ZIE! Ik had 't wel goed gehoord,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:15 schreef multatuli het volgende:
Bijna goed:
Name: Boro
The Ensign N175 was a Cosworth kit car designed by Dave Baldwin and funded by the Dutch alarm system company HB Bewaking. It was driven by Gijs van Lennep, Chris Amon and Roelof Wunderink in 1975 and began to show well in Mk2 form. When the team fell out with the sponsors the car remained in Dutch hands and so Ensign had to build a new car. The old car was renamed the Boro and was run from a base in Amsterdam by driver Larry Perkins.
The team did selected races in Europe, kicking off at the Spanish GP in May. The car was reliable but not fast and Perkins failed to qualify at Monaco. After the Swedish GP Boro disappeared until the Dutch GP in August. The team's last race was the Italian GP and then Perkins was offered a drive with Brabham, standing in for Carlos Reutemann who had joined Ferrari to replace the injured Niki Lauda.
aldus grandprix.com's encyclopedie
Klinkt ook wel mooi!quote:Op zondag 10 september 2006 11:45 schreef Thetallguy het volgende:
De Spyker Le Mans bakken zijn Oranje/Zilver, dat zou wel koel zijn
Lijkt me een slechte koers dan.quote:Op zondag 10 september 2006 10:17 schreef Spooky4u het volgende:
ik las 84 miljoen. Misschien dollar en euro verschil?
Bronquote:Spyker Cars N.V. ("Spyker") manufacturer of high-end sport cars today announced that it has acquired Midland F1 Racing Limited ("MF1 Racing") of Silverstone, United Kingdom from Midland Resources Holding Ltd.
HighlightsTeam to be called Spyker MF1 Racing and will be a 100% subsidiary of Spyker. Michiel Mol to join the Management Board of both Spyker and Spyker MF1 Racing as Director of Formula One Racing. Mike Gascoyne becomes Spyker MF1 Racing's Chief Technology Officer effective November 1, 2006. Colin Kolles remains Team Principal of Spyker MF1 Racing. Fred Mulder to join the Supervisory Board of Spyker. Acquisition to be finalized by September 30, 2006. Transaction to be financed by means of a fully underwritten share issue of 2,650,000 shares at 20 per share (totally 53 million, the majority of which will be taken up by Michiel Mol), in addition to an interest free vendor loan for the remainder. The new shares represent 40% of all outstanding shares after the share issue. All new issued shares shall have a 180 days lock-up The enterprise value for MF1 Racing amounts to US$ 106.6 million payable as follows:
- Initial payment upon closing per September 30, 2006 of US$ 68.6 million.
- First deferred payment of US$ 15 million payable on the first anniversary of closing.
- Second deferred payment of US$ 23 million payable on the second anniversary of closing.Earnings per share in the book year 2006 will increase as a consequence of the MF1 Racing acquisition and Spyker Cars expects to be profitable this year. Transaction subject to approval by the Extraordinary Shareholders Meeting of Spyker Cars N.V. to be held in Zeewolde on Wednesday September 27, 2006 at 14:00 hours. Announcement on 2007 engine supply agreement to follow shortly.
Monteiro zit sowieso nog een jaar vast bij Midland en dus ook bij Spyker.quote:Op zondag 10 september 2006 13:52 schreef -Hans- het volgende:
Klien wordt gelinkt aan Spyker. Zou de drivers line-up dan Albers en Klien gaan worden? We zullen het snel weten!
Maar staat in dat contract specifiek dat hij kan/mag racen? Voor hetzelfde geld moet Monteiro een stapje terug doen, al kan hetzelfde natuurlijk gebeuren voor Klein (mocht hij komen.) Een contract in dequote:Op zondag 10 september 2006 13:54 schreef frenkck het volgende:
[..]
Monteiro zit sowieso nog een jaar vast bij Midland en dus ook bij Spyker.
Ik wens Spyker overigens alle succes toe.quote:Mubadala Development is a Public Joint Stock company, established and wholly owned by the government of Abu Dhabi with a mission to invest in commercially-viable, strategic, industrial and commercial partnerships.
The company's portfolio of international investments includes a 5% in Ferrari, a stake in nine oil exploration blocks in Libya, and a 25% stake in the Dutch fleet management giant LeasePlan Corporation, while its local and regional investments include a 51% majority stake in Dolphin Energy and shares in many other companies.
En zonet werd door Olav Mol Pedro de la Rosa aan Spyker gelinkt.quote:Op zondag 10 september 2006 13:52 schreef -Hans- het volgende:
Klien wordt gelinkt aan Spyker. Zou de drivers line-up dan Albers en Klien gaan worden? We zullen het snel weten!
Ik begin steeds meer te twijfelen of Albers heeft getekend bij Spyker. Hij reageerde behoorlijk vaag in de trent van: Ik moet maar zien of ik de juiste keuze heb gemaakt. Zou het dan toch Aguri-Honda zijn, of misschien wel een testzitje bij een topteam?quote:Op zondag 10 september 2006 13:52 schreef -Hans- het volgende:
Klien wordt gelinkt aan Spyker. Zou de drivers line-up dan Albers en Klien gaan worden? We zullen het snel weten!
Contracten kun je toch afkopen ?quote:Op zondag 10 september 2006 17:55 schreef static het volgende:
Volgens mij heeft Jos verplichtingen in de A1 ofzo.
aguriquote:Op zondag 10 september 2006 16:35 schreef kriele het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te twijfelen of Albers heeft getekend bij Spyker. Hij reageerde behoorlijk vaag in de trent van: Ik moet maar zien of ik de juiste keuze heb gemaakt. Zou het dan toch Aguri-Honda zijn, of misschien wel een testzitje bij een topteam?
Denk idd ook dat hij iets te snel een beslissing heeft genomen.quote:
Dat hoorde ik hem idd ook zeggen, zou wel okay zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 14:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En zonet werd door Olav Mol Pedro de la Rosa aan Spyker gelinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |