Kloptquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:32 schreef welkominspace het volgende:
de drie gezusters bedoel je?
Welke Drie anders?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 05:32 schreef welkominspace het volgende:
de drie gezusters bedoel je?
Zo, alle fokkertjes uit groningen.quote:
Oke danquote:
Neuj het waren 2 afrikanen, wraakactie enzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:43 schreef Het_hupt het volgende:
Moeten wij ook meswerende kleren aan doen als we naar de drie gaan?![]()
ps bestaat de "3 Uiltjes" nog?
Joa, daat dan weer wel, mien jongquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj het waren 2 afrikanen, wraakactie enzoDe 3 is compleet veilig. En dan nog ik ben er dus wat kan er dan gebeuren
![]()
Nou, kom dan gewoon nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:11 schreef renz0r het volgende:
Groningen, ookwel 250km hiervandaan ofzo
Je moet de komende 2 weekenden werken ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:37 schreef Renesite het volgende:
Waaaarom altijd in weken dat ik juist de avonden werk![]()
Kiek wel eem![]()
Ga maar niet van uit![]()
Weken stond er tochquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moet de komende 2 weekenden werken ?![]()
quote:Komende week, dag en tijd moeten nog bepaald worden..
Ja, nou.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weken stond er toch![]()
En ja, zaterdag avond![]()
[..]
Donderdagavond, Vrijdagavond, Zaterdagavond werken, you name itquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, nou.
We kunnen ook wel een andere dag kiezen..
Donderdag of zo, straten we bij simplon of zo.
Dan hebben ze een of ander iets met gratis toegang.
Als dat niks is gaan we gewoon verder.
Mén we zien wel.
Ja, utrecht.quote:
Vrijdag avond feestjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Donderdagavond, Vrijdagavond, Zaterdagavond werken, you name it
Beter nog, vrijdagavond feestje![]()
Puur een meeting point, vanwege de bekendheid.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Mss kom ik wel ff , mits het donderdag is , want zaterdag kan ik niet. ik ga trouwens liever naar de shadraq ofzo dat is leuker en drukker, vind de 3 niet zoveel aan..
Housewarmingquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vrijdag avond feestje
Weetje hoe soppig dat klinkt
En ook gelijk een huis-inwijdingquote:
Oh, jammer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:01 schreef Rekkie het volgende:
Ik kom niet, ik wil geen mes tussen mijn ribben
Zolang je niet met somaliers omgaat heb je niets te vrezenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:01 schreef Rekkie het volgende:
Ik kom niet, ik wil geen mes tussen mijn ribben
Nee, een collega heeft een kamer gekregen, dus nu gezellig de hele avond dvdtjes koekn en gewoon gezellig doenquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zolang je niet met somaliers omgaat heb je niets te vrezen![]()
Huppa overstag trektquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou ja ik werk toch in Groningen..... hmmmm twijfelt
Jeujquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Huppa overstag trektJeuj weer iemand
![]()
Massamoordquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Huppa overstag trektJeuj weer iemand
![]()
Neuj hoor heul niet! die dooie en die dader waren 2 somaliersquote:
En de kat moet naar dierenarts?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:05 schreef Renesite het volgende:
Oh, ik heb die dag dat we gaan een begravenis een tandartsbezoek en ik heb 4 verjaardagen en ik ben ziek![]()
Hoe weet jij datquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En de kat moet naar dierenarts?![]()
Het plan staat nog niet vast er is alleen een verzamelpunt bekend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
we kunnen trouwens dan beter gaan drinken bij de grote griet! Halve Liters voor 1,50
He, verdeurie, ik drink geen bier, hoeveel 'testflesjes' ik er wel eens niet doorheen gooi.. Het is gewoon niet mijn favo drankjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
we kunnen trouwens dan beter gaan drinken bij de grote griet! Halve Liters voor 1,50
op 1 dag, juistumquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:05 schreef Renesite het volgende:
Oh, ik heb die dag dat we gaan een begravenis een tandartsbezoek en ik heb 4 verjaardagen en ik ben ziek![]()
Wil jij net als guitarist.nl aan de breezer'squote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, verdeurie, ik drink geen bier, hoeveel 'testflesjes' ik er wel eens niet doorheen gooi.. Het is gewoon niet mijn favo drankje![]()
Wat voor bier is het ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Jaag hem nou niet wegquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wil jij net als guitarist.nl aan de breezer's?
Dat zuipt wel makkelijk. Maar ik mis een geldboomquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wil jij net als guitarist.nl aan de breezer's?
Niet eens kut bier , ik weet niet welk merk, grolsch ofzoquote:
Cola is ook tof, dit is niet een speciale bier meet hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zuipt wel makkelijk. Maar ik mis een geldboomCola neem ik genoegen mee
Écht
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Niet eens kut bier , ik weet niet welk merk, grolsch ofzo!?
We moeten dan wel binnen zitten want als t mooi weer is en je zit buiten kost t opeens 2,50
Dat is echt een anti-kater formule, gewoon lekker doorzuipen en aan het einde van de avond 2 fristi's oidquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Cola is ook tof, dit is niet een speciale bier meet hoor
Let op!
Cola, Fanta, Sisi, Fristi, ect drinkers![]()
Jullie mogen ook komen![]()
Klopt welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is echt een anti-kater formule, gewoon lekker doorzuipen en aan het einde van de avond 2 fristi's oiddat helpt écht
De BOemdiggediedik anti kater cursus![]()
ja maar ..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Klopt wel
Alhoewel, ik denk dat je dan beter een paar liter water kan drinken.
Dat werkt nog beter dan 2 fristie
Idd als je maar komtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, dan drink jij lekker je fristi![]()
Ja, veel plezier.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:14 schreef remlof het volgende:
Men, Keulen is voor mij nog dichterbij
Ik kom dus niet, maar wel effe vast een tvp voor de foto's
Awel, de drie waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:14 schreef boem-dikkie het volgende:
oke![]()
maar wat is de verzamelplek dan? heb ik even overheen gelezen denk ik
De 3quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:14 schreef boem-dikkie het volgende:
oke![]()
maar wat is de verzamelplek dan? heb ik even overheen gelezen denk ik
Verzamelplek he het is niet zeker waar we heen gaanquote:
Okéuh , tis niet zeker dak kom maar schrijf me maar op als misschienquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verzamelplek he het is niet zeker waar we heen gaan
Jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou zeg, jij was toch ook zo voor een groningen meet![]()
boeiend, als jij je tieten laat zien vinden wij t vanzelf wel leukquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja
Maar s'avonds in de Drie is niets voor mij.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh
Het is gewoon puur een meeting-point.
Nouja, dan wil ik het nog wel even overwegen.
Ligt eraan wat we 's savonds dan gaan doen!
wat veel `` trouwens
.
Ik zie nu pas dat het gwn puur een meetingpoint wasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
boeiend, als jij je tieten laat zien vinden wij t vanzelf wel leuk
en serieus : we gaan heus niet de hele avond in de 3 hangen hoop ik want dna kun je mij zo ie zo wel afschrijvendan krijg ik geheid ruzie
ja maar we gaan ook niet de hele avond in zo'n rockcafe hangen hoorquote:
Ik ga nooit naar cafe'squote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja maar we gaan ook niet de hele avond in zo'n rockcafe hangen hoorals je dat leuk vindT ofzo.
Edit: behalve de Carr, omg. Poulerstraat, beetje alternatief café, want daar zijn lekkere wijfen![]()
Misschien komen we wel niet verder als een terrasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja maar we gaan ook niet de hele avond in zo'n rockcafe hangen hoorals je dat leuk vindT ofzo.
Edit: behalve de Carr, omg. Poulerstraat, beetje alternatief café, want daar zijn lekkere wijfen![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien komen we wel niet verder als een terrasAlles is nog mogelijk
![]()
God die in de hemel zijt, dankuquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Cola is ook tof, dit is niet een speciale bier meet hoor
Let op!
Cola, Fanta, Sisi, Fristi, ect drinkers![]()
Jullie mogen ook komen![]()
Volgens Groningen stad #5 - Net na bommenberend welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Chipzak gedoe woon jij in de Wijert:o
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgens Groningen stad #5 - Net na bommenberend wel
Als je een eerder deel leest (weet 123 niet welke), dan kun je erachter komen waarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]dat zag ik , maar wááár dan
anders ga ik elke keer alsk daar ben boven albert heijn op balkon zitten kijken of ik je langs zie huppelen
jaa daarom vraag ik t maarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als je een eerder deel leest (weet 123 niet welke), dan kun je erachter komen waar
Hora Siccamasingelquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]dat zag ik , maar wááár dan
anders ga ik elke keer alsk daar ben boven albert heijn op balkon zitten kijken of ik je langs zie huppelen
Jopquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als je een eerder deel leest (weet 123 niet welke), dan kun je erachter komen waar
Ik wist het ook wel (ik had het zelfs toendertijd geraden), maar als hij zo graag wilt weten waar je woont mag hij er eigenlijk ook wel wat moeite voor doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jop.
Jij had het ook kunnen weten
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik wist het ook wel (ik had het zelfs toendertijd geraden), maar als hij zo graag wilt weten waar je woont mag hij er eigenlijk ook wel wat moeite voor doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |