abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41276812
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van maandag 28 augustus 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
pi_41278110
Om 12 uur krijgen de bewoners de boodschap: Jullie mogen weer naar binnen. Niemand begrijpt wat ze moeten doen, want ze zijn al binnen? Er wordt nog een opmerking gemaakt dat het vast een foutje is en dat ze naar buiten mogen.
Daarna komt de boodschap dat het middernacht is en dat ze moeten stoppen met hooghouden.

Micheline pakt dan het springtouw en wil dat gaan doen, maar Hilde zegt dat BB geen geluid meer wil horen (??)

Egbert ligt alleen in bad. Semih wil onder de douche, maar Micheline wil met hem in bad. Er wordt geroepen dat het bad al bezet is.

De zusjes gaan Jeroen zijn oksels scheren. Zij vinden dat hij een krop andijvie onder zijn armen heeft en gaan samen met MIlica richting badkamer om daar zijn armen te scheren.

00:38
Rik, Marlies en Semih zitten in de keuken, Semih maakt de kookplaat schoon en ze hebben het over vliegen. Ze willen geen namen noemen, maar Rik noemt KLM. Daarna verteld hij over een vlucht en dat er een Chinese stewardess langs kwam en dat het lampje boven hem knipperde en zij een opmerking maakte: Het lijkt net een disco.

In de badkamer zijn ze nog driftig aan het scheren. Egbert, Tijn en MIcheline zitten in bad. Janine komt de keuken binnen.
Ze hebben het over haar knippen en scheren.

En toen stonden de streams bij mij stil
pi_41278397
00:50
Marlies denkt dat BB hun voor de gek houd en dat nu maandagochtend is. Dat ze morgenvroeg gewekt worden en de tuindeuren open staan. Ze denkt dat het 2 uur eerder is dan dat BB aangaf, toen er op het scherm stond het is middernacht.
Semih en Rik kunnen hier wel wat in vinden.
De haan wordt erbij gehaald en ze denken dat de tijd verschoven wordt. Milica is er ook bij gekomen en denkt dat het ochtend is. Marlies zegt dat het misschien wel 6 uur in de ochtend is.
Ze besluit haar make-up en haar haar netjes te houden.

*mindfucking begint echt te werken daar in BB*
pi_41278467
pi_41281584
Etienne verklapt een geheim in de badkamer aan Tijn en Marlies notabene. Hij blijkt 2 jaar geleden sex te hebben gehad met een (volgens hem) zwak meisje. Dit meisje is zwanger geraakt en heeft het kind weg laten halen na 3 maanden en heeft hem pas de dag erna ingelicht. Hij zit er blijkbaar erg mee dat hij geen inspraak daarin heeft gehad.
Hij heeft dit niet tegen zijn moeder verteld en is bang dat ze het via de tv komt te weten. Hilde en Milica kwamen tussendoor nog even in de badkamer, maar mochten niet meepraten/meeluisteren, wat op zich raar is, want dat zijn 2 dames die wel in 'zijn' groepje zitten.
Hilde poetst toch ondertussen haar tanden en gaat zich er ook mee bemoeien. Marcel, Sabrina en Jeroen luisteren nu ook mee in de badkamer.
Hierop besluit Etienne de badkamer te verlaten, omdat hij geconfronteerd zou kunnen worden met bepaalde punten en hij nu de kracht niet heeft om zichzelf te kunnen beschermen.
Marcel heeft ondertussen weinig aandacht voor zijn zoon.
Intussen is het middelpunt van Etienne's discussie verschoven naar Tijn en Hilde in de badkamer, terwijl Etienne verder praat over zijn probleem met Egbert en Sabrina.

[ Bericht 9% gewijzigd door ThaSandman op 29-08-2006 04:03:23 ]
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_41281752
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 03:49 schreef ThaSandman het volgende:
Etienne verklapt een geheim in de badkamer aan Tijn en Marlies notabene. Hij blijkt 2 jaar geleden sex te hebben gehad met een (volgens hem) zwak meisje. Dit meisje is zwanger geraakt en heeft het kind weg laten halen na 3 maanden en heeft hem pas de dag erna ingelicht. Hij zit er blijkbaar erg mee dat hij geen inspraak daarin heeft gehad.
Hij heeft dit niet tegen zijn moeder verteld en is bang dat ze het via de tv komt te weten. Hilde en Milica kwamen tussendoor nog even in de badkamer, maar mochten niet meepraten/meeluisteren, wat op zich raar is, want dat zijn 2 dames die wel in 'zijn' groepje zitten.
Hilde poetst toch ondertussen haar tanden en gaat zich er ook mee bemoeien. Marcel, Sabrina en Jeroen luisteren nu ook mee in de badkamer.
Hierop besluit Etienne de badkamer te verlaten, omdat hij geconfronteerd zou kunnen worden met bepaalde punten en hij nu de kracht niet heeft om zichzelf te kunnen beschermen.
Marcel heeft ondertussen weinig aandacht voor zijn zoon.
Intussen is het middelpunt van Etienne's discussie verschoven naar Tijn en Hilde in de badkamer, terwijl Etienne verder praat over zijn probleem met Egbert en Sabrina.
Edit : Blijkbaar wist hij toch dat ze zwanger was, maar niet dat ze abortus ging plegen.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 06:51:04 #7
138809 Nunk
Seize the night
pi_41282499
Omdat de verslagen weer beperkt zijn, weer even wat van de buren van V-O-L opgehaald.

01:00
Milica probeert de andere van de "dag/nacht verchuivingstheorie" te overtuigen... ze krijgt niet veel bijstand van de "tobbedansers"

01:10
Tijdens de scheerpartijen, waarbij Tijn en Jeroen zich oa van hun schaamhaar ontdeden en Semih z'n baard eraf schoor, springen de streams op logo...

Even daarvoor waren de dames in de zithoek nog volledig in verwarring over de werkelijke tijd. Weten niet of ze nu wel of niet moeten gaan slapen. Denken dat BB ze aan het mindfucken is met de middernacht meldingen en zelfs dat het nu pas zondagavond zou kunnen zijn passeert de revue. Sabrina overweegt om de hele tijd wakker te blijven.

01:30
en de streams zijn terug en er is niet veel verandert in het huis, er wordt nog gedouched en gesproken over lichaamsbeharing, het lijkt of er neits aan de hand was toen de logo's verschenen

01:31
Tijn is nog bezig met het scheren van zijn rug, Micheline bied aan dat Semih dat beter kan doen voor hem

01:35
Het gaat over schaamhaar, een driehoek, een streepje of helemaal kaal.....
Milica verteld over een vriendin die een spanjaard als vriendje heeft en het maar raar vond dat ze zich schoor.....en ze had haar dildo meegenomen en dat vond hij ook maar raar.
Ze weten het waarschijnlijk niet (dat ze moeten scheren en een dildo moeten gebruiken?) Hij hield ook van kontje likken en zo (bij hem!)
Ze gaan aan de 3 ijsthee, een cola en een water, dat wordt een feestje!

01:39

Rik helpt Tijn nog even...

Ze hebben het er verder over maar gewoon wakker te blijven. Egbert vind dat deze nacht er best bij kan, omdat ze dat afgelopen nacht ook al hebben gedaan.

01:47
Michelin en Semih zijn zich na het bad aan het omkleden cq douchen en, zowaar de streaming op één oog..
In de keuken beginnen de zusjes zich merkbaar te irriteren aan de onsamenhangende, onverstaanbare turbo-uitlegjes van E10..

Monique weet écht niet meer hoe ze op turbo-E10 moet reageren...

01:54
Tijn is inmiddels even lekker aan het dollen met Monique, en E10 kijkt als een oorwurm...
E10 gooit speels een ovenwant terug naar het aanrecht en sloopt daarbij een deel van het servies....

01:56
E10 denkt dat het maar 2 glazen zijn maar het blijken er stukken meer te zijn

02:11
het gekakel in het hok blijft doorgaan, ze denken dat over 3 uur de live uitzending is. maar ze twijfelen toch. er zijn weer mensen aan het dammen (niet in beeld) en vast met een glas wijn want ze kakelen behoorlijk. Semih heeft zijn baard geschoren en vindt het vreselijk dat hij dat moest doen. Verder is er niet veel te verslaan. E10 zit achter een blont vrouwtje.

02:19
Sabrina vind het wel beter staan bij Semih. E10 vond hem net een terrorist met die baard.
Ondertussen hangt ze lekker tegen E10 aan.

02:21
Rik wil Micheline een vollere rooie kleur geven, hij vind deze een beetje flets. Ze verteld dat er ook maar 1 kleur in zit nu, omdat ze het voor maar 10 euro heeft laten doen in Thailand enige tijd geleden. Ze is daar in juli vandaan gekomen.

Rik geeft een bestelling door, 6 rollen aluminiumfolie, voor haar wat highlights. Met 5 of 6 verschillende kleuren is natuurlijker. In de salon doen ze alles met folie.De rest denkt dat ze dat toch niet krijgen.

02:23
De bestellingen voor de haarkleuring worden uitgebreidt besproken, blonde highlights, kastanjebruin, het valt niet mee...

02:24
Hilde is onder voorwaarden het huis in gegaan, ze wil haar haar wel bij kunnen houden, daar zijn ze mee accoord gegaan, dus mag Hilde bestellen wat ze wil voor haar haar. Dus besluiten de dames samen met Rik alle kleuren verf te laten bestellen door Hilde. En veel folie dan krijg je minder snel uitgroei, kijk maar naar Rik

02:27
Terwijl Sabrine onverstoort vertelt over haar dochtertje en hoe zij is, schakelt E10 een versnelling hoger..

02:32
Hilde roept aan de tafel "stel ouwe burgerkutten daarachter. Ze houden allemaal weer van elkaar, das wel jammer!" Ze lacht een aantal keer keihard en zegt op een sarcastisch toontje dat ze zich juist heel happy voelt. Het is tenslotte ochtend he, zegt ze een aantal keer.
Vervolgens beginnen ze aan de tafel Peter Maffays "Du" te verkrachten....

02:34
En dan vraagt Milica, "vind hij(viend) dit leuk dat je dit doet?? Nee, zegt Sabrine.. maar hij is zelf ook op missie... Tsja...

02:36
Sabrina en Milica hebben het over mensen met wie ze wat hebbeb/hadden die niet zouden gaan kijken naar BB, ze besluiten onder aanvoering van Egbert dat die geliefden toch gaan kijken al willen ze niet, de geliefde van Micheline heet Rolf

02:38
En Egbert heeft nog steeds zijn sandalen aan

02:43
Sabrine vraagt aan Marcel en Jeroen of ze denken dat de Life-uitzending nog komt... nêuhh.. denkt Marcel, die komt niet meer..
Ééénggg!!! Alle bewoners batterijen wisselen..

02:45
Vele bewoners doen een poging tot slapen al snappen ze nu helemaal de tijd niet meer. Anderen doen juist hun best wakker te blijven

02:46
E10 roept, Já om 3 uur snachts touwtje springen....doeii ik ga naar bed... Tsja, hij is wel bij de tijd..

02:50
Janine had aan E10 gevraagd of ie mee ging touwtje springen, E10 wees dit erg resoluut af. Sabrina oppertje om verstoppertje te gaan spelen. Zelfs Monique draait zich verbouwereerd naar haar om en vraagt of ze nou serieus vroeg verstoppertje te gaan spelen.
Egbert oppert dat iedereen zich goed gaat verstoppen en dan Sabrina alleen laten.

Semih en Micheline zijn inmiddels al wel hun bed op gaan zoeken. Ze bespreken dat ze zo blij waren dat Egbert mocht blijven. Micheline kon wel huilen van geluk toen ze hoorde dat ie mocht blijven. Semih was er ook wel emotioneel onder. De kijkers kunnen wel meeleven, maar het is toch anders daar als ze er zelf bij waren. Micheline vond dat je echt goed kon zien wie het er moeilijk mee hadden, Semih zag ook mensen die gingen touwtje springen. Bij E10 en Milica had ie t gevoel dat die er niet zo mee zaten, maar vind t rot om over hun gevoel teoordelen, omdat ze het ook anders kunnen uiten. Mich denkt dat die ook niet zo'n band hebben met Egbert. Opens de opmerking van Semih tussendoor "Ow jee ik heb een scheetje gelaten en t stinkt"

Micheline is zo blij, dat ie er nog is ze had het echt heel erg gevonden anders.

Wat kusgeluiden en opmerkingen over een glad bekkie, vervolgens springt deze stream weer op de logo's

02:58
en ook Janine komt het kippenhok weer ff inlopen en vindt dat een man niet helemaal kaal mag gaan. snel een logo op de streams en weer weg. Het is niet te volgen alleen dat Egbert heel blij kijkt, en E10 kroelt over een rug. Monique drinkt een glas rood en het is niet te volgen

03:22

De bewoners dollen wat. Milica is bovenop Jeroen en Marcel gedoken, Tijn duikt erachteraan en pakt Milica vast. op dat moment vind Hilde het te ver gaan, dat nu haar doos zo omhoog wordt gewipt gaat haar te ver. "Niet doen, het is wel mijn dochter. Ik wil niet dat haar doos omhoog wordt gewipt".
De rest, buiten Janine, vind dat ze zich niet zo aan moet stellen, dat het maar beetje dollen is.
Marcel vraagt aan Hilde of haar doos ook wel eens omhoog wordt gewipt.

Het bovenstaande verslag over E10 van ThaSandman.

04:35
bedtijd is aangebroken lijkt het. vele bewoners gaan weer te bedden maar @10 wil nog niet

04:37
donder en bliksem hoor ik hier nu, het is niet ver van BB huis maar moet er toch hoorbaar zijn
.
De zussen willen @10 mee en die zegt nehee ik ga niet mee en snelt dan naar zijn bed

04:39
ah @10 doet het liever op de bank . hij lijkt oprecht verdrietig

04:55
Het duurt niet lang of Sabrina komt weer naar Etienne en probeert hem over te halen toch maar mee te gaan slapen.
Na een knuffel springt ze op z'n rug en gaan ze richting slaapkamer.

Inmiddels lijkt dan toch echt iedereen eindelijk in bed te liggen.

05:22
Hilde ging even het bed uit om naar de wc te gaan ... en om iets te eten. Het lijkt op een stuk chocolade. Daarna gaat ze terug naar de slaapkamer en stapt weer in bed om verder te slapen.
I'm a runaway train on broken track
I'm a ticker on a bomb, that you can't turn back this time
pi_41283224
Alles rustig in het BB-huis.

Stream 1 op de Tiroler kamer
Stream 2 op de hal met de bloemstukjes
Stream 3 op Semih en Micheline
Stream 4 op Rik
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41284697
10:13: Alles en iedereen nog in diepe rust:

Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:36:25 #10
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_41286616
Milica ligt onder de zonnebank en Sjaan zit tegen haar aante kletsen over Hilde die veel alcohol heeft gedronken. Milica wil het er niet over hebben want dan wordt ze ook negatief naar buiten gezet (haar woorden).

Sjaan is Marlies zat en noemt haar tegen Milica een schijnheilig secreet, het ging om de kaas die gisteravond is gegeten.

Edit: het gesprek tussen Sjaan en Milica gaat over gisteravond.
pi_41286703
11.25

Janine en Milica hebben het erover dat Hilde gisteravond veel te ver is gegaan.
Blijkbaar had Hilde teveel gedronken? (heb het niet gezien)
Janine had medelijden met Milica.
Milica zegt dat ze niet weet wat ze moet doen, want als ze er iets van zegt dan wordt Hilde boos.
Janine zegt dat als Hilde zo doorgaat ze verslaafd kan raken aan de alcohol.

Dan komt het gesprek opeens op Marlies.
Janine zegt dat ze Marlies schijnheilig en een secreet vind. ( )
(dit naar aanleiding van een gesprek over kaas gisteravond?)
En lult nog wat verder over haar door...

Milica heeft het nu over het gesprek van E10 met Tijn en [?] in de badkamer
Dat ze het vervelend vond dat zij binnen kwam en dat er een stilte viel.
Ze vind dat mensen dat niet kunnen maken, ze moeten het niet in de badkamer doen dan.

11.33

Marlies maakt Tijn "wakker" met een knuffel
Tijn trekt haar mee in zn bed, en knuffelt haar, ze liggen even zo samen, en dan gaat Marlies weer weg.

Semih en Micheline liggen ook nog in bed.
Micheline zegt dat ze nog erg moe is.
Tijn zegt: "jullie lagen als eerste in bed man, jullie moeten de hele nacht wel hebben liggen sexen als je nu nog moe bent" ( )
Micheline zegt: "Nee man, doe is normaal, jij spoort echt niet"
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:39:41 #12
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_41286719
Milica had het er ook nog over dat Hilde gisteren zei: dan ga ik wel naar huis, naar mijn hondje, naar mijn andere dochter. Waarop Milica dacht: moet je mij niet de schuld geven.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:45:09 #13
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_41286873
Milica: ik wil het het liefst ook tegen de anderen zeggen, ik weet niet wat er gisteren is gebeurd maar ik ben het er niet mee eens.

BB heeft aan Milica gevraagd: waarom zou je ruzie krijgen met je moeder? Nou, heb ik dit gezegd, precies dit.

Sjaan: het is echt niet leuk hoor schat, je moeder is totaal een ander mens als ze 1 glas wijn op heeft.
Milica: dat weeeet ik. Ik ga al niet meer zo vaak naar huis tussen de middag want dan is het al raak. En mijn zusje heeft dat ook. Ik ben blij dat ze lekker bij d'r vader is.
Sjaan: je zusje zal wel gaan huilen als ze deze aflevering ziet.
Milica: en mijn vader, wat denk je daarvan die wordt woest.
pi_41286979
Milica heeft problemen met haar moeder.
Ik denk dat het om de drank gaat.
Janine pusht haar om met BB te gaan praten, dat lucht op, haar heeft het ook geholpen.

M:" loopt ze te bleren over de gang gisteren!"
J:"volgens mij tegen Tijn"
M:" wat ze vanmorgen wel deed, in bed, was mijn arm aaien, ze heeft wel in de gaten dat ik boos op haar ben".
Nu gaat het gesprek verder over pigmentvlekken die Milica heeft, of krijgt.

Milica:"Ik wil het liefst iets tegen de anderen zeggen."
Janine:" als je dat aan kan"
M:" Ik kan het wel aan omdat ik er zelf achter sta. BB vroeg waarom zou je ruzie krijgen met je moeder , hierom dus!"
J:" het is echt niet leuk, je moeder is een totaal anders mens als ze een glas wijn op heeft."
M:" ze is hardstikke lief, maar als ik smiddags bij haar ga eten, dan is het al raak"
J:" dat dacht ik al."
M:" goed dat mijn zusje bij haar vader is"
J:" ik denk dat je zusje gaat huilen als ze deze aflevering ziet"
"maar denk je niet dat je moeder dingen aan het verdringen is?"
M:" mijn moeder zegt dan, waarom vertel je dat aan iedereen, maar het is mijn leven, anders moet je ook niet meedoen met het programma."

Ze worden gestoord door Etienne.
pi_41287071
Etienne verteld nu aan Milica, dat hij gisteren gestoord werd door Hilde toen hij met Tijn over zijn "probleem" sprak.
E:"jouw moeder kan zo tactisch uit de hoek komen"
H:"Helemaal niet"
E:"dat bedoel ik"

E, M en Janine hebben het nu over discussies, dat je met sommige mensen niet kunt discussieren, NIET DOOR DE DRANK, Hoor!
Maar ze zijn niet blij met Hilde.
Milica vond het raar gisteren in de badkamer, Marlies en Tijn zaten haar aan te gapen.
Janine heeft het ook al meegemaakt dat het doodstil wordt als ik binnen kom, dat is zo kut!
pi_41287249
Ze praten nog even verder over gisteravond. Etienne was laatst met Hilde aan het praten, toen kwam Tijn eraan, en toen ging ze fluisteren. E:"Ik houd daar niet van, dan denken mensen dat ik het over hen heb."

Janine begint nu over het verstoppen onder het bed en wat er toen gebeurde en dat mensen denken dat er over hun gepraat werd.
En ze vertelde aan Monique dat ze onder het bed lagen omdat ze niet wilde dat M. dacht dat Janine over haar zat te praten.

Milica vond het heel vervelend in de badkamer, dat ze weggekeken werd. Ze is boos op TIjn en Marlies, maar niet op Etienne!!

Milica vind het vervelend dat haar moeder drinkt, en Etienne vind het ook vervelend als zijn vader dat doet.
Janine vind dat Milica zich niet verantwoordelijk moet voelen voor haar moeder.
Milica wil weten met wie haar moeder vannacht die discussie had.

Ze worden gestoord.
pi_41287679
Milica gaat douchen.
Etienne en Janine kletsen nog wat.
E:" Jeroen is een sukkel, die had zijn ring in het brooddeeg zitten"
Sabrina ligt onder de zonnebank.
E:"ik word soms een beetje zenuwachtig van die zendertjes"
Janine gaat haar haar doen.

Hoe voel je je nou, vraagt Sabrina. Wel goed, zegt Etienne.
S:"ik ben moe, gaan we vandaag iets leuks doen?"
Etienne bestudeert Sabrina en aait haar haar.
Beetje geklets over kleding.
Over samen op vakantie gaan, naar Hawaii, de kleine mag ook mee van Etienne.

Stream 1 wordt nog steeds gesport.

*klokt uit*
pi_41288188
Milica valt Marlies aan over vannacht, en die zegt dat ze bij Etienne moet wezen. Die heeft ze al gehad, zegt Milica. Marlies vind het niet nodig dat het een persoonlijke aanval is.
Het gaat over de stilte die viel in de badkamer toen Milica binnen kwam.
Ik had er niets over te zeggen, zegt Marlies, het was mijn gesprek niet.
Etienne mengt zich niet in de discussie.

Milica krabbelt nu terug, en zegt dat het over het algemeen gaat.
Semih, Micheline en Marcel worden nu nieuwsgierig waar het gesprek over ging.
Marlies lost het heel rustig en netjes op.
pi_41290579
korte weergave gesprek waarbij Milica haar moeder wil aanspreken op haar gedrag van vannacht. In de slaapkamer Rik, Semih en Hilde en Milica (... we missen het eerste stuk)

Hilde "Al drink ik 80 flessen, dan heb jij er niet over om mij voor schut te zetten
je zet jezelf voor schut" (Hilde staat op en loopt een paar keer weg)

Rik
"He, Milica, je moet gewoon je eigen ding doen. Je moet gewoon doorgaan en hier niet mee blijven zitten."

Milica wil weten wat er gebeurd is vannacht. Niemand vertelt haar iets

Rik
"Dan gaat ze jou de schuld geven dat zij te veel gezopen heeft."

Milica
Ik hoop dat het niet naar buiten wordt gebracht, want ik moet weer naar buiten.
Dan zegt ze dat ik me zelf voor schut zet, hoorde je dat?

Rik "Ja, dat hoorde ik"

Milica
Ik had gehoopt dat ze zou zeggen "jongens, sorry van gister hoor"
(...) Ik ben wel blij dat jij me dan begrijpt, dan kan ik ook weer verder

(ze baalt dat haar moeder dus zegt de oorzaak van de commotie bij haar legt, en zoekt steun bij iemand)

Marlies komt binnen "gaat het nog steeds over het badkamer verhaal?"

Milica "Nee, maar dat mocht ik toch wel zeggen? Daar wil ik niet over verder gaan"

Marlies "Ik wilde het niet vertellen, ik had zo iets van "Etienne, vertel jij het maar""

Milica "Ik baal gewoon van m ijn moeder. Ik weet niet wat er aan de hand was, en niemand wil het mij vertellen. Ze weten het wel, maar willen dat dan niet vertellen"

Marlies vertelt het dan wel
"Hilde kwam erbij in de badkamer en dat werd een heel onredelijke discussie tussen haar en Tijn, over kinderen en abortus en zo, en ze luisterden niet naar elkaar, ik ben maar weggegaan"

[ Bericht 51% gewijzigd door avonne op 29-08-2006 14:05:04 ]
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:27:34 #20
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_41291868
Er was dus net een envelop.
- Ze mogen niet in de lounge of de dagboekkamer komen. De klapdeuren moeten dicht.
- Hooghouden mag niet meer. Het is een irritant geluid.
- Springtouwen moeten worden ingeleverd.
- Instructies van BB moeten goed worden opgevolgd. Micheline liep gisteren te snel de dagboekkamer uit,

Micheline schiet in de verdediging en zegt dat dat niet waar is en een fout van BB. Even laat maakt BB excuus Micheline heeeft gelijk.

Ondertussen praten ze over het feit dat de weekopdracht hopelijk een gezamelijk opdracht gaat zijn. Ook ontwikkelen ze een theorie over de tuin. Als ze de tuin maar niet meer noemen krijgen ze hem wel.

Update: Geen weekopdracht. Wel is het zwembad schoongemaakt en de zonnebank weg gehaald.

[ Bericht 6% gewijzigd door Veulen op 29-08-2006 16:52:33 ]
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_41295855
16:30: Er wordt druk "hints" gespeeld

Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_41299162
De groep van de broers is verstoppertje aan het spelen.

Monique is hem, en Tijn, Rik, Semhi, Micheline, Marlies en Sabrina , Egbert en Marcia zijn zich aan het verstoppen.
Er komt een hoopt gegil en geren bij kijken, het ziet er hardstikke vrolijk uit! :-)

De groep van vader/zoon zit te praten over sex en scheten.
Marcel, Etienne, Jeroen, Janine, Hilde en Milica

De kreten klaarkomen, likken, kut scheet vliegen over de tafel.

BUUT VRIJ VOOR DE HELE POT, roept Tijn!
pi_41299653
Egbert krijgt de lachers op zijn hand door te melden dat het contact met BB minimaal is. Die zit op de Bahama's zegt hij. " Ze hebben een stagaire neergezet die af en toe wat op de plasmaschermen schrijft" "Daarom gaat er ook af en toe wat mis!

De Rik/Tijn groep gaat verder met verstoppertje. Marlies moet tellen. Rik fluistert dat ze met z,n allen in de wc gaan.
Ze zitten inderdaad met z,n vijven op de wc, Rik verstopt zich ook nog achter een fles schoonmaakmiddel
pi_41299928
Tijn zoekt weer een slachtoffer voor zijn "oranje stoel" spel. Hij probeert Marcia mee te trekken maar die laat zich niet te pakken nemen. Hij gaat haar schoen in het zwembad laten drijven.

Marcel, Jeroen en Hilde gaan zich met het eten bezig houden.
Milica kijkt toe.
pi_41300515
Hilde aan het koken.
"Waar is mijn wijntje nou?"
Ze eten gehaktballen vanavond. De hollandse hits vliegen door de keuken.
Janine wil haar gehaktbal apart.

Thijn, Etienne en Egbert zijn in het zwembad, de zusjes liggen op de banken ernaast.

Semhi ligt in zijn eentje op bed.
Marlies is aan de schoonmaak is nu ook bij het zwembad.

Marcel:"ik ga eens even zorgen voor wat drinken bij het koken"
Hilde:" das heel belangrijk"
pi_41303852
Tijn:" ik zeg, olie op het vuur, fikken"
Hij zit aan de kleine keukentafel met Semih, Micheline en Marlies.
"Hebben jullie het boek Lord of the Flies gelezen", vraagt Semih.
"gaat over een groep jongeren die stranden op een onbewoond eiland, en elkaar vermoorden"
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:17:07 #27
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41305436
Stream 3: Etiënne, Tijn, Sabrina en Monique in bad.

(Nodisch18)

geen tijd voor verslag verder, sorry

[ Bericht 27% gewijzigd door Sanne op 29-08-2006 21:25:24 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41312493
Streamers weer bedankt!

Verder in [BB6] Streamverslagen van woensdag 30 augustus 2006
  Moderator woensdag 30 augustus 2006 @ 00:16:19 #29
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_41313007
omg maar 27 post vandaag , BB6 word steeds saaier
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')