En dan dit?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
I will not! Dan lijkt het net alsof ik labiel ben.
Ik had namelijk het hele gekke idee dat stabiele mensen geen maatschappelijk werkers nodig hadden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:13 schreef Chowi het volgende:
[..].
En ik kon nog niet eens uitslapen, omdat er om elf uur van diemaatschappelijk werkers
kwamen.
Hoi Shir, waar had je die boete voor gekregen? Naughty woman...quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:23 schreef Shirley het volgende:
Whehehe. Interessante OP.
Vertel op Chowi!
Ik had een labiel iemand aangereden. Op een zebrapad.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:24 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Hoi Shir, waar had je die boete voor gekregen? Naughty woman...
Dan heb je dat mooi verkeerd gedacht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:18 schreef Playdohseksueel het volgende:
Ik had namelijk het hele gekke idee dat stabiele mensen geen maatschappelijk werkers nodig hadden.
Toch niks mis met de auto nu he?!quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik had een labiel iemand aangereden. Op een zebrapad.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan heb je dat mooi verkeerd gedacht.![]()
Och, hier nog zo'n afgewerkte lederen jas.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan heb je dat mooi verkeerd gedacht.![]()
Gelukkig niet zeg!quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:25 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Toch niks mis met de auto nu he?!
Waarom? Een maatschappelijk werker betekend niet meteen dat je labiel bent.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:25 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Och, hier nog zo'n afgewerkte lederen jas.
Iemand die stabiel is heeft geen maatschappelijk werker nodig. Period.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom? Een maatschappelijk werker betekend niet meteen dat je labiel bent.![]()
Het kan ook voor familie zijn. Of voor andere zaken.
uhuhquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom? Een maatschappelijk werker betekend niet meteen dat je labiel bent.![]()
Het kan ook voor familie zijn. Of voor andere zaken.
Eens. Een stabiel iemand lost z'n problemen zelf op.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:29 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Iemand die stabiel is heeft geen maatschappelijk werker nodig. Period.
Zou zomaar kunnen, heb jij daar een probleem mee? Is jouw leven dan leeg genoeg om mij op mijn leegheid te komen wijzen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:31 schreef remlof het volgende:
Bespeur ik hier een bovenmatige interesse van TS voor de levens van anderen?
Zou dat zijn omdat haar eigen leven zo leeg is?
Chowi kontlikker.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:31 schreef remlof het volgende:
Bespeur ik hier een bovenmatige interesse van TS voor de levens van anderen?
Zou dat zijn omdat haar eigen leven zo leeg is?
Ze heeft in elk geval de nodige halve liters gehad!quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Chowi = bier.
Ik wou gewoon op een nette manier zeggen "bemoei je met je eigen zaken"quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:35 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, heb jij daar een probleem mee? Is jouw leven dan leeg genoeg om mij op mijn leegheid te komen wijzen?
Rot een tyfuseind op, iemand die stabiel is heeft toch zeker geen bijval nodig van zijn/haar internetvriendjes?
Dan stuur je haar toch een mailtje.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:43 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Ze heeft in elk geval de nodige halve liters gehad!
Maar goed, wil iedereen nu misschien oprotten? Ik wacht op de hoofdpersoon.
Zeg, is het je vriendinnetje ofzo? Er wordt hier nog meer verdedigd dan in een rechtszaal.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan stuur je haar toch een mailtje.Zeikstraal.
Nergens voor nodig, gewoon oprotten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wou gewoon op een nette manier zeggen "bemoei je met je eigen zaken"
objection!!!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg, is het je vriendinnetje ofzo? Er wordt hier nog meer verdedigd dan in een rechtszaal.
Ow je verwachtte echt dat alleen Chowi in je topic zou reageren?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:48 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, gewoon oprotten.
Het is toch niet van belang voor jou? Kun je misschien nu opbokken, kutnewbie.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow je verwachtte echt dat alleen Chowi in je topic zou reageren?
ik zie het zelf alleen maar als grappig om de inmiddels frustie TS lastig te vallen met dit soort opmerkingen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg, is het je vriendinnetje ofzo? Er wordt hier nog meer verdedigd dan in een rechtszaal.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:55 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Het is toch niet van belang voor jou? Kun je misschien nu opbokken, kutnewbie.
newbiequote:Op maandag 28 augustus 2006 23:55 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:55 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
quote:
Dus jij kijkt alleen naar een registratiedatum? Je komt hier nog niet zo lang he?quote:
vrij grappig dat juist JIJ die vraag moet stellenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:58 schreef remlof het volgende:
Hoelang heb je al niet geneukt TS?
Sorry, ik neuk alleen 100% halal.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:58 schreef remlof het volgende:
Hoelang is het voor jou geleden dat je je als iemand van je eigen leeftijd gedroeg en ook daarmee omging?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:58 schreef remlof het volgende:
nee maar tis vast een kloon dus geen newbiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh, de naieviteit!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als je 36 bent mag je die vraag zelf beantwoordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hoelang is het voor jou geleden dat je je als iemand van je eigen leeftijd gedroeg en ook daarmee omging?
Of denk je dat je nog steeds 18 bent....
Met dit account is het wel een newbie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee maar tis vast een kloon dus geen newbie![]()
ik mag toch wel hopen dat ik dan tenminste wel een leven heb,in tegenstelling tot jou.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je 36 bent mag je die vraag zelf beantwoorden
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen je 18 was heb je zeker veel actie moeten missen he, met zoveel puisten...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moest lachen kutkloonquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:08 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Toen je 18 was heb je zeker veel actie moeten missen he, met zoveel puisten...
Ik denk dat je jezelf al tevreden zou stellen met de helft van het leven dat ik hebquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:08 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik mag toch wel hopen dat ik dan tenminste wel een leven heb,in tegenstelling tot jou.
Lees je eigen post nou eens terug meid, wie is hier triest?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
!
Vind je jezelf dan niet erg triest? Of is je hersencapaciteit echt maar net zo beperkt als een 16 jarige VMBO knul?
Die waren met 16 al verdwenen gelukkig en hebben me trouwens nooit in m'n sociale leven belet...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:08 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Toen je 18 was heb je zeker veel actie moeten missen he, met zoveel puisten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |