Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:48 schreef Sebasser het volgende:
Lapo:
Komt een Antilliaan bij de bakker...
Antilliaan: Ik wil bolletje.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Toppunt van pedofilie:
In de vuilnisbak van een abortuskliniek kijken of er wat te neuken valt!
Wat jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:49 schreef Sebasser het volgende:
Komt een man bij de slager: "Eén pond gehakt alstublieft."
-"Runder of half om half?"
"Ja."
-"Wat ja?"
"Ja slager"
Netjes opgevoed
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:49 schreef Sebasser het volgende:
Komt een man bij de slager: "Eén pond gehakt alstublieft."
-"Runder of half om half?"
"Ja."
-"Wat ja?"
"Ja slager"
Netjes opgevoed
We gaan door tot er een modje komt met een slotje dat kan om stipt 06.00 zijn of misschien wel helemaal nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:52 schreef welkominspace het volgende:
zometeen maar een ochtend bagger?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:53 schreef Sebasser het volgende:
For breakfast, most Dutch people eat some Herman Bread along with their ordinary bread.
zolang ik me maar beetje kan vermaken tot 8 uur ofzo want het is de moeite niet om nu te gaan slapenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We gaan door tot er een modje komt met een slotje dat kan om stipt 06.00 zijn of misschien wel helemaal nietKomt ook wel eens voor
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Meisje komt bij dr vader: 'pa kan ik de auto lenen vanavond"
Ja natuurlijk maar je weet wat je er voor moet doen..
Dus dat meisje begint te pijpen: 'Gatver pa, hij smaakt naar stront" Oh shit, je broer heeft de auto mee'
Slapen doen we niet aanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zolang ik me maar beetje kan vermaken tot 8 uur ofzo want het is de moeite niet om nu te gaan slapen
nou voor mij word het ook morgen avond pasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Slapen doen we niet aan![]()
Droogquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:58 schreef Sebasser het volgende:
Komt een Opel bij de bakker:
Bakker: Kadetje zeker?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:58 schreef Sebasser het volgende:
Komt een Opel bij de bakker:
Bakker: Kadetje zeker?
Jiskefetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Sta ik daar zonet bij de tramhalte![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:00 schreef welkominspace het volgende:
tijd
Altijd geweldigquote:
1 van de eerst keren dat meerdere personen tot in de ochtend door baggerenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heul niet wij gaan door
![]()
Mah, gebeurd wel eens vaker.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
1 van de eerst keren dat meerdere personen tot in de ochtend door baggeren![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
dr is een chinees gepakt bij de tour de france .
weet je hoe die heet ?
DO-PING
droogquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:04 schreef welkominspace het volgende:
ik werd laatst aangehouden omdat mijn licht het niet deed.
maar die juut ging me fiets keuren.
geen bel= 25 euro
geen remmen= 50 euro
geen reflectoren=50
ik begin opeens heel hard te lachen.
waarop die juut vraagt wat er te lachen valt
dus ik zeg zo van he moet je daar kijken die vent heeft helemaal geen fiets die is dan flink wat geld kwijt
yup ik kan nog wel tot 12 uur in de middag doorgaan hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heul niet wij gaan door
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
hoe noem je het overtollig vlees, rondom de vagina?
de vrouw
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:05 schreef welkominspace het volgende:
[..]
yup ik kan nog wel tot 12 uur in de middag doorgaan hoor
Ik moetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:05 schreef welkominspace het volgende:
[..]
yup ik kan nog wel tot 12 uur in de middag doorgaan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |