Neequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:26 schreef C2C het volgende:
[..]
kom je wel is in den bosch bij het stoepje op de markt?
Bek houden kneusquote:
Je lult gewoon slapquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:28 schreef Devolution het volgende:
Oh enne, die maat ruilt em al in bij een bedrijf. En die RX van em ziet er wel ff mooier uit dan die op die geposte pic. ALs ik zeg dat ie geyl is, ís ie ook geyl en niet zo'n ding als op die pic![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:29 schreef no1uknow het volgende:
Brabant![]()
Lieve knappe blonde/donkerbruine meisje uit Brabant die met een zachte G sprekenDaar val ik als een blok voor
Een keer in de bus (170 naar Rotterdam) met een meisje (van 17 ongeveer) gekletst die dus donkerbruin haar had en uit Brabant kwam
![]()
![]()
Ja, had gepost dat ik geen nieuwe wilde openen maarja niemand deed het dus toch maar ff gedaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:35 schreef no1uknow het volgende:
Had jij wel de laatste post?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, had gepost dat ik geen nieuwe wilde openen maarja niemand deed het dus toch maar ff gedaan
Denk niet dat het zo simpel isquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:36 schreef no1uknow het volgende:
Nog een keer een vraagje he die ik al had gesteld:
'Het' schroefje dat op je cabarateur zit hé, hoe verder ie uit de cabarateur is, hoe sneller hij optrekt en hoe lager z'n top is?!
Of is het nou andersom?
Door middel van een schroefje aan je carb ga je doorgaans niet sneller optrekken, of je top veranderdquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:36 schreef no1uknow het volgende:
'Het' schroefje dat op je cabarateur zit hé, hoe verder ie uit de cabarateur is, hoe sneller hij optrekt en hoe lager z'n top is?!
Of is het nou andersom?
Electronica op je hoofd + zweet = slecht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:24 schreef no1uknow het volgende:
Wat een lulkoek, als je veel zweet maakt t bij dat ding toch niks uit. Hij is ook helemaal niet zwaar
In de OP is het wel goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:37 schreef no1uknow het volgende:
Klootviool, het moest #28 zijn ipv 27.
zucht.
Volgende keer open ik 'm wel weer...
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:40 schreef Messenga het volgende:
Voila.
Gelukkig is humor bij jou een woord wat je niet kent, ik zou nog bijna gaan lachen joh. doe's normaal ofzo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maarre volgende keer niet meer posten he, het Brommerorgaan had besloten dat u finaal moest opbokken
![]()
![]()
Happenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gelukkig is humor bij jou een woord wat je niet kent, ik zou nog bijna gaan lachen joh. doe's normaal ofzo.
Anders neem je me even niet zo serieusquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gelukkig is humor bij jou een woord wat je niet kent, ik zou nog bijna gaan lachen joh. doe's normaal ofzo.
schoolquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:41 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga slapen.
Morgen school, 7.00 opstaan.
Slaapze!![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:41 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga slapen.
Morgen school, 7.00 opstaan.
Slaapze!![]()
Iets met PI's enzo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Anders neem je me even niet zo serieus![]()
Wie welquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja snap nog steeds zijn PMS aanval niet
nog een keer het antwoord.. dat heeft dr geen reet mee te maken, das alleen je stationairquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:36 schreef no1uknow het volgende:
Of is het nou andersom?
Oohja, of luchtstel dusquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
nog een keer het antwoord.. dat heeft dr geen reet mee te maken, das alleen je stationair
puchquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:50 schreef Sloavink het volgende:
Nu ik ook een brommer heb zal ik me bij dit topic aansluiten. Ik heb een puch ms50 uit 1968. Omgebouwd naar een echte Haagse puch. Binnekort neem ik er wel wat foto'tjes van.
TVP trouwens
stnd puch carbquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:54 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Oohja, of luchtstel dus
Maar blijf er maar gewoon van af
Tja probleem is dat ze of teringeil of trol zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:07 schreef fs180 het volgende:
EN BELGISCHE MEISJES ZIJN UBERGEIL dus geiler dan brabanders... want dat zijn boeren![]()
ja echt wel, vriend van me zus is er zo 'nquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:07 schreef fs180 het volgende:
EN BELGISCHE MEISJES ZIJN UBERGEIL dus geiler dan brabanders... want dat zijn boeren![]()
is geen probleem toch.. trol hoef ik niet en iets minder dan ubergeil ook nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja probleem is dat ze of teringeil of trol zijnZit niks tussen daar
Kloptquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
is geen probleem toch.. trol hoef ik niet en iets minder dan ubergeil ook niet![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:02 schreef fs180 het volgende:
is iedereen weer maffen omdat ze naar school moeten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |