Dat snap ik...........quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:13 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
maw, ik heb een leasewagen van leaseplan.
Ik ken het, mijn ouwe Megane coupe heeft ook meer stil gestaan als gereden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat snap ik...........
Daar ben ik dan weer jaloers op, ik heb een eigen Renault Clio (met iedere dag weer een ander elektronisch probleem overigens) vandaar dat ik geen Renault fan ben!
Dan heb jij het over een oude!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:19 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik ken het, mijn ouwe Megane coupe heeft ook meer stil gestaan als gereden.
Volgens mij is 'Spyker' de titelsponsor van MF1 en wordt dat om commerciële redenen angstvallig maar begrijpelijk stil gehouden...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Kan er eigenlijk niet uit opmaken of Leaseplan nu titelsponsor wordt.....
Nope. fout!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:47 schreef Rory78 het volgende:
[..]
Volgens mij is 'Spyker' de titelsponsor van MF1 en wordt dat om commerciële redenen angstvallig maar begrijpelijk stil gehouden...
[;)]
Een titelsponsor is er nooit geweest bij Midland, en tijdens het seizoen mag je de teamnaam niet veranderen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:47 schreef Rory78 het volgende:
[..]
Volgens mij is 'Spyker' de titelsponsor van MF1 en wordt dat om commerciële redenen angstvallig maar begrijpelijk stil gehouden...
Ik moet telkens aan een vliegtuig denken als ik naar dat logo kijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:36 schreef sanger het volgende:
Mooi logo overigens van Spyker
[afbeelding]
bron?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:58 schreef TJDoornbos het volgende:
Leaseplan is hoofdsponsor
quote:Rookworst en Speculaas!
Het paddock in China is zo groot dat je bijna in paniek naar een plattegrond gaat graaien als je het op komt lopen. Menig evenement of braderie zou bij zijn met zo;n lap beton. Een gemiddelde legerofficier krijgt er visioenen van marcherende manschappen en elke dictator zou er zijn jaarlijkse parade graag op oefenen.
Elk team heeft er zijnn eigen bungalow, compleet met luxe badkamer inclusief ligbad; op het paddock he! Vooraan natuurlijk Ferrari en na een stief minuutje lopen achteraan Spyker. Best stoer, een eigen Nederlandse enclave op het paddock. Nooit gehad en ook nog nooit zo gevoeld. Dat er binnen nog steeds in groet mate Duits gesproken wordt stoort ook niet meer....echt. Maar vanmiddag had ik er ineens een idee over. Wat nou als? Wat nou als de nieuwe eigenaren er een echt Nederlands geheel van maken. Nederlandse bediening, zo vanuit de hoge hotelschool Maastricht elke 14 dagen een blik studentes opentrekken! Die laat je dan met gewone Nederlandse nuchterheid de hospitality unit runnen. Ik zie het wel voor me: Goudse kaas, bitterballen, rookworst en speculaas. Elke race een ander thema met bijvoorbeeld haring, stamppot en jawel pannekoeken. Ik weet zeker dat mijn collega’s op het paddock het geweldig zouden vinden. Er was er laatst al een die vroeg; Nu dat Midland een Nederlands team geworden is, kunnen we daar in de toekomst dan misschien ook een joint roken ?
De vooroordelen over ons zijn er helaas nog steeds. Tenslotte zou ik, als ik Michiel Mol heette, een tent op het paddock zetten waar ze bij Red Bull Racing steil van achterover klappen. Een tent met grachtengevels en die er uit ziet als een oud-Nederlandse waag. Of draaf ik nu een beetje door?
olav mol
Dat komt misschien omdat ze vroeger (WW I) ze (of beter gezegd de originele Spyker) ook vliegtuigen en vliegtuig motoren maakte. Gouden Koets komt er trouwens ook vandaanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik moet telkens aan een vliegtuig denken als ik naar dat logo kijk![]()
Het antwoord geeft Spooky4U eigenlijk al deels...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:57 schreef sanger het volgende:
Ik vraag me ook af hoe Rory op deze redenering komt eigenblijk?
Volgens mij heeft Spyker gekocht en M-Holding in Spyker geinvesteerd als ik het goed heb.....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:53 schreef Rory78 het volgende:
[..]
Het antwoord geeft Spooky4U eigenlijk al deels...
Maar: een team mag toch binnen 5 seizoenen niet tweemaal van naam veranderen; dat was toch de regel?
In dat geval krijgen we nog minstens 4 seizoenen Spyker MF1.
Maar goed, misschien is er nog ergens een subartikeltje dat zegt dat ze toch de naam mogen veranderen.
Trouwens: Spyker heeft niet Midland gekocht; dat deed M Holding. Die heeft vervolgens het stickertje Spyker erop geplakt.slightly different story, but it pays the bill...
Spyker is wel degelijk koper en eigenaar!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:53 schreef Rory78 het volgende:
[..]
Het antwoord geeft Spooky4U eigenlijk al deels...
Maar: een team mag toch binnen 5 seizoenen niet tweemaal van naam veranderen; dat was toch de regel?
In dat geval krijgen we nog minstens 4 seizoenen Spyker MF1.
Maar goed, misschien is er nog ergens een subartikeltje dat zegt dat ze toch de naam mogen veranderen.
Trouwens: Spyker heeft niet Midland gekocht; dat deed M Holding. Die heeft vervolgens het stickertje Spyker erop geplakt.slightly different story, but it pays the bill...
Zo is het.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:50 schreef Libris het volgende:
Dat komt misschien omdat ze vroeger (WW I) ze (of beter gezegd de originele Spyker) ook vliegtuigen en vliegtuig motoren maakte. Gouden Koets komt er trouwens ook vandaan
dat was toch al meteen bekend, Spyker heeft Midland gekocht en Mol is mede eigenaar geworden van Spyker Cars en hij is directeur F1 geworden bij Spykerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:26 schreef sanger het volgende:
Spyker heeft om de koop te financieren aandelen uitgegeven die door de andere participanten zijn gekocht. Michiel Mol is dus niet alleen eigenaar van het F1 deel, maar tevens aandeelhouder (eigenaar dus) van het "gewone" Spyker.
quote:Nederlandse sponsor voor Spyker MF1
Uitgegeven: 5 oktober 2006 14:49
Laatst gewijzigd: 5 oktober 2006 15:03
AMSTERDAM - Het nieuwe Nederlandse Formule 1-team Spyker MF1 wordt de komende drie jaar gesponsord door het eveneens Nederlandse LeasePlan. De nieuwe sponsor wordt tevens de officiële leverancier van het team.
Spyker-directeur Victor Muller is trots om een Nederlandse sponsor bij het team te mogen begroeten. "Het feit dat zij ook toetreden als official supplier toont aan hoe groot het vertrouwen is."
Leaseplan zal naast het Formule 1-team ook het fabrieksteam, Spyker Squadron, gaan sponsoren. De nieuwe sponsornaam zal tijdens de Grand Prix van Brazilie, op 21 oktober, voor het eerst op de auto te zien zijn.
Om het volledig te maken:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:53 schreef Rory78 het volgende:
Trouwens: Spyker heeft niet Midland gekocht; dat deed M Holding. Die heeft vervolgens het stickertje Spyker erop geplakt.slightly different story, but it pays the bill...
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:58 schreef TJDoornbos het volgende:
Leaseplan is hoofdsponsor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |