Met dit seizoen als goede uitzonderingquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:44 schreef gday het volgende:
[..]
PSV-supporters hebben vrij weinig te klagen, want ze hebben in het verleden maar al te graag gesnoept van de doos met label 'Ajacieden'. Veel meer dan andersom.
Moet gelijk weer denken aan Den Haag - Barcelona jaren terug voor de residentiecup..... En dat was nog vriendschappelijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat ie niet komt omdat Kluivert het niet aandurft.
Aha die. Die al 3 jaar niet op Fok geweest is?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:00 schreef Doc het volgende:
Even eens in het archief kijken naar de meningen van een aantal PSV-ers als het over Kluivert ging. Ik weet dat PSV-fan Furby het standaard moordenaar en verkrachter noemde...
Ow oké. Nou ja, ben ´druk geweest met andere dingen´ zeg maar de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef Doc het volgende:
Die heeft afgelopen week nog gepost hoor.
Ik doel op 'verkrachter' en 'moordenaar' alsof de rest van de Nederlandse clubs het aan hun bolle reet kunnen roesten wanneer hij voor PSV kiest.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:11 schreef Elgigante het volgende:
Ik snap dat uitfluiten niet, ik zal Stam ook echt niet uitfluiten als in in Eindhoven op het veld komt met een Ajax-shirt aan, je behoort de keuze van een speler werknemer) gewoon te respeceren vind ik al kiezen ze meestal voor de euro's helaas.
Kluivert en PSV zal altijd een moeilijk huwelijk blijven denk ik, maar zolang hij zijn werk doet en dus scoort zal het op den duur verstommen.
quote:Liever worden doodgereden dan kluivert ons gras betreden
Dat meen je?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef MarkjuhG het volgende:
Op het PSV stadion hangt nu een groot spandoek..
[..]
Volwassen jongens, die PSV'ers...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef MarkjuhG het volgende:
[..]
Niet generaliseren. Sommige voetbalsupporters zijn gewoon niet zo snugger. En er zijn een hele hoop PSV fans die de komst van Patrick Kluivert WEL zien zitten.quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef MarkjuhG het volgende:
[..]
ik begin zowaar te hopen dat de deal doorgaatquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef MarkjuhG het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer jammerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef MarkjuhG het volgende:
[..]
Dat zullen ongetwijfeld hoog opgeleide mensen zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef MarkjuhG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef MarkjuhG het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik begin zowaar te hopen dat de deal doorgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |