we moeten toch even hard maken waarom de 11e van de 11e geen datum voor een meet isquote:
quote:
Nope, ik ben cleanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
HW, ook geen FOK! vriendinnetje meer?
op naar de volgende meet dus voor jouquote:
Moet je vooral een VBL meet hebbenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op naar de volgende meet dus voor jou
Zelfs DAT nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op naar de volgende meet dus voor jou
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Herenliefde dan maar?
betonnenjungle? de bouw bedoel je?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..], mocht SCH willen
.
Neuh, ik beperk me tot de exemplaren van het vrouwelijk geslacht die ik in de betonnenjungle tegenkom tegenwoordig.
Sientje ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:55 schreef clauwheee het volgende:
Alhoewel. Ik wil natuurlijk wel de dag dat Bluezzie en Golfer er zijn. En Bjooooor. En SCH. En Sandje.
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sientje ookEn Tong in levende lijve
Nee hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kansloze poll met maar twee data trouwens.
Zoveel te meer zielen...!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:16 schreef dndiek het volgende:
en dndiek dan?
Omdat sommige mensen een echt leven hebben met sociale verplichtingen en afspraken die de agenda soms al maanden van te voren vult.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:01 schreef Gollemrulez het volgende:
ik ben wel voor zaterdag... kan dat niet gewoon, waarom zo ver naar voren plannen
Ik heb ook wel een echt leven, alleen geen voetbal zaterdag dus een vrije dag. Er zijn ook sommige mensen die elk weekend propvol plannen, das ook wat teveel van het goede (een volle agenda staat mijn inziens niet zozeer synoniem voor een echt leven).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen een echt leven hebben met sociale verplichtingen en afspraken die de agenda soms al maanden van te voren vult.![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:55 schreef clauwheee het volgende:
Alhoewel. Ik wil natuurlijk wel de dag dat Bluezzie en Golfer er zijn. En Bjooooor. En SCH. En Sandje.
![]()
En nogmaalsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sientje ookEn Tong in levende lijve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |