Kloptquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:32 schreef welkominspace het volgende:
de drie gezusters bedoel je?
Welke Drie anders?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:32 schreef welkominspace het volgende:
de drie gezusters bedoel je?
Zo, alle fokkertjes uit groningen.quote:
Oke danquote:
Neuj het waren 2 afrikanen, wraakactie enzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:43 schreef Het_hupt het volgende:
Moeten wij ook meswerende kleren aan doen als we naar de drie gaan?![]()
ps bestaat de "3 Uiltjes" nog?
Joa, daat dan weer wel, mien jongquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj het waren 2 afrikanen, wraakactie enzoDe 3 is compleet veilig. En dan nog ik ben er dus wat kan er dan gebeuren
![]()
Nou, kom dan gewoon nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:11 schreef renz0r het volgende:
Groningen, ookwel 250km hiervandaan ofzo
Je moet de komende 2 weekenden werken ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:37 schreef Renesite het volgende:
Waaaarom altijd in weken dat ik juist de avonden werk![]()
Kiek wel eem![]()
Ga maar niet van uit![]()
Weken stond er tochquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moet de komende 2 weekenden werken ?![]()
quote:Komende week, dag en tijd moeten nog bepaald worden..
Ja, nou.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weken stond er toch![]()
En ja, zaterdag avond![]()
[..]
Donderdagavond, Vrijdagavond, Zaterdagavond werken, you name itquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, nou.
We kunnen ook wel een andere dag kiezen..
Donderdag of zo, straten we bij simplon of zo.
Dan hebben ze een of ander iets met gratis toegang.
Als dat niks is gaan we gewoon verder.
Mén we zien wel.
Ja, utrecht.quote:
Vrijdag avond feestjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Donderdagavond, Vrijdagavond, Zaterdagavond werken, you name it
Beter nog, vrijdagavond feestje![]()
Puur een meeting point, vanwege de bekendheid.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Mss kom ik wel ff , mits het donderdag is , want zaterdag kan ik niet. ik ga trouwens liever naar de shadraq ofzo dat is leuker en drukker, vind de 3 niet zoveel aan..
Housewarmingquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vrijdag avond feestje
Weetje hoe soppig dat klinkt
En ook gelijk een huis-inwijdingquote:
Oh, jammer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:01 schreef Rekkie het volgende:
Ik kom niet, ik wil geen mes tussen mijn ribben
Zolang je niet met somaliers omgaat heb je niets te vrezenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:01 schreef Rekkie het volgende:
Ik kom niet, ik wil geen mes tussen mijn ribben
Nee, een collega heeft een kamer gekregen, dus nu gezellig de hele avond dvdtjes koekn en gewoon gezellig doenquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zolang je niet met somaliers omgaat heb je niets te vrezen![]()
Huppa overstag trektquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou ja ik werk toch in Groningen..... hmmmm twijfelt
Jeujquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Huppa overstag trektJeuj weer iemand
![]()
Massamoordquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Huppa overstag trektJeuj weer iemand
![]()
Neuj hoor heul niet! die dooie en die dader waren 2 somaliersquote:
En de kat moet naar dierenarts?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:05 schreef Renesite het volgende:
Oh, ik heb die dag dat we gaan een begravenis een tandartsbezoek en ik heb 4 verjaardagen en ik ben ziek![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |