En dan dit?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
I will not! Dan lijkt het net alsof ik labiel ben.
Ik had namelijk het hele gekke idee dat stabiele mensen geen maatschappelijk werkers nodig hadden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:13 schreef Chowi het volgende:
[..].
En ik kon nog niet eens uitslapen, omdat er om elf uur van diemaatschappelijk werkers
kwamen.
Hoi Shir, waar had je die boete voor gekregen? Naughty woman...quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:23 schreef Shirley het volgende:
Whehehe. Interessante OP.
Vertel op Chowi!
Ik had een labiel iemand aangereden. Op een zebrapad.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:24 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Hoi Shir, waar had je die boete voor gekregen? Naughty woman...
Dan heb je dat mooi verkeerd gedacht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:18 schreef Playdohseksueel het volgende:
Ik had namelijk het hele gekke idee dat stabiele mensen geen maatschappelijk werkers nodig hadden.
Toch niks mis met de auto nu he?!quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik had een labiel iemand aangereden. Op een zebrapad.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan heb je dat mooi verkeerd gedacht.![]()
Och, hier nog zo'n afgewerkte lederen jas.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan heb je dat mooi verkeerd gedacht.![]()
Gelukkig niet zeg!quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:25 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Toch niks mis met de auto nu he?!
Waarom? Een maatschappelijk werker betekend niet meteen dat je labiel bent.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:25 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Och, hier nog zo'n afgewerkte lederen jas.
Iemand die stabiel is heeft geen maatschappelijk werker nodig. Period.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom? Een maatschappelijk werker betekend niet meteen dat je labiel bent.![]()
Het kan ook voor familie zijn. Of voor andere zaken.
uhuhquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom? Een maatschappelijk werker betekend niet meteen dat je labiel bent.![]()
Het kan ook voor familie zijn. Of voor andere zaken.
Eens. Een stabiel iemand lost z'n problemen zelf op.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:29 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Iemand die stabiel is heeft geen maatschappelijk werker nodig. Period.
Zou zomaar kunnen, heb jij daar een probleem mee? Is jouw leven dan leeg genoeg om mij op mijn leegheid te komen wijzen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:31 schreef remlof het volgende:
Bespeur ik hier een bovenmatige interesse van TS voor de levens van anderen?
Zou dat zijn omdat haar eigen leven zo leeg is?
Chowi kontlikker.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:31 schreef remlof het volgende:
Bespeur ik hier een bovenmatige interesse van TS voor de levens van anderen?
Zou dat zijn omdat haar eigen leven zo leeg is?
Ze heeft in elk geval de nodige halve liters gehad!quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Chowi = bier.
Ik wou gewoon op een nette manier zeggen "bemoei je met je eigen zaken"quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:35 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, heb jij daar een probleem mee? Is jouw leven dan leeg genoeg om mij op mijn leegheid te komen wijzen?
Rot een tyfuseind op, iemand die stabiel is heeft toch zeker geen bijval nodig van zijn/haar internetvriendjes?
Dan stuur je haar toch een mailtje.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:43 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Ze heeft in elk geval de nodige halve liters gehad!
Maar goed, wil iedereen nu misschien oprotten? Ik wacht op de hoofdpersoon.
Zeg, is het je vriendinnetje ofzo? Er wordt hier nog meer verdedigd dan in een rechtszaal.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan stuur je haar toch een mailtje.Zeikstraal.
Nergens voor nodig, gewoon oprotten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wou gewoon op een nette manier zeggen "bemoei je met je eigen zaken"
objection!!!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg, is het je vriendinnetje ofzo? Er wordt hier nog meer verdedigd dan in een rechtszaal.
Ow je verwachtte echt dat alleen Chowi in je topic zou reageren?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:48 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, gewoon oprotten.
Het is toch niet van belang voor jou? Kun je misschien nu opbokken, kutnewbie.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow je verwachtte echt dat alleen Chowi in je topic zou reageren?
ik zie het zelf alleen maar als grappig om de inmiddels frustie TS lastig te vallen met dit soort opmerkingen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg, is het je vriendinnetje ofzo? Er wordt hier nog meer verdedigd dan in een rechtszaal.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:55 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Het is toch niet van belang voor jou? Kun je misschien nu opbokken, kutnewbie.
newbiequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:55 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:55 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
quote:
Dus jij kijkt alleen naar een registratiedatum? Je komt hier nog niet zo lang he?quote:
vrij grappig dat juist JIJ die vraag moet stellenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:58 schreef remlof het volgende:
Hoelang heb je al niet geneukt TS?
Sorry, ik neuk alleen 100% halal.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:58 schreef remlof het volgende:
Hoelang is het voor jou geleden dat je je als iemand van je eigen leeftijd gedroeg en ook daarmee omging?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:58 schreef remlof het volgende:
nee maar tis vast een kloon dus geen newbiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh, de naieviteit!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als je 36 bent mag je die vraag zelf beantwoordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hoelang is het voor jou geleden dat je je als iemand van je eigen leeftijd gedroeg en ook daarmee omging?
Of denk je dat je nog steeds 18 bent....
Met dit account is het wel een newbie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee maar tis vast een kloon dus geen newbie![]()
ik mag toch wel hopen dat ik dan tenminste wel een leven heb,in tegenstelling tot jou.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je 36 bent mag je die vraag zelf beantwoorden
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen je 18 was heb je zeker veel actie moeten missen he, met zoveel puisten...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moest lachen kutkloonquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:08 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Toen je 18 was heb je zeker veel actie moeten missen he, met zoveel puisten...
Ik denk dat je jezelf al tevreden zou stellen met de helft van het leven dat ik hebquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:08 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik mag toch wel hopen dat ik dan tenminste wel een leven heb,in tegenstelling tot jou.
Lees je eigen post nou eens terug meid, wie is hier triest?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
!
Vind je jezelf dan niet erg triest? Of is je hersencapaciteit echt maar net zo beperkt als een 16 jarige VMBO knul?
Die waren met 16 al verdwenen gelukkig en hebben me trouwens nooit in m'n sociale leven belet...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:08 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Toen je 18 was heb je zeker veel actie moeten missen he, met zoveel puisten...
Pac Man~~~~quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf al tevreden zou stellen met de helft van het leven dat ik heb
M.a.w. maak je geen zorgen!
[..]
Lees je eigen post nou eens terug meid, wie is hier triest?
[..]
Die waren met 16 al verdwenen gelukkig en hebben me trouwens nooit in m'n sociale leven belet...
zo, wel weer genoeg gehapt
ik denk dat ik al het leuk in jouw leven al een keer heb beleefd voor ik 2 was. dus maak je maar geen zorgen over mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf al tevreden zou stellen met de helft van het leven dat ik heb
M.a.w. maak je geen zorgen!
Je maakt mij niet wijs dat je met zo'n grafkankerkop ooit een lekker wijf hebt gehad...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:15 schreef remlof het volgende:
Die waren met 16 al verdwenen gelukkig en hebben me trouwens nooit in m'n sociale leven belet...
Nog steeds jij. Als ik over tig jaar 36 ben, ga ik me echt niet op een forum omcirkelen met allemaal pubers, geilen op meisjes die jonger dan de gemiddelde penislengte zijn en dan praten over bier, tieten en weet ik het.. Dan moet je wel een heel eenzaam bestaan hebben. Ik bedoel, als je de avond van je leven hebt op een ONZ meet, ben je diep gezonken hoor...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Lees je eigen post nou eens terug meid, wie is hier triest?
[..]
Dat weet ik. Ik vergelijk hem met de brommerjeugd van nu.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
En VMBO bestond toen geeneens, dus dat is al helemaal een domme opmerking
He doe eens normaal.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:19 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je met zo'n grafkankerkop ooit een lekker wijf hebt gehad...
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nog steeds jij. Als ik over tig jaar 36 ben, ga ik me echt niet op een forum omcirkelen met allemaal pubers, geilen op meisjes die jonger dan de gemiddelde penislengte zijn en dan praten over bier, tieten en weet ik het.. Dan moet je wel een heel eenzaam bestaan hebben. Ik bedoel, als je de avond van je leven hebt op een ONZ meet, ben je diep gezonken hoor...
Jezus! Is hij er ooit eens geweest?! En heeft hij het naar zijn zin gehad?!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik bedoel, als je de avond van je leven hebt op een ONZ meet, ben je diep gezonken hoor...
Yepzquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Is dit m voor vanavond?
Mijn kop is niet tering, als je geen kutkankertyfusnewbie was, zou je dat weten, ouwe schoenzool.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
He doe eens normaal.Remlof is een toffe vent. Laat jou teringkop eens zien dan.
Typed een heldhaftige kloon, hou toch op johquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:19 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je met zo'n grafkankerkop ooit een lekker wijf hebt gehad...
Doe jij nou nog maar eens een blokje om j.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Typed een heldhaftige kloon, hou toch op joh.
jogy is oke olee oleequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat die kloon wel knapper is dan Remlof. Maar goed, dat is verder niet van belang in dit topic.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:24 schreef jogy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat die kloon wel knapper is dan Remlof. Maar goed, dat is verder niet van belang in dit topic.
Neh. Ik weet niet wie je bent of waarom je dit doet maar je hebt je maar een beetje te gedragen. Het is wel érg makkelijk om anoniem te jennen, leuk, maar wel makkelijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:24 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Doe jij nou nog maar eens een blokje om j.
Ik vind het leuk om mensen waar ik op fok en msn mee praat eens echt te ontmoeten, dan leer je ze tenminste echt kennen... Niet dat het dan meteen de avond van m'n leven is maar het is weer eens wat anders, je zou het ook eens moeten proberen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nog steeds jij. Als ik over tig jaar 36 ben, ga ik me echt niet op een forum omcirkelen met allemaal pubers, geilen op meisjes die jonger dan de gemiddelde penislengte zijn en dan praten over bier, tieten en weet ik het.. Dan moet je wel een heel eenzaam bestaan hebben. Ik bedoel, als je de avond van je leven hebt op een ONZ meet, ben je diep gezonken hoor...
Verdomme J, werk eens een beetje mee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:24 schreef jogy het volgende:
En nog gefrustreerd ook, uit op een relletje. Weeheee
Kom kom kom, niet zo terughoudend. Mijn kop is echt wel een mooi ding!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat die kloon wel knapper is dan Remlof. Maar goed, dat is verder niet van belang in dit topic.
Niet voor jou, oma.quote:
Oh, het zal best een regelrechte adonis zijn hoor maar dat is het punt niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
ik heb nu al 3 kinderen, niet van mezelfquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om mensen waar ik op fok en msn mee praat eens echt te ontmoeten, dan leer je ze tenminste echt kennen... Niet dat het dan meteen de avond van m'n leven is maar het is weer eens wat anders, je zou het ook eens moeten proberen.
Maar waarschijnlijk snap je mij gewoon niet omdat jij hoopt op je 36e al 3 kinderen van jezelf te hebben. Prima. Maar laat mij dan lekker m'n eigen leven leiden.
Waarom zou ik dat moeten proberen? Ik heb al zat mensen in het echte leven om me heen waar ik het leuk mee heb, daar heb ik geen Fokkers of mensen van msn voor nodig. En hoe ik m'n toekomst later zie, maakt geen reet uit. Feit blijft dat het nogal vreemd is dat iemand van jouw leeftijd met jonkies omgaat. Maar verder moet je gerust je gang gaan, doe wat je niet laten kunt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om mensen waar ik op fok en msn mee praat eens echt te ontmoeten, dan leer je ze tenminste echt kennen... Niet dat het dan meteen de avond van m'n leven is maar het is weer eens wat anders, je zou het ook eens moeten proberen.
Maar waarschijnlijk snap je mij gewoon niet omdat jij hoopt op je 36 al 3 kinderen van jezelf te hebben. Prima. Maar laat mij dan lekker m'n eigen leven leiden.
De insteek en de wendingen in dit topic is nou niet iets wat ik als grappig ervaar ( maakt niet uit verder trouwens ) en een beetje tegengas is nooit weg.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Verdomme J, werk eens een beetje mee.
Niet zo zeiken j. Ik open dit topic niet voor die horde Volendamslachtoffers, maar voor Chowi.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh, het zal best een regelrechte adonis zijn hoor maar dat is het punt niet.
chowi=bierquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:29 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Niet zo zeiken j. Ik open dit topic niet voor die horde Volendamslachtoffers, maar voor Chowi.
Kom op joh..even spelen, dan mag je straks de sleutel in het slot steken. Dit is de betere nachtbagger!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh, het zal best een regelrechte adonis zijn hoor maar dat is het punt niet.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:29 schreef frenzy2003 het volgende:
ik zie het al helemaal voor me,Remlof op een date:
meisje: heb je ook veel vrienden?
Remlof: ja tuurlijk,moemoe,pussydeluxe,biogarde,sebasser enzo.
meisje: zijn dat niet erg rare namen?
remlof: nee dat zijn nicknames van het forum waar ik dag en nacht rondhang.
meisje: maar is dat niet een beetje zielig?
remlof: nee hoor,ik ga vaak de strijd aan met Sebasser om achter meisjes aan te zitten die nooit op me zouden vallen als ze me echt zouden zien
meisje: ow ehm,ik moet even naar de wc......
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:29 schreef frenzy2003 het volgende:
ik zie het al helemaal voor me,Remlof op een date:
meisje: heb je ook veel vrienden?
Remlof: ja tuurlijk,moemoe,pussydeluxe,biogarde,sebasser enzo.
meisje: zijn dat niet erg rare namen?
remlof: nee dat zijn nicknames van het forum waar ik dag en nacht rondhang.
meisje: maar is dat niet een beetje zielig?
remlof: nee hoor,ik ga vaak de strijd aan met Sebasser om achter meisjes aan te zitten die nooit op me zouden vallen als ze me echt zouden zien
meisje: ow ehm,ik moet even naar de wc......
Als ik het echt zo erg vond en het idee had dat Chowi dit niet aan zou kunnen ofzo dan had er gewoon een slotje op gegaan. Maar dat is niet zo en ik post gewoon als user, niet zeiken. Of moet ik meteen maar mee gaan lopen omdat het stoer is ofzo?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:29 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Niet zo zeiken j. Ik open dit topic niet voor die horde Volendamslachtoffers, maar voor Chowi.
quote:
Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten proberen? Ik heb al zat mensen in het echte leven om me heen waar ik het leuk mee heb, daar heb ik geen Fokkers of mensen van msn voor nodig.
Moet jij zeggen (checkt profiel)quote:En hoe ik m'n toekomst later zie, maakt geen reet uit. Feit blijft dat het nogal vreemd is dat iemand van jouw leeftijd met jonkies omgaat.
Precies, dat doe ik ook. Ik vroeg me alleen af waar jij je mee bemoeitquote:Maar verder moet je gerust je gang gaan, doe wat je niet laten kunt.
began the clone wars havequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Christus ik ga ook maar met een kloon posten zo
Attack of the clones hier
Kom op zeg, meelopen, jezus hoe diep zit je met je harses in dit kutforum? Ga toch haringbraden met je vriendjes van het brandwondencentrum.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik het echt zo erg vond en het idee had dat Chowi dit niet aan zou kunnen ofzo dan had er gewoon een slotje op gegaan. Maar dat is niet zo en ik post gewoon als user, niet zeiken. Of moet ik meteen maar mee gaan lopen omdat het stoer is ofzo?
M'n tijd doden en mensen zoals jou stangen. Er is trouwens een behoorlijk verschil tussen online ergens zijn en redelijk anoniem wezen, en werkelijk met mensen die je enkel kent van internet afspreken en daar ''leuke'' dingen mee doen.quote:
Makkelijke opmerking van je. Ik krijg er trouwens voor betaald, dus ook totaal wat anders. Beetje appels met peren vergelijken.quote:Moet jij zeggen (checkt profiel)
Ik heb ook genoeg fok!kers van m'n eigen leeftijd ontmoet hoor, gelukkig.
Ach, daar is een forum voor, om je te bemoeien met anderen, je mening verkondigen, dat soort shit.quote:Precies, dat doe ik ook. Ik vroeg me alleen af waar jij je mee bemoeit
Ga je ook bewijzen dat je mensen kent van je eigen leeftijd? In dat geval wacht ik nog even...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:32 schreef remlof het volgende:
Moet jij zeggen (checkt profiel)
Ik heb ook genoeg fok!kers van m'n eigen leeftijd ontmoet hoor, gelukkig.
Ik wou het niet zeggenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:37 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Ga je ook bewijzen dat je mensen kent van je eigen leeftijd? In dat geval wacht ik nog even...
Ja mij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:37 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Ga je ook bewijzen dat je mensen kent van je eigen leeftijd?
Ja, dat is dan weer geloofwaardig. Want je ziet er inderdaad uit als een verlepte 40 jarige.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:40 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Jij bent echt geen 36, eerder 63!!!!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:41 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ehm,geen fokker. anders komt Yvonne ook nog wel dichtbij genoeg.
Neuh ik hoef me niet zo nodig te bewijzen. Die leeftijd ben ik wel voorbijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:37 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Ga je ook bewijzen dat je mensen kent van je eigen leeftijd? In dat geval wacht ik nog even...
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat is dan weer geloofwaardig. Want je ziet er inderdaad uit als een verlepte 40 jarige.
Laat jouw kop eens zien dan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:40 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Jij bent echt geen 36, eerder 63!!!!
Waarom zou jij dat moeten doen??? Chowi kan dat zelf toch ook doen als het haar niet bevalt en het voor haar te ver gaat....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik het echt zo erg vond en het idee had dat Chowi dit niet aan zou kunnen ofzo dan had er gewoon een slotje op gegaan. Maar dat is niet zo en ik post gewoon als user, niet zeiken. Of moet ik meteen maar mee gaan lopen omdat het stoer is ofzo?
Wou je weg dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:37 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
hoiquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waarom zou jij dat moeten doen??? Chowi kan dat zelf toch ook doen als het haar niet bevalt en het voor haar te ver gaat....![]()
"Goh."quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh ik hoef me niet zo nodig te bewijzen. Die leeftijd ben ik wel voorbij
Nee, te sexy voor internet, het zou crashen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Laat jouw kop eens zien dan.![]()
Een beetje collega doet wel eens iets voor een ander, maar zoals gezegd is dat hier bij lange na niet nodig, whoever de fuck die playdohsexueel ook zou moeten zijn in zijn originele verpakking dusquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waarom zou jij dat moeten doen??? Chowi kan dat zelf toch ook doen als het haar niet bevalt en het voor haar te ver gaat....![]()
Doe eens lief ofzo tegen ratelslangetjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ah, je hoort die opmerking dus vaker?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:45 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Hoelang ben jij trouwens al crackverslaafd?
Ja van users die uitgeluld zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ah, je hoort die opmerking dus vaker?
Aaaaah.... ben jij dr beschermengeltje ofzo? Ze is een grote meid, kan vast prima zelf wat zeggen als het d'r niet bevalt. Al dat gelik en vriendjespolitiek hier.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Doe eens lief ofzo tegen ratelslangetje
Tuurlijk, maar dit had Chowi best wel zelf kunnen afhandelen, ze doet het prima hier...eigenlijk begrijp ik nieteens waarom er op die kloon zo erg wordt ingegaanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Een beetje collega doet wel eens iets voor een ander, maar zoals gezegd is dat hier bij lange na niet nodig, whoever de fuck die playdohsexueel ook zou moeten zijn in zijn originele verpakking dus.
Ah, nou dan is het de eerste keer dat je hem hoort van iemand die niet uitgeluld is!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja van users die uitgeluld zijn.![]()
hee doe eens lief tegen SoLquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Aaaaah.... ben jij dr beschermengeltje ofzo? Ze is een grote meid, kan vast prima zelf wat zeggen als het d'r niet bevalt. Al dat gelik en vriendjespolitiek hier.
Ach, hij laat blijken dat hij meer weet dan de gemiddelde baggeraar wat betreft users hier en daar en heeft vanavond een baldadige avond, heeft iedereen wel eens.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dit had Chowi best wel zelf kunnen afhandelen, ze doet het prima hier...eigenlijk begrijp ik nieteens waarom er op die kloon zo erg wordt ingegaan![]()
eeejquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Fuck it. Er doet ook niemand lief tegen mij.
*doet liefquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Fuck it. Er doet ook niemand lief tegen mij.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:32 schreef remlof het volgende:
Moet jij zeggen (checkt profiel) [afbeelding]
Nogmaals:bewijs het maar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:45 schreef Playdohseksueel het volgende:
Nee, te sexy voor internet, het zou crashen.
Ik gebruik dat niet. En ben ook niet verslaafd.quote:Hoelang ben jij trouwens al crackverslaafd?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Doe eens lief ofzo tegen ratelslangetje
Vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Aaaaah.... ben jij dr beschermengeltje ofzo? Ze is een grote meid, kan vast prima zelf wat zeggen als het d'r niet bevalt. Al dat gelik en vriendjespolitiek hier.
inderdaad internet, alles en iedereen bestaat uit eentjes of nulletjesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vriendjespolitiek...Uhhh hallo...het is maar internet
![]()
![]()
Wat schattig.... het debiele hondje is ook weer even vrijgelaten uit z'n dwangbuis.quote:
Nergens voor nodig, dat is niet relevant.quote:
Moet ik gaan uitzoeken wat je wel gebruikt? Want zo'n kop krijg je echt niet van het geheelonthouden.quote:[..]
Ik gebruik dat niet. En ben ook niet verslaafd.![]()
ik moest lachen :'0quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat schattig.... het debiele hondje is ook weer even vrijgelaten uit z'n dwangbuis.
Dribbel_quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat schattig.... het debiele hondje is ook weer even vrijgelaten uit z'n dwangbuis.
Ja precies! Het is maar internet! Waarom dan voor anderen opkomen? Laat ze lekker, het zijn toch maar mensen van internet. Waarom op mijn posts reageren? Het is toch maar internet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vriendjespolitiek...Uhhh hallo...het is maar internet
![]()
![]()
Je reageert zwaar overtrokken schat...en jij bent een zogenaamde oldbie???quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja precies! Het is maar internet! Waarom dan voor anderen opkomen? Laat ze lekker, het zijn toch maar mensen van internet. Waarom op mijn posts reageren? Het is toch maar internet.
uhuhquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:56 schreef Sebasser het volgende:
Raar topic.
Overtrokken? Nee hoor. Ik reageer zoals jullie hier reageren. Kunnen er niet tegen als er ''vriendjes'' worden aangevallen. En voor de rest boeit het me allemaal niet meer. Ik heb slaap, dat is belangrijker. Tabee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je reageert zwaar overtrokken schat...en jij bent een zogenaamde oldbie???
ik denk dat je lang kan wachtenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:57 schreef Playdohseksueel het volgende:
Komt die labiele zeug nog of moet ik tot morgen wachten?
Geef maar toe dat je niet durft.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:52 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, dat is niet relevant.
[..]
quote:Moet ik gaan uitzoeken wat je wel gebruikt? Want zo'n kop krijg je echt niet van het geheelonthouden.
Ja, ga maar slapen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:57 schreef Playdohseksueel het volgende:
Jezus, r2ckson, nu zie ik het pas.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:57 schreef Playdohseksueel het volgende:
wietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je niet durft.![]()
[..]
[afbeelding]![]()
die quote ik effequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:57 schreef Playdohseksueel het volgende:
Bek dicht n00b.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:56 schreef Sebasser het volgende:
Raar topic.
Dat zegt elke halve josti tegenwoordig.quote:
Tjeeeeeeeeeeeeeee, tis allemaal wel heel erg belangrijk voor je.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:57 schreef Playdohseksueel het volgende:
'vriendjes'quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Overtrokken? Nee hoor. Ik reageer zoals jullie hier reageren. Kunnen er niet tegen als er ''vriendjes'' worden aangevallen. En voor de rest boeit het me allemaal niet meer. Ik heb slaap, dat is belangrijker. Tabee.
\\internetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
'vriendjes'.... nogmaals voor Shirley...Whooohooo het is maar internet
.
gaan je uitspattingen richting mij je vannacht weer een ban opleveren jajongetje?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bek dicht n00b.
En deze kloon zeikt remlof af, ergo: i like.
Hou zelf je mond dichtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bek dicht n00b.
En deze kloon zeikt remlof af, ergo: i like.
Ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
gaan je uitspattingen richting mij je vannacht weer een ban opleveren jajongetje?
Laat maar, volgens mij ben je net zo labiel als Chowi als je mijn punt geeneens uit die post kan halen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
'vriendjes'.... nogmaals voor Shirley...Whooohooo het is maar internet
.
HOUD JE BEK KANKERMONGOOLquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ok, ik tikte het verkeerd, ik was er al eerder achter in het feedbacktopic, maar dat was ik weer vergeten. Niet boeiend verder. Maar vertel, waar komen die issues vandaan, met betrekking tot mijn kersverse collega? Ik vind dat ze het goed doet eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:59 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Dat duurde lang, draadezel!
Ik heb nog nooit een ban gekregen voor iets dergelijks, iedereen met half-a-brain vindt jou een kneus namelijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
gaan je uitspattingen richting mij je vannacht weer een ban opleveren jajongetje?
hee lief hondjequote:
merk je nix van...ik leid je wel afquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof je weet waar je het over hebt pisvlekquote:
Remlof heeft volgens mij genoeg lol hoor. Maak je maar niet druk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hou zelf je mond dicht
En dat die takkekloon remlof afzeikt is niet goed, dat is slecht.
Sinds wanneer kan ik het goed vinden met een kersverse?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, ik tikte het verkeerd, ik was er al eerder achter in het feedbacktopic, maar dat was ik weer vergeten. Niet boeiend verder. Maar vertel, waar komen die issues vandaan, met betrekking tot mijn kersverse collega? Ik vind dat ze het goed doet eerlijk gezegd.
Je kent me niet, je weet niet wat ik weet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof je weet waar je het over hebt pisvlek.
Dat zei ik ook altijd in groep 8quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je moeder op een houtvlot en je bastaardzus erbij.
Remlof heeft altijd wel genoeg lol ja, daar zorgt ie wel voor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Remlof heeft volgens mij genoeg lol hoor. Maak je maar niet druk.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Laat maar, volgens mij ben je net zo labiel als Chowi als je mijn punt geeneens uit die post kan halen.
Zoek het lekker uit ook joh...
Daarom, jij bent een laatste restant aan ontgroening.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:04 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan ik het goed vinden met een kersverse?
Daarom wilde ik het op jouw niveau houden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd in groep 8![]()
Ik weet dat je een newbie bent, dik en lelijk. Verder hoef ik niet stoer te doen, ik ben dat van nature al, en er is niks wat jij of een andere stakker kan zeggen dat daar iets aan zal veranderen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kent me niet, je weet niet wat ik weet.
Je kan dan wel stoer doen, maar je bent het niet.
Sebasser to the rescue en opeens post remlof ook weerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hou zelf je mond dicht
En dat die takkekloon remlof afzeikt is niet goed, dat is slecht.
Als ik die zou durven inkoppen zou ik dat als een vlek op m'n ego beschouwenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
Daarom wilde ik het op jouw niveau houden.
Moet jij geen luiers verschonen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
Daarom wilde ik het op jouw niveau houden.
Oh help, ik voel mij aangevallen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik weet dat je een newbie bent, dik en lelijk. Verder hoef ik niet stoer te doen, ik ben dat van nature al, en er is niks wat jij of een andere stakker kan zeggen dat daar iets aan zal veranderen.
De dreiging is maar minimaal hoor, ik blijf nooit lang 'unbanned'. Sterker nog, ik ben er weer vandoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Daarom, jij bent een laatste restant aan ontgroening.
ik vermaak me kostelijk!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Remlof heeft altijd wel genoeg lol ja, daar zorgt ie wel voor.
Ik ben onschuldig!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:07 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
De dreiging is maar minimaal hoor, ik blijf nooit lang 'unbanned'. Sterker nog, ik ben er weer vandoor!
Arme bibberboy.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:07 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
De dreiging is maar minimaal hoor, ik blijf nooit lang 'unbanned'. Sterker nog, ik ben er weer vandoor!
Ik verwachtte van jou ook geen problemen hoor. Maar goed, ik stel mijn vraag wel een andere keer, anders moet ik weer sleutelen.quote:
lik me zipjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Politie op zipjes
First hit op google op Zipjes
Ik heb vanavond 1 note gezet en dat was omdat iemand een fopi neer gooide, dat was het.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:09 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Onschuldig in je endeldarm misschien!
hoeveel notes heb je doorgespit?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:09 schreef jogy het volgende:
Toch wel handig om een kleurtje te hebben met betrekking tot informatievergaring.
Nou, als het om een fopi gaat is het natuurlijk een heel ander verhaal!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb vanavond 1 note gezet en dat was omdat iemand een fopi neer gooide, dat was het.
johny walker blue label svpquote:
Die van jou net, senseo is ook bochtquote:
tel m'n notes eens ik wil weten hoeveel ik er heb !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb vanavond 1 note gezet en dat was omdat iemand een fopi neer gooide, dat was het.
331quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
tel m'n notes eens ik wil weten hoeveel ik er heb !![]()
Ik ben wel licht met mijn 1m72 en hooguit 52 kilootjesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hier, ik heb wel wat voor je.
Sterke drank heb ik wel genoeg, alleen ik wil iets licht's
Check, ik flikker wel een hangslot op als ik ga slapen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:11 schreef Verstekbakker het volgende:
Hier mag trouwens wel een slot op j.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben wel licht met mijn 1m72 en hooguit 52 kilootjes![]()
daar zijn we het dan gelukkig over eens!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Die van jou net, senseo is ook bocht.
uhuh je bent een popetjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat mag ik helaas niet zeggenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
tel m'n notes eens ik wil weten hoeveel ik er heb !![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij hebt me in het eggie gezien natuurlijk...dus als ik stiekum dik ben kan jij het nu zo zeggenquote:
Staat hier, als je komt krijg je wat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waar blijft die sterke drank dan![]()
je bent een lief klein poppetjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij hebt me in het eggie gezien natuurlijk...dus als ik stiekum dik ben kan jij het nu zo zeggen![]()
Je begrijpt tenmiste iets niet, dat is duidelijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
44 notes ?
Damn
Of begrijp ik die hint niet?
Als je net zo dichtbij woont als Dribbel_ ben ik er met 10 minutenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Staat hier, als je komt krijg je wat.
Alsof jij alles begrijptquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Je begrijpt tenmiste iets niet, dat is duidelijk.
Woon je danquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als je net zo dichtbij woont als Dribbel_ ben ik er met 10 minuten![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent een lief klein poppetje
om op te eten
![]()
Ja hoor eens, als ik aantallen ga opnoemen kan ik wel bezig blijven en gaan ze een wedstrijdje notes halen doen, sodemieter op. Het mag beide niet maar als je enkel een aantalletje hier en daar verklapt dan zal je niet met je blote kont en een spermban weg geschopt worden als een NordCore.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:17 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
OPLETE!
Je mag wel zeggen hoeveel, alleen de inhoud magje niet prijsgeven. Prutsmod..
Ja de inhoud van m'n eerste 30 notes heb ik nog opgeslagen de rest niet meerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:17 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
OPLETE!
Je mag wel zeggen hoeveel, alleen de inhoud magje niet prijsgeven. Prutsmod..
Jij en geen notes ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik niet...of wel jogy na mijn muis-debacle?
Is dat zo?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kunt ook positieve note's hebben he'
SPERMBANquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja hoor eens, als ik aantallen ga opnoemen kan ik wel bezig blijven en gaan ze een wedstrijdje notes halen doen, sodemieter op. Het mag beide niet maar als je enkel een aantalletje hier en daar verklapt dan zal je niet met je blote kont en een spermban weg geschopt worden als een NordCore.
Ik woon helemaal in groningenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
10 minuten van dat lieve hondje vandaan op de fiets![]()
Is in principe wel mogelijk inderdaad.quote:
NordCore Had ook veel te meldenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja hoor eens, als ik aantallen ga opnoemen kan ik wel bezig blijven en gaan ze een wedstrijdje notes halen doen, sodemieter op. Het mag beide niet maar als je enkel een aantalletje hier en daar verklapt dan zal je niet met je blote kont en een spermban weg geschopt worden als een NordCore.
Heb ik die ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Is in principe wel mogelijk inderdaad.
Gaan we tegensputteren?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Zo blijkt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:22 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Gaan we tegensputteren?.
Ga jij maar ergens gastsltojes zetten ofzo kstquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:26 schreef jogy het volgende:
Kusjeknufdroogneuken doen we maar in NB.
Jup, ik steek mijn schwans tot je endeldarm erin.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:26 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Fijn, maak je broek maar weer los, je weet wel hoe laat het nu is he?
Ga eens slotjes zetten ofzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:26 schreef jogy het volgende:
Kusjeknufdroogneuken doen we maar in NB.
Ik heb belooft een slotje te zetten bij het slapen gaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga jij maar ergens gastsltojes zetten ofzo kst
dit is mijn topic nu
inderdaad:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Lucille banned de TS
En die had nog 1 kloon over schijnbaar
nu Shirley nogquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:06 schreef Lucille het volgende:
Playdohseksueel is weg, vervelende kloon.
Grote endeldarm dan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup, ik steek mijn schwans tot je endeldarm erin.
Krijg je dan een sticker van yvonne in je noteboekjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb belooft een slotje te zetten bij het slapen gaan.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup, ik steek mijn schwans tot je endeldarm erin.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:30 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
!!!!!!!!1111111
Hodfr, de geilheid..
Is het al Vondelparkweer?
Ach man, je bent zelf een kloon.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:32 schreef jogy het volgende:
[..]. Kutkloons allemaal, ik weet echt niet wie wie allemaal is. Maar vondelparkweer wordt het vast nog wel voor de herfst ( God let it be so
).
.
je liegt!!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:33 schreef Neenetje het volgende:
Chow, ik haat je.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:34 schreef jogy het volgende:
Het zou toch wel ironisch zijn voor bepaalde mensen als remlof een neukertje aan dit topic overhoudt.
niet dat ie er een nodig heeft hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:34 schreef jogy het volgende:
Het zou toch wel ironisch zijn voor bepaalde mensen als remlof een neukertje aan dit topic overhoudt.
volgens mij heeft remlof altijd wel wippie'squote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:34 schreef jogy het volgende:
Yeah right, met de voetstappen van Buz Aldrin op je knar een wijf scoren...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:34 schreef jogy het volgende:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Krijg je dan een sticker van yvonne in je noteboekje![]()
Jammer van zijn probleempjes dan, als hij zoveel kan oefenenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
volgens mij heeft remlof altijd wel wippie's![]()
Nope, weer wat verwijderd om het topic open te houdenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:36 schreef remlof het volgende:
lapo
Delete dan meteen page 3 of zo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope, weer wat verwijderd om het topic open te houden.
Nope, een eventuele deel twee gaat ook direct dicht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Delete dan meteen page 3 of zo.
Of open een deel 2.
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:40 schreef Neenetje het volgende:
Netjes verwijderd.
aaaarggh The Neverending Topicquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope, weer wat verwijderd om het topic open te houden.
Wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:41 schreef Sebasser het volgende:
Die posts die je delete eh.
Ik vraag me al een tijdje af, worden die er nou wel of niet bijgeteld bij die user waar je ze van verwijderd?
Al sla je me dood. Is het belangrijk? Want dan heeft PeZu wel wat om droevig over te zijn namelijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:41 schreef Sebasser het volgende:
Die posts die je delete eh.
Ik vraag me al een tijdje af, worden die er nou wel of niet bijgeteld bij die user waar je ze van verwijderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |