan dat je opgepakt word ?
kamper
anders overschreeuw je jezelf evenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:37 schreef soppig het volgende:
ik ga ff een mailtje naar het CBR sturen zeggen dat ze goed werk geleverd hebben door dronken kamperts te weren !
maar je hebt wel een mooi stoer verhaal bij je vrienden.. tenslotte heeft niet iedereen in "de lik" gezetenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:37 schreef Sethje het volgende:
[..]
Is hierboven al gevraagd en uitgelegd ; ben opgepakt onder de noemer "samenzwering" en heb er uiteraard niets meer van gehoord omdat ik ook niets gedaan had.
Gast doe niet simpel...als ik iets gedaan had geef ik het wel toe zo'n mongool ben ik nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:39 schreef soppig het volgende:
ookwel je hebt dronken staan rellen met al je intellectuele vrienden. Je hebt ook eeecht niemand lastig gevallen.
kamper !
ja dat is echt stoer, daar loop ik ook niet mee te koop .dat was om aan te geven waarom niet gewoon savonds thuis in bed lag de nacht voor mn examen...... je moet niet over mensen hun doen en laten praten als je ze niet kent.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:40 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
[..]
maar je hebt wel een mooi stoer verhaal bij je vrienden.. tenslotte heeft niet iedereen in "de lik" gezeten![]()
quote:je moet niet over mensen hun doen en laten praten als je ze niet kent.
bedankt voor deze zinnige toevoegingquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:43 schreef Meki het volgende:
dood aan CBR
Danku!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:43 schreef Meki het volgende:
dood aan CBR
Nee jij hebt iets toe te voegen tinkelteefjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:44 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
[..]
bedankt voor deze zinnige toevoeging
tinkelteefje? wat een lieve naamquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:45 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee jij hebt iets toe te voegen tinkelteefje
vies sopkutjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:48 schreef soppig het volgende:
past wel bij repelseeltjuh.
repelsteeltjuh en tinkelteefje beleven avonturen bj het CBR !
klinkt een beetje als een sprookje oid, zullen we een boekje uitbrengen repel, lijkt me leuk !
ok :quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:49 schreef Sethje het volgende:
Moet je niet weer iets denigrerends zeggen waarbij alles wat je zegt niet blijkt te kloppen ?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:07 schreef Sethje het volgende:
blah blah blah
Ik zie heel goed mijn eigen fout in; 1e keer ben ik terecht gezakt; alleen het is superkrom omdat er beiden keren totaal anders beoordeeld en beargumenteerd word.
Goedkoper als, beargumenteerd word...quote:ja man dan kan ik de boete voor zonder rijbewijs beter gaan betalen dat is goedkoper als steeds opgaan.
Dat stuk is uiteraard getypt in een opgefokte, boze, teleurgestelde bui.... dan ga ik daar niet erg op letten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:50 schreef en_door_slecht het volgende:Goedkoper als, beargumenteerd word...
Dat 'studeert' journalistiek?![]()
Ten eerste; het is toch niet voor niets een klaagbaak, ik moest mijn frustratie gewoon kwijt en nu kan ik lekker met linksschijtende greenpeace-steunende etters discussieren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:52 schreef Batsnek het volgende:
Wat probeer je nou met dit topic te bereiken? Nogal wiedes dat iedereen je een kansloze bosmongool vind als je niet een klein beetje verantwoordelijkheid kunt nemen voor het behalen van je rijexamen. Je gaat de avond voor je rijexamen uit; raakt strontbezopen, komt in aanraking met de politie, zit een paar uur in de cel en na vrijlating haal je de rest van de nacht door door nog meer te zuipen en slapen ho maar. Vind je het heel gek dat men je kritiek op het CBR niet serieus neemt?
Daar zijn de meningen overduidelijk over verdeeldquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:40 schreef Sethje het volgende:
zo'n mongool ben ik nou ook weer niet.
Een Geertje-aanhanger. Het kan ook niet anders ehquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:54 schreef Sethje het volgende:
Ten eerste; het is toch niet voor niets een klaagbaak, ik moest mijn frustratie gewoon kwijt en nu kan ik lekker met linksschijtende greenpeace-steunende etters discussieren.
Volgens mij is jouw leven ook een teleurstelling, geen wonder dat je dan opgefokt en boos bent.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:53 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat stuk is uiteraard getypt in een opgefokte, boze, teleurgestelde bui.... dan ga ik daar niet erg op letten.
hehe helemaal niet, ik vind de hedendaagse politiek kut met peren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Een Geertje-aanhanger. Het kan ook niet anders eh
Volgens mij is je vader je moederquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:56 schreef soppig het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw leven ook een teleurstelling, geen wonder dat je dan opgefokt en boos bent.
En ik snap dan best dat je met belachelijke hoeveelheden alcohol jezelf van de kaart zuipt om maar te vergeten wat een lamlendige verspilling van huis je bent.
![]()
alsof je er ook maar iets van snapt johquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
hehe helemaal niet, ik vind de hedendaagse politiek kut met peren.
Zo kwam die even hard aan zegquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:57 schreef Sethje het volgende:
Volgens mij is je vader je moeder
Je eigen fout waarschijnlijk. Tweede poging ben je te voorzichtig geweest. Controle en verkeersinzicht is belangrijk!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:53 schreef Sethje het volgende:
Tweede poging; Na 5 minuten zegt Meneer G. al dat ik meer door moet rijden...Oké zo gezegd zo gedaan maar dit staat een beetje haaks op mijn eerste poging.
Hij heeft gelijk. Als hij niet ziet dat je goed kijkt, terwijl je weet dat je wel kijkt, is dat je eigen fout. Kijk duidelijk! De examinator mag niet aannemen dat je goed kijkt, hij moet t zien.quote:Voor de rest veel rotondes gehad, veel in de wijk rondgereden en natuurlijk een stuk snelweg.
Het invoegen ging veel beter als de eerste keer, en ik kreeg een stijve nek van het "alibi-kijken".
Tering, laat die leijer mij zakken; "Je kijkt niet goed op de rotondes" - Hoe kan die gast weten welke kant of waar ik naar kijk ?
"je kijkt de zijstraten niet goed in" - mafkees er is toch niets gebeurd? En mijn nek doet zeer van het wel kijken.
Glimlachend ; maar voor de rest was het goed hoor, maar ik kan je hier echt niet op laten slagen, kom gewoon nog een keer terug, dan haal je het heus wel * Lacht Gay
Kinderachtige reactie.quote:Ik reageer met; Betaal jij die 200 euro dan kk*%$*@*#$*#$*#$*# LEIJER! En ik ben aangelopen.
Sorry, maar ik vind je reactie een beetje zielig. Iedereen loopt altijd maar af te geven op het CBR, maar er zijn er maar weinigen die gelijk hebben. Jij hebt naar mijn mening geen gelijk.quote:Ik haat deze mensen en organisatie echt zo diep, ik wil ze kapot maken, royeren, castreren, ze langzaam zien sterven terwijl ik mijn hellingproef laat mislukken terwijl ze achter mijn achterband liggen.
Ik kan er niet bij; ik ben totaal geen gevaar op de weg, als ik mijn moeder zie rijden die wel haar RBW heeft dan begrijp ik het niet meer.
Waarom hier geen systeem als in de USA of België, vanwaar die geldklopperij ?
De mensen die de examens af moeten nemen; Was je vader bij de SS, was je Opa veldwachter? Wat hebben jullie een misselijk leven zeg.
Whaaaaaa het is zo frustrerend...zielige mensen daar!
Ja het is wat, die gast roept de hele tijd nog dommere en kortzinnigere dingen dan ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zo kwam die even hard aan zeg
hehequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:00 schreef soppig het volgende:
[..]
Ahh wat lief .. het begint te schelden.
Laat je maar even goed kennen.
Dan vraag ik me toch af wat jij met die examinator hebt gedaan....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:05 schreef SHE het volgende:
Ik had het precies andersom, mijn examinator stonk echt naar drank toen ik om 08.00 bij hem instapte.
Overigens in 1 keer afgereden en hooguit 2 km afgelegd![]()
Aan de verkeerde pook gezetenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af wat jij met die examinator hebt gedaan....
Ik heb hem netjes een hand gegeven nadat hij me na 15 min feliciteerde met mijn rijbewijs.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af wat jij met die examinator hebt gedaan....
Jaja, op het platte land kan dat nog voor je trekker rijbewijs.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:05 schreef SHE het volgende:
Ik had het precies andersom, mijn examinator stonk echt naar drank toen ik om 08.00 bij hem instapte.
Overigens in 1 keer afgereden en hooguit 2 km afgelegd![]()
Een verkeersplein of een rotonde, waar de fietsers voorrang hebben als ze erop rijden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
CBR is ook een nare instantie, binnenkort mag ik het weer een keer proberen. Te hard op een rotonde aanrijden (keer daarna, zelfde instructeur) te zacht op een rotonde aanrijden, etc...
Dus omdat jij twee fouten maakt (te hard...te zacht...probeer de volgende keer eens normaal te rijden) is het CBR een nare instantie?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
CBR is ook een nare instantie, binnenkort mag ik het weer een keer proberen. Te hard op een rotonde aanrijden (keer daarna, zelfde instructeur) te zacht op een rotonde aanrijden, etc...
Nee het is een kanker organisatie. Nu goed aap.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus omdat jij twee fouten maakt (te hard...te zacht...probeer de volgende keer eens normaal te rijden) is het CBR een nare instantie?
Ach gossie, zij zijn fout en ik doe nooit wat fout...... ga lekker bij je mammie uithuilen jongetjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:54 schreef Nashje het volgende:
Nee het is een kanker organisatie. Nu goed aap.
Dat zegt ie toch niet. Leer eens lezen pik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ach gossie, zij zijn fout en ik doe nooit wat fout......ga lekker bij je mammie uithuilen jongetje
Ik had het dan ook tegen JOU knulleke....en ga nu maar weer fijn in de zandbak spelen okquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch niet. Leer eens lezen pik.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:00 schreef Z het volgende:
Maar het blijft een rare organisatie dat CBR, en afrijden is een rare moment opname...
Hoe kun jij mijn ervaring met het CBR nou weten mongooltje?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik had het dan ook tegen JOU knulleke....en ga nu maar weer fijn in de zandbak spelen ok
Je hebt gelijk; jij bent het enige kind hierquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoe kun jij mijn ervaring met het CBR nou weten mongooltje?
jij bent bet spastische broetje van de TS ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoe kun jij mijn ervaring met het CBR nou weten mongooltje?
Whehe, je rijdt door rood en de organisatie is ruk? Wtf kan de directeur van het CBR er aan doen dat jij niet kan rijden?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:32 schreef PlarkPlark het volgende:
* PlarkPlark] is de eerste gezakt op "te zeker rijden"[/me]
[me=PlarkPlark is de tweede keer geslaagt terwijl het kut ging en ik door rood reed.
Bagger organisatie.
Rijbewijs-Bingo.
Jup, ik pas mijn rijgedrag aan aan de instructeur omdat hij de vorige keer dus mij een advies gegeven heeft, is het nog niet goed. ben ook al eens gezakt omdat ik niet langs een brandweerwagen kon rijden zonder over het gras te moeten (wat dus niet mag), terwijl de instructeur het wel wildequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus omdat jij twee fouten maakt (te hard...te zacht...probeer de volgende keer eens normaal te rijden) is het CBR een nare instantie?
het blijft te veelquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:32 schreef thomzor het volgende:
even vooraf; zelf ben ik een keer gezakt en overmorgen ga ik voor mijn tweede keer afrijden
dat mensen roepen dat 200 euro voor een half uurtje belachelijk is kan ik begrijpen, maar om wat nuance aan te brengen: het is niet alleen het salaris van de examinatrice enzo, de auto moet ook gehuurd worden e.d. ik heb het nagevraagd en het is best wel redelijk als je het allemaal bekjkt
Je moet het ene uiterste ndan ook iet oplossen met het andere uiterste; meestal is de gulden middenweg (normaal rijden dus) wel de juiste oplossing.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:33 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Jup, ik pas mijn rijgedrag aan aan de instructeur omdat hij de vorige keer dus mij een advies gegeven heeft, is het nog niet goed. ben ook al eens gezakt omdat ik niet langs een brandweerwagen kon rijden zonder over het gras te moeten (wat dus niet mag), terwijl de instructeur het wel wilde
Jij ziet 't niet, halve tamme.. Hij zegt toch dat hij klaagt over het verschil in beoordeling, niet zn eigen gedrag. Dat hij niet slim bezig was zag hij zelf al in (en voelde hij, 200 euro is niet niks..)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
OF JE ZUIPT DE DAG ERVOOR NIET IDIOOT.
Je ziet het zelf niet he![]()
Ja maar ik speel nu ook met dat idee, je bent zo veel geld aan die organisatie kwijt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:02 schreef VinnieJones het volgende:
CBR moet dood idd.. heb m ook pas 3e keer gehaald... heb daarvoor wel eerst 5 jaar zwart gereden zonder rijbewijs.. Wat ben ik toch stoer he ; )
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:02 schreef Etcetera het volgende:
sukkel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |