Of misschien is het wel weer zo'n journalist met te weinig tijd die ff wat content van een forum wil rippen, snel zeg nu even iets controversieels; misschien sta je morgen in de krant.quote:
Ik ga vrij ver, als ik de cam aanzet zit ik meestal al met een wortel in mijn anus.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Of misschien is het wel weer zo'n journalist met te weinig tijd die ff wat content van een forum wil rippen, snel zeg nu even iets controversieels; misschien sta je morgen in de krant.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:48 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Ik ga vrij ver, als ik de cam aanzet zit ik meestal al met een wortel in mijn anus.![]()
Ja, ok, maar richt je de cam daar ook op, dat is de vraag heh; wat we allemaal buiten bereik van de cam doen lijkt me een open boek.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:48 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Ik ga vrij ver, als ik de cam aanzet zit ik meestal al met een wortel in mijn anus.![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:37 schreef robinhood107 het volgende:
De berichten gaan dat jongeren snel uit de kleren gaan voor de cam.
Doe jij dat ook? of kijk je alleen?
Jij ransbakquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:57 schreef het.ismij het volgende:
k zit dalijks gestipt achter me cam.
schoenen uit sokken uit. slippers aan.
Je bent de winnaar van de bolletjestrui?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:57 schreef het.ismij het volgende:
k zit dalijks gestipt achter me cam.
Ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je bent de winnaar van de bolletjestrui?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:48 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
ik las: open broekquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, ok, maar richt je de cam daar ook op, dat is de vraag heh; wat we allemaal buiten bereik van de cam doen lijkt me een open boek.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:08 schreef melluk het volgende:
zo....kiteless wordt nu bedolven onder de mailtjes en berichtjes in haar profiel:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |