Trustequote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:19 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Ik dacht het nog wel zeker te weten.....
Nou ja, maakt niet uit. Dan maar voor de ochtend- of nachtploeg.
Ik ga slapen. Welterusten en tot morgen
Dat is idd Francis Ford Coppolaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:39 schreef Gellius het volgende:
Da's FFC.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:47 schreef peaceman het volgende:
En dan nu de muzieksmaak van Pyl....
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:29 schreef Gellius het volgende:
Diaan73, wat heb je nu gedaan?
Waarom ben je daar toch zo nieuwsgierig naar, peace?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:47 schreef peaceman het volgende:
En dan nu de muzieksmaak van Pyl....
Ik vind 'm waardeloos, eerlijk gezegd. Dertien in een dozijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
Vinden jullie mn nieuwe avatar niet leuk? Of ben ik heel onherkenbaar nu?
Ik heb een sterke voorkeur voor het godinnebeeldje.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
Vinden jullie mn nieuwe avatar niet leuk? Of ben ik heel onherkenbaar nu?
Och, gewoon om te kijken of jouw smaak wel zoveel afwijkt van mijne, zoals jij vaak doet voorkomen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:39 schreef pyl het volgende:
[..]
Waarom ben je daar toch zo nieuwsgierig naar, peace?
Jij hebt ook geen enkele ruggengraat, hè?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
Om jullie een plezier te doen, ik wil jullie tenslotte ook tevreden houden, heb ik mn godinnebeeldje weer van stal gehaald.
Krijgt peace ook zo gemakkelijk dingen van je gedaan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
Om jullie een plezier te doen, ik wil jullie tenslotte ook tevreden houden, heb ik mn godinnebeeldje weer van stal gehaald.
Da's meer voor thuis hoor...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Krijgt peace ook zo gemakkelijk dingen van je gedaan?![]()
Afijn, Diaan, kijk eens wat een fraaie combinatiemogelijkheden er zijn:
[afbeelding]
Nope.... maar het was hier 3 tegen 1 en ik twijfelde zelf ook al een beetje over die nieuwe avatar. Als ik hem echt geweldig had gevonden, had ik hem niet vervangen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Krijgt peace ook zo gemakkelijk dingen van je gedaan?![]()
Afijn, Diaan, kijk eens wat een fraaie combinatiemogelijkheden er zijn:
[afbeelding]
En dus vervang je m door 1 die Pyl mooi vindtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope.... maar het was hier 3 tegen 1 en ik twijfelde zelf ook al een beetje over die nieuwe avatar. Als ik hem echt geweldig had gevonden, had ik hem niet vervangen.
Nee ik was even aan het testen... maar die van Gellius vind ik wel mooi....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dus vervang je m door 1 die Pyl mooi vindt
Whehehehe ... nou vooruit. Verreweg de meeste van mijn cd's (zo'n 90 %) bevatten klassieke muziek, van oud (Palestrina, Monteverdi, Buxtehude en natuurlijk de grote Johann Sebastian), via de grote jongens Mozart, Haydn, Beethoven (niet de symphonieën), Schubert, Wagner en Verdi naar de 20e-eeuwers Mahler, Schönberg, Strawinsky en modernen als Glass en Reich.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Och, gewoon om te kijken of jouw smaak wel zoveel afwijkt van mijne, zoals jij vaak doet voorkomen.![]()
En gewoon interesse...![]()
Aha! Ter zake!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:10 schreef Gellius het volgende:
Die populist van jou pyl: Latijns-Amerika?
Geinig dat je, buiten de klassieke muziek, want daar heb ik zeker wel wat van, maar geen 90% , enkel namen noemt die ik leuk/goed vind. (Bach en consorten mogen uiteraard in geen enkele collectie ontbreken)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:03 schreef pyl het volgende:
[..]
Whehehehe ... nou vooruit. Verreweg de meeste van mijn cd's (zo'n 90 %) bevatten klassieke muziek, van oud (Palestrina, Monteverdi, Buxtehude en natuurlijk de grote Johann Sebastian), via de grote jongens Mozart, Haydn, Beethoven (niet de symphonieën), Schubert, Wagner en Verdi naar de 20e-eeuwers Mahler, Schönberg, Strawinsky en modernen als Glass en Reich.![]()
De rest: veel Jacques Brel en Italiaans bel canto, hier en daar wat jazz. En dan ook nog popmuziek, ouwe meuk van zeer diverse aard uit de tijd dat jij nog niet puberde, als Lou Reed, Neil Young, John Cale, Captain Beefheart, Solomon Burke, Jimi Hendrix (alleen de korte, rustige nummers - maar dat zijn dan ook juweeltjes), Brian Eno en bandjes als The Kinks, Velvet Underground, Pere Ubu. O ja, en ik heb vrijwel alles van Frank Zappa.
Overigens ben ik van mening dat er sinds Doc at the radar station van Captain Beefheart (1981 meen ik) niets noemenswaardigs meer is gebeurd in de popmuziek. Maar ja, ik kan het niet weten, want ik luister nooit naar moderne popmuziek. Telkens als ik dat per ongeluk wel doe, denk ik: hé dat trucje ken ik al.![]()
Zo. Dat is eruit.
Dat zie je niet helemaal goed, peace.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:13 schreef peaceman het volgende:
Ow ja.. en Zappa was ook niet zo'n vrolijke Frank, was het wel?
Wat ik van hem ken, daar krijg ik nou bepaald geen glimlach van op het gezicht... Of het moeten van de genialiteit zijn, maar anders toch niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat zie je niet helemaal goed, peace.
Hmmm het zou iedereen kunnen zijn, toch? Behalve voor de echte kenners. Ben flink met mezelf in discussie om toch maar weer gewoon mn "oude" avatar op te snorren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:43 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
Heb je deze al geprobeerd, Diaan? Het is de door Gellius gemaakte uitsnede van het door mij voorgestelde beeldje, op avatargrootte. Of is-ie net een tikje te wazig?
Diaan! Heldin!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:09 schreef Diaan73 het volgende:
Tja wat je plaatje betreft...... kan alleen Péron bedenken, maar weet absoluut niet hoe hij eruit ziet.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:29 schreef pyl het volgende:
[..]
Diaan! Heldin!![]()
Peron zag eruit zoals op mijn plaatje.![]()
Dies doodquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:20 schreef pyl het volgende:
Da's Glenn Ford, lijkt me.
Dat lijkt me goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:20 schreef pyl het volgende:
Da's Glenn Ford, lijkt me.
Maar die al wat langer.... Ford pas sinds kort.... (ik las t net)quote:
Heb je Twan weer gebeld....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat lijkt me goed.
Even spuwen: pff wat is dat toch met de jeugd tegenwoordig, hebben allemaal mobieltje maar kunnen die niet fatsoenlijk met hun naam opnemen... daar heb ik zo'n hekel aan. Net twee gevalletjes gehad.
quote:
t was maar een flauwe grapquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]die heeft toch nog geen mobieltje. en dat zal voorlopig ook niet gebeuren
Mja, wat zal ik hier es van zeggen. Als ik alle onvruchtbare suggesties negeer hou ik over dat meneer inderdaad wel aan universiteiten doceert.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:40 schreef pyl het volgende:
Dat is een echte bèta-wetenschapper, van de TU Eindhoven bijvoorbeeld. Lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |