En ze willen daar een spits én een verdedigervoor halen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:59 schreef Nellid het volgende:
Ze willen o.a. Boussabon snel kwijt dus die zal weinig minuten meer maken denk ik. Met dat geld en het geld dat er al was zou er zo'n 8 a 9 miljoen Euro zijn om spelers aan te trekken...
Van Hooijdonk breekt potten, ja. Komt nog meer gevaar van schele Ali dan van die lange slungel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:39 schreef Tomasso het volgende:
Waarom is iedereen in godsnaam zo lyrisch over fucking ali boussaboun? Die gast kan totaal niet voetballen, snap ook niet waarom hij in godsnaam onder contract staat bij ons. Prutser eerste klas.
Merkwaardig des te meer dat ze Biseswar hebben verhuurd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Van Hooijdonk breekt potten, ja. Komt nog meer gevaar van schele Ali dan van die lange slungel.
Klopt, maar op een of andere manier konden eerste twee genoemden niet aarden bij de club, Huntelaar is ook zo'n geval.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:09 schreef koningdavid het volgende:
Met Leonardo - Lazovic - Biseswar had Feyenoord best een leuke aanval kunnen hebben.![]()
Het kan heel snel gaan hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
We hebben als ik het goed begrijp nog +- 30 uur om een spits te kopen?
kan je dus ook sneller een miskoop doen...quote:
Helaas is dat vaak gebleken en Feyenoord heeft sowieso niet een handige hand in het aantrekken van een spits (op Kuyt na) in het verleden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:21 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
kan je dus ook sneller een miskoop doen...
In elk geval de best presterende lijkt me en hij heeft ook flink wat opgeleverdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:31 schreef BunnyHunter het volgende:
Niet aleen kuyt er waren wel meerdere goede aanwas en aankopen, ze bleven aleen allen niet lang genoeg. daarnaast was kuyt misschien niet eens de beste, maar wel de best passende, spits die feyenoord heeft gehad de afgelopen jaren
Omdat hij hard werkt en in het systeem van feyenoord past, laten we hopen dat hij dat ook bij zijn toekomstige clubs gaat doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
In elk geval de best presterende lijkt me en hij heeft ook flink wat opgeleverd
lees het net pas,quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:11 schreef Luni het volgende:
RIP Rinus
Ben d'r ook bang voor....quote:
mogen ze wel opschieten..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:22 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
En wie zegt dat? Er MOET een nieuwe spits bij.
Wil niet zeggen dat dat ook gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:22 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
En wie zegt dat? Er MOET een nieuwe spits bij.
Dan zitten we met de gebakken peren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:26 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat dat ook gaat gebeuren.
precies. er is geen geschikte kandidaat en ze willen het geld absoluut niet verspillen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:26 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat dat ook gaat gebeuren.
Lekker laten wachten dan, vrij kut maar heb liever dat Feijenoord tot december/januari wacht, dan dat we nu op het laatste moment een type Nevland binnenhalen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:27 schreef BigFire het volgende:
[..]
precies. er is geen geschikte kandidaat en ze willen het geld absoluut niet verspillen.
Dan zitten we met een over the hill Pi-air.ALi B die niet kan ballen,tja.In de jeugd loopt ook niks rond.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:27 schreef BigFire het volgende:
[..]
precies. er is geen geschikte kandidaat en ze willen het geld absoluut niet verspillen.
Ali B heeft toch nooit echt een kans gehad , Loekjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:30 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Dan zitten we met een over the hill Pi-air.ALi B die niet kan ballen,tja.In de jeugd loopt ook niks rond.
Is die Hagary niks dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:30 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Dan zitten we met een over the hill Pi-air.ALi B die niet kan ballen,tja.In de jeugd loopt ook niks rond.
Ow, je ziet me ook nergens beweren dat Pierre goed is. Ze zijn allebei 10 keer kut.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Van Hooijdonk breekt potten, ja. Komt nog meer gevaar van schele Ali dan van die lange slungel.
Als kwamen zijn vrijetrappen zondag wel meer in de buurt van het goal dan dat ze vorig seizoen zijn geweestquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, je ziet me ook nergens beweren dat Pierre goed is. Ze zijn allebei 10 keer kut.
Vrije trappen zijn welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:59 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Als kwamen zijn vrijetrappen zondag wel meer in de buurt van het goal dan dat ze vorig seizoen zijn geweest
![]()
Maar met alleen zijn vrije trappen kunnen we ons niet handhaven in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:59 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Als kwamen zijn vrijetrappen zondag wel meer in de buurt van het goal dan dat ze vorig seizoen zijn geweest
![]()
Jah, dat lucht echt op iedere keerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:04 schreef Cart_man het volgende:
Lekker allemaal als een stel debielen met de handjes in de lucht bij een vrije trap.
Gewoon Huysegems in de spits zetten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:14 schreef H.Flick het volgende:
Met Van Hooijdonk in de spits moet je inderdaad gewoon vrije trappen uitlokken. Dat kan hij nog wel, lijkt mij.
Beter nu maar Ali of Pierre in de spits en rustig verder kijken en dan in de winterstop een goede aankoop doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lekker laten wachten dan, vrij kut maar heb liever dat Feijenoord tot december/januari wacht, dan dat we nu op het laatste moment een type Nevland binnenhalen...
quote:Dirk Kuyt heeft zijn oude club Feyenoord geadviseerd in de keuze voor een nieuwe spits. De Rotterdamse club heeft een spitsenprobleem, wegens het vertrek van Dirk Kuyt en Salomon Kalou. Ook Romeo Castelen is niet beschikbaar voor de Stadionclub.
De vleugelspeler kampt met een blessure. Door alle afwezigen kampt Feyenoord met een doelpuntentekort. De club scoorde dit seizoen in competatief verband nog niet één keer. Dirk Kuyt heeft een advies voor zijn club, om dat probleem te verhelpen.
Marcus Allbäck moet namelijk de gevierde man worden in De Kuip, zo vindt Dirk Kuyt. Volgens hem voldoet de Zweedse spits aan de voorwaarde haalbaar, betaalbaar en goed.
Ik volg je nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
We slaan wel ff een jaar over
@ Cart_Man ik denk een jaar de titelrace overslaan en blij zijn met een plek rond 4/6quote:Alfred Schreuder heeft de training bij Feyenoord hervat. De middenvelder revalideert van een zware achilleespeesblessure.
Tot vorige week herstelde de speler bij de KNVB in Zeist, maar vanaf deze week wordt Schreuder onder handen genomen door de looptrainer van Feyenoord.
Het is nog niet bekend wanneer de routinier zal rentree op de Nederlandse voetbalvelden zal maken.
En de strijd om de CL plaats.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:36 schreef stefmans het volgende:
@ Cart_Man ik denk een jaar de titelrace overslaan
net bekend geworden opquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:17 schreef renz0r het volgende:
Ronaldo niet naar Milaan maar naar Feyenoord!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |