Meteen werk aan de winkel dan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
31 Oktober is ie weer een keer in Eindhoven![]()
Kan zo maarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Meteen werk aan de winkel dan.
daar is die sigaren zuiger van een poepvlek maar al te goed in.. kluivert afkraken want dan hoort ie erbij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:56 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Heeft Vi niks beter te doen.Kijken bij PSV Netwerk.![]()
Morgen zullen we het weten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat ie niet komt omdat Kluivert het niet aandurft.
Tendentieus dom stukje leugens van VI. Op PSV Netwerk zijn juist de reactie's pro-Kluivert in de meerderheid, en zit de poll op ongeveer 50/50 pro/tegen gehouden onder een stuk of 2000 voters.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:56 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Heeft Vi niks beter te doen.Kijken bij PSV Netwerk.![]()
Daar ben ik ook bang voor. Door de kortzichtheid van de 'harde kern'...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Om in Oranje te komen moet Van basten weg!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:42 schreef LuukBes het volgende:
De enige manier om versneld terug te keren in Oranje en zijn oude vorm terug te krijgen is een Nederlandse club, met een Nederlandse voetbalstijl, in een Nederlandse competitie. Lekker aanvallend ballen met wedstrijdjes waar je nog 8-1 wint, en kunt showen wat je kan. Kluivert kan zo de enige PSV'er worden die voor Oranje uitkomt.
En zijn kontenlikkers.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Om in Oranje te komen moet Van basten weg!
En dan moet ie naar PSV gaan????quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:42 schreef LuukBes het volgende:
De enige manier om versneld terug te keren in Oranje en zijn oude vorm terug te krijgen is een Nederlandse club, met een Nederlandse voetbalstijl, in een Nederlandse competitie. Lekker aanvallend ballen met wedstrijdjes waar je nog 8-1 wint, en kunt showen wat je kan. Kluivert kan zo de enige PSV'er worden die voor Oranje uitkomt.
Ik denk dat VB er niet onderuit kan als ie weer gaat presteren. En Huntelaar en Kuyt zullen ook een keer uit vorm raken. Als Kluivert wekelijks presteert, is er binnen no time weer een lobby. Voetbal is zo voorspelbaar opportunistisch.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Om in Oranje te komen moet Van basten weg!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:42 schreef LuukBes het volgende:
De enige manier om versneld terug te keren in Oranje en zijn oude vorm terug te krijgen is een Nederlandse club, met een Nederlandse voetbalstijl, in een Nederlandse competitie. Lekker aanvallend ballen met wedstrijdjes waar je nog 8-1 wint, en kunt showen wat je kan. Kluivert kan zo de enige PSV'er worden die voor Oranje uitkomt.naar Ajax gaan.
je moet VB nooit onderschattenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:47 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ik denk dat VB er niet onderuit kan als ie weer gaat presteren.
Al legt kluivert er 8 per weekend in en scoort ie 300 goals per seizoen dan nog selecteert hij hem niet voor oranje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:47 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ik denk dat VB er niet onderuit kan als ie weer gaat presteren. En Huntelaar en Kuyt zullen ook een keer uit vorm raken. Als Kluivert wekelijks presteert, is er binnen no time weer een lobby. Voetbal is zo voorspelbaar opportunistisch.
Dat denk ik wel. Je zag op het WK al dat ie gevoelig was voor de Bommel-lobby van de pers en publieke opinie, terwijl ie hem eigenlijk erbuiten wou laten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Al legt kluivert er 8 per weekend in en scoort ie 300 goals per seizoen dan nog selecteert hij hem niet voor oranje.
Die heeft ie nu toch weten weg te werken..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:56 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Je zag op het WK al dat ie gevoelig was voor de Bommel-lobby van de pers en publieke opinie, terwijl ie hem eigenlijk erbuiten wou laten.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:51 schreef LuukBes het volgende:
Die willen hem niet, want die hebben een PSV'er genomen voor de spits...
Ik snap dat uitfluiten niet, ik zal Stam ook echt niet uitfluiten als in in Eindhoven op het veld komt met een Ajax-shirt aan, je behoort de keuze van een speler werknemer) gewoon te respeceren vind ik al kiezen ze meestal voor de euro's helaas.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nog steeds niks officieel, wanneer er belangstelling buiten Nederland voor hem is zou ik daarvoor kiezen. Duitsland ofzo, lekker dichtbij zijn familie en hij ontloopt de trieste fluitconcerten in dit land mis.
Volgens mij was dat een late reactie op Ricky_quote:
PSV-supporters hebben vrij weinig te klagen, want ze hebben in het verleden maar al te graag gesnoept van de doos met label 'Ajacieden'. Veel meer dan andersom.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:11 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik snap dat uitfluiten niet, ik zal Stam ook echt niet uitfluiten als in in Eindhoven op het veld komt met een Ajax-shirt aan, je behoort de keuze van een speler werknemer) gewoon te respeceren vind ik al kiezen ze meestal voor de euro's helaas.
Kluivert en PSV zal altijd een moeilijk huwelijk blijven denk ik, maar zolang hij zijn werk doet en dus scoort zal het op den duur verstommen.
Voetbalzone, die het van de Telegraaf hebben.quote:Kluivert en PSV komen er wel uit
Geschreven door Pieter Ooms op dinsdag, 29 augustus om 18:51
Volgens de zaakwaarnemer van Patrick Kluivert is de kans groot dat zijn client aankomend seizoen in Eindhoven speelt. De 30-jarige aanvaller heeft momenteel een contract bij Valencia, maar wil daar dolgraag vertrekken. Alleen de Spanjaarden lijken nog roet in het eten te kunnen gooien.
"Met PSV is er ook nog geen overeenstemming," verklaart zaakwaarnemer Foortse in De Telegraaf. "Ik ben jurist en er is in mijn ogen pas overeenstemming als de inkt van de handtekening is opgedroogd. Ik heb het gevoel dat we er met PSV wel uitkomen."
"Valencia gaat nu ook weer een beetje moeilijk doen. Ik kan niet zeggen waarover. Ik kan geen details prijsgeven. Toch heb ik goede hoop dat we er woensdag of donderdagochtend uit zijn.”
De Eindhovenaren hebben tot donderdagavond 24.00 uur de tijd om een vervanger, spelend in het buitenland, aan te trekken.
Met dit seizoen als goede uitzonderingquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:44 schreef gday het volgende:
[..]
PSV-supporters hebben vrij weinig te klagen, want ze hebben in het verleden maar al te graag gesnoept van de doos met label 'Ajacieden'. Veel meer dan andersom.
Moet gelijk weer denken aan Den Haag - Barcelona jaren terug voor de residentiecup..... En dat was nog vriendschappelijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Aha die. Die al 3 jaar niet op Fok geweest is?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:00 schreef Doc het volgende:
Even eens in het archief kijken naar de meningen van een aantal PSV-ers als het over Kluivert ging. Ik weet dat PSV-fan Furby het standaard moordenaar en verkrachter noemde...
Ow oké. Nou ja, ben ´druk geweest met andere dingen´ zeg maar de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef Doc het volgende:
Die heeft afgelopen week nog gepost hoor.
Ik doel op 'verkrachter' en 'moordenaar' alsof de rest van de Nederlandse clubs het aan hun bolle reet kunnen roesten wanneer hij voor PSV kiest.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:11 schreef Elgigante het volgende:
Ik snap dat uitfluiten niet, ik zal Stam ook echt niet uitfluiten als in in Eindhoven op het veld komt met een Ajax-shirt aan, je behoort de keuze van een speler werknemer) gewoon te respeceren vind ik al kiezen ze meestal voor de euro's helaas.
Kluivert en PSV zal altijd een moeilijk huwelijk blijven denk ik, maar zolang hij zijn werk doet en dus scoort zal het op den duur verstommen.
quote:Liever worden doodgereden dan kluivert ons gras betreden
Dat meen je?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef MarkjuhG het volgende:
Op het PSV stadion hangt nu een groot spandoek..
[..]
Volwassen jongens, die PSV'ers...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef MarkjuhG het volgende:
[..]
Niet generaliseren. Sommige voetbalsupporters zijn gewoon niet zo snugger. En er zijn een hele hoop PSV fans die de komst van Patrick Kluivert WEL zien zitten.quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef MarkjuhG het volgende:
[..]
ik begin zowaar te hopen dat de deal doorgaatquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef MarkjuhG het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer jammerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef MarkjuhG het volgende:
[..]
Dat zullen ongetwijfeld hoog opgeleide mensen zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef MarkjuhG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:23 schreef MarkjuhG het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik begin zowaar te hopen dat de deal doorgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |