Ik zei toch dat ie gelijk heeft maar op de vraag wie er in de platen industrie niet deugen durfde ioe niet de laffaard. Daar gaat het mij om.quote:Op zondag 3 september 2006 22:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja hallo, hij is de Zomergast. En als je per se in je witte jurk op tv mooi wil zijn, moet je dit soort kritiek kunnen verdragen. Bovendien heeft hij gelijk.
Hij is verre van dom. Anti-elitair, dat wel. En vooral rete-commercieel. Een gladde slimmerik.quote:Op zondag 3 september 2006 22:23 schreef golfer het volgende:
Wat een verschrikkelijk domme man, die in cliché 's praat is het toch.![]()
Nee hij is wel dom.quote:Op zondag 3 september 2006 22:25 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hij is verre van dom. Anti-elitair, dat wel. En vooral rete-commercieel. Een gladde slimmerik.
Boeiende vent.
die komma hoort daar nietquote:Op zondag 3 september 2006 22:23 schreef golfer het volgende:
Wat een verschrikkelijk domme man, die in cliché 's praat is het toch.![]()
Hij heeft toch ook gezegd waarom niet. Professioneel gewoon onhandig om het wel te doen.quote:Op zondag 3 september 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
Ik zei toch dat ie gelijk heeft maar op de vraag wie er in de platen industrie niet deugen durfde ioe niet de laffaard. Daar gaat het mij om.
Geen liefhebber van diepgang, maar buitengewoon intelligent.quote:
\quote:Op zondag 3 september 2006 22:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook gezegd waarom niet. Professioneel gewoon onhandig om het wel te doen.
Noem je je lul Henk Jan ?quote:Op zondag 3 september 2006 22:26 schreef Aoristus het volgende:
HenkJan is keihard
quote:Op zondag 3 september 2006 22:28 schreef tong80 het volgende:
Dan ben je een laffaard om het bioj zo'n meisje wel te doen.
zoveel verdient ie niet, die kloppende ader misschien, als ie in een rotbui isquote:
met een beetje geluk komt er ook nog een beslissend fragment uit zeg 'ns Aquote:Op zondag 3 september 2006 22:33 schreef tong80 het volgende:
Werktheater![]()
Fragmenten een 9 gelul een 4.
ik moest lachen.quote:
Hij begrijpt wat de massa leuk vindt, dat vind ik geen teken van intelligentie. Wat doet jouw vermoeden dat hij meer te bieden heeft dan een passie voor zijn beroep?quote:Op zondag 3 september 2006 22:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Geen liefhebber van diepgang, maar buitengewoon intelligent.
Ze heeft enkel HBO gedaan hoor. Hoe kom je er bij dat ze universitair geschoold is? Ik hoop het toch niet zeg.quote:Op zondag 3 september 2006 22:17 schreef Kolkus het volgende:
Met een HBO-opleiding doctorandus worden is toch knap....
veelstever!quote:Op zondag 3 september 2006 22:43 schreef spacemangraig het volgende:
Hij begint er zelf in te geloven, in z'n liefde voor 'echte' muziek. Dit gaat echt te ver, Radiohead en Kane in 1 zin.
Hij kan zijn passies benoemen en verklaren. Bovendien heeft hij schijt aan andermans opinies. Intelligent dus.quote:Op zondag 3 september 2006 22:37 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Hij begrijpt wat de massa leuk vindt, dat vind ik geen teken van intelligentie. Wat doet jouw vermoeden dat hij meer te bieden heeft dan een passie voor zijn beroep?
Niets lekkerder voor sommigen om met vooringenomenheid voor de buis te gaan zitten (zie voorbeschouwingen hier elders) en dan alles bevestigd te zien,al dan niet geforceerdquote:Op zondag 3 september 2006 22:43 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vind het wel wat flauw om HJ hier af te branden. Dit had je kunnen verwachten. HJ is dit type gast, net zoals Leon de Winter op een voorspelbare manier zo'n gesprek in gaat en al die gasten die langs gekomen zijn.
Lekker popi jopi weer inderdaad.quote:Op zondag 3 september 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
American History X
Alsof we die nog nooit hebben gezien...
Ik wil niet bot zijn, maar HJ heeft intensief met Brood samengewerkt.quote:Op zondag 3 september 2006 22:43 schreef tong80 het volgende:
Hij had hetzelfde gevoel bij muziek als Brood
Brood hield van Miles Davis, Nirvana en The Clah.
Rot op mislukte nageboorte met je Blöf Kane en Kampers en mobielen.
Ik gaf hem alle kansen hoor hij heeft niks te melden. Behlve een makkelijke slachtoffers kiezen. Hij lult maar zegt niks.quote:Op zondag 3 september 2006 22:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Niets lekkerder voor sommigen om met vooringenomenheid te gaan zitten (zie voorbeschouwingen hier elders) en dan alles bevestigd te zien,al dan niet geforceerd
Ik heb misschien wel meer met Brood dan deze lulquote:Op zondag 3 september 2006 22:49 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik wil niet bot zijn, maar HJ heeft intensief met Brood samengewerkt.
Tong80, voorzover ik kan nagaan, niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |