Jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou zeg, jij was toch ook zo voor een groningen meet![]()
boeiend, als jij je tieten laat zien vinden wij t vanzelf wel leukquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja
Maar s'avonds in de Drie is niets voor mij.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh
Het is gewoon puur een meeting-point.
Nouja, dan wil ik het nog wel even overwegen.
Ligt eraan wat we 's savonds dan gaan doen!
wat veel `` trouwens
.
Ik zie nu pas dat het gwn puur een meetingpoint wasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
boeiend, als jij je tieten laat zien vinden wij t vanzelf wel leuk
en serieus : we gaan heus niet de hele avond in de 3 hangen hoop ik want dna kun je mij zo ie zo wel afschrijvendan krijg ik geheid ruzie
ja maar we gaan ook niet de hele avond in zo'n rockcafe hangen hoorquote:
Ik ga nooit naar cafe'squote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja maar we gaan ook niet de hele avond in zo'n rockcafe hangen hoorals je dat leuk vindT ofzo.
Edit: behalve de Carr, omg. Poulerstraat, beetje alternatief café, want daar zijn lekkere wijfen![]()
Misschien komen we wel niet verder als een terrasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja maar we gaan ook niet de hele avond in zo'n rockcafe hangen hoorals je dat leuk vindT ofzo.
Edit: behalve de Carr, omg. Poulerstraat, beetje alternatief café, want daar zijn lekkere wijfen![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien komen we wel niet verder als een terrasAlles is nog mogelijk
![]()
God die in de hemel zijt, dankuquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Cola is ook tof, dit is niet een speciale bier meet hoor
Let op!
Cola, Fanta, Sisi, Fristi, ect drinkers![]()
Jullie mogen ook komen![]()
Volgens Groningen stad #5 - Net na bommenberend welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Chipzak gedoe woon jij in de Wijert:o
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgens Groningen stad #5 - Net na bommenberend wel
Als je een eerder deel leest (weet 123 niet welke), dan kun je erachter komen waarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]dat zag ik , maar wááár dan
anders ga ik elke keer alsk daar ben boven albert heijn op balkon zitten kijken of ik je langs zie huppelen
jaa daarom vraag ik t maarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als je een eerder deel leest (weet 123 niet welke), dan kun je erachter komen waar
Hora Siccamasingelquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]dat zag ik , maar wááár dan
anders ga ik elke keer alsk daar ben boven albert heijn op balkon zitten kijken of ik je langs zie huppelen
Jopquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als je een eerder deel leest (weet 123 niet welke), dan kun je erachter komen waar
Ik wist het ook wel (ik had het zelfs toendertijd geraden), maar als hij zo graag wilt weten waar je woont mag hij er eigenlijk ook wel wat moeite voor doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jop.
Jij had het ook kunnen weten
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik wist het ook wel (ik had het zelfs toendertijd geraden), maar als hij zo graag wilt weten waar je woont mag hij er eigenlijk ook wel wat moeite voor doen
Ik heb al gezegd waar ik woon hoorquote:
weet ik:') !;) en ik heb er niet eens moeite voor gedaanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd waar ik woon hoor
En ook naar welke AH ik ga.
Moet j maar even op pag. 2 kijken.
Ahahahaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
weet ik:') !;) en ik heb er niet eens moeite voor gedaan
Hijs geschopt enzo... Vergelijk het met een uitnodiging voor een zuipfestijn die uitgedeeld word op een AA-bijeenkomst....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Hm.
Er gebeurd hier niet veel meer he?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hijs geschopt enzo... Vergelijk het met een uitnodiging voor een zuipfestijn die uitgedeeld word op een AA-bijeenkomst....![]()
Er is een regel dat alle ONZ meet topics in GC moeten.. in elk subforum mag het meet topic blijven staan maar niet in ONZ omdat het serieus is enzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom istie eigenlijk geschopt? Hij was in ONZ toch wel op zn plaats?
Nog geen nieuwe aanmeldingen. Nog eventjes afwachten totdat iedereen klaar is met werken enzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:44 schreef Sebasser het volgende:
Zo, iemand updates?
Een datum is nog niet bekend dus ik zet je er eventjes bijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Als het niet op 9 sept is kom ik ook
Je neemt je moeder gezwellig mee dan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij mij ligt het er een beetje aan wat we gaan doen. En een beetje de tijd.
Zit een beetje met een moeder.
Maja, ik ben off. Naar de piercingshop&; daarna even naar de bieb
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:18 schreef Sebasser het volgende:
Het_biertje komt trouwens ook 14.gif
Ah, ik denk een ik kom zeker.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Een echte ik kom zeker of een ik denk dat ik wel kom?
quote:
Vroeg op de avond en dat kan natuurlijk uitlopen tot in de vroege uurtjesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Wordt het denk je 's avonds en/of `s nachts ?
Volgende week Zaterdag. Utrecht, Overvecht. Neem een flesje drank mee. Doe ik m'n haar kammenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:48 schreef Isabeau het volgende:
Als je nou begint met een datum, dan kan ik kijken of ik kan.
Nee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:01 schreef Isabeau het volgende:
En doe je dan ook deodorant op?
Ik kan niet op:
Vrijdag 1 en zaterdag 2 september.
Zondag 3 september overigens ook niet.
Donderdag 7, vrijdag 8, zaterdag 9 en zondag 10 september kan ik ook niet.
Het lijkt erop dat ik niet meega
Oohh okequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vroeg op de avond en dat kan natuurlijk uitlopen tot in de vroege uurtjes![]()
Oh juist, ik heb gisteren een nieuwe bril gekocht bij die takke specsavers van 310 euroquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:34 schreef Renesite het volgende:
Okay.
Financieel word het nu ff niets![]()
Telefoon kwijt - zal wel verdronken zijn in een greppel, moet nieuwe komen, en moet ook nog kleren kopen aangezien de winter wel keisnel invalt. Verder nog schoolspullen enzo![]()
Als mijn loon meeviel wel ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh juist, ik heb gisteren een nieuwe bril gekocht bij die takke specsavers van 310 euro
Lenzen komen binnenkort ook.
Kleren moeten ook nog.
Kapper straks.
Schoolspullen heb ik al.
Nou, dan kom je toch al heel duur uit.
Maar ach, 20 euro of zo voor die meet ?
Als die niet viel, viel mijn bankrekeningnummer ook niet in duigenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je loon meeviel ?
Waarom moet je loon vallen als jij ook zou vallen ?
Waar hebben we het eigenlijk overquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als die niet viel, viel mijn bankrekeningnummer ook niet in duigen![]()
Dunno?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waar hebben we het eigenlijk over
Dat is volgens mij de schuld van Aikema!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:01 schreef Isabeau het volgende:
En doe je dan ook deodorant op?
Ik kan niet op:
Vrijdag 1 en zaterdag 2 september.
Zondag 3 september overigens ook niet.
Donderdag 7, vrijdag 8, zaterdag 9 en zondag 10 september kan ik ook niet.
Het lijkt erop dat ik niet meega
Weledele neef!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is dit nu de Groningen-meet of een tegenhanger ervan
(oftewel, komen oudgedienden als Wiets, Sancta, Natalie, Isabeau (al gezien in het topic), tvdeleur, Chandler etc ook?)
Doe eensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:59 schreef ChipsZak. het volgende:.
edit;; &.Is het trouwens niet handig een linkj naar dit topic te zetten in de OP van het Grunn topic? Zodattie meer opvalt? Gewoon voor de tijdelijk.
Ja we kunnen een datum gaan prikkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo Grunningers..
Is er al wat meer bekend?
nee? oke
dacht ik al![]()
Hoi.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doe eens![]()
[..]
Ja we kunnen een datum gaan prikkenAls iedereen even aangeeft wanneer hij beslist niet kan en juist wel dan gaan we zorgvuldig kijken en nemen we een besluit
![]()
Okeuj staat genoteerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoi.
Doei.
Moest even. Oke. Niet garppig.
Ik kan niets in OP's zetten, ik weet niet hoe.
2: Voor mij zou een weekend handiger zijn (ivm school & vroeger op bedjes enzeau.)
knOr.
![]()
Puikhied;
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Okeuj staat genoteerd![]()
![]()
Vaag = goed tochquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
piep.wat ben ik vaag vandaag.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |