goed hoorquote:
bij mij gelukkig nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:12 schreef CherryLips het volgende:
pfff woensdag is echt schransdag geworden
ik had een beetje veel saté bij de rijst gisteren en wat chocolade-ijs als toetjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij mij gelukkig nietOmdat ik de hele dag heb liggen slapen heb ik de verleiding kunnen weerstaan om naar de winkel te rennen en alleen chocola te kopen
Nou dus alleen die tosti's van vanmiddag op en ben nu aan het avondeten, dus veel meer eten zal ik ook niet vandaag
Alleen dat sporten, daar hebben we het nog maar ff niet over
same here, daarom sla ik ook even een weekje over met wegenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:20 schreef Klein het volgende:
Ik houd me al de hele week supernetjes..
Maar zit in 'mn vrouwelijke periode' dus heb op dit moment niet zoveel vertrouwen in de weegschaal..
Ben benieuwd wat het ding zaterdagochtend zegt!![]()
Natuurlijk!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:07 schreef Sylvana het volgende:
Veel succes met de vakantiekilo's eraf krijgen Ymme
Nugget, zo hey, jij bent fanatiek met sporten zegKun je niet een beetje van dat fanatikisme aan mij geven?
en weer een kilo erafquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:57 schreef D.Rose het volgende:
OP weer aangepast
1 kilo er vanaf, en heb er 2 van mijn streefgewicht afgehaald (van 82 naar 80)
Dat is het niet, dat vind je alleen maar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:49 schreef wkraaij het volgende:
snoep laten liggen is echt heel moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |