Ik zei toch dat ie gelijk heeft maar op de vraag wie er in de platen industrie niet deugen durfde ioe niet de laffaard. Daar gaat het mij om.quote:Op zondag 3 september 2006 22:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja hallo, hij is de Zomergast. En als je per se in je witte jurk op tv mooi wil zijn, moet je dit soort kritiek kunnen verdragen. Bovendien heeft hij gelijk.
Hij is verre van dom. Anti-elitair, dat wel. En vooral rete-commercieel. Een gladde slimmerik.quote:Op zondag 3 september 2006 22:23 schreef golfer het volgende:
Wat een verschrikkelijk domme man, die in cliché 's praat is het toch.![]()
Nee hij is wel dom.quote:Op zondag 3 september 2006 22:25 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hij is verre van dom. Anti-elitair, dat wel. En vooral rete-commercieel. Een gladde slimmerik.
Boeiende vent.
die komma hoort daar nietquote:Op zondag 3 september 2006 22:23 schreef golfer het volgende:
Wat een verschrikkelijk domme man, die in cliché 's praat is het toch.![]()
Hij heeft toch ook gezegd waarom niet. Professioneel gewoon onhandig om het wel te doen.quote:Op zondag 3 september 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
Ik zei toch dat ie gelijk heeft maar op de vraag wie er in de platen industrie niet deugen durfde ioe niet de laffaard. Daar gaat het mij om.
Geen liefhebber van diepgang, maar buitengewoon intelligent.quote:
\quote:Op zondag 3 september 2006 22:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook gezegd waarom niet. Professioneel gewoon onhandig om het wel te doen.
Noem je je lul Henk Jan ?quote:Op zondag 3 september 2006 22:26 schreef Aoristus het volgende:
HenkJan is keihard
quote:Op zondag 3 september 2006 22:28 schreef tong80 het volgende:
Dan ben je een laffaard om het bioj zo'n meisje wel te doen.
zoveel verdient ie niet, die kloppende ader misschien, als ie in een rotbui isquote:
met een beetje geluk komt er ook nog een beslissend fragment uit zeg 'ns Aquote:Op zondag 3 september 2006 22:33 schreef tong80 het volgende:
Werktheater![]()
Fragmenten een 9 gelul een 4.
ik moest lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |