Ik zie het, dat is nog eens toevalligquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:04 schreef VixenFromHell het volgende:
Iemand op fok zocht het laatst nog geloof ik..
Spacehamster dus.. Waar kan ik indigo bestellen?
* Denkt aan Hennavlek op slaapkamervloerbedekking *quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Bij mijn ouders thuis had ik het nooit mogen doen, stel je voor dat de voegen vies worden!
Gelukkig heb ik het pas ontdekt lang nadat ik op mezelf woonde.
Supermooie kleur! Hoe vaak verf jij hetquote:Op zondag 10 juni 2007 20:17 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik ben benieuwd
Hier dan nog een foto van hoe het er hier nu uit ziet:
[afbeelding]
Nog altijd blij mee![]()
Met dat 100 % natuurlijke, ik bedoel henna is er in principe maar in 1 kleur. Als ze kleur variaties aanbieden kan dit twee dingen betekenen, of er zitten andere natuurlijke stoffen bij in (niet schadelijk) of er zitten metaalzouten oid bij in, kan wel schadelijk zijn, als je je haar met een chemische kleuring gedaan hebt kan je haar kapot gaan!! Indigo is een blauwe kleurstof waarmee je je haar zwart kan maken. Let altijd op de ingredienten, als je niet zeker bent gebruik het dan niet. Ik heb mijn henna van de gezondsheidswinkel (gezond en wel) maar van Jacob Hooy is geloof ik ook goede!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:53 schreef taxibabe het volgende:
ok boodschappenlijstje:
- handschoenen
- vaseline ?
- henna natuurlijk
Je hebt het over 100% natuurlijke henna, zijn daar verschillende tinten in (ik lees hier over auburn en indigo?) Ik wil het graag zoiets als op jouw laatste foto hier VixenFromHell, misschien iets bruiner.
Verder hoef ik niks te hebben om het mee te mengen? Kan gewoon met water ofzo? (ik ben een leek hierin hoor)
Owja, ik las iets over je haar wassen met een speciale shampoo voordat je gaat verven?
Ik heb het een redelijk ver over mijn schouders en ik heb veel haar. Ik probeer het eerst wel met 125 gr. De helft.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:13 schreef VixenFromHell het volgende:
Zo te horen heb je vrij lang of vrij dik haar??
Toen het mijne net iets over mn schouders was had ik 100 gram nodig in ieder geval.
Welke kleur is dit?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:17 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik ben benieuwd
Hier dan nog een foto van hoe het er hier nu uit ziet:
[afbeelding]
Nog altijd blij mee![]()
Ik gebruik gewoon het pure spul, dus niet zo'n pakje met andere dingen erbij in voor een speciale kleur. Of bedoelde je dat niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:33 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Welke kleur is dit?
Ik heb mijn haar wel eens geverfd met Henna, alleen pakt het niet goed op mijn haar. Jammer, ik hou wel van dat hele rode. Liefst heb ik bordeaux rood, maar die kleur nog nooit gevonden in Henna.
Ik heb een douchemuts erover heen gedaan en daarover heen een handdoek, ik kan het nog steeds kneden gelukkig, maar het is wel stugger dan in het begin.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:16 schreef VixenFromHell het volgende:
Zit het wel goed in het plastic? Want daaronder zou het toch niet echt op moeten drogen?
Het werkt geloof ik ook wel beter als het nat blijft.
Maar dan nog krijg je het er onder de douche wel weer uit hoordon't worry!
Alleen als het gelukt is hoor!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:08 schreef heaven7 het volgende:
Doe je een foto dadelijk?
Ik denk een ander hier dat allemaal beter kan beantwoorden dan ik. Dit is voor mij de eerste keer dat ik mijn haar met henna kleur.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:13 schreef heaven7 het volgende:
Leuk! Ben benieuwd
Bestaat er ook bruine henna? Ik heb pas mn haar weer geverfd (donkerbruin) maar kan ik er ook henna overheen doen de volgende keer? Chemische kleuringen zijn niet erg goed voor je haar.. Ik heb er absoluut geen verstand van
Je hebt in die roodtinten ook verschillen, bijvoorbeeld auburn is wat donkerder roodquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:22 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon het pure spul, dus niet zo'n pakje met andere dingen erbij in voor een speciale kleur. Of bedoelde je dat niet?
Ja dan zit er dus wat anders bij inquote:Op maandag 25 juni 2007 12:55 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Je hebt in die roodtinten ook verschillen, bijvoorbeeld auburn is wat donkerder rood
Yep!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:06 schreef MM-Luna het volgende:
ja okee, maar jij hebt gewoon rode henna gebruikt dus?
Vind er altijd wel veel verschil in zitten qua kleur.
En ik kan ook gewoon met andere haarverf eroverheen, maakt mijn haar niet uit hehe.
ik hoorde laatst het tegenovergestelde bij een of ander make-over programma. Daar zeiden ze dat je je haar niet kan blonderen als het niet langer dan een bepaalde tijd geleden is dat je met henna hebt geverfd. Ze zeiden dat je blond dan groen zou wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:20 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Wat ik verder heb gelezen met veel zoeken op internet is dat je beter ff kunt wachten met henna als je pas je haar hebt geverfd met gewone verf.
Ik heb die van Lush gebruikt, de zwarte, en er is niets van terug te zien. Ik had bruin haar en wilde dus naar zwart, maar het is misschien een miniem tintje donkerder geworden. Zonde van het geprutsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:22 schreef heaven7 het volgende:
BedanktIk vroeg het ook in het algemeen hoor. Lush verkoopt bv wel bruine henna.. maar is dat dan net zo slecht als gewone verf? Sowieso wilde ik het nu nog niet gaan doen, als de uitgroei weer erg zichtbaar wordt wellicht.
Het zou de haar kleur dieper rood moeten maken, het zit in mijn haar nu hehe. Normaal gebruikte ik ook 200 gram henna voor mijn haar, maar dat was nu teveel hehe. Voor mij was 150gram ook wel goed geweest haha, was vergeten dat ik een heel stuk van mijn haar had en heb nu papje over. Kun je dat invriezen, weet iemand dat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:55 schreef Empathologica het volgende:
Rode wijn? Wat voor effect geeft dat
Jouw plaatje en naam ook, maar hoor je mij daar over zeuren?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:23 schreef heaven7 het volgende:
Je 'hihi, hehe' en 'haha's' zijn echt strontirritant
Ja met zwart gaat dat echt heel erg snel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:44 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik denk dat mijn haar heel snel weer rood is.. had het zwart geverfd en nu zie ik na 1,5 week al uitgroeibij zo'n donkere kleur valt zelfs een heel klein beetje al op.. dus snel weer rood maar.
Stel je aan en notice de smiley.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:31 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Jouw plaatje en naam ook, maar hoor je mij daar over zeuren?![]()
Je bedoelt kleurloze? Ik zal eens kijken. Ik heb tot nu toe alleen rood gezien, mahonie, bruin en zwart. Maar misschien moet ik beter kijken. Ik denk wel dat het door de bb kan, als ik het doosje er vanaf haal en platdruk en bij het zakje in de envelop doe.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:18 schreef heaven7 het volgende:
Als je wil mag je neutrale voor mij meenemen? Ik heb echt geen idee waar ik dat kan vinden nl! Bovendien woon ik in een gehucht 30 km van een fatsoenlijke stad waar ze het eventueel zouden hebbenKan het door de brievenbus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |