sterkte lieve Metroquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De manier die jij beschrijft is er 1 van, en uitjanken bij mijn vriendin maarja dat gaat nu ook niet meer.
Maar voel me op de een of andere manier zo leeg dat ik niet eens in een emotionele stemming kan komen geloof ik. Misschien dat het vanavond nog komt, zit nu op mijn werk natuurlijk.
Oppotten is zeker niet goed, dan komt alles in 1 keer naar boven bij een volgende gebeurtenis en dan is het extreem heftig.
ga vanavond denk ik maar doen wat jij hierboven beschrijft, van muziek komen mijn emoties altijd wel los.
Dat gevoel moet eruit, moet niet opgekropt zijn, ben alleen weer bang dat ik dan weer niet kan ophouden met emotioneel zijn en dan ben ik weer een tijdje down.Dat wil ik ook weer niet.
Maar eerst mijn ouders vanavond even een hart onder de riem steken, even sterk zijn voor ze.
quote:
quote:
quote:
quote:
Even een verzamelpost van gemaakt. Allemaal bedankt voor het medelevenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:07 schreef nokwanda het volgende:
Sterkte Metro.
daar ziet het er wel naar uitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:08 schreef senesta het volgende:
Volgens mij is ze niet van plan om me rustig mijn huiswerk te laten doen![]()
Ha ha ha nee, K3 staat opquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
daar ziet het er wel naar uitmaar jullie hebben tenminste geen ruzie over welke cd er op mag
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |