Wat is daar het voordeel van dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:29 schreef Suikeroom het volgende:
Kan je geen account aanmaken op http://www.youtube.com en daar alle filmpjes neerzetten?![]()
Normaal gebruik ik liever http://www.yourfilehost.com/ daar kunnen mensen ook kiezen om hem te downloaden, maar dit is op het moment ook een beetje traag, dus misschien kijk ik daar nog wel eens danquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:39 schreef Suikeroom het volgende:
nou daar kan je meerdere filmpjes van 1 user bekijken.. en die server daar is een stuk sneller en die site werkt veel handiger![]()
als die niet werkt staat hier nog een kleinere .wmv versie:quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:10 schreef PC eend het volgende:
Heb je wat leuks opgenomen van de streams, deel het met ons
De aftrap van Sanne
http://media.putfile.com/Etienne-beoordeelt-borsten
dan kan ik ze ook op mijn werk kijken want dat zijn van die quicktime filmpjes.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is daar het voordeel van dan?
Ik doe ook verzoekjesquote:Op zaterdag 9 september 2006 14:17 schreef itsme het volgende:
Dit is een heel goed idee, zeker nu BB geld vraagt om de filmpjes te zien.
(heel veel klachten daarover op de BB site)
Mooi hoe Milica zit te gapen tijdens zijn verhaalquote:Op maandag 11 september 2006 06:08 schreef PC eend het volgende:
e10 is extreem rechts, maar wil zo niet overkomen op tv...
Click here to watch Etienne extreem rechts
Mooi gestreamed, PC ! Vandaar je vragen hoe het er uitzag....quote:
Talpa/Endemol zal dat niet leuk vindenquote:Op maandag 11 september 2006 06:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik doe ook verzoekjesmits ik het heb (en dan moet het meestal wel 's nachts gebeurd zijn).
het wordt tijd dat meer mensen dit doen en dat er een dagploeg komt, om te voorkomen dat iemand ervoor gaat betalen
Who the fuck is talpaquote:Op maandag 25 september 2006 23:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Talpa/Endemol zal dat niet leuk vinden![]()
You can say that again !quote:
waarom heb ik nu een kruisje ????quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:58 schreef Capaja het volgende:
wie heeft voor mij het linkje van de foto upload site ?
nieuwe pc, oude linkje kwijt
edit lama ik maar denken dat deze alleen voor filmpjes was![]()
[afbeelding]
Ik zal 'm ff uppen bij rapidshare.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:04 schreef Nostalgist het volgende:
Klasse Arneaux ! Heel mooi ! Kippevelmoment bij Tijn....
Waar kan ik het downloaden ?
ja dat heb ik gedaan, maar ik zie toch een kruisje, ik had eerst een andere uopload site trouwens, kan dat er mee te maken hebben ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:13 schreef tonja het volgende:
[[url= en ]afbeelding[/url]]
quote:
Done.quote:
Weblogdingetje misschien?quote:
Inderdaad, ben er stil van...quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:17 schreef Kinga het volgende:
Echt mooi Arneaux, kippevel... dat praatje van Rik in het begin past er perfect in!
Mooi gedaan manquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:54 schreef arneaux het volgende:
Wat?
Het filmpje van het afscheidsdiner van Janine, Jeroen en Semih. Het filmpje duurt ongeveer 4 minuten en ik heb onder begeleiding van een mooi muziekjede avond zo goed mogelijk proberen weg te zetten. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en opbouwende kritiek is altijd welkom. Lofzang trouwens ook.
Het filmpje. (streaming)
Download
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:01 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vond het duidelijk te zien in de uitzending van maandag 2 oktober
heel kort dat je denkt "waar zit zijn hand?"
Tv-uitzending herkansing download topic
Erg leuk gedaan idd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:48 schreef arneaux het volgende:
Mensen, bedankt voor alle superreacties, t motiveert me zeker om nog eens aan de slag te gaan. Een volgend feestje doen lijkt me wel wat..
Alsof ik bij de Oscars ben.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die heb ik met Windows Movie Makergedaan. Normaal met Adobe Suite.
WM Recorder 10quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:48 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
ja maar, hoe neem je die filmpjes op vanaf de streams?
een paar filmpjes van het feestje van morgen zou niet verkeerd zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:48 schreef arneaux het volgende:
Mensen, bedankt voor alle superreacties, t motiveert me zeker om nog eens aan de slag te gaan. Een volgend feestje doen lijkt me wel wat..
Alsof ik bij de Oscars ben.
Thnxquote:
Thx!quote:
nice!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:04 schreef arneaux het volgende:
Wat?
De eerste beelden van de voorbereiding van het feest.. Stel je er niet teveel bij voor, ik heb alleen een beetje een sfeerimpressie willen geven, iedereen is lekker bezig met zijn ding en Etiënne laat nog wat ruimte over voor mensen die willen 'bewijzen' dat hij homo/bi is.
. Commentaar en lofzang is natuurlijk welkom.
Fimpje.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:27 schreef Loedertje het volgende:
-knip
http://snaptnix.edisk.nl/videoBB6/Semih_flipt.wmv
-knip-
Ben erg benieuwd naar het vervolg, materiaal genoeg lijkt me,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:04 schreef arneaux het volgende:
Wat?
De eerste beelden van de voorbereiding van het feest.. Stel je er niet teveel bij voor, ik heb alleen een beetje een sfeerimpressie willen geven, iedereen is lekker bezig met zijn ding en Etiënne laat nog wat ruimte over voor mensen die willen 'bewijzen' dat hij homo/bi is.
. Commentaar en lofzang is natuurlijk welkom.
Filmpje.
Kijk eens hier!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:16 schreef avonne het volgende:
de volgende filmpjes zou ik graag terug zien als iemand ze heeft
1. vanaf "haal Egbert uit de kamer" tot en met de eerste dingen die E10 erover in de woonkamer zegt
2. Sabrina troost Egbert (gewoon leuk)
3. Semih's "Flikker toch op met je kutbatterijen" tot en met E10's "ik steek hem neer" (dat laatste heb ik niet gehoord, trouwens)
4. het moment dat Monique E10 in de slaapkamer aantreft en de discussie daar (eventueel tot en met "kutwijf")
Dank je wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:32 schreef rianna het volgende:
[..]
Kijk eens hier!
http://www.dorpsgekken.nl(...)opnaaitzo-begon-het/
http://www.dorpsgekken.nl(...)ilt-niet-op-sabrina/
http://www.dorpsgekken.nl(...)-naar-je-eigen-land/
![]()
Nog even geduld ik zal het vragen ;-)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
rianna heb je die zoenscene niet van E10 en Marcia?![]()
Ik zou wel een compilatie van Etienne willen zien. Van alles wat hij over Saar achter haar rug heeft gezegd (dat ze dood kan vallen enzo) zijn gevooz met Marcia, zijn graaien aan borsten en kruis terwijl Saar van de wereld is, hoe hij haar af staat te blaffen etc.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:07 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben zelf geen held in het maken van filmpje, sterker nog... Ik kan het níet
Maar ik zou zo graag een compilatie zien van beelden van Mo en Tijn onder de tonen van "I'm not in love' van 10cc. Iemand die zich geroepen voelt het te maken?
wauw, toepasselijk nummer!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:56 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik zou wel een compilatie van Etienne willen zien. Van alles wat hij over Saar achter haar rug heeft gezegd (dat ze dood kan vallen enzo) zijn gevooz met Marcia, zijn graaien aan borsten en kruis terwijl Saar van de wereld is, hoe hij haar af staat te blaffen etc.
( Suggestie voor muziekje eronder. )
Waar heeft Semih last van?quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:42 schreef PC eend het volgende:
Alle heftige momentjes die ik heb een beetje chronologisch aan elkaar geplakt.
BB breekt eggie in 1001 nachtmerrie1
BB breekt eggie in 1001 nachtmerrie2
Top, PC !quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:42 schreef PC eend het volgende:
Alle heftige momentjes die ik heb een beetje chronologisch aan elkaar geplakt.
BB breekt eggie in 1001 nachtmerrie1
BB breekt eggie in 1001 nachtmerrie2
dit heb ik gemist, welk filmpje moet ik daarvoor kijken?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:32 schreef bb-millie het volgende:
Monique tegen Etiënne: flikker toch lekker op, met je 15 jaar, lig echt dubbel hier, thanks!!!
Als je Windows XP gebruikt kan je Windows Movie Maker gebruiken (Start/Alle Programmas). Met dit kan je de filmpjes ook editten (inkorten en dingen weg halen) in opslaan op de PC (dan kan je kiezen welke bitstream je neemt (ik gebruik 340 KBPS voor breedband).quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:00 schreef BBoon het volgende:
Ik ben nog maar net begonnen met het opnemen van de streams maar ik weet niet hoe je de bestanden klein moet maken.
Heb sommige bestand van meer dan 25 Mb en die kan je weer niet kwijt op putfile.com
Youtube mag je meer op zetten maar die duurt zo lang en is erg traag
Weet iemand misschien iets hiervoor???? Heb nu alle bestanden in ASF formaat , moet ik die veranderen dan?
He thnx Ga er even mee stoeien :-)quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als je Windows XP gebruikt kan je Windows Movie Maker gebruiken (Start/Alle Programmas). Met dit kan je de filmpjes ook editten (inkorten en dingen weg halen) in opslaan op de PC (dan kan je kiezen welke bitstream je neemt (ik gebruik 340 KBPS voor breedband).
Mooi !!quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:00 schreef Sonique het volgende:
Filmpje van Tijn die Monique toe geeft meer te voelen voor haar dan alleen vriendschap, hij verklaard haar zijn liefde. (in z'n geheel)
(erg mooi met Racoon - I love oyu more op de achtergrond)
http://www.youtube.com/watch?v=3eD5NCFzMRU
Jup, en nog gratis ook!quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:10 schreef BBoon het volgende:
[..]
He thnx Ga er even mee stoeien :-)
Leuk programma hiermee kun je er ook muziek bij zetten...ga het even uitproberen![]()
En na Racoon "Je hebt niet in de gaten wat je allemaal met me doet.."quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:00 schreef Sonique het volgende:
Filmpje van Tijn die Monique toe geeft meer te voelen voor haar dan alleen vriendschap, hij verklaard haar zijn liefde. (in z'n geheel)
(erg mooi met Racoon - I love you more op de achtergrond)
http://www.youtube.com/watch?v=3eD5NCFzMRU
Nou, is goed gelukt hoor!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:03 schreef BBoon het volgende:
Echt heel gaaf dat moviemaker
Hier een uitprobeersel van mij
BEN IK MEZELF WEL???
tnx voor het complimentquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:56 schreef ellleke het volgende:
[..]
Nou, is goed gelukt hoor!!
In het begin lijkt het wel zo'n griekse orgie!
Mag je vaker doen
ik zou het ook wel willen uitproberen maar zie nergens dat programmaquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:10 schreef BBoon het volgende:
[..]
He thnx Ga er even mee stoeien :-)
Leuk programma hiermee kun je er ook muziek bij zetten...ga het even uitproberen![]()
wm recorder ...... Ik weet niet of je een torrent heb maar hij is makkelijk van isohunt af te halenquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:59 schreef Diamonds28 het volgende:
Even nog een vraagje hoe neem ik streams op dan ?
Ik kan alleen voicerecorder vinden ik voel me heel blond nu hahahaquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:06 schreef BBoon het volgende:
[..]
wm recorder ...... Ik weet niet of je een torrent heb maar hij is makkelijk van isohunt af te halen
http://rapidshare.de/file(...)nachtmerrie.wmv.htmlquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Top, PC !
Voer voor psychologen !
Kan ik ze ook ergens downloaden ?
Thx boon, goeie filmpjes scheelt me 2,90 want er waren filmpjes die ik toch graag terug wilde zien en ik was zo'n gek die ervoor betaaldequote:
Thanks !quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/file(...)nachtmerrie.wmv.html
Graag gedaanquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Thx boon, goeie filmpjes scheelt me 2,90 want er waren filmpjes die ik toch graag terug wilde zien en ik was zo'n gek die ervoor betaalde![]()
yeahhhh want vanavond ben ik er niet dus dat word morgen genieten van jou filmpjesquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:42 schreef BBoon het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Helaas zijn mijn filmpjes van het exit diner mislukt. Nou ja helaas zoveel aktie was weer niet.
Vanavond zet ik de recorder weer aan ...... Lekker he helemaal gratis![]()
Leuk!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:12 schreef arneaux het volgende:
Wat?
Een compilatie van het uit de hand gelopen feest van vrijdag. Opbouwende kritiek is welkom. Lofzang natuurlijk ook.
Filmpje.
Download.
Petje af!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:12 schreef arneaux het volgende:
Wat?
Een compilatie van het uit de hand gelopen feest van vrijdag. Opbouwende kritiek is welkom. Lofzang natuurlijk ook.
Filmpje.
Download.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:12 schreef arneaux het volgende:
Wat?
Filmpje.
Download.
Mooi weerquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:12 schreef arneaux het volgende:
Wat?
Filmpje.
Download.
Helemaal super !!! Echt een meesterwerk !!! ( voel me net Sjaan, maar meen het echt )quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:12 schreef arneaux het volgende:
Wat?
Filmpje.
Download.
Hier is slechts één woord voor : Brilliant !quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:12 schreef arneaux het volgende:
Wat?
Filmpje.
Download.
Kan zo de uitzending van vanavond in!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:12 schreef arneaux het volgende:
Wat?
Filmpje.
Download.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:12 schreef arneaux het volgende:
Wat?
Filmpje.
Download.
Ik neem graag goed advies aan, maar hoe bedoel je dat.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:53 schreef Kinga het volgende:
BBoon, ik zou wat meer info geven waar het filmpje over gaat...
Welk programma gebruik je?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:47 schreef BBoon het volgende:
Arneaux vraagje: hoe doe je het geluid van de stream en de audio zo mixen??? Of heb je ergens een site waar ik dat na kan lezen.
Als je de link hier neerzet. Als je alleen SEMIH typt, weet ik niks hequote:Op maandag 9 oktober 2006 19:12 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik neem graag goed advies aan, maar hoe bedoel je dat.
In het onderwerp of in de film zelf....
Ben een beginneling en wil graag zo goed worden als Arneaux![]()
quote:
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 1.520.000 voor moviemaker (0,35 seconden)
Heet het programma alleen moviemaker? Ik wil je best helpen maar dan moet ik wel weten over welk programma t gaat.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:37 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik dacht misschien heb jij een gouden tip....Ik ga al die bladzijde van google wel lezen![]()
Het is Moviemaker die in Windows XP zit. Dus in het standaard pakket.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Heet het programma alleen moviemaker? Ik wil je best helpen maar dan moet ik wel weten over welk programma t gaat.
Super!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:31 schreef Kinga het volgende:
Nu Arneaux zijn filmpje heeft ge-upload, pleur ik de stukjes die ik heb opgenomen ook maar hier, voor de mensen die ze nog in zijn geheel willen kijken. (Alles Rapidshare)
Mo?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:24 schreef dracula100 het volgende:
ik kreeg de indruk dat hij wel wat wou met Mo
Sab en dat is inderdaad onzin er gebeurde niksquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
Mo?
Ik lees echt alleen maar onzin gepost via jouw account.
Het ging om Saar maar dat ter zijde. Eg en iets met Saar willenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:24 schreef dracula100 het volgende:
Top filmpjes allemaal, goed voor de ex bewoners zoals egbert om te kijken wat er precies gebeurd is, bij mij zijn m,n eerdre twijfels weggenomen over eggie, ik kreeg de indruk dat hij wel wat wou met Mo maar na de filmpjes bekeken te hebben is het mij duidelijk dat hij geen kwaad in de zin had
LEZEN, doosquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het ging om Saar maar dat ter zijde. Eg en iets met Saar willenHoe kom je op het idee. Eg wilde feesten en Saar was out, meer was er niet. Of je hebt het niet op de streams gezien, of je hebt je door Hummie laten hersenspoelen als je dat dacht
![]()
Liefje ik heb gelezen maar het is dus iemand die eerst een blind oordeel had en pas door (nog eens?) een filmpje te kijken een andere mening kreeg en dan nog Sa en Mo verwisseltquote:
heel leuk om terug te zienquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:12 schreef BBoon het volgende:
Monique en Saar krijgen van Bridget de geheime missie
Live show opname
Filmpje
Speciaal voor jou deel 2 van dit stuk met de high fivequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:58 schreef avonne het volgende:
[..]
heel leuk om terug te zien![]()
maar voortijdig afgebroken... de high five vond ik ook grappig
Ok Sabrina lag op bed, het was voor mij ook laat, maar was er wel life bij dankzij de snelle streams van die nachtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het ging om Saar maar dat ter zijde. Eg en iets met Saar willenHoe kom je op het idee. Eg wilde feesten en Saar was out, meer was er niet. Of je hebt het niet op de streams gezien, of je hebt je door Hummie laten hersenspoelen als je dat dacht
![]()
Wie van de drie: Wil het echte domme blondje opstaan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:08 schreef BBoon het volgende:
[..]
Speciaal voor jou deel 2 van dit stuk met de high five
ps: let vooral op het smoelwerk van Hilde.......................Die is niet blij![]()
![]()
Deel 2 Mo en Saar in de live show
Hahahah maar het blijft leuk om te zienquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:23 schreef dracula100 het volgende:
[..]
Wie van de drie: Wil het echte domme blondje opstaan.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:08 schreef BBoon het volgende:
[..]
Speciaal voor jou deel 2 van dit stuk met de high five
ps: let vooral op het smoelwerk van Hilde.......................Die is niet blij![]()
![]()
Deel 2 Mo en Saar in de live show
Tv-uitzending herkansing download topicquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:58 schreef avonne het volgende:
[..]
heel leuk om terug te zien![]()
maar voortijdig afgebroken... de high five vond ik ook grappig
Verkeerde link, dat is het filmpje van Mo en Saar in de liveshow.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:58 schreef BBoon het volgende:
Jeroen komt binnen en legt uit waar hij was
Filmpje van de terugkeer van Jeroen
PS: Hulde aan de zusjes, ik had gewed dat ze het niet zouden kunnen. Duo list en bedrog was lekker bezig![]()
Oeps moet hem even op nieuw uploaden Hij komt zo :-)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Verkeerde link, dat is het filmpje van Mo en Saar in de liveshow.
OK coolquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:01 schreef BBoon het volgende:
[..]
Oeps moet hem even op nieuw uploaden Hij komt zo :-)
Ik zie aan het aantal views dat de films bekeken worden , maar hier op de site nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:30 schreef BBoon het volgende:
Ja we zijn aan het dansen als jullie het nog niet door hadden
Hier wat leuke dansmomentjes .....
Zou Rob ook zitten te genieten???? of zou Mo dr koffers al klaar staan thuis hahaha...
Filmpjes van het dansen
Filmpje(s) is zeker leuk gemaakt, ook met die overgangseffecten enzo ziet er goed uit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:01 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik zie aan het aantal views dat de films bekeken worden , maar hier op de site niet
Ook kritiek is welkom hoor , daar leert men van :-)
Kijk daar heb ik wat aan...... Thnx ...leuke reactie Ga kijken wat ik met het volgende filmpje ermee kan doenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Filmpje(s) is zeker leuk gemaakt, ook met die overgangseffecten enzo ziet er goed uit.
Kritiek: Het is een soort van sfeerimpressie, meer niet. Filmpjes met een 'verhaaltje' zijn leuker. Dus bij het dansen bijvoorbeeld eerst dat ze heel enthousiast beginnen en dat het eindigt met dat ze met hun voeten in een teiltje zitten.
OKquote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:01 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ook kritiek is welkom hoor , daar leert men van :-)
Kon je wel eens erg veel gelijk in hebben. Heb ze ook net ontdekt en ze zijn zo leuk :-)... Maar neem het mee in mn volgende filmpje ....Moet er wel weer wat gebeuren in het huis want om alleen maar dansende/slapende mensen in een film te zetten schiet ook niet op.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 04:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
OK
Ik vind die overgangseffecten een beetje teveel.
Krijg het idee dat je ze net ontdekt heb en ze allemaal ff wil uitproberen
NPquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:28 schreef BBoon het volgende:
[..]
Kon je wel eens erg veel gelijk in hebben. Heb ze ook net ontdekt en ze zijn zo leuk :-)... Maar neem het mee in mn volgende filmpje ....Moet er wel weer wat gebeuren in het huis want om alleen maar dansende/slapende mensen in een film te zetten schiet ook niet op.
Thnx![]()
Top, heb ik dat ook gezien. Prachtig dat zij dat nou ook eens uitsprekenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:27 schreef BBoon het volgende:
Wat doe je als je verder niets te doen hebt...Juist praten over andere...Nu zegt Marlies niet graag over andere te willen praten maar hoor je haar toch regelmatig over Mo en Tijn praten...
Vervolgens staan Mo en Tijn als een getrouwd stel te kibbelen in de douche
Marcia en Marlies in bad
Ver-bij-ste-rend, vooral de manier waarop meneer stoicijns blijft zitten, geen enkele beweging in. Was het een weddenschap ofzo?quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:27 schreef scanman01 het volgende:
In Slovakije gaat het er nog iets anders aan toe. Zie onderstaande filmpje. Is wel vrij grafisch
Als zo'n filmpje niet geplaatst mag worden, zal ik de link meteen verwijderen.
http://rapidshare.de/files/36819558/bbslovakia-ericarisosex.wmv
This file has been downloaded 998 times already.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:59 schreef BorTheWolf het volgende:
Marcia en E10
http://rapidshare.de/file(...)-2006_kitek.asf.html
film van 41 min. ze proberen zo stilletjes mogenlijk de handelingen te plegen. voor sop geluiden gaat 30:50 min.
1144.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:15 schreef Sanne het volgende:
This file has been downloaded 998 times already.
'Sex' sells, mijn best bekeken filmpje is het fragment semih-micheline, die is al bijna 10 duizend keer bekeken.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:15 schreef Sanne het volgende:
[..]
This file has been downloaded 998 times already.
Kan er geen kloppende klit van krijgen..quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
'Sex' sells, mijn best bekeken filmpje is het fragment semih-micheline, die is al bijna 10 duizend keer bekeken.
Zie je wel, heb me niks ingebeeld....ik dacht al wat doet hij nou?!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Egbert duwt E10 weg
Met dank aan HellFreez
Ik was er Live bij , de camera werd heel slim snel weggedraaid want Egbert wees nog vermanend naar E10...maar dat zie je niet op TV.... Egbert werd vervolgens totaal genegeerd door de rest van de oud bewoners.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Egbert duwt E10 weg
Met dank aan HellFreez
Reageerde e10 daar verder nog op?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:00 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik was er Live bij , de camera werd heel slim snel weggedraaid want Egbert wees nog vermanend naar E10...maar dat zie je niet op TV.... Egbert werd vervolgens totaal genegeerd door de rest van de oud bewoners.![]()
Was wel erg leuk om bij de live uitzending te zijn trouwens....
Vast niet, E10 interesseerd het geen donder wat andere mensen denkenquote:
En vooral hoe, wou hij hem neersteken of zoenenquote:
E10 keek alleen maar verbaasd en viel toen in de armen van pappie.... Ik zat boven Sjaan en hoorde alleen maar ...ach lieffie ...ach schat...quote:
Al 114 x beluisterd en niemand die even de moeite neemt om te zeggen hoe ze het vinden. Dat vindt ik wel erg jammer...quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:41 schreef BBoon het volgende:
Ik ben een beetje aan het rommelen geweest met wave lab en heb een remix gemaakt van een aantal leuke uitspraken van bewoners.... met een leuk deuntje erbij
Wie weet inspireert dit mensen om dit ook te doen
BB6 DE REMIX
ps: ben wel benieuwd wat jullie er van vinden![]()
Ik vind 't nix. Teveel takkemuziek, teveel Roadrunner, te weinig muziek, geen samenhang.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:10 schreef BBoon het volgende:
[..]
Al 114 x beluisterd en niemand die even de moeite neemt om te zeggen hoe ze het vinden. Dat vindt ik wel erg jammer...
Misschien is het ook wel 3 x nix maar dat mag je ook zeggen![]()
Haha deze dude is een oma van 43...Maar maakt niet uit hoor als ik het zelf maar leuk vindt om te doen. Inmiddels heb ik een forum gevonden waar ze dit soort dingen wel erg leuk vinden. En het heeft zelfs er toe geleid dat meer mensen creatief gaan worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:34 schreef JeOma het volgende:
[..]
Ik vind 't nix. Teveel takkemuziek, teveel Roadrunner, te weinig muziek, geen samenhang.![]()
Sorry dude.
Wel een hippe muziekkeuze voor een omaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:31 schreef BBoon het volgende:
[..]
Haha deze dude is een oma van 43...Maar maakt niet uit hoor als ik het zelf maar leuk vindt om te doen. Inmiddels heb ik een forum gevonden waar ze dit soort dingen wel erg leuk vinden. En het heeft zelfs er toe geleid dat meer mensen creatief gaan worden.
Helemaal mee eens. Maar ik waardeer je knutselwerk wel hoor! En als er wat nieuws is, zal ik het zeker weer beluisteren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:34 schreef JeOma het volgende:
[..]
Ik vind 't nix. Teveel takkemuziek, teveel Roadrunner, te weinig muziek, geen samenhang.![]()
Sorry dude.
Ja die zou ik ook graagzien.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:50 schreef marky het volgende:
Heeft iemand misschien het filmpje dat Marlies de Joker krijgt uitgedeeld van Sab
gaaf man echtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:10 schreef BBoon het volgende:
[..]
Al 114 x beluisterd en niemand die even de moeite neemt om te zeggen hoe ze het vinden. Dat vindt ik wel erg jammer...
Misschien is het ook wel 3 x nix maar dat mag je ook zeggen![]()
Thnx voor het complimentquote:
* ijsbrekertje steekt haar hand opquote:Op woensdag 22 november 2006 15:08 schreef Kinga het volgende:
Kan iemand vanavond misschien dat Big Brother Reveals gebeuren opnemen van de streams?
Ik kan waarschijnlijk niet live meekijken en gezien BB flink zal gaan knippen voor in de reguliere....
Ik weet niet zo snel wat hij bedoelt, dus ik zal het wel niet hebbenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:43 schreef avonne het volgende:
Tijn
"hierbij doe ik een oproep. Degene die voor mij een filmpje regelen (dat Monique in de tuin achterovervalt) krijgt van mij een foto van mijn piercing"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |