zo en een straf bakje koffie voor Sebaggerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:41 schreef Sebasser het volgende:
Visitie toch ?
Ach, ik ben net wakker
hooguit alleen op momenten dat jij niet in dit topic postquote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:21 schreef slindenau het volgende:
Even een vraagje hè, clitbangen jullie ook wel eens? Of doen ze dat alleen in adult films?
Nou, kom op danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hooguit alleen op momenten dat jij niet in dit topic post![]()
Straf, dat is iets goeds in belgie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo en een straf bakje koffie voor Sebagger![]()
Was tof!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Goeiemorgen NK, hoe was je vistie gisteravond.
ooh, het zat door de kaas..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
De door de kaas, de fondue, enzoot.
Posten hier meer dames dan mannen hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Whoh. Ik denk ik ga ff kijken onze vrouwleijke tegenhanger nnog bestaat, maar ...Alweer nr 29?
Alleen, op deze pagina staat slechts 1 vagina.
De rest zijn allemaal posts "mannen".
DAMES!!! Doe er wat aan! (of moet ik teruglezen en constateren dat hier toch ook wel echt vrouwen posten?)
Dat zeg ik, "of moet ik teruglezen en constateren...." etc.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Posten hier meer dames dan mannen hoor.
Nee niet alle 29 delen gaan teruglezen hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Whoh. Ik denk ik ga ff kijken onze vrouwleijke tegenhanger nnog bestaat, maar ...Alweer nr 29?
Alleen, op deze pagina staat slechts 1 vagina.
De rest zijn allemaal posts "mannen".
DAMES!!! Doe er wat aan! (of moet ik teruglezen en constateren dat hier toch ook wel echt vrouwen posten?)
sorry ben wel nicht, maar geen kapperquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:32 schreef Sebasser het volgende:
Iemand die een tof kapsel voor me weet
* Sebasser is daar niet zo goed in..
En jij noemt je een nichtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sorry ben wel nicht, maar geen kapper
en ook wapperpolsjes ontbreken![]()
Ik houd van YMCAquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja want ik houd wel van musical en sound of music en Maria Callas![]()
Ach gut, stel ik eens een keer een serieuze vraag...kan je dr niet mee omgaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hooguit alleen op momenten dat jij niet in dit topic post![]()
Waar was de serieusheid in die vraag?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:27 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ach gut, stel ik eens een keer een serieuze vraag...kan je dr niet mee omgaan.
Gewoon, omdat ik dat serieus wilde wetenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waar was de serieusheid in die vraag?
* vanitasvanitatumetomniava begint te twijfelenquote:
millimeterenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:32 schreef Sebasser het volgende:
Iemand die een tof kapsel voor me weet
* Sebasser is daar niet zo goed in..
da's wel heel kortquote:
Iedere homo heeft diep in zich een kapper, die er soms even uitmoetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's wel heel kort
ik zou zeggen achter opscheren, en dan wel kort zodat je huid kan zien
maar bovenop wat langer laten, b.v. knippen tot op de vinger, dus iets langer dan 1 centimeter en dan lekker rommelig modelleren met behulp van een of ander verstevigend goedje
Oeh, en nu lijk ik alsnog op een kapper![]()
Geldvergrijmerijquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Iedere homo heeft diep in zich een kapper, die er soms even uitmoet
Ik hoef 't niet rommelig te modelleren. 't Staat hoe dan ook rommelig bij mij (ja, 't is lang geleden da'k het heb gemillimeterd)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's wel heel kort
ik zou zeggen achter opscheren, en dan wel kort zodat je huid kan zien
maar bovenop wat langer laten, b.v. knippen tot op de vinger, dus iets langer dan 1 centimeter en dan lekker rommelig modelleren met behulp van een of ander verstevigend goedje
Oeh, en nu lijk ik alsnog op een kapper![]()
ja de volgende keer laat ik de sleutel ook niet meer op DIE kastdeur zittenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Iedere homo heeft diep in zich een kapper, die er soms even uitmoet
Die heb ik ook gezienquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja de volgende keer laat ik de sleutel ook niet meer op DIE kastdeur zitten![]()
Oh en over kasten gesproken
ik zag op youtube het intruduktie fimpje met Conan O'brian En op een gegeven moment dukt hij op in South Park en loopt op de kamer van Kyle een kast in. Kyle gaat zijn vader roepen onder de kreet
Dad, Conan won't come out of the closet. Afijn na wat heen en weer gebabbel komt Conan er dan toch wel uit en zegt. Anyway there's already someone else in that closet. En dan gaat heel langzaam de deur open en kijkt Tom Cruise heel schichtig naar buiten en vlucht dan weer terug de veilige kast is
Oh juist, scheren ga ik ook weer eens mee beginnenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, ik draag graag vaalzwarte kleding (of donkerblauw), en men heeft mij wel eens voor nazi aangezien toen ik net m'n haar eraf geschoren had.
Naast het feit dat ik vlak na de aanslagen van 11 september raar aangekeken werd door beveilingspersoneel op Heathrow omdat ik al een tijdje mijn baard had laten staan.
Ja die aflevering van South Park heb ik ook gezien, maar dan zit Conan er niet inquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien
Danwel niet op youtube, maar gewoon die hele aflevering
Ik weet niet hoe vaak ik daar wel niet ben geweest.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:13 schreef Sebasser het volgende:
Je bent in londen geweest ?
Leg anders eerst even uit wat het eigenlijk is....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:27 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ach gut, stel ik eens een keer een serieuze vraag...kan je dr niet mee omgaan.
Was ik toch niet de enigequote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:16 schreef maedel het volgende:
[..]
Leg anders eerst even uit wat het eigenlijk is....
Ik heb namelijk geen idee.![]()
Tja, ik weet toch ook niet hoe jullie het noemenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Was ik toch niet de enige.
Al heb ik wel een vermoeden wat 't is, maar dat noem ik anders.
Nou leg het dan eens even uitgebreid uit aan deze onnozele tommyquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:24 schreef slindenau het volgende:
[..]
Tja, ik weet toch ook niet hoe jullie het noemen.
Iets met de voorbipsen tegen elkaar wrijven o.i.d.?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Was ik toch niet de enige.
Al heb ik wel een vermoeden wat 't is, maar dat noem ik anders.
Dat is een nette omschrijving jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:26 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Iets met de voorbipsen tegen elkaar wrijven o.i.d.?
zo heet het ook in het nederlands volgens mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |