Shackles is een heel goed nummer!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:30 schreef Dromenvanger het volgende:
MaryMary - Shackles
Alles gratis
Gisteren Kingpin gekeken trouwensGeweldige film
Onzinnige onzin
Yepquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:35 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Shackles is een heel goed nummer!![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:25 schreef TaLoN.NL het volgende:
Wanneer een artiest een hele goede cd gemaakt heeft koop ik die gewoon legaal, maar om nou ieder singeltje aan te schaffen?! Vroeger nam ik ze op van de radio met een casette-bandje!
Kopieren is ook van alle tijden. Vroeger kopieerde ik ook al spelletjes voor mijn commodore 64 en nam ik muziek op van cd's of radio op casette inderdaad.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:25 schreef TaLoN.NL het volgende:
Wanneer een artiest een hele goede cd gemaakt heeft koop ik die gewoon legaal, maar om nou ieder singeltje aan te schaffen?! Vroeger nam ik ze op van de radio met een casette-bandje!
Daar zat ik nou gister ook net aan te denken, komt ook door het donkere weer van de laatste weken.quote:
Liever sneeuw als regen iig!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Daar zat ik nou gister ook net aan te denken, komt ook door het donkere weer van de laatste weken.
Kerst, sneeuw, laat maar komen!!!!!!!!!!
Ben er gek op
Ik heb er nog tig en ik speel ze nog steedsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:25 schreef TaLoN.NL het volgende:
Was vast mijn totale sloomte waarmee ik je aanstakquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:26 schreef displission het volgende:
en ik liep nokwanda tegen het lijf bij het donner terras..ohw wat een oase van rust ging er over me heen![]()
![]()
Ik heb er niet zo heel veel meer......quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb er nog tig en ik speel ze nog steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |