abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41242210
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van zondag 27 augustus 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
pi_41243427
Het gesprek in de keuken gaat over de live-uitzending, en dat Egbert er dan misschien uitgaat. Hij zegt dat, als dat gebeurt, hij dan het Ned. publiek gaat bedanken. Volgens de zusjes moet hij het publiek niet bedanken dan, maar het publiek z'n blote anus laten zien...
pi_41243450
Monique vertelt in de keuken allemaal verhalen over vroeger. Sabrina vult aan... papa zei dit, papa zei dat... dat het geen bordeel was ofzo als er dan een vriendje van haar was. Niemand was goed genoeg voor haar is geloof ik de strekking van het verhaal.
pi_41243470
Monique heeft een glas gebroken. Zus zegt voor de grap: dat gaat lekker... glazen breken... tampons in de wc... Monique wil het woord tampon nooit meer horen.
Sabrina is misselijk. Ze wil naar bed maar durft niet alleen:-(.
Tijn roept dat het na middernacht is, en slaap lekker! Iedereen is weg uit de keuken, alleen Monique wast een paar dingen af.

Tijn roept dat hij denkt dat het rond 4 uur is, maar het is pas half 1.

Marcel en Jeroen nog steeds in bad. Inmiddels is Janine erbij gaan zitten, en heeft het hoogste woord zoals gewoonlijk. Geluid is heel slecht te verstaan, dus kan er weinig over melden.
pi_41244690
Monique en Sabrina vermaken Egbert, Etienne, Rik en Tijn met vrolijke verhalen uit hun jeugd. Over het vriendje dat bovenop een inderhaast verstopt barbiehuis ging zitten, bunjee jumpen, en andere avonturen.

Marcel, Jeroen en Janine hebben het lang uitgehouden met elkaar in bad, maar zijn er nu ook weer bij.

1.15
Rik voelt zich erg ziek, en heeft jeuk en bultjes.
Janine en Egbert hebben ook bultjes

*ik ga naar bed
pi_41245103
klokt in...

op het moment dat er een aantal naar bed gaan, of dit aankondigen.
Een paar dames kussen Egbert welterusten.

Egbert blijft alleen, rokend, achter en praat in zichzelf nog iets van : ach jongen hou toch je mond.

Hij mijmert, glimlacht, denkt en rookt...

pi_41245189
Sabrina kruipt bij Egbert en hij klopt haar ff lekker op haar kont onderrug )

E10 gaat warme melk maken voor ze.
Sabrina heeft er een goed gevoel over dat E. niet naar huis gaat.
Je bent belangrijk hier in huis, je bent serieus. Mensen vinden de rust bij jou, we kunnen met ons verhaal bij jou terecht, wij zijn allemaal een beetje ADHD, en jij bent rust.

Egbert denkt dat Nederland niet op iemand als hij zit te wachten.
Sabrina hemelt hem helemaal op.
Peptalk momentje.. ze vind het niet leuk als ie weg is, en hij zal hen ook erg missen.

Egbert ziet het helemaal voor zich, en is bang dat ze hem al na een week vergeten zijn, omdat dat zijn ervaring is met voorgaande BB, en komt met het voorbeeld van Ralph.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 28-08-2006 02:03:43 ]
pi_41245274
Sabrina zegt tegen E10 dat ie een jonge vlotte gast is en ook niet bang hoeft te zijn om eruit gestemd te worden.

En dan ineens : wat loopt daar nou, een zilverfluisje? flisje? visje?
pi_41245350
Egbert denkt ook dat BB iedereen laat zien zoals ie is.
E10 zegt dat hij niet bang hoeft te zijn, omdat ie nog niets negatiefs heeft gedaan/meegemaakt.
Sabrina heeft haar kutmomentjes al gehad.
E10 kan zich geen betere moeder voorstellen dan Sabrina, en hoe ze dat in haar eentje zover heeft geschopt.

klokt weer uit
pi_41246967
Egbert zit in z'n eentje aan de bar te roken, te zuchten, een liedje te neurien (geef mij nu je hart, ik geef je er hoop voor terug) en voordat hij zogezegd zijn laatste peuk gaat roken, zegt ie: 'kansloos'.
pi_41246977

De camera zoomt in tussen Egbert en de telefoon. Hij heeft inmiddels al een aantal keer een allerlaatste peuk opgestoken. Hij wou een liedje zingen voor de streamkijkers (ons dus), maar bedacht zich net op tijd in de weet dat wij dat niet zullen waarderen. Ook heeft hij ons gevraagd te bellen, maar is vergeten om het telefoonnummer erbij te vermelden .

5:01 Inmiddels nog een bakje yoghurt en extra lawaai makend in de hoop dat iemand wakker wordt. Hij laat ons schrikken met de kreet hmmm lekker.

5.03 Inmiddels weer een peuk.
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 05:05 schreef BB-King het volgende:
Roel moest vorig jaar ongemerkt 15 peuken roken?

Eggbert had deze opdracht in een uurtje kunnen volbrengen zoals we nu zien.

[ Bericht 16% gewijzigd door ThaSandman op 28-08-2006 05:08:35 ]
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_41247014
Hij ataart geregeld naar de telefoon die schuin achter hem staat, pulkt aan zijn pink, rookt, zucht, piekert en staart voor zich uit met in zijn ene hand zijn hoofd en in zijn andere een peuk.....de peuk is op en hij pakt wat yoghurt uit de ijskast. 'Shit, geen suiker', mompelt hij, waarna hij de suikerbak vindt en suiker is zijn kommetje yoghurt gooit. Aan de bar gaat hij de yoghurt eten, de lepel schraapt over het kommetje en terwijl hij zit te smikkelen, mompelt ie: 'Lekker'.
pi_41247050
De yoghurt is op en er wordt weer een peuk gedraaid. Met de peuk in de mond opent hij de envelop van BB weer, haalt zijn leesbrilletje en leest de brief nog eens door.
pi_41247080
Na het lezen van de brief begint hij zijn leesbrilletje te onderzoeken, rookt zijn peuk, staart voor zich uit tot hij zichzelf aanmoedigt: 'Ja, nu echt naar bed', waanra hij zijn spulletjes opruimt en onder het mompelen van: 'Trusten, Nederland' gaat hij maar de slaapkamer en kruipt hij zachtjes in bed, al maakt zijn tiem wel een herrie als hij zijn broek uittrekt. Hij ligt op bed met zijn hoofd tegen de muur en lijkt al snel in slaap te vallen.
pi_41247101
5:22 Egbert ligt nog steeds op bed met zijn ogen open voor zich uit te staren. Zijn hoofd ligt niet op het kussen, maar tegen de achterwand aan.

5:26 Hij probeert te slapen, maar zijn ogen zijn toch weer open.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_41247117
En nu gaat ie dan eindelijk onder de dekens liggen, maar zijn ogen blijven open, slapen lukt dus nog niet.
pi_41247136
Egbert slaapt, althans, hij heeft toch al zo'n vijf minuten zijn ogen niet open gedaan en niet bewogen. Het hele huis is nu in rust.
pi_41247148
5.53

eindelijk.. Eggie slaapt.... weltruste egbert... enjoy your last night

Groetjes Kassandra :)
  maandag 28 augustus 2006 @ 06:10:44 #19
136777 Felixje
Forum Asiel gevonden
pi_41247156
Iemand in diepe slaap ( Vrouwenstem) zegt nee ditte.. nee ditte...

Uhm zucht ergens een mannenstem. ( Ik weet niet wie geluid van 4 streams staat aan terwijl ik starcontrol 2 aan het spelen ben op mijn PC)
een probleem is alleen een probleem als iemand er een probleem van maakt.
  maandag 28 augustus 2006 @ 06:15:42 #20
136777 Felixje
Forum Asiel gevonden
pi_41247160
iemand (man) zegt steeds in (rem) slaap Uhm Uhm ... Uhm Uhm...
een probleem is alleen een probleem als iemand er een probleem van maakt.
pi_41248030
Egbert heeft een onrustige nacht gehad. Slaapt eindelijk wel, maar lig veel te woelen in bed....

pi_41249001
Janine heeft een bezoek gebracht aan het toilet en Hilde is opgestaan en zit onder het genot van een sigaret weer een monoloog af te steken.
pi_41249178
*klokt in*

Hilde:"Mensenkinderen, wel lekker zo! Ik kwam hier binnen, ik zag die boom, ik dacht Creabea! Zo gaaf die boom!"
"Ik hoop dat het goed met je gaat, meid, ik blijf toch aan je denken"
"ff een kopje thee zetten, oh god, ik zit vast aan die stoel! Nou, beter vast aan die stoel dan aan iets anders"
"Weer een glas stuk, sjeezus!"

Ze gaat een beetje staan opruimen en rommelen in de keuken.

Op stream 3 en 4 Egbert, zelfs in zijn slaap met een dikke frons op zijn voorhoofd, en één
van de andere slaapkamers, nog geen beweging.
pi_41249296
Janine komt in de keuken.

Janine:" BB, ik houd echt van u, maar dat licht! Kunt u zo vriendelijk zijn om het licht te dimmen, nee hoor!"
"BB, mag ik aub vragen om een fohn, dan kan ik er ff een beetje decent uit zien!"
Janine kijkt in de camera en zegt:"Goedemorgen Nederland, hoe is het met u en met u, BB?"

Hilde vraagt via de telefoon om haar medicijnen aan BB.
Wat wel grappig is dat ze keurig haar naam zegt, net of BB niet ziet wie aan de telefoon is! :-)
pi_41249416
Hilde nodigt Janine uit voor een peukie, op de vraag of hilde nog sigaretten heeft antwoordt hilde eentje, Oke zegt Janine, dan ga ik weer stelen. Steel dan voor mij ook nog maar eentje is het antwoord van Hilde.
Janine zoekt in de keuken naar sigarettenkokers en haalt daar twee sigaretten uitl
pi_41249745
Hilde en Janine gaan aan de thee en de peuk.

H:" hoe was het vannacht?"

J;"Gezellig, leuk, ik heb dingen kunnen zeggen".
"Ik ben niet de enige die bepaalde mensen niet kan hebben".
"Gelukkig dachten ze hetzelfde als ik , daar was ik blij mee".

Hilde:" met wie was je dan?.
J:"Met Jeroen en met Marcel, hier en in bad."
"Bepaalde mensen gaat helemaal niet, dat geeft ook niet"
"Semih, Micheline en Marlies."
"Vooral Marlies, die kijkt op een bepaalde manier uit haar ogen, en Tijn, daar heb ik niks mee, die bestaat niet voor mij."

Ze geeft wat voorbeelden waarom het tussen haar en Tijn niet werkt.
Marlies heeft wat dingen over haar haar gezegd, dat was heel vals, daar kan ik niks mee.
En ze wil niet dat Marlies zich met haar haar bemoeit, Marlies heeft een blik in de ogen....

Hilde vindt dat Janine het nu heel goed, vergeleken met de eerste week.
Ze moest toch afkicken, zegt Janine
Ze horen het onweer buiten.
Janine blijft nog doorgaan over Marlies.
Ook over allerlei andere kleine dingetjes die anderen over haar gezegd had.
Marcia krijgt ook een veeg uit de pan.

Hilde:' wat zeiden Marcel en Jeroen?"
J:"Kunnen Semih en Marceline niet hebben."

Hilde: "ik vind de zusjes erg druk"
J:" Barbies"

J:"Als Egbert blijft hoop ik dat hij anders gaat denken, beste man, maar ik word doodmoe van hoe die man loopt te bedenken hoe hij in dit huis kan blijven."

Ze hebben het erover dat ze blij zijn dat ze in BB zijn, maar het soms nog niet beseffen.
pi_41249861
Hilde:" Eggie gaat neerstorten als hij eruit moet"
J:"daar kan ik met niets bij voorstellen, het is toch geen persoonlijk drama!"
H:"maar aan de andere kant, je kunt het je niet voorstellen als je het niet zelf bent"

Janine wil liever door het publiek eruit gestemd worden, dan door de bewoners, want het publiek kent ze toch niet.

Hilde vindt Egbert een lieve man, Janine ook, maar ze vinden dat hij wat meer moet genieten.

Janine denk dat het nog een heel stuk gemener gaat worden.

*klokt uit*
pi_41250050
Medicijnen van Hilde zijn in de voorraadkamer neergelegd.
Hilde gaat ze ophalen, bedankt BB voor het afleveren en zegt: fijn dat het nu gebeurt, dan hoeft niemand dit te weten. Janine kan zich dat voorstellen.
pi_41250582
Na wat strijkwerk en een wasje gaan Hilde en Janine nog een sigaretje roken.
Janine pikt weer twee sigaretten uit het doosje boven op de keuken en steekt vervolgens haar eigen sigaret aan de filterkant aan.
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:25:58 #30
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_41250902
H: Moeten wij geen brood bakken, ik kan niet kneden
J: Ik doe het niet, want als het mislukt heb ik 't weer gedaan.
H: Maar als ze uit bed komen is het toch fijn als er brood is
J: Absoluut
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_41252012
Milicia: ik heb zo een jeuk aan mijn doos
Hilde: Misschien heb je een schimmeltje
MIlicia: Nee het komt door het bad, ik douche me daarna wel, maar spoel het daar niet goed af, snap je?
Hilde: Ja dat kan of het is toch een schimmeltje........
pi_41252887
Janine en Hilde hebben vanochtend toen de rest nog sliep sigaretten gepakt uit een pakje in de keuken. Rik zei hiervan iets tegen Janine, en die ging helemaal flippen..
Rik heeft ook Hilde erop aangesproken die zei: "Tja als iemand anders het pakt, zeg ik geen nee"

maandag 28 augustus 2006 @ 14:51:08 #33
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41256757
Opeens gaat het over 'God' en 'geschapen' ...
Etienne: "Ik zou dat nooit zeggen hè.... dan zit er zo'n man op een troon.... Ik geloof wel in een meerdere, maar god is geen persoon. Ik denk dat god een bepaalde stof was en die heeft het leven kunnen maken"
Janine: "Ik zou het niet weten. Ik heb er geen flauw idee van"
Jeroen: "Ik geloof wel dat er iets is dat boven ons uitstijgt".
Hilde: "Er is niets. Wél is er een andere wereld"
Jeroen gelooft ook dat mensen die al overleden zijn kunnen meekijken.
Etienne: "Wie je bent dat is je lichaam. Maar er is ook een ziel en die stijgt omhoog".
Hilde: "Misschien zakt ie wel naar beneden man!"
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41257757
*klokt een uurtje in*

Rik en Marlies in de slaapkamer, bezig met het haar van Marlies.
Val in een gesprek, dus weet niet precies waar het over gaat. Ik denk over het feit dat ze geen tuin hebben. Janine komt binnen en zoekt haar sjaal, ze heeft het koud.
"je baas zal trots op je zijn", zegt Marlies.
"Hij weet niet dat ik er in zit, zegt Tijn, hij komt maar 2x in de maand in de zaak"

Tijn drinkt pas sinds januari koffie.
Marcia komt ook binnen, heeft het ook koud.
Maar het is wel 22 graden, zegt ze.

Hilde zit ook in de krullers, zie ik op de andere stream.
Daar zijn de zussen en Etienne op elkaar aan het springen.

T:" je gaat steeds meer merken dat de groep uit elkaar valt".
Marlies:" echt bizar".
T:" je ziet het ook aan de tafelverdeling".
Marlies:'We moeten eens kijken als wij aan de tafel gaan zitten, wie er dan bij ons komt zitten."
"Aan de andere kant doen we het zelf ook."

De tafeltjes kosten 259 euro, Tijn heeft het stickertje gezien! :-))
pi_41257886
Stream 3.

Sabine en Etienne samen op de bank, Etienne ligt tegen S. aangeklemt.
Tijn, Hilde en Monique op de andere bank.
Beetje neuzel gesprek.

Stream 1.

Milica en Jeroen aan het stoeien in de keuken.
Micheline is aan het opruimen en schoonmaken.
Jeroen gaat helpen en Milica verdwijnt, natuurlijk!
pi_41258235
Milica en Marcel nu bij Hilde op de bank.
Tijn en Monique verdwenen.
Marcel tegen Hilde:"Zullen we een potje 4 op een rij doen of moet je dan te veel denken?"

Etienne en Sabine over haar op de benen, Etienne grijpt meteen de kans om Sabine over haar benen te aaien.

Slaapkamer:

Marlies krijgt steeds meer krullen, Marcia en Micheline zitten erbij te kletsen.

Janine ook bij Hilde en Marcel.
Heel verhaal over een sjaal.

Jeroen en Milica in de keuken.
Over dat er gekletst wordt. Jeroen doet er zo min mogelijk aan mee, zegt hij.
Marcel ook, zegt hij!
Als je een beetje mensenkennis hebt, zie je wel dat mensen te lief en te aardig zijn, niet zichzelf.
Ik doe normaal, zegt Jeroen, hij gaat geen propaganda spelen! ?
J:"Heb je het wel naar je zin?"
M:'Jawel, maar je krijgt nu groepvorming, maar ik zit wel in de groep waarin ik wil zitten".
Jeroen heeft geen angst als mensen op hem willen stemmen, je moet genieten van je tijd in het huis, maar sommige mensen zijn te veel bezig met het spel.
Milica:"ik weet wel al met welke mensen ik overblijf!" Jeroen:"ik ook"
pi_41258581
Er wordt een beetje rondgerommeld door iedereen.
Spelletjes, haren doen, in de badkamer.

Rik doet voor de 37e keer de zelfde pluk haar door zijn krultang. gladmaker.

Etienne ligt nu met Milica op bed, en kust haar buik, want ze heeft buikpijn.

*klokt uit*

[ Bericht 23% gewijzigd door Spablauw op 28-08-2006 16:02:16 ]
pi_41260877
Iedereen zit bij elkaar in de zitkamer.
pi_41262667
Egbert en Marcia op de bank samen.
M:"Niet melodramatisch gaan doen, hoor!"
E:"Nee, he!" En let op wie je vertrouwd!"
M:"Ik ben geen open boek"

Het lijkt erop dat ze toch denken dat Egbert weggaat.

Het andere deel van de groep, de "nieuwe kokers" hebben het over hoe ze moeten bestellen en wat.
Tijn wil dat mensen een gedeelte van de bestellijst uit hun hoofd leren,ivm bestellen.
pi_41262719
Egbert en Marcia zitten bij elkaar te praten. Leuk vader en dochter gesprek.
Egbert heeft besloten om Marcia het geld te geven als hij er uit moet, Maria is het daar mee eens.

Marcia vertel over een droom en dat ze vind dat ze veel te weinig tegen haar moeder zegt dat ze van haar houd.
Verder praten ze een beetje over vanavond en wat als Egbert idd het huis uit zou moeten.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_41262775
De groep die over het bestellen overlegd, vind het jammer dat er niet meer samen gegeten wordt.
Tijn vindt het jammer dat mensen die koken het laatst aan de beurt zijn, en dus koud eten hebben. Ook wordt er niet gewacht op elkaar met eten, dezelfde mensen beginnen steeds al.

Tijn is Monique aan het rondtollen op de stoel, en die moet nu lopen. :-)

Kapper Rik is bezig met Milica.

Jeroen, Marcel en Etienne zijn aan het overschoppen, halen 39 x en worden hysterisch.

[ Bericht 10% gewijzigd door Spablauw op 28-08-2006 17:58:27 ]
pi_41263818
Sabrina zegt tegen Monique dat ze haar paracetamol moet kauwen! Dat wordt het meteen in de bloedbaan opgenomen! Monique doet het ook nog, en vind het erg vies! :-)

Terwijl Rik het haar van Micheline stylt, zegt Semih dat hij het zo wel volhoud, 3 maanden zonder sex! De zussen vinden hem lomp.

Tijn:" winegums bestellen?"
Sabrina:" nee, die plakken zo aan je darmen"
pi_41263946
De zussen vinden Semih bot.
Volgens hemzelf heeft hij last van "Gilles de la Tourette" :-)
pi_41265044
TV : Egbert haal een brief op in de DBK
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41265122
Ebert is zich aan het afdrogen in de badkamer.

Gehaast kleedt hij zich aan en vloekt als dat naar zijn zin niet snel genoeg gaat. "Ja, rustig an, hoor"

Hij hangt zijn zender om. "Dat gekloot, iedereen kan die brief toch ophalen"
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_41265346
Iedreen zit in de zitkamer

Egbert : Je weet dat de kijker beslist of je mag blijven, of mag blijven.

Je moet je koffer klaarmaken.

Pak je geld, en je mag tegen niemand zeggen aan wie je de helft gaat geven.

Leg de helft van je geld terug in je kluis. Zorg dat je de rest van het geld bij je hebt....

Zorg dat je je sleutel en je geld bij je hebt, bij de uitzending.
pi_41266158
Egbert is zijn koffer aan het pakken terwijl Marcia het geld zit te tellen op zijn bed. Tijn zit erbij.

Tijn zegt : Vergeet die condooms niet. Egbert " Ja, dat is de enige troost, dat ik eerder sex dan jij zal hebben, kansloze jongere !"

Hilde komt Egbert een hug geven.

"Het is precies verdeeld, Mars ?". Ja, pa. Egbert heeft zijn spullen in een grote en een kleine koffer gepakt. In de kleine koffer gaat er ook een trui mee. Voor als het koud is, vanavond.

Marcia : "Ja, het is koud, het is een miezerige dag, vandaag".

Tijn geeft aan dat de koffer niet dicht te krijgen is " Zoals een wijs man ooit zei; Kansloos; alleen als je derop gaat zitten, met je kale kop."
pi_41266644
Egbert verwijt ook niemand niets.

Als ik thuis zou zitten, zou ik er intens van die telefoon genieten.

Iemand anders zou er van in paniek raken. Alhoewel ik nu ook redelijk in paniek ben.

Egbert (over het inpakken van zijn koffer): "Je moet fotootjes in een koffertje gaan doen. Dat brak me."
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:02:56 #49
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41266947
Hilde praat met Marcel en Jeroen. Ze heeft nog nooit met één van hen twee apart gesproken zegt ze.
Ze denkt dat ze er anders wel diepe gesprekken mee zou kunnen voeren. Maar dat het nu niet lukt,
omdat ze voor elkaar antwoorden en je er niet tussen kan komen. Marcel en Jeroen dat dit niet zo is. Hilde: ik
weet helemaal niets van jullie en dat zou ik wel willen weten. Ik snap het wel, ik vertel ook niet zomaar mijn dingen.
Jeroen: dat zou je niet toch ook gewoon kunnen vragen.
Hilde: nee en nu apk ik het weer helemaal verkeerd aan natuurlijk.
Ze geeft aan dat ze de kans er niet voor krijgt met hen apart te praten.
Jeroen: maar dat kan toch ook niet hier in dit huis
Milicia: er komt ook altijd iemand bij
Hilde: ja dat is wel zo maar als ik iets met iemand wil, dan kan ik dat ook gewoon zeggen
Jeroen: ja maar wij kunnen wel prima praten zo hoor apart, komen we echt wel uit onze woorden
Hilde: ja together
Jeroen en Marcel hebben laatst seriueze gesprekken gehad toen ze in bad zaten. Dan had ze daar maar bij moeten komen
zitten.
Hilde: ik ben niet zo snel serieus met meerdere mensen
Jeroen: omdat je zelf snel afgeleid bent kun je niet met veel mensen serieus een gesprek voeren
Hilde: euh ja
Jeroen: dus eigenlijk ligt de schuld bij jou en geef je het nu aan ons
Hilde: ja

Ze gaan eten.
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:13:34 #50
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41267412
Het laatste eten met z'n allen bij elkaar. Wie gaat waar zitten?
Hilde: gaan wij hier als opa en oma bij elkaar zitten? Er staat nog een krukje. Eg, kom dan hier.
Egbert: ik wil geen krukje.
Hij gaat toch zitten, veel gekakel over zout, bestek en zitplaatsen. Iedereen zit. Eet smakelijk, lieve schatten.
Er is niet voor iedereen een lepel. Janine kon de ketjap niet vinden. Iemand houdt van ketjap.
Tij heft zijn vork: ik heb wle geen glas, maar mocht dit het laatste maal zijn samen, dan hoop ik
op veel loopse vrouwen aan de poort.
Egbert: dat ik maar eerder seks mag hebben dan jullie
Marcel: that's the spirit
Tijn: da denk je wel aan ons tijdens die sex denk ik
Egbert: haha dat weet ik wel zeker.

Toen Egbert vroeger weinig geld had at hij ook koude noedels. Het recept is van Semih.
'Had je dit ook in de saladebar Sem?' vraagt Janine. Hij antwoordt met Nee.
Janine: ik zou dit niet durven te maken, zomaar bij elkaar gooien.

Semih: wil je alsjeblieft geen fetakaas zeggen.
Milicia: waarom is dat dan
Semih: daar kan ik me zo aan irriteren; dat is alsof je je kaas kaas zegt
Milicia: oh zo
Tijn: van mij part zeg je fetakaas, paprikachips

Is het een contamininatie of een pleonasme?
Semih: pleonasme toch?
Nu wordt de uitspraak van bepaalde woorden besproken. Ca-ta-lo-gus.
Pirates of the Carribean. Uitspraak Nederlands of Engels.
Eén van de mannen zegt dat ie een hekel heeft aan mensen die praten met eten in hun mond.

Ze vinden het wel spannend vanavond. Uiterlijk half 10, is er iemand weg.
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:22:02 #51
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41267702
Er wordt gesproken over de pedofielen partij. Egbert: vindt het belachelijk dat mensen daar nog aandacht aan besteden. Rik: het is gewoon een ziekte. Etienne: een psychische stoornis ja maar geen ziekte.Tijn: ja net als anorexia een psychische stoornis. Rick: het is ook erg als je dat hebt. Hilde: nou is homosexualiteit dan een ziekte? Tijn lachend richting zijn broer: ja. Hilde: nou zet mij maar in die politiek en als ik weet waar ze zitten. Janine: ik word zo boos op mannen en vrouwen die iets met kinderen doen Tijn: ja iedereen Etienne: nou als iemand er voor zou zijn, zou ie het toch niet zeggen hier aan tafel Micheline: ja nou hun dus wel Hilde: die zijn nog niet in de media geweest, met namen en gezicht. Iedereen heeft ze al wel gezien.

Ze gaan er over ophouden, ze moeten er geen aandacht meer aangeven.
Marcel: want dat is juist wat ze willen
Egbert: juist
Marcel: seks met bejaarden vind ook niet lekker
Sabrina: dat vind ik nou juist wel
[...]
Egbert: intussen is het lied nog niet echt gevorderd

De bejaardenzorg in Nederland wordt besproken.

ik ga ff weg tot het weer leuk wordt
pi_41270926
Het Nederlandse volk heeft met 75% beslist dat Egbert in het huis mag blijven. De groep juicht als hij de DBK uitkomt.
pi_41271246
Volgens mij denken de bewoners dat de live nog moet beginnen!
Egbert zei net:" Nou nog ff door de live heen."
pi_41271432
Egbert, Marcia, Rik en Marlies aan het bijkomen.
De rest in de keuken.
Iedereen praat door elkaar heen.
pi_41273378
Marcia:" Geloof me, er komt nog wel iets!"

ETIENNE MOET ZIJN ZENDER CHECKEN

Iedereen was op slag stil. :-)

Het groepje van Egbert blijft maar praten over wat er gebeurde in de dagboek kamer.
Sabrina zorgt voor een drankje, ze zit er prachtig opgedoft uit.

De andere groep zit aan de spelletjestafel en Simih en Jeroen zijn aan het overtrappen.
De zussen zijn verdeeld.
Sabrina zit bij Marcel, Etienne, Hilde, Egbert en Milica.

Monique bij Tijn, Rik, Marlies, Micheline, Semhi en Jeroen.
Marcia loopt heen en weer, Janine zie ik niet.
pi_41276785
Micheline, Semih, Tijn en Jeroen doen een spelletje hooghouden met iets Janine is aan het schoonmaken (aanrecht) en vraagt of het hok open mag. Ze denkt dat ze er niet blij mee zijn. Streams weg van Janine.....
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_41276835
Streamers weer bedankt!

Verder in [BB6] Streamverslagen van dinsdag 29 augustus 2006
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:43:41 #58
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41299406
dankoewel
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?