Dat moet lukken, denk ik.quote:
En wat is die locatie danquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:14 schreef Da_Sandman het volgende:
De cupfinal meet is al weer een tijd achter de rug, het wordt weer eens tijd voor een nieuwe VBL-meet. De locatie lijkt me duidelijk, nu de datum nog...
Ligt lekker centraalquote:
Ze hebben jou net iets te vroeg unbanned zie ik wel..quote:
O'sheas.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:52 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ze hebben jou net iets te vroeg unbanned zie ik wel..
Je komt maar!! Want deze keer kom ik ookquote:
Utrecht dus... welk cafe weet ik niet preciesquote:
dan houden we het geheimquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Utrecht dus... welk cafe weet ik niet precies
Jammer.. ik wilde je net een paar biertjes aanbiedenquote:
die lust ik nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jammer.. ik wilde je net een paar biertjes aanbieden
Gaat niet want Da_Sandman wil niet naar R'damquote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:33 schreef Againzender het volgende:
Het zal wel weer niet uitkomen bij mij.....
Dat maakt geen reet uit, want we kijken toch nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:37 schreef rubbereend het volgende:
maar voor de datum wanneer staan er een beetje leuke wedstrijden op het programma in Engeland?
maar misschien ben ik per ongeluk in Utrecht die dag, je weet maar nooitquote:
Krijg je weer van rare foto's enzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat maakt geen reet uit, want we kijken toch niet![]()
Dan liever November... dat is snellerquote:
doe mn best maar het lukt nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:53 schreef Eilanden het volgende:
Maak em ook effe sticky dit topic .. is wat handiger
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe mn best maar het lukt niet
harder trekkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
meer lijm gebruikenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:53 schreef Eilanden het volgende:
Maak em ook effe sticky dit topic .. is wat handiger
Nee niet weer rond mijn verjaardag (zoal de vorige keer)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Paddys22 oktober lijkt me een mooie datum.
In Rotterdam toch.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:28 schreef VoreG het volgende:
Ik ben voor 21 oktober
Bij Paddy's hebben ze geen Carlsberg.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Paddys22 oktober lijkt me een mooie datum.
Carlsberg stinkt. Maar goed, het wordt dus iig Rotterdam?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Bij Paddy's hebben ze geen Carlsberg.
Dan ben ik jarig...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:28 schreef VoreG het volgende:
Ik ben voor 21 oktober
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Als we nou een apparte meet houden voor mensen die wel stadions bezoeken..
Ik wacht ook nog steeds op het moment dat iedereen eens naar de stad van de Trots van het Noorden komtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:14 schreef appelsientje het volgende:
Ermelo schijnt ook heel erg mooi te zijn
Ah, duurde toch nog 20 minuten voordat de eerste hapte.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij waren er op de vorige meet aardig wat bezoekers van het stadion
Pfff, daar ben ik 1 keer wezen stappen. Wat een suffe bedoening...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:14 schreef appelsientje het volgende:
Ermelo schijnt ook heel erg mooi te zijn
Volgende week ben ik in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op het moment dat iedereen eens naar de stad van de Trots van het Noorden komt
Hey vroeger ging ik daar regelmatig naar toe hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op het moment dat iedereen eens naar de stad van de Trots van het Noorden komt
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ah, duurde toch nog 20 minuten voordat de eerste hapte.
C_M, voel je er niks van om de meeting in A'dam te doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pfff, daar ben ik 1 keer wezen stappen. Wat een suffe bedoening...
Serieus?? wat moet je daar nu weer doen ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pfff, daar ben ik 1 keer wezen stappen. Wat een suffe bedoening...
Flikker op.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:38 schreef Kaap het volgende:
[..]
C_M, voel je er niks van om de meeting in A'dam te doen
Bier drinken, wat anders.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Serieus?? wat moet je daar nu weer doen ?(het is idd vrij saai daar )
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:26 schreef golfer het volgende:
Gewoon een datum en een plaats prikken en vastzetten, want anders blijft er eindeloos ge-ouwehoerd worden voordat er concrete plannen kunnen worden gemaakt.
Zou goed kunnen, maar dan nog begrijp ik niet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:37 schreef Gollemrulez het volgende:
Kip kap kogel, mien moeke is een vogel, mien vader is een muske, geef elkoar een kuske.. zoiets ging ie geloof ik...
welke wedstrijden dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:26 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben het wel eens met clau... 11- 11 is een mooie datum... makkelijk te onthouden
Sinte, sinte Maartenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:26 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben het wel eens met clau... 11- 11 is een mooie datum... makkelijk te onthouden
ach we zitten toch gezellig te pratenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Sinte, sinte Maarten
De koeien hebben staarten...![]()
Een wat minder leuk programma in de Premiership dan de 18e, vind ik:
Blackburn v Man Utd, 17:15
Chelsea v Watford, 15:00
Everton v Aston Villa, 15:00
Man City v Newcastle, 12:45
Middlesbrough v West Ham, 15:00
Portsmouth v Fulham, 15:00
Sheff Utd v Bolton, 15:00
Wigan v Charlton, 15:00
Okee, ik ben niet zo gelovig aangelegd, dus heb daarvan geen verstand.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:39 schreef Gollemrulez het volgende:
11 november is het hier Sint Maarten...![]()
Mien lutje lanteern, ik zij die zo geern
Du danst door die stroaten du kist het nait loaten
Mien lutje lanteern, ik zij die zo geern
zeker als daar de ballen zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:05 schreef dndiek het volgende:
Via het raam kun je best goed een voetbalwedstrijd volgen hè Eendje
Moet ik dan ook nog al jou bier opdrinkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |